abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 03:01:47 #51
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_62277649
Topic in de rubriek honden.

Lyssa; godin van de opkomende razernij

Lyssa was een ras boxer. We kochten haar rond november 1986 van een erkende fokker, maar achteraf gezien niet de beste fokker. Ik herinner me dat jonge kleine frommeltje rimpels nog goed; achterin bij mij en mijn broertje in de auto. Ze zat tussen ons in, amper een paar weken oud. Net oud genoeg om het nest uit te gaan. Ze was zo dankbaar, wist haar kleine tongetje niet van ons af te houden, maakte onze gezichten 'schoon' met haar enthousiaste tong.

Jonge jaren Mevrouw had onze harten reeds gestolen voordat ze zindelijk werd, maar toen ze ook nog eens haar darmontlasting uit zichzelf in de slootwal deed, was dit al een teken van intelligentie. Ook moest elke andere hond het onderspit delven in haar enthousiasme om andere honden te begroeten (valse honden vertrokken met hun staart tussen de poten, wanneer Lyssa vol naïeve enthousiasme de bullies benaderde... Dit smaakte volgens Lyssa naar meer, en het behoeft weinig uitleg dat Lyssa zonder hiervan bewust te zijn de koningin van de straat was onder honden.

Er was slechts een dier die haar de baas was, en dat was onze eigen kat genaamd mickey.
Maar even verder naar Lyssa. De buurvrouw klaagde dat Lyssa de eendennesten leeg at. Lyssa zou eendeneieren op eten van de nesten in ons en de buurvrouw's achterland... een gedeelde sloot.
Mijn moeder besloot de volgende keer Lyssa bestraffend toe te spreken bij het eten van een eenden ei.

En zo gebeurde het; Lyssa werd vermanend toegesproken toen het wederom met een eendenei kwam aanzetten. En ja, Lyssa stak er iets van op... maar niet als mens, maar als hond (roededier).
De volgende dag zocht Lyssa wederom naar eieren. Ze vond er een (of meerdere)... maar zoals een brave hond betaamd nam ze een ei mee naar haar leidster (mijn moeder) die haar te eten gaf.
Moeder had al door waar mevrouw vandaan kwam, en sprak enige kwade woorden. Lyssa reageerde zoals ze in een roede zou doen... het aanbieden van haar vangst aan de leidster van de roede. Haar mond ging open, en een intacte ei rolde naar buiten als offer aan de leidster.... maar net iets te hoog om de val te overleven. Het ei viel kapot op de grond, onder een kwispellende Lyssa (Voor zover mogelijk was met dat bonkje staart van nog geen 3 centimeter). Lyssa had haar trouw bewezen, hoe anders kon mijn moeder reageren dan met een grote knuffelbeurt.

Dieren worden nooit mensen, maar we kunnen er wel menselijke trekjes in ontdekken. Lyssa is deel van de familie geworden. Een overleden zusje met enorme hangwangen, maar wel het liefste gezinslid van allemaal. En ieder gezinslid koesterd Lyssa op diens eigen herinnering en persoonlijke band.
Lieve Lyssa, al ben je al 11 jaar dood... helemaal dood ben je nog niet.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:27:29 #52
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62278687
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
een poes die Youri heet

OMMGWTFBBQ
Wat is daarmee?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:35:21 #53
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_62278794
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 03:01 schreef Paginabeheerder het volgende:
Topic in de rubriek honden.

Lyssa; godin van de opkomende razernij

Mooi verhaal, maar tis roedel he, niet roede, een roede is net even iets anders
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_62284136
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 08:35 schreef oh-oh het volgende:

[..]

pi_62284812
Hoe kan ik mijn foto van de desktop op de site krijgen?
  Moderator vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:11:50 #56
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_62285264
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:54 schreef grummelke het volgende:
Hoe kan ik mijn foto van de desktop op de site krijgen?
Hoi Grummelke

Het is niet zo heel moeilijk, je moet de foto eerst uploaden, dat kan bijvoorbeeld bij www.photobucket.com, je zult je daar wel eerst even moeten registeren.
Als je daar vervolgens de foto hebt geupload zie je onder het kleine plaatje van je foto drie vlakjes met linkjes, als je het linkje naast IMG code kopieert en hier in een post plakt word de foto hier zichtbaar.

Als het niet wil lukken of je vind het erg ingewikkeld mag je ook de foto naar mij mailen: senesta@fok.nl dan wil hem eventueel wel voor je in je post plakken
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:17:57 #57
176471 oh-oh
pi_62286999
4 vakjes toch? En dan de onderste nemen
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:37:36 #58
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62287577
Charlie & Lex

Jazz

Ik heb niet veel boeiends over ze te vertellen. Vanmorgen keken mijn vader en ik wel naar de beesten buiten, en ineens zien we Jazz in een bloempot graven om er vervolgens op te gaan zitten met zijn toilethoofd.
Zat ie gewoon in de bloempot te poepen

En Charlie en Lex, tja. Alles wat ze doen is voor ons natuurlijk leuk en tof en schattig maar stiekem is het niets bijzonders

[ Bericht 37% gewijzigd door Harajuku. op 10-10-2008 14:48:58 ]
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_62291932
Nijntje (Ja, daar komt mijn usericon vandaan!)

29 juli, de dag voor mijn verjaardag moest ik per se wat vroeger naar bed en de rolluiken moesten dicht blijven totdat ik écht jarig zou zijn.
Eenmaal in bed hoorde ik in de tuin allerlei getimmer en geklop. Wat wás ik zenuwachtig.

Toen eindelijk de ochtend was aangebroken mocht ik mijn cadeautje zien. Er stond een flink geraamte ("oeh, gróóóót cadeau!") met een doek eroverheen. Hopla, doek eraf en daar zat ie in een mooi groot hok, een superwit konijn met rode ogen. Mijn áller-áller-állereerste huisdier. En helemaal van mij alleen. Ik noemde hem dus Nijntje.

Ik heb na Nijntje nog een aantal konijnen en hamsters gehad.
Maar om eerlijk te zijn hebben ze het allemaal totaal niet gered bij Nijntje.
Nijn was een geval apart. Het beestje liep dan ook vrij rond in de tuin, maar ook in huis. Hij knaagde nergens aan, deed netjes zijn behoefte in de daarvoor bestemde bak, kwam gezellig naast je zitten, op je schoot op de bank en ik nam 'm elke dag wel mee uit wandelen.

Ik kon en kan me absoluut geen beter eerste huisdier voorstellen.

Tegenwoordig hebben wij thuis, als gezin, twee katten. Tommy en Mickey

Maar eigenlijk heb ik bij deze twee geen zin om een verhaal te vertellen, want je moet ze juist meemaken.
Het zijn namelijk ook weer twee gevalletjes apart, op een goede manier.
Dus, gewoon even wat foto's. Die zeggen namelijk meer dan woorden.

Tommy

Mickey
pi_62296619
Ik hoop dat het nu gaat lukken.

Dit zijn Jay-Jay en D-Molly onze twee fretten en ze vinden elkaar erg lief.

/
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:47:03 #61
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62296722
Omg die fretjes.
Fretten, .
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:53:02 #62
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_62298157
Dit is Dikkie...
onze kat.

Deze Dikkie is niet bepaald dik, maar daar-en-tegen wel jaloers op de baby.
Die mag namelijk wel eens op die lekkere hydrofiele luiers liggen. 'Dat kan ik ook' denkt Dikkie.

Dikkie is ook een efficiente kat zoals je ziet, want hij probeerd zo veel mogelijk van de doeken gebruik te maken zonder de tafel te raken (daar mag ie namelijk niet op komen...)

[ Bericht 7% gewijzigd door Cryothic op 10-10-2008 22:03:07 ]
NIEUW: Foto's!
pi_62300022
Vier jaar geleden, ergens in Spanje en waarschijnlijk halverwege Juli, werd er een kleine pup geboren. Wat er precies gebeurd is zal altijd een raadsel blijven maar na een paar weken is zij terecht gekomen bij mensen van de stichting PAWS. Na 1 blik op de foto had ze ons hart gestolen en waren wij uiteindelijk de gelukkigen die haar een goed huis mochten geven. Tijdens haar verblijf in Spanje heeft ze de naam Chiquita gekregen. Hoewel ze inmiddels zo krom als wat loopt vonden we toentertijd dat ze absoluut niet op een banaantje leek en hebben we haar Kaya genoemd. Kaya is Indiaas voor "wijs kind" en die naam doet ze nog steeds eer aan. Leergierig als wat, maar wel op haar voorwaarden! Je bent gedeeltelijk een terriër met een eigen wil of niet. Als je haar aandacht eenmaal hebt dan kan je haar van alles leren. Zelfs voor een speurcursus heeft ze haar poot niet omgedraaid.

Na een uitstekend begin met veel, of zeg maar heeeeeeel veel, onbekommerd puppy-speel-plezier kwam er na iets meer dan een jaar de klad er in: een knieschijf met een eigen wil, de welbekende patella luxatie. Een operatie en 12 weken hokrust verder dachten we langzaamaan weer te kunnen gaan opbouwen. Tot die ongelukkige ontmoeting met net de verkeerde pitbull. Vanaf dat moment was haar vertrouwen in andere honden toch wel een beetje afgenomen en weer een jaar later kwamen de eerste grote barsten in haar zelfvertrouwen.

Verschillende cursussen over kalmerende signalen en speuren waarbij ze alles snel oppikte leek ze op weg naar herstel. Van een hond die gillend probeerde alles met vier voeten en een staart van het veld te krijgen veranderde ze in een hond die door kreeg dat ze ook een keuze had en dat vreemde honden best aardig konden zijn. Verder leerde ze dat haar neus er niet alleen voor was om in andermans zak(k)en, en het liefst die met snoepjes, te steken maar ook dat je er mee kon zoeken. Rennend door de bossen met mij er 10 meter achteraan vond ze sleutels, bakjes met wat lekkers en mensen die "verdwaald" waren en ook nog eens zo stom waren geweest hoog in een boom te belanden. En dat allemaal met een steeds eigenwijzer lijf wat, ondanks flink wat pijnstilling, maar niet mee wilde werken.

Jammer genoeg bleek halverwege vorig jaar ineens dat ze artritis en degeneratieve reuma in banden, spieren maar vooral pezen te hebben. En nu, na een jaar proberen en geduld, lijkt het er op dat het einde in zicht gaat komen. Homeopathische druppels, rechtzetten van gewrichten, laser-accupunctuur, eigen-bloed therapie, TTouch en lekker lopen in een "aquarium" met warm water hebben nog niet mogen baten.

Iemand heeft ooit tegen me gezegd dat huisdieren jou uitzoeken. Ik kan inmiddels niets anders dan dat beamen. Want wat een impact heeft deze kleine meid gehad! Na 6 jaar stront-beroerd van de ME te zijn geweest knapte ik een beetje op. Zelf een blokje omlopen doe je niet zo gauw maar wat als je de hond moet uitlaten? In de eerste maanden kon je me opvegen na 10 minuten spelen maar als snel gingen we samen eventjes naar buiten. Naarmate de tijd vorderde werden de rondjes langer en nam ik zelfs de opvoeding een beetje op me. Voor ik het wist waren we samen gezellig een uur of 2 in het park en nog weer later moest ik bukken voor laag hangende takken tijdens het speuren. Door haar fysieke achteruitgang met bijkomende gedrags-veranderingen ben ik in contact gekomen met 3 ontzettend geweldige trainsters en bleek ik het ook nog eens leuk te vinden om me er echt wat meer in te verdiepen. En ik was nooit begonnen met fotograferen, iets wat inmiddels hobbymatig redelijk uit de hand is gelopen. Zelfs zover dat ik er serieus over nadenk om echt verder te gaan in honden-fotografie. Het kan dus niet anders dat het voorbestemd was dat ik Kaya, met al haar gebreken, in mijn leven zou krijgen.

Onlangs heb ik het boek "101 kwispelende staarten" doorgebladerd. Daarin staat, van J.R. Ackerley, de volgende uitspraak: "Een hond heeft maar 1 doel in het leven...zijn hart schenken". En als er iets wat Kaya mij gegeven heeft dan is het dat wel. Ondanks 4 jaar lang pijn is ze toch nog in staat geweest om zoveel liefde te geven, mij te leren en moois in mijn leven, en dat van mijn ouders, te brengen. Maar vooralsnog: zoveel mogelijk genieten van alle mooie momenten die nog resten!

Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
pi_62301962
Pookie een grote zware buitenboerderij kat die vaak spontaan omvalt tijdens het lopen

En hier heeft Pookie samen met zijn Garfield ons ijs gejat (maar gelukkig hebben we de foto's nog

Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 02:34:46 #65
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_62302591

Kaa ,Cleo en Toy,Kaa was vandaag jarig (vrijdag),en Toy was zo slim om 2 kilo kip inclusief botten op te vreten in een onbewaakt ogenblik,dat word dus waken vannacht.
Je hebt er je handen vol aan,maar het zijn toch je kinderen.

Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 03:12:09 #66
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_62302777
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 08:35 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hahaha, ja je hebt helemaal gelijk.
Blame it op het late uur, of op het feit dat ik dit direct poste ipv eerst via Word te checken.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 10:30:00 #67
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_62304457
5 jaar terug heb ik mijn doldwaze, eigenwijze zeer lieve pluizebol Jikke weggehaald bij der vorige eigenaars. We waren al een tijdje op zoek naar een Hollandse Schapendoes en kwamen via marktplaats terecht bij Jikke een pup van 7 mnd oud. Afspraak gemaakt en daar aangekomen kreeg ik de schrik van mijn leven...... Die lieve Jikke, totaal onverzorgd, vacht in de klit en achtjes uitgelopen in de tuin van verveling en omdat ze het huis niet inmocht. Ik heb mijn ex aangekeken en na controle van gebit en oren besloten om haar van die mensen te kopen en te kijken wat er nog te redden viel. Na aankoop hebben we der papieren nagekeken en toen bleek dat ze een paar dagen later 1 jaar zou worden hmmzzzz. We zijn direct doorgereden naar de dierenarts en die heeft haar helemaal nagekeken. Ze zat onder vlooien, was schijnzwanger, zwaar verwaarloosd en ruim 7 kilo onder haar gewicht We hebben haar kaalgeschoren (borstelen was niet te doen) en haar op krachtvoer gezet. We hebben een vermoeden dat ze mishandeld is door een man aangezien ze voor sommige mannen met een bepaald postuur wel in de grond wil kruipen. Binnen een jaar had ik haar weer op gewicht, haar vacht zag er weer op en top uit en ik? Ik had/heb de liefste hond van de heeeeeeeeeeeeeele wereld

Nu mijn blunder

3 jaar terug wilde ik ff een brief op de post doen. Ik had de hond opgehaald bij mijn ouders en die zat rustig achterin de auto. Gestopt bij de brievenbus, auto in zijn vrij, motor laten lopen en ik stap uit. Ik kijk om me heen en zie dat de schilders eindelijk zijn begonnen met het renoveren van de buitenkant van de woning, blij met het vooruitzicht dat ik dan ook snel aan de beurt ben stap ik op de brievenbus af en gooi de brief erin Ik loop terug en Jikke springt van enthousiasme op de voorstoel van de passagier en springt tegen het raam. Ik loop naar de bestuurderskant en daar gebeurt hetzelfde tafereel alleen hoorde ik bij deze *klik* In mijn achterhoofd houdend dat *klik* meestal niet zo'n goed teken is, probeer ik de deur open te doen maar je raad het al......... Op slot Daar sta je dan, hond in de auto met draaiende motor en ik erbuiten Mijn buurvrouw gebeld of zij nog oplossingen had, niet dus Schilders kwamen kijken of zij een oplossingen hadden, ook niet Reserve sleutel..... nope De buuf had een idee, zij hondenkoekjes opgehaald deze voor het raam gehouden zodat de hond zou happen en dan per ongeluk het knopje mee zou happen naar boven maar dit leverde ook niets op Toen kwam mijn reddende engel, nooit gedacht dat ik nog zooooo blij zou zijn met een auto inbreker Mijn oud klasgenoot kwam langsrijden en had al regelmatig voor dit soort dingen gezeten...... hem laten stoppen en gevraagd of ie alsjeblieft mijn auto kon losbreken Het duurde welgeteld 1.5 minuut en daar kwam de hond naar buiten stuiven Pfff ben nog nooit zo blij geweest

Hieronder de dader... ow enneuhh 1 advies.... laat nooit je hond achter in een auto met draaiende auto als je geen reservesleutels hebt

pi_62306394
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
Charlie & Lex

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een schatjes, die pups!
Vooral die foto waarin een van de twee uit de mand springt is erg grappig
Wat voor ras zijn de pups?
  zondag 12 oktober 2008 @ 12:16:46 #69
193860 grummelke
knuffelgriet
pi_62324575
Wanneer en hoe krijgen winnaars bericht. Ik ben wel benieuwd wie er gewonnen heeft!
  Moderator zondag 12 oktober 2008 @ 12:18:58 #70
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_62324610
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 12:16 schreef grummelke het volgende:
Wanneer en hoe krijgen winnaars bericht. Ik ben wel benieuwd wie er gewonnen heeft!
Ik gooi hem nu even dicht en vanavond maak ik de winnaars bekend
  Moderator zondag 12 oktober 2008 @ 20:01:15 #71
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_62333520
En hier zijn dan de winnaars

In de categorie Honden: Bob van Meas
In de categorie Katten: Ziggy en Spider van Miss Bliss
In de Categorie diversen: De cavia's van InfernoRed

Allemaal enorm gefeliciteerd
We nemen zo snel mogelijk contact met jullie op om foto's en gegevens uit te wisselen
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:12:29 #72
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62333793
Gefeliciteerd
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 12 oktober 2008 @ 20:15:21 #73
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62333867
Feli.
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:26:05 #74
105263 Litso
Interlectueel.
pi_62334117
Gefeli winnaars!
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_62334821
gefeliciteerd allemaal
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:51:07 #76
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62336622

Wat lief, dank jullie wel!
Ik zit een film te kijken en ik dacht: ik ga even checken wie er gewonnen heeft, maar dit had ik niet verwacht!

InfernoRed en Maes ook gefeliciteerd

[ Bericht 0% gewijzigd door MissBliss op 12-10-2008 22:34:15 ]
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_62337365
Gefeliciteerd!!
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:18:05 #78
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62337426
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 12:28 schreef Locusta het volgende:

[..]

Wat een schatjes, die pups!
Vooral die foto waarin een van de twee uit de mand springt is erg grappig
Wat voor ras zijn de pups?
Was deze post vergeten Golden Retriever Ze hebben hier ook hun eigen topic
pi_62339415
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:18 schreef Harajuku. het volgende:
Was deze post vergeten Golden Retriever Ze hebben hier ook hun eigen topic
Geeft niet!
Zal 'es ff checken
Jammer dat ze het niet geworden zijn
  maandag 13 oktober 2008 @ 03:21:58 #80
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_62342208
Mjah Senesta, dit is waarschijnlijk een eerlijke persoonlijke keuze... dus wil ik graag alle prijswinnaars feliciteren. Waarschijnlijk moet ik het daarbij maar laten...
  maandag 13 oktober 2008 @ 09:00:55 #81
105263 Litso
Interlectueel.
pi_62343386
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 03:21 schreef Paginabeheerder het volgende:
Mjah Senesta, dit is waarschijnlijk een eerlijke persoonlijke keuze... dus wil ik graag alle prijswinnaars feliciteren. Waarschijnlijk moet ik het daarbij maar laten...
De keuze voor de winnaars is volledig at random gegaan, als je dat bedoelt
Het was een loting, geen wedstrijd
  maandag 13 oktober 2008 @ 09:04:10 #82
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62343434
Gefeliciteerd winnaars!!!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 13 oktober 2008 @ 09:37:07 #83
176471 oh-oh
pi_62343934
Gefeliciteerd!
( Groucho Marx )
  maandag 13 oktober 2008 @ 09:39:12 #84
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62343972
gefeli!!

Leuk zulke acties in FF. Moeten jullie vaker doen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 13 oktober 2008 @ 09:43:20 #85
105263 Litso
Interlectueel.
pi_62344053
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 09:39 schreef Qwea het volgende:
gefeli!!

Leuk zulke acties in FF. Moeten jullie vaker doen
Ja, het was nogal last minute maar het is erg leuk uitgepakt vind ik
Zeker voor herhaling vatbaar
pi_62344285
Gefeliciteerd winnaars!

Plaatsen jullie wel een plaatje van jullie beesten op doek? (dwz welke foto)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62344554
Gefeliciteerd .
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:44:10 #88
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_62349815
Aaaaah we hebben gewonnen

Dank jullie wel, wat enorm leuk. Wat zal Bob er trots op zijn

MissBliss en InfernoRed ook van harte gefeliciteerd!!!

Ik ben zo blij
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:31:19 #89
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62365723
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 09:54 schreef Ewelina het volgende:
Gefeliciteerd winnaars!

Plaatsen jullie wel een plaatje van jullie beesten op doek? (dwz welke foto)
Ja, ben ik zeker van plan! Ik heb alleen nog geen idee welke foto ik moet doen!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_62406509
Wow !!!! Ik ben hier echt ontzettend blij mee! Dit wordt een geweldig cadeau voor mijn partner! Nog even geheim houden dus . Echt ontzettend bedankt fok! Helemaal te gek!
De andere winnaars ook van harte gefeliciteerd!

*** Gaat foto uitzoeken! ***
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:05:38 #91
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_62527814
Gefeliciteerd mensjes!

Zelf niet gewonnen (maar ook niet echt meegedaan), maar wel een doek besteld bij herinneringoplinnen (wat ook wel een doel is geweest bij deze actie )

Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Moderator maandag 20 oktober 2008 @ 14:08:04 #92
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_62527863
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:05 schreef Xebber het volgende:
Gefeliciteerd mensjes!

Zelf niet gewonnen (maar ook niet echt meegedaan), maar wel een doek besteld bij herinneringoplinnen (wat ook wel een doel is geweest bij deze actie )

[ afbeelding ]
Wat mooi!
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:28:33 #93
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62528368
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:05 schreef Xebber het volgende:
Gefeliciteerd mensjes!

[ afbeelding ]
Ik wil dat dus ook gaan doen. Maar ik twijfelde dus ontzettend of het wel mooi en scherp zou worden. Maar als ik dit zo zie, valt het dus alles mee?
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:31:08 #94
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62528430
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik wil dat dus ook gaan doen. Maar ik twijfelde dus ontzettend of het wel mooi en scherp zou worden. Maar als ik dit zo zie, valt het dus alles mee?
Mijn drieluik komt daar ook vandaan, en ze leveren echt goed werk hoor
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:32:35 #95
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62528476
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:31 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Mijn drieluik komt daar ook vandaan, en ze leveren echt goed werk hoor
Ook op groot formaat? Want ik wil het grootste formaat
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:34:03 #96
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62528516
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ook op groot formaat? Want ik wil het grootste formaat
Ik zal straks nog even een foto met de normale camera maken ipv telefoon Ik weet de maten niet eens meer. 40x60 of zo? Geen flauw idee
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:37:34 #97
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62528607
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:34 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik zal straks nog even een foto met de normale camera maken ipv telefoon Ik weet de maten niet eens meer. 40x60 of zo? Geen flauw idee
Ik wil dus of 90x 160 of 50x70/ 40x60. Ik vermoed dat MM die hele grote te groot vindt. Maar goed, daar ben ik dus nog niet over uit
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:41:21 #98
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62528705
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik wil dus of 90x 160 of 50x70/ 40x60. Ik vermoed dat MM die hele grote te groot vindt. Maar goed, daar ben ik dus nog niet over uit
Ik heb iig de grootste niet, dat zou een beetje te zijn met 3 foto's Net geprobeerd foto's te maken maar ik heb ruzie met de flitser en ik haat deze camera, dus even kijken of 't wat is

[ Bericht 0% gewijzigd door Harajuku. op 20-10-2008 14:49:09 ]
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:52:06 #99
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62528988
Nou, mijn fail is duidelijk Maar toch

Deze camera is echt geen vriend van mij
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:54:04 #100
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62529044
Ze zien er echt heel mooi uit

Ja, of ik neem ipv de grootste ook een 3 luik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')