quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou zij het weer zijn?![]()
[ afbeelding ]
Ik ook welquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me dat topic nog wel herinneren
Zolang het de beruchte uitzending van 1 juli 2007 maar niet is (met D. en C.).quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me dat topic nog wel herinneren
Owja, die geile uitzendingquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zolang het de beruchte uitzending van 1 juli 2007 maar niet is (met D. en C.).
Die kan ik me niet herinneren denk ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zolang het de beruchte uitzending van 1 juli 2007 maar niet is (met D. en C.).
Ik ook niet, ik was uitgerekend die dag aan het verhuizen...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die kan ik me niet herinneren denk ik [ afbeelding ]
Was dat niet die cocktail uitzending?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik was uitgerekend die dag aan het verhuizen...
Idd jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:55 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf doet dit meteen denken aan het einde van Idols...
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Nu ik ook ineens....quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Inderdaad.. Net als deze trouwens..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:53 schreef -Hans- het volgende:
aah wat een vreselijke plaat is dit toch.. niet alles uit de jaren 90 is geweldig. Goh.
Mwa, kan de muziek van RW over het algemeen wel hebben. Bewaar aan deze plaat nog wel aardige herinneringen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inderdaad.. Net als deze trouwens..
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:57 schreef Qunix het volgende:
JAAAAAAAAAAAA
Hier keek ik erg naar uit.... De 90's week!!!
En ik had juist iets van, nou valt me allemaal nog mee, niet alles uit de 90's is klote...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:53 schreef -Hans- het volgende:
aah wat een vreselijke plaat is dit toch.. niet alles uit de jaren 90 is geweldig. Goh.
idd jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat maakt ze veel spraak/spreek fouten![]()
Die van het nieuws....
Viel mij ook al op, afgegaardigden had ze 't zelfs over...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Die van het nieuws....
dat wilde ik net zeggen. staat er zeker een paar raar te doen a la RTLnieuwsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Die van het nieuws....
Vrijdagmiddagborrel gehad zekerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Die van het nieuws....
Nogal... Plasgeleden verplaats pasgeledenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Die van het nieuws....
EEYYYYYYYeweettog.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Die 'blanke kalfsvlees'-reclame is echt zoooooooooooooooooooooooooo vreselijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |