abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62132713
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:22 schreef deepart het volgende:

[..]

5 cent, blij om zijn?

Ik wil niet eens 5 cent terug krijgen..

Dat van 40 cent is dan wel weer netjes, al doe ik zoiets alleen bij de kapper, en tijdens het pakken van een terrasje, of uiteten.. In de supermarkt zie ik het als de normaalste zaak om die 5 cent te laten zitten Soms die kassa mensen ook echt "ohhh dankje!"
in de winkel vraag ik altijd m'n wisselgeld.
bij een restaurant of cafe zal ik makkelijker het bedrag afronden, zeker als personeel gewoon aardig is enzo.

was het bedrag hoger geweest in het restaurant had ik er misschien een euro bijgedaan, maar ook daarvoor geld: dan moet er goede service en goed eten geserveerd worden.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 19:15:42 #77
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_62132754
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 19:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik heb echt het tegenovergestelde

Stel, ik koop iets voor 9,95. Ik geef een tientje en zeg: "en laat die 5 cent ook maar zitten", dat die winkelmiep dan antwoord met een blije: "oh dankuwel meneer!"

DANKUWEL? VOOR 5 CENT! BEK DICHT!

Daar wordt ik dus pissig van
Ik zou alleen al dankjewel zeggen omdat die paar cent je niet uit maakt. Je moest eens weten hoeveel mensen denken dat je voor 10 cent 3 uur moet werken.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 4 oktober 2008 @ 19:25:22 #78
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_62132968
In de tijd dat ik nog wel es achter een kassa stond, en mensen zeiden zoiets van "laat die 5 cent maar zitten", antwoordde ik gewoon met een kleine glimlach en een "ok."

[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_62133059
Ook lang gewerkt bij Albert Heijn.

Mensen die inderdaad binnen komen rennen en tegen je scheeuwen: "Brood!"

Meestal wees ik dan maar een richting aan, ze zoeken t zelf maar uit.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  Moderator / Redactie FP zaterdag 4 oktober 2008 @ 19:35:30 #80
Rawr
pi_62133210
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 19:29 schreef Agiath het volgende:
Ook lang gewerkt bij Albert Heijn.

Mensen die inderdaad binnen komen rennen en tegen je scheeuwen: "Brood!"

Meestal wees ik dan maar een richting aan, ze zoeken t zelf maar uit.
Ik heb eigenlijk nog nooit vervelende klanten gehad in m'n 5,5 jaar Edah Zelfs geen klant die alleen maar "Brood!" riep
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_62133231
werk in een electronica zaak en vandaag had ik een vrouw die wel een bravia lcd wou hebben maar geen sony ben er ff mee bezig geweest om het uit te leggen maar ze gaan wel naar de raf in amsterdam voor haar bravia toestel want sony is slecht
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  Moderator / Redactie FP zaterdag 4 oktober 2008 @ 19:37:23 #82
Rawr
pi_62133262
pi_62133657
Groepen die geen rondjes geven maar iedereen apart besteld
Paupers die willen dat je de rekening door 3en deelt zodat ze allemaal evenveel betalen
Mensen met een rekening van 39,90 en dan wachten op 10 ct
Mensen die een drankje bestellen en vervolgens gaan beweren iets anders besteld te hebben
Mensen die klagen dat het bier ergens anders goedkoper is
Mensen die vragen om korting als ze meerdere drankjes bestellen
Seksueel gefrustreerde wijven die een viltje versnipperen en op de grond gooien
Kampers die een zeven up bestellen
Kampers die een Red Bull bestellen en 1 slok nemen om vervolgens weg te gaan
Mensen die vragen om een Heineken terwijl er overal Grolsch reclame hangt
Wijven die beweren dat rode wodka 16+ is
Mannen die een zoete witte wijn drinken
Gasten die het stoer vinden om binnen te gaan roken
Mensen die boos worden als je ze erop wijst dat eigen consumptie (uiteraard) verboden is
Dronken ouwe wijven (50+) aan de bar die alleen Bokma drinken en vervolgens te dronken te zijn om een taxi te kunnen bellen
Mensen die hun spaarpot leeg hebben gehaald en alleen met klein geld betalen om vervolgens te zeggen "ach jullie zijn er wel blij mee hé!" Opkankeren er ligt genoeg klein geld in de kluis en nu moet ik tellen
Mensen die klagen over de muziek en vervolgens jan smit oid aanvragen
Mensen die na sluitingstijd proberen binnen te komen
Mensen die op je terras een broodje kebab PROBEREN te nuttigen maar dat alles op de grond flikkert
Mensen die glazen jatten
pi_62134096
Ik werk in een telefoonwinkel en wanneer je een contract voor een klant in orde maakt moeten ze altijd eerst 0,01 eurocent pinnen om te kijken of de bankrekening (nog) actief is. Bovendien geldt het als een soort van legitimatiecontrole.
En dan heb je d'r van die josti's bijzitten die meteen beginnen te flippen en moeilijk gaan doen: "hoezo, waarom, wie, wat,waar" of "Daar verdienen jullie zeker lekker aan" (jazeker pauper, al die eurocenten bij elkaar opgeteld zijn toch minstens een rondje bier op het terras waard).
En dan zitten er altijd van die herriemakers bij wanneer puntje bij paaltje komt dat de rekening gewoon leeg is en dat ze geeneens een eurocent KUNNEN pinnen. Dan druipen ze stilletjes af met het excuus dat ze net eventjes rood staan of dat het loon de volgende dag komt.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 21:11:22 #85
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_62135346
Ik heb ook bij de AH gewerkt, op de deli- en kaasafdeling.Serieus, AH-klanten zijn DE arrogantste klanten ooit. Heb ook bij de C1000 en in een 'buurtsuper' gewerkt, en daar waren de klanten echt een stuk aardiger.

Maar bij de AH..
- Mensen die naar je fluiten als ze willen dat je ze helpt (de betreffende persoon had zo'n Thais postorderbruidje, dat zij nou luistert naar zijn gefluit wil niet zeggen dat ik het ook doe).

- Mensen die meteen beginnen te praten als ze aan komen lopen. "Ja ik wil rosbief." Ik keek altijd op: "Kan ik u misschien ergens mee helpen?"

- Mensen die iets (een fles wijn, een pot mayo) laten vallen, en er dan bij staat kijken hoe jij het opruimt. En dan ook nog wijzen en zeggen: "Daar ligt ook nog iets."

- Mensen die iets speciaals willen hebben gesneden en het daarna in een ongekoeld vak terugmikken, omdat ze het toch niet nodig hebben.

- Mensen die de hele schaal met hapjes leegvreten en er nog trots op zijn ook. Wat een stelletje paupers, je komt toch niet naar de AH om te lunchen?

Ooit ruzie gehad met een man die beweerde dat hij eerder aan de beurt was, terwijl ik de mevrouw die ik voor liet gaan alleen een pakje kipfilet moest aanreiken. In de tijd dat hij tegen me aan heeft staan bekken had ik hem al wel drie keer kunnen helpen. Dat heb ik hem ook gezegd, maar dat kon hij niet zo waarderen

Ik merk nu nog steeds dat, als ik mensen zo tegen winkelpersoneel hoor praten, ik nog steeds boos word.
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
pi_62135355
haha, ik heb net gewerkt, en er was een leuke klant!
ik werd aangesproken met: ''lieve jongen''
het leven is mooi.
pi_62135636
Waar ik me het meest aan kan ergeren is de arrogante houding van sommige mensen af en toe, er altijd vanuit gaan dat de caissiere het fout heeft terwijl dat bij mij meestal niet 't geval is.
Ook dat gemierenneuk over 1 of 2 cent "nou er staat toch echt dat het 3,23 is" ja maar dat wordt afgerond kankerlijer en dan niet gaan miepen als 't naar beneden afgerond wordt .
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 21:37:33 #88
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_62135839
Ik werk bij de AH op de deli-afdeling, en ik kom bijna alleen maar toffe mensen tegen. Ik ben dan ook erg behulpzaam enzo ,en ik ben niet zo'n triesteling die achter gaat chillen. Alleen als klanten commanderen weiger ik.

Vrouwen die zeggen dat je een leuke aardige jongen bent en steeds naar jou vragen .
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
pi_62135946
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 10:23 schreef Silentalarm het volgende:
Ik werk zelf dus bij de AH.
Laatst kwam er een oudere mevrouw langs en die vroeg, kan je me even helpen ik kan de wasmiddel niet vinden. Ik zeg natuurlijk gewoon, geen probleem loopt u maar even mee. Dus ik wijs haar het wasmiddel aan. Zegt die mevrouw, zozo, dat weetje goed te vinden, zou je gelijk even mijn hele boodschappen lijstje willen halen en hier in het karretje stoppen:| Dus ik naar me baas, ja moet ik dat nou doen. Me baas, nou ja doe het maar even. Dus ik heb alle boodschappen gehaald. Bleek dat de zoethout thee op was. Toe werd die zeer geliefde vrouw ook nog eens ongelovelijk boos op MIJ dat de zoethout thee op was. Oftewel, dankzij haar zat ik DIK over mijn vulnorm omdat ik een kwartier spullen voor haar aan het zoeken was, en dan is er een ding uitverkocht, waar ik niks aan kan doen, en krijgen ik ook nog de wind van voren.

KUT KLANT!
Jij bent echt lomp
Dat soort vragen wimpel ik direct af met: "Nee sorry mevrouw. Ik ben aan het werk en heb nog een hoop te doen. Helaas.. Toch een fijne dag verder..." en weglopen.
Klaar, "aan me baas vragen"
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 21:53:20 #90
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_62136119
Call centre werk. Heb je een boze vrouw net uitgelegd hoe het zit. Ben je fucking lang mee bezig geweest om haar dat aan het verstand te peuteren. Wil meneer ook nog even wat zeggen. Kan je dat hele kutverhaal weer gaan vertellen.

Eikels...
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_62137328
Ik werk bij de C1000 ( C1000 jaja ) en daar komt altijd zo'n kutkind met zijn vader die vraagt me altijd of hij naar de WC mag, ELKE fokking keer dat ik daar ben komt hij naar me en zit hij daar weer 10 min op de pot en kan ik weer niet doorwerken door die kneus

Wat ook kut is als je enorm veel werk hebt gedaan om een klant te helpen en er niet eens een bedankje van af komt
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_62137686
Ik werk in een pretpark, om de een of andere reden snappen mensen nooit dat we kinderen uit een attractie weigeren omdat het tuig geen 1.30 is. En alles was 25+ is denk ook dat het niet naar je hoeft te luisteren omdat het ouder is, mooi om ze dan als een rasechte nazi uit je attractie te bannen.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 23:10:03 #93
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_62137781
Toen ik nog bij de AH werkte werd 's zomers echt om de haverklap tegen me gezegd dat ik zo'n mazzel had. Buiten was het 34 graden en jij hangt lekker in de diepvries! Inderdaad heerlijk, 4 uur lang in de diepvries hangen terwijl je nog geen zon gezien hebt die dag Zo erg was het niet, maar na de zesde opmerking had ik het meestal wel gehad.
Tranquillo
pi_62137841
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 23:04 schreef renwan het volgende:
Ik werk in een pretpark, om de een of andere reden snappen mensen nooit dat we kinderen uit een attractie weigeren omdat het tuig geen 1.30 is. En alles was 25+ is denk ook dat het niet naar je hoeft te luisteren omdat het ouder is, mooi om ze dan als een rasechte nazi uit je attractie te bannen.
Of als het kutweer is van die mensen die aankomen met; JOA we dachten van kom! We gaan! En kijk eens hoe rustig!
Om daarna 20 keer in je attractie te blijven zitten waardoor jij in de stromende regen moet blijven staan.

Na 3 keer zoiets wil ik ze altijd dood maken
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_62137936
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 10:18 schreef Silentalarm het volgende:
Werk jij in de horeca, of ergens anders waar je veel in aanraking met klanten komt? Dan maak je vast ook wel eens van die klanten mee die ongelovelijk vervelend zijn!

-Klanten die 20 keer hetzelfde vragen,
-Klanten die staan te bellen tijdens het afrekenen waardoor ze de hele rij ophouden
-Klanten die alles wat jij net netjes op een stapeltje hebt gezet omgooien.
-Enz. Enz. Enz.

Hier kun je al je frustraties, klachten, en verhalen even lekker kwijt!
Een hoer heeft klanten In de horeca heb je gasten
pi_62138110
heb ik soms ook wle dat ze die 5 cent niet willen maar ik geef het altijd lekker toch
en inderdaad klanten die lopen te bellen en je geen blik gunnen, geen woord zeggen.

verder:
Klanten die opschrijven dat hun kind 7 of 2 is, je wijst ze erop dat ze van 3 tot en met 6 in het kinderparadijs mogen en dan droog zeggen: oh dan schrijf ik toch 6 of 3 op. Ja leuk geprobeerd, zo werkt het niet en ze komen er echt niet in

-Klanten die kwaad terug komen omdat hun hoogglans deurtje "blauw" is en flink tekeer gaan, reactie: folie rustig los peuteren erbij zeggen dat het folie is en daarbij de klant goed aankijken, rood dat ze dan worden

- "Volgens mij klopt het niet hoor, dat bedrag " ik reageer vaak maar niet maar denk alleen ik kan er niks aan doen dat je een groter gat in je hand hebt dan je denkt, ook mooi als ze dan een half uur alles na gaan rekenen en er dan achterkomen dat het wel degelijk klopt en dan komen zeggen: "Het klopt wel hoor". Net of ik dat nog niet wist.....

- op koopzondagen strontchagerijnig zijn en mopperen/op jou afreageren dat het zo druk is. (goh )

- "Er zat geen achterwand bij mn kast " Oh jawel hoor maar die heeft u vast weggegooid omdat je niet verder kijkt dan je neus lang is en het dan voor verpakkingsmateriaal aanziet.

- Met die (gratis) familykaart krijg ik toch overal korting op? (en dan bloedserieus you wish)

- iets terug komen brengen ZONDER bon en helemaal uit de verpakking gescheurd/in elkaar gezet en zeer verontwaardigd kwaad zijn dat dat niet kan

en in de categorie: grapjes die je nog nooooit eerder gehoord hebt:

- aan elkaar porrend de opmerking tegen elkaar maken: wil je ook in de ballenbak? en dan breed naar mij lachen, ik moet er inmiddels bijna om huilen
- Bij de kassa bij het checken van het geld onder de uv-lamp: Ja heb ik goed nagemaakt he HAHAHA.
Ik:
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 23:28:10 #97
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_62138144
Gisteren in de winkel; klant wil 2 spellen hebben (totaalwaarde 130 euro). Blijft ongeveer een kwartier zeuren dat hij de spellen voor 100 euro mee wil nemen, ondanks dat ik al 20 keer heb gezegd dat we niet zo veel korting kunnen geven.

Enfin, uiteindelijk toch de spellen voor 110 euro meegegeven om van het gezeik af te zijn. Komt hij ze vandaag TERUG BRENGEN omdat ze toch niet zo leuk waren als hij had verwacht.
Vervolgens ziet hij een speakerset van 250 euro en begint bijna te smeken of hij die niet kan ruilen voor zijn 2 spelletjes en 50 euro.

Toen ik onderhand vervelend werd en zei dat dit niet kon wilde hij het overige bedrag (90 euro) wel in 12 termijnen betalen. De administratiekosten van 30 euro waren geen probleem.

Wat is werken in een winkel toch soms vermoeiend zeg....
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 23:32:06 #98
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_62138237
Oh en mensen die in hun vingers knippen als ze geholpen willen worden mogen ze ook van de aardbodem af schieten wat mij betreft
pi_62138329
verkapt VMBOers topic
  zondag 5 oktober 2008 @ 00:07:54 #100
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_62139093
ook in de ah gewerkt; nostalgie topic

maar ik kan dan wel leuk met makkelijk klanten omgaan, als iemand brood roept, zeg ik gewoon 'daar'
huppa klaar, klant tevreden, niets moelijk doen
en elke dag kwam er een vrouw langs, elke dag, zelfde tijd, en daar gingen we dan ook gewoon de boodschappen voor halen, niets mis mee, wat moet je anders doen, krijgt toch wel per uur betaald
  zondag 5 oktober 2008 @ 00:11:01 #101
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_62139157
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:

- iets terug komen brengen ZONDER bon en helemaal uit de verpakking gescheurd/in elkaar gezet en zeer verontwaardigd kwaad zijn dat dat niet kan
dat KAN wel
pi_62139287
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 00:11 schreef fs180 het volgende:

[..]

dat KAN wel
ook als er niks mis mee is en de reden is dat het toch niet staat of iets dergelijks?bedenk dat VOOR je het koopt of bewaar de bon...op die manier kan iedereen zn marktplaatsaankopen inruilen zo werkt t niet he
  zondag 5 oktober 2008 @ 00:20:38 #103
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_62139420
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
en in de categorie: grapjes die je nog nooooit eerder gehoord hebt:

- aan elkaar porrend de opmerking tegen elkaar maken: wil je ook in de ballenbak? en dan breed naar mij lachen, ik moet er inmiddels bijna om huilen
- Bij de kassa bij het checken van het geld onder de uv-lamp: Ja heb ik goed nagemaakt he HAHAHA.
Ik:
Bij dit soort dingen zie ik altijd het volgende voor me:

1. *Klant maakt kutgrap*
2. *Klant lacht breed*
3. [winkelbediende] lacht ook...
4. ... en pakt al lachend een pistool uit zijn binnenzak waarmee hij de klant neerschiet
Guanine en Cytosine! *O*
  zondag 5 oktober 2008 @ 00:24:32 #104
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_62139491
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ook als er niks mis mee is en de reden is dat het toch niet staat of iets dergelijks?bedenk dat VOOR je het koopt of bewaar de bon...op die manier kan iedereen zn marktplaatsaankopen inruilen zo werkt t niet he
nee dan niet, maar anders kan het wel
  zondag 5 oktober 2008 @ 00:25:22 #105
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_62139508
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 00:20 schreef Koenholio het volgende:

[..]

1. *Klant maakt kutgrap*
2. *Klant lacht breed*
4. ... en pakt al lachend een pistool uit zijn binnenzak waarmee hij de klant neerschiet
'uw wisselgeld heb ik nog beter nagemaakt' is dan nog beter
pi_62139717
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 00:24 schreef fs180 het volgende:

[..]

nee dan niet, maar anders kan het wel
i know studeer zelf rechten maar dan nog moet je iets van bewijs hebben bankafschrift bijv, ivm het kapot gaan binnen een redelijke termijn en als bewijs dat t niet een kapot artikel is afkomstg van marktplaats of jets dergelijks
  zondag 5 oktober 2008 @ 00:36:23 #107
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_62139734
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 00:20 schreef Koenholio het volgende:

[..]

1. *Klant maakt kutgrap*
2. *Klant lacht breed*
Dit schreeuwt om een paint
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  zondag 5 oktober 2008 @ 00:56:40 #108
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_62140169
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 00:07 schreef fs180 het volgende:
en elke dag kwam er een vrouw langs, elke dag, zelfde tijd, en daar gingen we dan ook gewoon de boodschappen voor halen, niets mis mee, wat moet je anders doen, krijgt toch wel per uur betaald
Sommige klanten zijn wel tof inderdaad. Bij ons komt ook iedere dag een soort van verkapte zwerver annex junk langs. Slaat meestal een stuk of tien blikjes bier in onder het mom: 'dorstig, hè?' Echt super aardige vent, ondanks dat hij nogal mompelt. Hij maakt ook een praatje met iedere vuller.

Heb hem ook een keer met zijn zoon gezien (hij is al wat ouder) en die is dan weer een geslaagde zakenman. Leuk contrast.

Komt ook vaak een soort van Indiër langs die zingend zijn boodschappen doet. Complete nutjob, maar wel heel aardig. Net als zo'n Marokkaans vrouwtje dat me altijd groet sinds ik haar heb laten zien waar de vermicelli ligt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  † In Memoriam † zondag 5 oktober 2008 @ 01:04:25 #109
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_62140301
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 00:56 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Sommige klanten zijn wel tof inderdaad. Bij ons komt ook iedere dag een soort van verkapte zwerver annex junk langs. Slaat meestal een stuk of tien blikjes bier in onder het mom: 'dorstig, hè?' Echt super aardige vent, ondanks dat hij nogal mompelt. Hij maakt ook een praatje met iedere vuller.

Heb hem ook een keer met zijn zoon gezien (hij is al wat ouder) en die is dan weer een geslaagde zakenman. Leuk contrast.

Komt ook vaak een soort van Indiër langs die zingend zijn boodschappen doet. Complete nutjob, maar wel heel aardig. Net als zo'n Marokkaans vrouwtje dat me altijd groet sinds ik haar heb laten zien waar de vermicelli ligt.
Dit is echt een positieve posting, je bent iig iemand die van de kleine zonnetjes/sterretjes in zijn leven kán genieten, siert je.
  zondag 5 oktober 2008 @ 01:09:51 #110
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_62140414
- kansloze stamgasten met een alcoholprobleem die om 14u zich al vol komen gooien
- kansloze stamgasten met een alcoholprobleem die altijd dezelfde 'grapjes' maken
- kansloze stamgasten met een alcoholprobleem die een gesprek met je aan willen knopen
- kansloze stamgasten met een alcoholprobleem die maar blijven uitwijden over hun mislukte leven, maar dat zelf niet inzien
  zondag 5 oktober 2008 @ 01:14:39 #111
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_62140502
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 00:36 schreef Billy_Talent het volgende:

[..]

Dit schreeuwt om een paint

met dank aan electric retard
Guanine en Cytosine! *O*
pi_62140562
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 23:36 schreef Dayuum het volgende:
verkapt VMBOers topic
ik zit op het vwo
pi_62140602
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:17 schreef stofzuierslang het volgende:
trouwens, klanten die niet eens de moeite namen om 'hallo' te zeggen, negeerde ik zolang totdat ze het wel zeiden, want tegen wie hebben ze het dan eigenlijk? als je op straat iemand de weg vraagt loop je toch ook niet naar iemand toe en vraag je de weg zonder die persoon eerst te begroeten of te vragen of je een vraag mag stellen ?

ook leuk om te zeggen is: 'ook goeiemiddag' als ze je zomaar iets vragen zonder je eerst te begroeten, vinden ze neit leuk
Het is ook te merken dat het personeel bij de AH te belazerd is om hun klauwen te laten wapperen. Daarom ga ik ook altijd naar een andere supermarkt. Wat een kutsupermarkt zeg. Als je geen zin hebt om te werken, moet je geen contract tekenen waarin staat dat je dat wel gaat doen.
Sanity is (not) statistical
pi_62140613
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 21:26 schreef Fascination het volgende:
Waar ik me het meest aan kan ergeren is de arrogante houding van sommige mensen af en toe, er altijd vanuit gaan dat de caissiere het fout heeft terwijl dat bij mij meestal niet 't geval is.
Ook dat gemierenneuk over 1 of 2 cent "nou er staat toch echt dat het 3,23 is" ja maar dat wordt afgerond kankerlijer en dan niet gaan miepen als 't naar beneden afgerond wordt .
zolang er 3,23 staat zou ik aan komen zetten met centen
ooit 1x gehad bij een of andere turk die dat weigerde...
die ziet mij nooit meer terug
pi_62140653
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 17:13 schreef IceFreak het volgende:
Herkenbaar.... ben zelf werkzaam als taxi-chauffeur. Hoe vaak je op zaterdagnacht wel niet hoord;
-Wat is een taxi duur zeg.
en dat is ook gewoon zo, beetje mensen rond tuffen voor een achterlijk tarief, wat een zwerver nog zou kunnen
pi_62140718
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 19:55 schreef GuyFawkes het volgende:
Mensen die hun spaarpot leeg hebben gehaald en alleen met klein geld betalen om vervolgens te zeggen "ach jullie zijn er wel blij mee hé!" Opkankeren er ligt genoeg klein geld in de kluis en nu moet ik tellen
dan hebbie gewoon je zaakjes niet op orde imho..

ik heb werkelijk nog nooit een winkel gehad die kleingeld weigerde omdat ze te veel hadden, eerder zovan: ow je hebt kleingeld, zou je op die manier willen betalen??
pi_62140739
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 17:49 schreef mschol het volgende:
"-Klanten die vijf cent fooi geven en zich helemaal baas voelen 'omdat ze toch maar fooi gegeven hebben'."
wees blij dat je iets aan fooi krijgt, men is het niet verplicht, je (=het personeel) wordt al betaald door de prijzen van het eten e.d.
ik heb ook 40 cent fooi gegeven pas.. puur omdat ik geen zin had ik kleingeld
Het personeel in winkels mag de fooi niet eens houden. Moeten ze dan op hun knieen kruipen van dankbaarheid omdat jij te belazerd bent om vijf cent in je portemonnee te stoppen? Eigenlijk betekent het dat jij vijf cent te min vind om aan te pakken, maar agz het personeel er blij mee moet zijn, vind je dus eigenlijk dat het personeel op een lagere plaats staat dan jij, want zij moeten blij zijn met iets wat voor jou te min is.
pi_62140793
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 19:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik heb echt het tegenovergestelde

Stel, ik koop iets voor 9,95. Ik geef een tientje en zeg: "en laat die 5 cent ook maar zitten", dat die winkelmiep dan antwoord met een blije: "oh dankuwel meneer!"

DANKUWEL? VOOR 5 CENT! BEK DICHT!

Daar wordt ik dus pissig van
Ik roep meestal naar m'n collega iets als 'hee, ik heb vijf cent fooi gehad, ga je mee uit eten vanavond?'.

Het mooiste is als het echt van die stoere gozertjes van 15 zijn die dan met een overslaande stem zeggen "hou die vijf cent maar". Meestal negeer ik het, maar soms bedank ik ze dan idd heel overdreven uitbundig.
  zondag 5 oktober 2008 @ 01:35:26 #119
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_62140831
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 00:35 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

i know studeer zelf rechten maar dan nog moet je iets van bewijs hebben bankafschrift bijv, ivm het kapot gaan binnen een redelijke termijn en als bewijs dat t niet een kapot artikel is afkomstg van marktplaats of jets dergelijks
ik ook
pi_62140889
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk nog nooit vervelende klanten gehad in m'n 5,5 jaar Edah Zelfs geen klant die alleen maar "Brood!" riep
Oh maar AH-klanten zijn een apart ras hoor. Nog nooit zoveel omhooggevallen mensen ontmoet als in mijn korte tijd bij de AH. Van die mensen die een of andere verwende kutkleuter ver na bedtijd op zo'n te duur stepje met 100 euro naar de supermarkt sturen om een potje sperziebonen te kopen. Serieus he, echt meegemaakt.
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 21:11 schreef Nemain het volgende:
Ik heb ook bij de AH gewerkt, op de deli- en kaasafdeling.Serieus, AH-klanten zijn DE arrogantste klanten ooit. Heb ook bij de C1000 en in een 'buurtsuper' gewerkt, en daar waren de klanten echt een stuk aardiger.

Maar bij de AH..
- Mensen die naar je fluiten als ze willen dat je ze helpt (de betreffende persoon had zo'n Thais postorderbruidje, dat zij nou luistert naar zijn gefluit wil niet zeggen dat ik het ook doe).
Bij C1000 ook meegemaakt hoor. Netjes geantwoord met "woef".
quote:
- Mensen die iets speciaals willen hebben gesneden en het daarna in een ongekoeld vak terugmikken, omdat ze het toch niet nodig hebben.
Wij hadden mensen die groente pakten en dan bij de kassa dachten - ik hoef het niet, dus ik gooi het gewoon in de vriezer. Ook leuk, bevroren wortels en zo. Of mensen die koel/vriesartikelen in de bakken snoep bij de kassa gooiden. "Meneer, als u het niet wilt, kunt u het ook aan mij geven. Dan leggen we het voor u terug en dan hoeven we het niet weg te gooien". Klant mompelde dan meestal een beetje, of zei "oh, dat wist ik niet". Sommige mensen schijnen namelijk ook te denken dat ze een nekschot krijgen als ze iets bij de kassa achter willen laten.
pi_62140902
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 01:28 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Het personeel in winkels mag de fooi niet eens houden. Moeten ze dan op hun knieen kruipen van dankbaarheid omdat jij te belazerd bent om vijf cent in je portemonnee te stoppen? Eigenlijk betekent het dat jij vijf cent te min vind om aan te pakken, maar agz het personeel er blij mee moet zijn, vind je dus eigenlijk dat het personeel op een lagere plaats staat dan jij, want zij moeten blij zijn met iets wat voor jou te min is.
rot voor ze, baas zal weing verschil merken tussen 5 cent naar mij of jou als klant
nee hoor, ik ben niet te belazerd om wat in m'n portomonee te stoppen, zo leg jij dat uit.. even als dat ik 5cent te min zou vinden om aan te pakken..
ik heb gewoon geen zin in een portomonnee met 20.000 5 cent munten..

makkelijk om alles naar je zelf toe te draaien
pi_62140932
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 01:40 schreef Maeghan het volgende:
Sommige mensen schijnen namelijk ook te denken dat ze een nekschot krijgen als ze iets bij de kassa achter willen laten.
en hoe zou dat nou toch komen?
gedrag van de kassiere's is soms dramatisch... hun IQ vaak nog erger...
  Moderator zondag 5 oktober 2008 @ 01:44:20 #123
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_62140948
Omaatjes die vragen of ze 20 cent erbij moeten doen... Maar het eerst wel moeten zoeken in plaats van dat het voor het pakken ligt !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_62140962
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 01:41 schreef mschol het volgende:

[..]

rot voor ze..
nee hoor, ik ben niet te belazerd om wat in m'n portomonee te stoppen, zo leg jij dat uit.. even als dat ik 5cent te min zou vinden om aan te pakken..

makkelijk om alles naar je zelf toe te draaien
Waarom denk jij dan dat winkelpersoneel blij moet zijn met vijf cent (die ze niet mogen houden)?
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 01:43 schreef mschol het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een negatieve reactie gehad van een caissiere als ik iets toch niet wilde. Nee, ze zijn vaak niet erg intelligent, sommige zijn ook uiterst onbeschoft, maar op dit punt heb ik nog nooit een probleem gehad.
pi_62140976
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 01:44 schreef Renesite het volgende:
Omaatjes die vragen of ze 20 cent erbij moeten doen... Maar het eerst wel moeten zoeken in plaats van dat het voor het pakken ligt !
ze vragen het niet voor niks
  Moderator / Redactie FP zondag 5 oktober 2008 @ 01:45:59 #126
Rawr
pi_62140981
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 01:14 schreef Koenholio het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Electric Retard
pi_62140987
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 01:44 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Waarom denk jij dan dat winkelpersoneel blij moet zijn met vijf cent (die ze niet mogen houden)?
omdat dat geld indirect gewoon weer bij personeel terechtkomt
pi_62140992
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 01:46 schreef mschol het volgende:

[..]

Yeah right.
pi_62141025
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 01:46 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Yeah right.
jij wou beweren dat dat niet de grote hoop op gaat om vervolgens de maand daarop weer netjes de lonen e.d. van te betalen, en kerstpakketen, bonussen e.d.?
  Moderator zondag 5 oktober 2008 @ 01:49:53 #130
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_62141036
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 01:45 schreef mschol het volgende:

[..]

ze vragen het niet voor niks
Tja, doorgaans ga je er dan van uit dat ze die dan in 1 seconden uit hun portemonnee vissen... Maar deze deed dat dus duidelijk niet. Ik had geen 20 cent muntjes.
Hopla, er kwam me een ducaat op de toonbank (50 cent) en ze vraagt: "Is deze goed?"

Dus ik zeg ja bedankt! En ik geef dr 20 euro 30 terug !
Gedesoriënteerd nam de klant afscheid !
  Moderator zondag 5 oktober 2008 @ 01:50:43 #131
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_62141049
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 01:46 schreef mschol het volgende:

[..]

!
De klant die daarna komt die 5 cent te kort heeft zeg ik dan heel aardig: "Laat zo maar zitten hoor !"

Anders gaat de baas er mee vandoor !
  zondag 5 oktober 2008 @ 02:11:25 #132
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_62141283
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 01:14 schreef Koenholio het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

good ol' mr brown
pi_62141287
Nog even wat dingen uit mijn geheugen:
Super de Boer-collectie afdeling vleeswaren/kaas/brood:
* Hopeloos huisvrouwtje komt drie keer per dag boodschappen doen met haar verwende kutkleuter. Diezelfde kutkleuter kwam dus ook drie keer per dag vragen om een plakje worst. Hij gedroeg zich niet in de winkel en kwam dan naar de counter met de mededeling "ik wil worst". Dit deden wel meer kinderen en ik zei dan altijd dat ze dat maar moesten kopen van hun zakgeld of aan hun vader/moeder moesten vragen of ze worst wilden kopen. Vervolgens kwam dat wijf naar me toe "krijgt ie nou nog een plakje worst of niet?". Je hebt aso en je hebt heel erg aso.
* Klanten die psychisch in de war zijn, zoals een bejaarde vrouw die niet ophield over jezus, door de winkel liep te gillen ("PRIJS DE HEER" - en ik liep dan vlak achter haar met m'n prijsstickers en fluisterde naar mijn collega - "prijs het vlees! prijs het vlees!") en niet ophield over de engeltjes op de verpakking van Philadelphia.
* Klanten die iedere dag (!) om vijf uur - als je klaar bent - komen vragen of je kaas voor ze wilt snijden en niet willen bestellen, "omdat je dan vergeet om de bestelling door te geven" terwijl je er de dag erna zelf bent. En de dag daarna. En de dag daarna, omdat die winkel namelijk een personeelstekort heeft en je dus niet eens kunt vergeten om de bestelling door te geven aan je collega - want die is er niet! Oplossing: klant kwam om vijf voor vijf, ik was de snijmachine nog aan het schoonmaken. Ze vroeg weer eens om haar kaas, dus ik zei "ik ben nog even de machine aan het schoonmaken, over vijf minuutjes ben ik klaar, misschien kunt u eerst wat andere boodschappen doen?". Toen de klant terug kwam zei ik "sorry mevrouw, ik ben klaar met werken", trok m'n schort uit en ging weg.

AH, kassa (totaal 19 uur gewerkt voor ik het zat was daar):
* Zoals gezegd, de verwende kleuter op het stepje die met 100 gulden een blik bonen kwam kopen (ik zei net euro, maar dit was in 2000 dus dat moeten wel guldens geweest zijn dan...).

Bas van der Heijden:
* Asociale volksbuurtklanten die met de hond en een hele roedel kinderen de hal inkomen. Waren overigens vaste klanten die altijd raar deden. Nu brak de hond los, die rende door de winkel en de kinderen gingen er 1 voor 1 achteraan. Een andere week renden de kinderena chter elkaar aan rondjes over de inpaktafel.
* Asociale klanten die kinderen door de winkel laten fietsen/steppen. Oud vrouwtje kwam klagen, zei dat ze wegging als niemand er wat van zei omdat ze bang was omver gereden te worden en ze had net een nieuwe heup. Winkelpersoneel heeft er neits van gezegd omdat dat gezin meer opleverde dan dat vrouwtje.
* Vent die staat te roken in de winkel. "Meneer, u mag hier niet roken". Meneer gaat uit z'n dak en begint te roepen dat ik zeker denk dat ik jezus ben. Beetje vertekend wereldbeeld, als je 't mij vraagt.
* Een man die z'n afgerekende flessen bier kapot gooide omdat er geen dozen meer in het dozenhok lagen.
* Iemand die twee karren boodschappen op de band laadde, vervolgens zag dat er geen dozen meer waren en z'n boodchappen liet staan. Je kan als je van huis gaat ook niet bedenken dat je twee volle karren boodschappn niet op je hoofd mee naar huis kunt nemen natuurlijk. En redelijk blijven is zo jaren '70.

C1000:
* Mensen die op zaterdagmiddag (laatste dag van de actie dus) beweren dat de peren uit de actie niet op de weegschaal staan. Nee hoor, echt niet, ze ehbben echt goed gekeken. NEeeeeeeeeeee jij weet er helemaal niks van. Want jij werkt er pas vijf jaar, en dat die peren al vijf jaar op de weegschaal staan betekent niet dat ze er nu nog op staan. En dat de hele week alle klanten gewoon een stickertje op de peren hadden, dat zegt ook helemaal niks.
* Mensen die klagen over het afronden. Maar alleen als het afronden in hun nadeel is (Ja, je hebt principes of je hebt ze niet he?).
* Mensen die klagen dat euro's van die rotmuntjes zijn, want ze zijn zo klein. (Ja, en dubbeltjes en kwartjes waren echt enorm! Ik heb ze thuis nog en ze passen echt maar net in m'n kamer!)
* Mensen die klagen over de euro omdat ze het afronden niet begrijpen Ze hebben hun leven lang afgerond met guldens, maar als het euro's (UUROOS ) zijn, kunnen ze opeens niet afronden.
* "Waar vind ik de diepvriesgroente?" Nou mevrouw, probeer het eens in de diepvries (die overigens recht tegenover de ingang stond). En dan meelopen en aanwijzen waar de vriezer is, teruglopen naar het pad waar je aan het werk was, en twee tellen later staat die klant achter je met de mededeling dat ie de diepvries niet kan vinden. Vriesafdeling waren twee vijfdeursvrieskasten en drie even brede diepvriesbakken. Toch wel erg knap dat als je er midden tussen staat, dat je dan geen vriezer kunt vinden.
* "Die prijs klopt niet hoor, de Red Bull is in de aanbieding". Vervolgens meelopen met de klant, want er zou een bordje bijstaan. En inderdaad, "Bullit, vaste lage prijs".
* Mensen die de boel besodemieteren voor een paar dubbeltjes. Bijvoorbeeld volhouden dat je de groente dubbel aangeslagen hebt, terwijl het om twee verschillende wichtartikelen gaat met verschillende prijzen

Dirck III (Slijterij, voor wie 't niet kent):
* "Verkoopt u ook regenponcho's?"
* "Hebben jullie ook barbecues?"
* "Verkopen jullie koffiemelk?"
* Telefoontje: "Heeft u die Head & Shoulders uit de aanbieding nog?" (Probeer het eens bij de drogisterij!)
* "Hebben ze dat bij Bas van der Heijden?"
* Mensen die in de winkel staan te bellen: "Ik sta nu bij de Gall & Gall".

En inderdaad de leuke grappen met bonnetjes:
* Doe maar in je plakboek
* Hang maar boven je bed
* Ik krijg het toch niet terug van de belasting
* Ik krijg het toch niet terug van het ziekenfonds
pi_62141318
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 01:49 schreef mschol het volgende:

[..]

jij wou beweren dat dat niet de grote hoop op gaat om vervolgens de maand daarop weer netjes de lonen e.d. van te betalen, en kerstpakketen, bonussen e.d.?
Ja en mijn loon stijgt ieder jaar zo hard ( ) omdat jij af en toe vijf cent weggeeft

En hoezo bonussen? In de detailhandel? Waar is die smiley die in z'n broek zeikt van het lachen als je hem nodig hebt...
pi_62141395
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 02:11 schreef Maeghan het volgende:
Nog even wat dingen uit mijn geheugen:
[...]
Jij hebt bijna alle supers al gehad
  Spellchecker zondag 5 oktober 2008 @ 02:37:37 #136
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_62141507
Oh wat zou het mooi zijn als je eens gewoon bij alle werkgevers tegen klanten mocht zeggen waar 't op staat!

Als ik ergens een hekel aan heb is het wel verplicht worden vriendelijk tegen mensen te zijn, terwijl die eer ze niet toekomt. Ik bek klanten dan ook gewoon af als ik dat nodig acht, om ze weer met beide benen op de grond te zetten. Bok maar lekker een teringeind op

Gelukkig komt het vrij zelden voor
Tevens -purist.
pi_62141532
Ik had er nog eentje gehad:

"En dan zijn we er binnen een half uur.."
En hoe lang is dat?
" 30 minuten? "

_! ROyal sadness

En nog een dronken gozer die beweerde dat zn order niet was bezorgd.
Een half uur in discussie geweest met mn baas.
Gaf ie hem een 2de pizza 1 euro bonnetje (waar we een doos vol van hebben en in elke krant het bonnetje te vinden is). En die man vet blij en denkend dat ie wat verdient heeft

En nog een keer of we in amsterdam bezorgen (20km ver weg).
"Nee helaas niet, maar ik kan het wel opsturen?"
*tuut* *tuut*

[ Bericht 57% gewijzigd door Sjibble op 05-10-2008 02:53:22 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_62141543
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 02:24 schreef Juup© het volgende:

[..]

Jij hebt bijna alle supers al gehad
Ja erg he? Ik heb ook gewerkt bij de Hema, en promotiewerk gedaan voor Hans Anders, Canal+ (maar daar was ik niet goed in want ik kan niet zo goed liegen - mijn ouders zeiden altijd dat ik een kruisje op m'n voorhoofd kreeg als ik loog, volgens mij is dat echt zo) en Quorn.

Ik heb echt de triestste bijbanencollectie ooit volgens mij. Nou ja, sowieso de triestste banencollectie. Alleen garnalen pellen, bollen pellen en callcenterwerk zijn nog droeviger, vind ik.
pi_62141564
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 02:37 schreef NoBody122 het volgende:
Oh wat zou het mooi zijn als je eens gewoon bij alle werkgevers tegen klanten mocht zeggen waar 't op staat!

Als ik ergens een hekel aan heb is het wel verplicht worden vriendelijk tegen mensen te zijn, terwijl die eer ze niet toekomt. Ik bek klanten dan ook gewoon af als ik dat nodig acht, om ze weer met beide benen op de grond te zetten. Bok maar lekker een teringeind op

Gelukkig komt het vrij zelden voor
Haha, als ik ooit de hoofdprijs win in de loterij begin ik een supermarkt waar het personeel eerlijk mag zijn. Echt, dat lijkt me zo tof.

Alhoewel ik van de week per ongeluk ook iets te hard zei "kan iemand dat pokkejong een nekschot geven" over een of ander hyperactief kutkind dat aan het ingangspoortje aan het slingeren was. En nee, geen speelse kleuter, een kind van een jaar of twaalf. Toen ik het zei keek die vrouw die er vlakbij stond toch wel heel venijnig op, maar ze zei niks.
  Spellchecker zondag 5 oktober 2008 @ 02:45:13 #140
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_62141566
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 02:42 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ja erg he? Ik heb ook gewerkt bij de Hema, en promotiewerk gedaan voor Hans Anders, Canal+ (maar daar was ik niet goed in want ik kan niet zo goed liegen - mijn ouders zeiden altijd dat ik een kruisje op m'n voorhoofd kreeg als ik loog, volgens mij is dat echt zo) en Quorn.

Ik heb echt de triestste bijbanencollectie ooit volgens mij. Nou ja, sowieso de triestste banencollectie. Alleen garnalen pellen, bollen pellen en callcenterwerk zijn nog droeviger, vind ik.
Callcenterwerk hoeft niet heel kut te zijn, mits inbound en niet teveel betuttelende targets en regeltjes
Tevens -purist.
pi_62141593
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 02:45 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Callcenterwerk hoeft niet heel kut te zijn, mits inbound en niet teveel betuttelende targets en regeltjes
Ja, dat had ik er misschien bij moeten zetten. Maar dan nog. Callcenterwerk doen voor UPC of zo lijkt me ook vermoeiend. "Ja mevrouw, heeft u nagekeken of de stekker erin zit?" "Verrek zeg, hij lag eruit, nou dat zal Tommie, onze rooie kater misschien wel gedaan hebben, toen ik even bij de buurvrouw langs ging met een kopje soep - nou dat was ook nog een heel verhaal, want ik ging naar de Albert Heijn..." Nou ja, zoiets stel ik me er dan bij voor, van die eenzame huisvrouwen die hun hele levensverhaal kwijt moeten. Lijkt me ook kut. Nou ja, heb je ook bij een supermarkt natuurlijk (zeker bij afdelingen waar je constant in het zicht staat, zoals op een vleeswarenafdeling).
pi_62141629
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 02:44 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Haha, als ik ooit de hoofdprijs win in de loterij begin ik een supermarkt waar het personeel eerlijk mag zijn. Echt, dat lijkt me zo tof.

Alhoewel ik van de week per ongeluk ook iets te hard zei "kan iemand dat pokkejong een nekschot geven" over een of ander hyperactief kutkind dat aan het ingangspoortje aan het slingeren was. En nee, geen speelse kleuter, een kind van een jaar of twaalf. Toen ik het zei keek die vrouw die er vlakbij stond toch wel heel venijnig op, maar ze zei niks.
Hehehe, daar had ik bij willen zijn
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  Spellchecker zondag 5 oktober 2008 @ 03:58:45 #143
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_62141923
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 02:49 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ja, dat had ik er misschien bij moeten zetten. Maar dan nog. Callcenterwerk doen voor UPC of zo lijkt me ook vermoeiend. "Ja mevrouw, heeft u nagekeken of de stekker erin zit?" "Verrek zeg, hij lag eruit, nou dat zal Tommie, onze rooie kater misschien wel gedaan hebben, toen ik even bij de buurvrouw langs ging met een kopje soep - nou dat was ook nog een heel verhaal, want ik ging naar de Albert Heijn..." Nou ja, zoiets stel ik me er dan bij voor, van die eenzame huisvrouwen die hun hele levensverhaal kwijt moeten. Lijkt me ook kut. Nou ja, heb je ook bij een supermarkt natuurlijk (zeker bij afdelingen waar je constant in het zicht staat, zoals op een vleeswarenafdeling).
Bij UPC heb je dus tegenwoordig teveel van die regeltjes en irritante targets, standaardzinnen etc etc. Been there, done that. Geen aanrader op het gebied van callcenterwerk dus idd

Infantiele randdebielen kom je overal tegen. Zo gauw je een publieke functie hebt, kom je er onvermijdelijk mee in aanraking
Tevens -purist.
  zondag 5 oktober 2008 @ 04:48:58 #144
84524 Morwen
I got life
pi_62141985
Ik heb heel veel in de dienstverlening gewerkt, schoonmaak, afwas, bediening, catering zelfs tot manager van een kleine vestiging voor een korte tijd en ik heb nog nooit echte kutklanten meegemaakt. Misschien veeleisende klanten maar het ligt er maar net aan hoe je er zelf mee omgaat.

ALS je in de dienstverlenende sectie zit dan heb je met diverse mensen te maken en daar hou ik juist van. Jankballen die er niet mee om kunnen gaan moeten kranten gaan verspreiden of folders ofzo. Succes met de honden
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_62141993
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 01:43 schreef mschol het volgende:

[..]

Nou, bij ons valt dat reuze mee. Wij hebben zo'n 35 caissiere's waarvan minimaal 25 minimaal HAVO volgen en een zeer goed denkniveau hebben, bij de rest is het wel met een beetje dwang aan te leren Klanten zijn eenmaal gewoon asociaal soms, echt niet normaal, zeuren over 2 cent als je in een dikke BMW rijdt (die je natuurlijk niet op een parkeerplaats zet maar pal voor de deur waar een vrachtwagen langs moet om te lossen..) of gewoon ongelooflijk veel proefzaaltjes leegsnoepen en weet ik wat. Winkelpersoneel zijn ook mensen en sommige klanten vergeten dat soms.
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 01:49 schreef mschol het volgende:

[..]

Bij ons is dat niet zo, die 5 cent per dag gaat niet in een personeelspot ofzo. We krijgen uren uitbetaald zoals ze op norm gepland zijn. Wij krijgen dan wel weer als filiaal winstuitkering, maar dat is niet bij alle filialen zo, dus daar klaag ik dan weer niet over
  zondag 5 oktober 2008 @ 05:10:46 #146
57586 Bananenman
-----------
pi_62142023
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:54 schreef Fcuker het volgende:
Laats een krant bestelt friet, vond het niet lekker omdat het naar aardappelen smaakt??????
HET IS PATAT!!!!!!!!
  zondag 5 oktober 2008 @ 05:41:37 #147
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62142054
tvp
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_62142062
Ik heb nooit echt in een winkel gewerkt, maar ik heb wel vanuit de verzekeringsbranche (zorgverzekeraar, AO verzekeraar etc) ervaring met klanten. Heel vaak (maar dan ook echt heel vaak) zeggen klanten uit Amsterdam hun netnummer niet voor het nummer dat ze doorgeven. Ik weet ook wel dat het 020 is, maar volgens mij zijn dat echt van die prutsers die denken dat er niks anders op de wereld is dan Amsterdam.
pi_62142078
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 01:27 schreef mschol het volgende:

[..]

dan hebbie gewoon je zaakjes niet op orde imho..

ik heb werkelijk nog nooit een winkel gehad die kleingeld weigerde omdat ze te veel hadden, eerder zovan: ow je hebt kleingeld, zou je op die manier willen betalen??
Het gaat er ook niet om dat ik het niet aanneem uiteraard. Ik zeg zelfs ja natuurlijk zijn we er blij mee. Het gaat er meer om dat die opmerking elke keer gemaakt wordt en gasten er vanuit gaan dat elke horecazaak een tekort aan kleingeld heeft. Of je nou met groot geld of klein geld betaalt; het boeit me niet. Klein geld is alleen kut omdat je het moet tellen Ik ben er echt niet superblij mee.
pi_62142525
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 05:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb nooit echt in een winkel gewerkt, maar ik heb wel vanuit de verzekeringsbranche (zorgverzekeraar, AO verzekeraar etc) ervaring met klanten. Heel vaak (maar dan ook echt heel vaak) zeggen klanten uit Amsterdam hun netnummer niet voor het nummer dat ze doorgeven. Ik weet ook wel dat het 020 is, maar volgens mij zijn dat echt van die prutsers die denken dat er niks anders op de wereld is dan Amsterdam.
Zeggen ze dan nog wel dat ze uit Amsterdam komen, of moet je dat ook raden?
- Mag ik uw telefoonnummer noteren?
- Ja hoor, dat is 2345678
- Ik heb nu 043-2345678, klopt dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')