Nee, want dat valt onder kliekjes vorming.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
Ik ga een actiegroep oprichten denk ik [ afbeelding ]
Happer de haphapquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
Ik ga een actiegroep oprichten denk ik [ afbeelding ]
Doe is niet zo grappigquote:
Staat er naast droplulquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:10 schreef gers het volgende:
kan iemand me vertellen wie deze bh maakt ?En waar te koop is ?
[ afbeelding ]
marlies dekkersstraat ?quote:
volgens mij wallmarkt maar ik weet het niet zekerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:19 schreef Sackboy het volgende:
Weet iemand toevallig welke winkel dit is?
[ afbeelding ]
Hmm, ik heb zelf in Amerika gewoondquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:23 schreef gers het volgende:
[..]
volgens mij wallmarkt maar ik weet het niet zeker
vraag het aan bobbyb die heeft een vriendin in amerika
mischien kent ze de winkel wel
Jaaa joh, moet je in Pakistan zijn, daar verkopen ze dat op elke hoek van de straatquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:06 schreef gers het volgende:
bt weet jij waar je een bh met knoopjes kan kopen zoals dit
[ afbeelding ]
Zij heeft echt het lelijkste figuur dat ik ooit gezien hebquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:19 schreef Sackboy het volgende:
Weet iemand toevallig welke winkel dit is?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:47 schreef gers het volgende:
[..]
's avonds een vent 's ochtends een vent
Nouja zeg, nu slaat mijn post ook nergens meer op zegquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:42 schreef Sackboy het volgende:
Posts are disappearing![]()
Zo kom ik natuurlijk nooit op die 1e plek in de dagcijfers
Hoezo overdreven... Vind je dat écht het lelijkste figuur ever?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zij heeft echt het lelijkste figuur dat ik ooit gezien heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |