Ja, dan wordt het helemaal ingewikkeldquote:Op woensdag 5 november 2008 @ 22:00 schreef Greys het volgende:
Ze zei dat ie heeeeeeeel mooi is in elk geval![]()
Het kan ook nog zijn dat jij de cavia's krijgt, en de eigenaresse van de cavia een doek van Bob
Kennelijkquote:Op woensdag 5 november 2008 @ 23:03 schreef senesta het volgende:
Hallo iedereen![]()
Is er een grote wisseltruc geweest?
quote:Op donderdag 6 november 2008 @ 17:26 schreef Maes het volgende:
Ja enorm![]()
De ogen van Ziggy hebben ons de hele avond doordringend aangekekenNu zit ie weer in de doos
![]()
Wij houden contact MB, wanneer je weer in de buurt bent. Ik weet niet meer waar jij woont maar ik kan natuurlijk ook jouw kant opkomen.
Mozes kriebel, wat een enorm ding dan!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb Bob niet zo goed bekeken, alleen even gecheckt of hij het was, want Spider liep zeer neurotisch om me heen en ik was bang dat ie zn nagels in het doek zou zetten
Ik ga zondag richting Dordrecht, misschien kan ik dan een tussenstop maken bij jou?
@Greys: 90 x 120 cmEn dat is nog groter dan ik dacht
Thx Wie heeft er nou eigenlijk gewonnen?quote:Op donderdag 6 november 2008 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Mozes kriebel, wat een enorm ding dan!Wisten jullie het van te voren dat het die maat zou worden?
Outpost wat een enorm grappige foto
Ja, maar als je het dan ziet is het toch een stuk groter dan ik me voorgesteld hadquote:Op donderdag 6 november 2008 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Mozes kriebel, wat een enorm ding dan!Wisten jullie het van te voren dat het die maat zou worden?
Outpost wat een enorm grappige foto
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |