abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62797970
Ja ik begin morgenochtend, het moet gewoon goedkomen! Daarna dus strik en bloemetjes maken (had jij ook verstevigend iets gebruikt, ik vind je strikkentaart zooo mooi!). Had jij de lussen op elkaar of steeds om en om? Daarna gauw naar bakzolder, en dan cakes maken!
pi_62800377
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:16 schreef Muck het volgende:
Oh ja!
ik heb er zelf geen kleurstof aan toe hoeven voegen, want bij de AH hadden ze een zak met fruit-marshmellows van Haribo!
die zijn al hysterisch gekleurd en hebben een fruitsmaakje, dus dat hoef je er niet meer aan toe te voegen. kan misschien best eens handig zijn.
Er zitten roze, groene en gele marshmellows in
Daarmee heb ik ook mijn eerste slechte muffins mee bekleed
(:
pi_62801878
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:00 schreef Isegrim het volgende:
Dan is zeker je hele vriendenkring hartstikke dik?
Nee joh....ik maak echt alleen gelegenheidstaarten, het is niet of ik te pas en te onpas bij iedereen een taart breng. Verjaardagen, kerst, afscheid op me werk....that's it
pi_62805440
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:59 schreef Nouwk het volgende:
Ja ik begin morgenochtend, het moet gewoon goedkomen! Daarna dus strik en bloemetjes maken (had jij ook verstevigend iets gebruikt, ik vind je strikkentaart zooo mooi!). Had jij de lussen op elkaar of steeds om en om? Daarna gauw naar bakzolder, en dan cakes maken!
Ik had er niks doorgedaan waardoor de lussen dus niet hard werden en behoorlijk zijn ingestort. Ik heb nu voor de volgende keer alvast tylose in huis gehaald
De lussen zitten in verschillende lagen zeg maar...dus onderste lag eerst vier en dan de laag erboven weer 4 maar dan een kwartslag gedraaid...snap je wat ik bedoel?
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:20:24 #255
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62839513
Ik ben sinds de tip hier een trouwe fan van de dagelijkse cakewreckblog!
Hilarische dingen komen er voorbij, waardoor je meteen een boost van zelfvertrouwen krijgt!

Vandaag een aantal mislukte halloweendingen, waaronder deze:
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62839571
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 15:20 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben sinds de tip hier een trouwe fan van de dagelijkse cakewreckblog!
Hilarische dingen komen er voorbij, waardoor je meteen een boost van zelfvertrouwen krijgt!

Vandaag een aantal mislukte halloweendingen, waaronder deze:
[ afbeelding ]
Waarom is 'tie mislukt? Ik vind m wel cute
Ik ga zondag weer een taart maken. Maar gewoon een saaie, denk ik.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:49:53 #257
94046 PM-girl
pi_62840387
Het moet een mummie voorstellen!
*
pi_62840408
mummie, nee
schetig, ja
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_62840426
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 15:49 schreef PM-girl het volgende:
Het moet een mummie voorstellen!
oh ik dacht een vaag blij spook ofzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62843009
Hallo allemaal,

Hij wordt zometeen opgehaald.. Ik ben benieuwd naar jullie oordeel! Hij moest roze, bloemig, schattig zijn, en hoop dat ik daarin geslaagd ben. Het is pas mijn 4e taart dus ik hoop dat ze er wel blij mee is!

Hij is gevuld met aardbeienjam en slagroom (met vanillesuiker). Het onderste kapsel was maar net gaar in het midden, ik bak ook nooit 26 cm.. In het vervolg maar een spijker erin! Hij lijkt ook een beetje in te zakken maar dat kwam door het onderste kapsel, die is niet mooi recht, de bovenste wel (ik maak vaker die kleine).

Voordat ik er nog 2x3 losse bloemetjes met zilveren balletjes + 26 opgeplakt had:

Erna (gauw gemaakt, sorry!)

pi_62843023
wat een cutie!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62843098
Schattig! Hoe maak je dat patroon op de bloemetjes?
pi_62843216
Uitstekers met een patroontje erin.. per drie gekocht, dus de drie maten die je ziet, voor nog geen 10 euro geloof ik, via belgie! Twas een best werk om die bloemetjes eronderin erop te plakken dat ze en gelijk verdeeld waren qua kleur maar ook qua ruimte.. maar ik vind het wel leuk zo Hoop diegene waar hij voor is ook!
pi_62843714
mooie taart hoor!
En je strik ziet er echt super uit!
pi_62846365
Die strik is het voorbeeld dat 'overdaad schaadt' niet altijd opgaat! Wat een prachtige overdadige strik
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_62846538
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 19:35 schreef Isabeau het volgende:
Die strik is het voorbeeld dat 'overdaad schaadt' niet altijd opgaat! Wat een prachtige overdadige strik
Voluptueus
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:23:17 #267
94046 PM-girl
pi_62847704
Mooi Nouwk!
Hoe bedoel je trouwens een spijker in het midden?
*
pi_62850464
Zo ik ga dit weekend voor het eerst in MAAAAAAAAAANDEN ook weer eens een taartje versieren.
Als verrassing voor mijn onderzoeksgroep. Maandag starten de metingen van ons onderzoek.
Klein taartje voor met name de onderzoekers en testleiders en cupcakejes voor clienten en begeleiders.

Nu nog bedenken hoe ik ze ga versieren. Het onderzoek heet GOUD, Gezond OUDer met een verstandelijke beperking. Maar laat ik nu net geen goudpoeder of spray hebben
Wel chocotransfer met gouden spiraaltjes en goud/lila confetti, dus dan maken we daar maar wat leuks mee.

Als iemand nog versier ideeen heeft houd ik me aanbevolen, ben vrij inspiratieloos.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:03:46 #269
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_62852082
kunstgebitjes en wandelstokjes erop
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_62858876
PM-girl, een spijker (schone:D ) geleidt de warme, zo wordt de binnenkant van de taart in het midden ook goed gaar! Dat was nu een beetje probleem en het duurde nogal lang!

@ P-iglet, ga dan even goud scoren! En wat doen jullie precies allemaal voor onderzoek? Anders doe je er groente en fruit op ofzo, ook gezond
pi_62859117
tsja, maar waar zou ik goud kunnen scoren?
Ik woon in den haag, dus als iemand wat weet?
DOK heeft van alles, wel zilver, maar geen goud helaas.
pi_62859451
Gewoon even zoeken in de gouden gids, bij een hobbywinkeltje, taartwinkeltje, bakbenodigdheden.. even zoeken, daar moet zeker wat zitten!
pi_62860032
Ik heb goudverf, heb er nog nooit mee gewerkt dus weet niet of het wat is.
Saartje
  zaterdag 1 november 2008 @ 14:09:57 #274
94046 PM-girl
pi_62860672
En die spijker bak je dan in het midden mee? Hoe dan, zet je hem op de bodem?
*
pi_62867860
Erin prikken, en meebakken, daarna eruit halen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')