Ik had één glas kersen (van de Lidl), die geef je in een zeef en vangt het vocht op.quote:Ben benieuwd wat het precieze recept van de vulling is
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:45 schreef PM-girl het volgende:![]()
Nu durf ik het resultaat van vanmorgen bijna niet meer te posten! Al heeft die een andere oorsprong dan bovenstaand exemplaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn vader zegt altijd dat we stront met striepkes eten als we vragen wat er op het menu staat.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik was vandaag bij de Lidl en zag allemaal taartdingen. Of wisten jullie dat al?
en wijk bij duurstede ook nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:23 schreef Isegrim het volgende:
Nee hoor, ik zit in Rotterdam, dat lijkt me geen Noord-Nederland...
Volgens de site zouden ze het hier helemaal niet hebben... =/ Of het moet inmiddels veranderd zijn, maar er stond twee weken geleden echt op de site dat het niet bij alle filialen was en hier in de regio zou het niet verkocht worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:23 schreef Isegrim het volgende:
Nee hoor, ik zit in Rotterdam, dat lijkt me geen Noord-Nederland...
Pff, kheb nou al m'n spulletjes al ergens anders gekocht hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:39 schreef Isegrim het volgende:
Misschien voor de zekerheid toch eens kijken.
Wat leuk, lief, ...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
MIjn herfsttaartje van vandaag
[ afbeelding ]
Ik geef alles weg, eet er ook geen stukje van (ik verdraag niet goed suiker) en je kan ze ook moeilijk weggeven met een stuk er uitquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:47 schreef Isegrim het volgende:
De mensen die dit als hobby doen, zijn die ook allemaal hartstikke dik?Of geven ze de meeste taarten weg?
Daarmee heb ik ook mijn eerste slechte muffins mee bekleedquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:16 schreef Muck het volgende:
Oh ja!
ik heb er zelf geen kleurstof aan toe hoeven voegen, want bij de AH hadden ze een zak met fruit-marshmellows van Haribo!
die zijn al hysterisch gekleurd en hebben een fruitsmaakje, dus dat hoef je er niet meer aan toe te voegen. kan misschien best eens handig zijn.
Er zitten roze, groene en gele marshmellows in
Nee joh....ik maak echt alleen gelegenheidstaarten, het is niet of ik te pas en te onpas bij iedereen een taart breng. Verjaardagen, kerst, afscheid op me werk....that's itquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:00 schreef Isegrim het volgende:
Dan is zeker je hele vriendenkring hartstikke dik?
Ik had er niks doorgedaan waardoor de lussen dus niet hard werden en behoorlijk zijn ingestort. Ik heb nu voor de volgende keer alvast tylose in huis gehaaldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:59 schreef Nouwk het volgende:
Ja ik begin morgenochtend, het moet gewoon goedkomen! Daarna dus strik en bloemetjes maken (had jij ook verstevigend iets gebruikt, ik vind je strikkentaart zooo mooi!). Had jij de lussen op elkaar of steeds om en om? Daarna gauw naar bakzolder, en dan cakes maken!
Waarom is 'tie mislukt? Ik vind m wel cutequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:20 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben sinds de tip hier een trouwe fan van de dagelijkse cakewreckblog!![]()
Hilarische dingen komen er voorbij, waardoor je meteen een boost van zelfvertrouwen krijgt!
Vandaag een aantal mislukte halloweendingen, waaronder deze:
[ afbeelding ]
Voluptueusquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:35 schreef Isabeau het volgende:
Die strik is het voorbeeld dat 'overdaad schaadt' niet altijd opgaat! Wat een prachtige overdadige strik
Kun je toch gewoon gepasteuriseerd eiwit voor gebruiken? Of verkopen ze dat niet meer bij de appie?quote:Op zondag 2 november 2008 19:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Om royal icing te maken voor op bijvoorbeeld muffins. Ik durf geen rauw ei te gebruiken.
Verkopen ze al een hele tijd niet meer helaas.quote:Op zondag 2 november 2008 19:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon gepasteuriseerd eiwit voor gebruiken? Of verkopen ze dat niet meer bij de appie?
Ohh... Ja, sure, leuk! Ik kom ook nog niet echt verder dan biscuit met jam en botercreme en fondant, so far.quote:Op maandag 3 november 2008 08:59 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik een keer samen met je prutsen, CF? Ik heb géén idee hoe dat moet.
2 uur vind ik nogal optimistischquote:Op maandag 3 november 2008 20:38 schreef ColdFeet het volgende:
Het geld valt best mee - en zak spekkies, twee bussen poedersuiker, wat boter, eieren, jam- maar de tijd... Bodems bakken, fondant maken en rollen, decoreren.... Minstens twee uur.
Dat was voor die roze taart: 2x biscuit maken, onderwijl fondant en botercreme maken. Decoreren was dit keer zo gepiept.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |