Dank jequote:Op zondag 5 oktober 2008 14:21 schreef Greys het volgende:
Wat een mooi verhaal Ewelina!
Ik dacht alleen dat er nog iets ging komen over die auto die hij niet op slot had gedaan...![]()
Je foto's doen het niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:48 schreef memento__mori het volgende:
[ afbeelding ]
Diesel en Petrol op de krabpaal.
[ afbeelding ]
Petrol in sierschaal die een week later in stukken tegen de grond ging.
Wat een mooie!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:48 schreef memento__mori het volgende:
[ afbeelding ]
Diesel en Petrol op de krabpaal.
[ afbeelding ]
Petrol in sierschaal die een week later in stukken tegen de grond ging.
Wat is daarmee?quote:
Mooi verhaal, maar tis roedel he, niet roede, een roede is net even iets andersquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:01 schreef Paginabeheerder het volgende:
Topic in de rubriek honden.
Lyssa; godin van de opkomende razernij
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar tis roedel he, niet roede, een roede is net even iets anders
Hoi Grummelkequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:54 schreef grummelke het volgende:
Hoe kan ik mijn foto van de desktop op de site krijgen?
Hahaha, ja je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar tis roedel he, niet roede, een roede is net even iets anders
Wat een schatjes, die pups!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
Charlie & Lex
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gooi hem nu even dicht en vanavond maak ik de winnaars bekendquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:16 schreef grummelke het volgende:
Wanneer en hoe krijgen winnaars bericht. Ik ben wel benieuwd wie er gewonnen heeft!
Was deze post vergetenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:28 schreef Locusta het volgende:
[..]
Wat een schatjes, die pups!![]()
Vooral die foto waarin een van de twee uit de mand springt is erg grappig![]()
Wat voor ras zijn de pups?
Geeft niet!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:18 schreef Harajuku. het volgende:
Was deze post vergetenGolden Retriever
Ze hebben hier ook hun eigen topic
De keuze voor de winnaars is volledig at random gegaan, als je dat bedoeltquote:Op maandag 13 oktober 2008 03:21 schreef Paginabeheerder het volgende:
Mjah Senesta, dit is waarschijnlijk een eerlijke persoonlijke keuze... dus wil ik graag alle prijswinnaars feliciteren. Waarschijnlijk moet ik het daarbij maar laten...
Ja, het was nogal last minute maar het is erg leuk uitgepakt vind ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:39 schreef Qwea het volgende:
gefeli!!
Leuk zulke acties in FF. Moeten jullie vaker doen![]()
Ja, ben ik zeker van plan! Ik heb alleen nog geen idee welke foto ik moet doen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:54 schreef Ewelina het volgende:
Gefeliciteerd winnaars!
Plaatsen jullie wel een plaatje van jullie beesten op doek? (dwz welke foto)![]()
Wat mooi!quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:05 schreef Xebber het volgende:
Gefeliciteerd mensjes!
Zelf niet gewonnen (maar ook niet echt meegedaan), maar wel een doek besteld bij herinneringoplinnen (wat ook wel een doel is geweest bij deze actie)
[ afbeelding ]
Ik wil dat dus ook gaan doen. Maar ik twijfelde dus ontzettend of het wel mooi en scherp zou worden. Maar als ik dit zo zie, valt het dus alles mee?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:05 schreef Xebber het volgende:
Gefeliciteerd mensjes!
Zelf niet gewonnen (maar ook niet echt meegedaan), maar wel een doek besteld bij herinneringoplinnen (wat ook wel een doel is geweest bij deze actie)
[ afbeelding ]
Mijn drieluik komt daar ook vandaan, en ze leveren echt goed werk hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil dat dus ook gaan doen. Maar ik twijfelde dus ontzettend of het wel mooi en scherp zou worden. Maar als ik dit zo zie, valt het dus alles mee?
Ook op groot formaat? Want ik wil het grootste formaatquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn drieluik komt daar ook vandaan, en ze leveren echt goed werk hoor
Ik zal straks nog even een foto met de normale camera maken ipv telefoonquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ook op groot formaat? Want ik wil het grootste formaat
Ik wil dus of 90x 160 of 50x70/ 40x60. Ik vermoed dat MM die hele grote te groot vindt. Maar goed, daar ben ik dus nog niet over uitquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zal straks nog even een foto met de normale camera maken ipv telefoonIk weet de maten niet eens meer. 40x60 of zo? Geen flauw idee
Ik heb iig de grootste niet, dat zou een beetje te zijn met 3 foto'squote:Op maandag 20 oktober 2008 14:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil dus of 90x 160 of 50x70/ 40x60. Ik vermoed dat MM die hele grote te groot vindt. Maar goed, daar ben ik dus nog niet over uit
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:40 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij waren die van mij iets van 7mb t stuk
Vind jij mijne te scherp?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:43 schreef Xebber het volgende:
Té scherpe foto's lijken me ook weer niet echt mooi. Dan kan je net zo goed een foto inlijsten.
Ik vind die 7mb in ieder geval praaaachtig gedaanquote:
Je had de foto ook kunnen uploaden tot 15MB en de link naar hun kunnen sturenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:56 schreef MissBliss het volgende:
Mijn foto was 45 MB ofzoVeel te groot. Uiteindelijk heb ik hem teruggebracht naar 7 MB en verstuurd, mn mail kon niet groter aan
Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat
En mijn foto is ragscherp
Ja, dat had ook gekund, maar ik zag toch geen kwaliteitsverlies, dus het zal wel goedkomenquote:Op maandag 20 oktober 2008 @ 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je had de foto ook kunnen uploaden tot 15MB en de link naar hun kunnen sturen
Om het nog enigszins op canvas te laten lijken, in plaats van een messcherpe foto. Zoals ik al zei: Anders kan je net zo goed een foto inlijsten en ophangen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:10 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom zou je ze überhaupt minder scherp maken?
Als je op mij doelt, dan draai je het precies om. Ik bedoel dat je geen foto qua kwaliteit moet verminderen, maar dat je ook niet een foto op moet sturen van 15 miljoen megapixel of 50 MB, juist omdat het dan niet meer op canvas lijkt, maar dat je dan dus net zo goed die foto in kan lijsten. Dat is ook de reden dat ik mijn foto niet verkleind heb of zo, maar gewoon 't origineel van 3 MB meegestuurd heb.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:25 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, canvas geeft gewoon een hele andere sfeer aan een foto. En aangezien hij op canvas gedrukt wordt, lijkt het me niet dat je iets aan een foto hoeft te doen om hem 'op canvas te laten lijken', hij staat immers al op canvas
En een foto expres onscherp maken vind ik maar een raar idee eigenlijk.
Okay, dat verklaart het een en ander. Maak ik er volgende keer wat minder werk van.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:00 schreef Litso het volgende:
[..]
De keuze voor de winnaars is volledig at random gegaan, als je dat bedoelt
Het was een loting, geen wedstrijd
Ik wacht nog even ongeduldig meequote:
Ja, dan wordt het helemaal ingewikkeldquote:Op woensdag 5 november 2008 @ 22:00 schreef Greys het volgende:
Ze zei dat ie heeeeeeeel mooi is in elk geval![]()
Het kan ook nog zijn dat jij de cavia's krijgt, en de eigenaresse van de cavia een doek van Bob
Kennelijkquote:Op woensdag 5 november 2008 @ 23:03 schreef senesta het volgende:
Hallo iedereen![]()
Is er een grote wisseltruc geweest?
quote:Op donderdag 6 november 2008 @ 17:26 schreef Maes het volgende:
Ja enorm![]()
De ogen van Ziggy hebben ons de hele avond doordringend aangekekenNu zit ie weer in de doos
![]()
Wij houden contact MB, wanneer je weer in de buurt bent. Ik weet niet meer waar jij woont maar ik kan natuurlijk ook jouw kant opkomen.
Mozes kriebel, wat een enorm ding dan!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb Bob niet zo goed bekeken, alleen even gecheckt of hij het was, want Spider liep zeer neurotisch om me heen en ik was bang dat ie zn nagels in het doek zou zetten
Ik ga zondag richting Dordrecht, misschien kan ik dan een tussenstop maken bij jou?
@Greys: 90 x 120 cmEn dat is nog groter dan ik dacht
Thx Wie heeft er nou eigenlijk gewonnen?quote:Op donderdag 6 november 2008 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Mozes kriebel, wat een enorm ding dan!Wisten jullie het van te voren dat het die maat zou worden?
Outpost wat een enorm grappige foto
Ja, maar als je het dan ziet is het toch een stuk groter dan ik me voorgesteld hadquote:Op donderdag 6 november 2008 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Mozes kriebel, wat een enorm ding dan!Wisten jullie het van te voren dat het die maat zou worden?
Outpost wat een enorm grappige foto
Ik ookquote:Op zondag 14 december 2008 @ 17:12 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhh wat gááf!
En dat 'blije' hoofd van tha real Ziggy er ook bij!
Re is er zo te zien wel erg blij mee
Ik zou ook wel een foto van het resultaat-aan-de-muur van de andere winnaars willen zien!
Ja goede kwaliteit, goede servicequote:Op zondag 14 december 2008 @ 18:54 schreef Qwea het volgende:
Het resultaat is dus echt goed gewoon.
Afijn, ik ga mn bestelling ook maar plaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op maandag 15 december 2008 16:19 schreef Maes het volgende:
Ik beloof deze week een foto te maken van Bob en canvas-Bob.
Balou 574 zou ik doen!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:18 schreef Qwea het volgende:
http://xs134.xs.to/xs134/08512/baloe574.jpg
of
http://xs134.xs.to/xs134/08512/baloe2826.jpg
Mm vindt nr 2 mooier. Ik nr 1. Grassprietje en zonnestraal is al weggewerkt net. Ik vind 2 iets warmer dan 1.
Zoals Miss_Bliss het mooi zei ;
"De tweede vind ik persoonlijk interessanter voor op canvas. Hij is wat overbelicht, maar hij heeft wel veel mooiere kleuren."
Help, want ik wil straks nog bestellen!
Het doek wordt trouwens 60x90
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |