Die is leuk!! En veel DJ's hebben wel wat met Liebrand, dus ik geef je een goede kans. Probeer het om te beginnen maar eens bij Gerard of Michielquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik aas dit jaar op Ben Liebrand feat. Tony Scott - Move It To The Bigband! (1990)
Kijken of een DJ hem draait...
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:35 schreef -Hans- het volgende:
Nah, eens even kijken of Unbreakable op NET5 een beetje te doen is.
Volgens mij is zij het echt..
[ afbeelding ]
En dan heb je ook nog "noiken in de keuken"quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:35 schreef MadSteven het volgende:
Alles naar de Klote is serieus een lach-je-drie-minuten-dood-plaat
Mijn bescheiden mening
Respect die is oud gewordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
Gister in de krant gevonden
Neeeeequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vandaag stond in de kantine op het menu
* Reist met groenten
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Respect die is oud geworden
Waar ging die reis heen danquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vandaag stond in de kantine op het menu
* Reist met groenten
Het ergste is dat ik lees 'Swifterband' en ik moet aan de C&S Show denken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
Gister in de krant gevonden
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik lees 'Swifterband' en ik moet aan de C&S Show denken.
half 5 is wel koen en sandershow tijd en goede tijd voor een borrelquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik lees 'Swifterband' en ik moet aan de C&S Show denken.
Haha! inderdaad een erg leuk onderschriftquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat onderschrift er ook bij op de site.![]()
California love!!Dre en Pac.
Nee joh, hij heeft dingen meegemaakt die lees je alleen in geschiedenisboeken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dus dat die arme man 900 is geworden is niet erg
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee joh, hij heeft dingen meegemaakt die lees je alleen in geschiedenisboeken.
Ik de best of van De La Soulquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]maar helemaal mee eens. Heb geloof ik hier nog ergens een album van 2 pac liggen..
of & Cee Music Factory!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je mist Bee Milton in je NickName
Ik ben m'n nieuwe thuisservertje aan het testen qua webcam-opnamen, dus als de opname lukt knip ik 'm wel (mits ze het item deze week hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:46 schreef Feivel1 het volgende:
Ik neem ff niks op, sorry!
Wil iemand het Wiekoverzicht van me overnemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |