quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 04:30 schreef tong80 het volgende:
Belt naar Giel om het aan te kondigen.
Over 10 uur is ie er niet meer.
Wordt euthanasie en zijn ouders zullen er bij zijn.
Hij lijdt te veel pijn momenteel. Zijn ouders nemen dit gesprek op.
Zijn mooiste herinering of laatste wens was bij Drie FM op de radio te komen om zijn favo plaat aan te vragen.
Weird ze namen hem eerst niet serieus maar het bleek dat het wel degelijk serieus is.
Erg vreemd om naar te luisteren.
edit op verzoek:
Hier is een link naar het programma. Op ongeveer 23 minuten is het bewuste stuk te beluisteren:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)nacht/laatste-04.wma
En hier beelden vanuit de studio tijdens het gesprek.
Omdat die beller Terry Watts heettequote:Op zondag 5 oktober 2008 02:37 schreef Jonathon het volgende:
ik dacht echt dat het langer geleden was, en hoe ik bij Watt of Watts kom? weet ik nu ff niet..
quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:57 schreef Hukkie het volgende:
Als het een hoax is, dan zou ik dat behoorlijk smakeloos vinden.
dat dusquote:Op zondag 5 oktober 2008 02:57 schreef Hukkie het volgende:
Als het een hoax is, dan zou ik dat behoorlijk smakeloos vinden. Dan vind ik de hoax van Bassie een stuk leuker.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:47 schreef Jonathon het volgende:
Linkje naar Gerard Ekdom zijn blog van die nacht
http://gerardekdom.nl/ang(...)+freaknacht+ooit.../
quote:De heftigste freaknacht ooit...
Door Gerard Ekdom, zaterdag 4 oktober om 19 49
Ik heb al een boel vreemde, aparte, leuke, melige en bijzondere freaknachten meegemaakt. Maar die van afgelopen nacht spant absoluut de kroon. Het is 90's request, dus had ik de hele vrijdagmiddag in mijn cd-kasten gehangen op zoek naar te gekke muziek uit de jaren 90. Ik had er echt zin in. Vannacht om 4 uur begon 'Ekdom in de nacht' zoals vanouds op een melige en gezellige manier. Maar daar kwam al na 20 minuten abrupt een einde aan. Aan de telefoon hing Otto. Hij vertelde dat hij nog 10 uur te leven zou hebben.
Giel en ik waren in een redelijk melige sfeer en dachten aanvankelijk te maken te hebben met een of andere dronken luisteraar die een bizarre grap met ons probeerde uit te halen. We sprongen er redelijk laconiek mee om, totdat we erachter kwamen dat het bittere ernst was. Otto is een jongen van slechts 19 jaar en hij had een ongeneeslijke vorm van kanker. Artsen hadden hem opgegeven. Omdat hij alle bijbehorende ellende niet wilde meemaken had hij besloten euthanasie te gaan plegen en dat zou op dat moment over 10 uur plaatsvinden. Zijn hoogtepunt in het leven was 3FM. Daar heeft hij zijn hele leven met veel plezier naar geluisterd. Hij wilde "Viva la vida" van Coldplay horen. Die hebben we uiteraard na afloop van dit bizarre gesprek opgezet. Giel en ik waren compleet stuk van wat ons zojuist, live op de radio, was overkomen. De rest van de nacht heb ik opgedragen aan Otto. Als Otto de waarheid sprak is hij dus inmiddels overleden. Of het waar is of niet: het was een zeer, zeer bijzondere nacht die ik voor altijd zal blijven herinneren. Otto, rest in peace!
T maakt niet uit welk nummer je aanvraagt van Coldplayquote:Op zondag 5 oktober 2008 02:50 schreef Asanovic het volgende:
dat er mensen zijn die Viva la Vida aanvragen, überhaubt een nummer van koudspel, voordat ze euthenasie plegen
Een van mij gecopieerd berichtquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op Spitsnieuws/GeenStijl speculeren ze ook.
jij geilt echt op jezelf hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |