Was deze post vergetenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:28 schreef Locusta het volgende:
[..]
Wat een schatjes, die pups!![]()
Vooral die foto waarin een van de twee uit de mand springt is erg grappig![]()
Wat voor ras zijn de pups?
Geeft niet!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:18 schreef Harajuku. het volgende:
Was deze post vergetenGolden Retriever
Ze hebben hier ook hun eigen topic
De keuze voor de winnaars is volledig at random gegaan, als je dat bedoeltquote:Op maandag 13 oktober 2008 03:21 schreef Paginabeheerder het volgende:
Mjah Senesta, dit is waarschijnlijk een eerlijke persoonlijke keuze... dus wil ik graag alle prijswinnaars feliciteren. Waarschijnlijk moet ik het daarbij maar laten...
Ja, het was nogal last minute maar het is erg leuk uitgepakt vind ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:39 schreef Qwea het volgende:
gefeli!!
Leuk zulke acties in FF. Moeten jullie vaker doen![]()
Ja, ben ik zeker van plan! Ik heb alleen nog geen idee welke foto ik moet doen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:54 schreef Ewelina het volgende:
Gefeliciteerd winnaars!
Plaatsen jullie wel een plaatje van jullie beesten op doek? (dwz welke foto)![]()
Wat mooi!quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:05 schreef Xebber het volgende:
Gefeliciteerd mensjes!
Zelf niet gewonnen (maar ook niet echt meegedaan), maar wel een doek besteld bij herinneringoplinnen (wat ook wel een doel is geweest bij deze actie)
[ afbeelding ]
Ik wil dat dus ook gaan doen. Maar ik twijfelde dus ontzettend of het wel mooi en scherp zou worden. Maar als ik dit zo zie, valt het dus alles mee?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:05 schreef Xebber het volgende:
Gefeliciteerd mensjes!
Zelf niet gewonnen (maar ook niet echt meegedaan), maar wel een doek besteld bij herinneringoplinnen (wat ook wel een doel is geweest bij deze actie)
[ afbeelding ]
Mijn drieluik komt daar ook vandaan, en ze leveren echt goed werk hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil dat dus ook gaan doen. Maar ik twijfelde dus ontzettend of het wel mooi en scherp zou worden. Maar als ik dit zo zie, valt het dus alles mee?
Ook op groot formaat? Want ik wil het grootste formaatquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn drieluik komt daar ook vandaan, en ze leveren echt goed werk hoor
Ik zal straks nog even een foto met de normale camera maken ipv telefoonquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ook op groot formaat? Want ik wil het grootste formaat
Ik wil dus of 90x 160 of 50x70/ 40x60. Ik vermoed dat MM die hele grote te groot vindt. Maar goed, daar ben ik dus nog niet over uitquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zal straks nog even een foto met de normale camera maken ipv telefoonIk weet de maten niet eens meer. 40x60 of zo? Geen flauw idee
Ik heb iig de grootste niet, dat zou een beetje te zijn met 3 foto'squote:Op maandag 20 oktober 2008 14:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil dus of 90x 160 of 50x70/ 40x60. Ik vermoed dat MM die hele grote te groot vindt. Maar goed, daar ben ik dus nog niet over uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |