Ik heb toch intensief een jaar of meer geluisterd, maar dit is mij ontschoten...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:26 schreef Piles het volgende:
[..]
MIDNR-momentje![]()
MaW, jij mag openen van mij. Aardig he
Ik ga slapen, tot morgenavond allemaal
Maar 300 gulden?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tijden van telefoonrekeningen van 300 gulden per maand
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
He piles waarom opende je geen nieuw topic , met roepen wie sluit opent, duurde nu echt lange dan 5 minuten.
tot 1999 via de universiteit internet, daarna kabel via A2000. Dus dat soort rekeningen heb ik nooit gezien gelukkigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar 300 gulden?Eerste twee maanden internet thuis in 1998: 2 x 700 gulden
.
Ik ook niet. M'n ouders welquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
tot 1999 via de universiteit internet, daarna kabel via A2000. Dus dat soort rekeningen heb ik nooit gezien gelukkig
Ik heb het gemeld!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
dit topic moet 761 worden eliza opende topic te laag.
Als mijn ouders zo'n rekeing te zien zouden krijgen denk ik dat ik hem erg snel onder mijn neus zou hebben met de aantekening of ik dit asap even op hun rekening kon overmakenquote:
Ik kwam pas een paar maanden voor de lancering van Freeler op internet kijken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
tot 1999 via de universiteit internet, daarna kabel via A2000. Dus dat soort rekeningen heb ik nooit gezien gelukkig
wij hier?quote:
good busy (goed bezigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik heb het alvast aangepast in de topiclijst.
Ach, wel weer leuk voor 'n keertje. Net als Ik ben de man!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:36 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat spookrijders vond ik niks, maar toch mee rappen
hehe strak kapselquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:38 schreef moveyourass-kevin het volgende:
YO VIP, LET'S KICK IT!
[ afbeelding ]
volgens mij is hij erg blij iemand te zienquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:38 schreef moveyourass-kevin het volgende:
YO VIP, LET'S KICK IT!
[ afbeelding ]
Er is toen wel over gesproken.... Maarja, ze waren te goed voor mequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als mijn ouders zo'n rekeing te zien zouden krijgen denk ik dat ik hem erg snel onder mijn neus zou hebben met de aantekening of ik dit asap even op hun rekening kon overmaken
Daarvan zijn er meer.....quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij is hij erg blij iemand te zien
zichzelf waarschijnl,ijk
Dat is bij mij een jaartje of 2 a 3 standaard geweest, rekeningen van 700 gulden. Scheelde wel dat mijn vaders bedrijf de telefoonrekening betaaldequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar 300 gulden?Eerste twee maanden internet thuis in 1998: 2 x 700 gulden
.
Aha, nu wel...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ze zijn alleen niet wakker vanavond. Het vorige topic is ook niet gewijzigd...
Pas een gieg of een pallet weggegooidquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:45 schreef Sirolf het volgende:
MIDI... daar heb ik nog steeds een berg van staan ergens in een map!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is bij mij een jaartje of 2 a 3 standaard geweest, rekeningen van 700 gulden. Scheelde wel dat mijn vaders bedrijf de telefoonrekening betaalde.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:47 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de MIDI-file is geopend in Garageband zie ik.
Heb echt geen idee hoe je het schrijft.. ben niet zo'n CA liefhebber.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je ge-googled op de naam. Eerst stond er C A
Loop ik zover achter met mijn stream of liep jij voor ? Bij mij is oizo nu pas net begonnen.quote:
Ik wist dat die kwam.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Loop ik zover achter met mijn stream of liep jij voor ? Bij mij is oizo nu pas net begonnen.
Heel vervelend... zuip ze !quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:52 schreef Litton-Lane het volgende:ik ben er vandoor,
Ik wordt net verzocht dat ik moet komen. Bier drinken in de kroeg, wat een straf....
nee, bij 3FM hoor je alleen maar Easyquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:51 schreef -Hans- het volgende:
Faith No More ... zo die heb ik lang niet meer gehoord.
Gut vervelend zeg. Zuip zequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:52 schreef Litton-Lane het volgende:ik ben er vandoor,
Ik wordt net verzocht dat ik moet komen. Bier drinken in de kroeg, wat een straf....
Veel plezier met je straf.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:52 schreef Litton-Lane het volgende:ik ben er vandoor,
Hey, daar was ik ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:52 schreef Againzender het volgende:
Faith no More had een geweldig voorprogramma bij GnR in 1992, dag nadat Nederland van Denemarken had verloren. Deden ze nog wat lullig over
Easy.. tsja, ook wel redelijk maar haalt het niet bij Midlife Crisis, imo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, bij 3FM hoor je alleen maar Easy
Dus bij deze:Rudy
nee, die niet. volghens mij stond Soundgarden erin? Weet het niet zeker meer. Er was een concert waar Alice in Chains in het voorprogramma zou staan, maar die konden niet komen (iets met drugsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey, daar was ik ook. Blind Melon stond toen ook in het voorprogramma toch?
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Def Rhymz - Doekoe
Depeche Mode - Enjoy The Silence
Hole - Celebrity's Skin
Eels - Susan's House
Freestylers - Roughneck
Kristin Hersh - Your Ghost
dEUS - Little Arithmetics
Junkie XL - Zerotonine
Bettie Serveert - Kid's Allright
Live Request:
- Van Katoen - Killing In The Name Of (Rage Against The Machine)
- Relax - Let Love Rule (Lenny Kravitz)
- Seven - Jeremy (Pearl Jam)
Gala - Freed From Desire
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:58 schreef Againzender het volgende:
ik ga eens pitten trouwens, have fun
Veel plezierquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:52 schreef Litton-Lane het volgende:
ik ben er vandoor,
Ik gok alleen dat het dit keer niet The Killers zijn, want dat is geen 90s...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik hoop dat jullie tot het einde van het uur kunnen blijven plakken, want we hebben nog een fijne afsluiter in petto...
*plak*quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik hoop dat jullie tot het einde van het uur kunnen blijven plakken, want we hebben nog een fijne afsluiter in petto...
Hoor je inderdaad niet heel erg vaak..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
kristin hersch...mooie vergeten plaat uit de 90s!
Nogal jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
kristin hersch...mooie vergeten plaat uit de 90s!
hehequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:37 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh god, allemaal boze coldplay fans in de sms...
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:37 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh god, allemaal boze coldplay fans in de sms...
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:49 schreef borisz het volgende:
MYA luister ik nog af.
Maar ik ga me zelf weer in tentamen regime zetten, dus verder maak ik het niet te laat
fijne weekquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:02 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ok, wij zijn weg! tot volgende week (dan weer MET the killers!)
Bye bye!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:02 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ok, wij zijn weg! tot volgende week (dan weer MET the killers!)
En dat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:05 schreef ScottTracy het volgende:
Wordt een mooie 90's request Freaknacht!! Laat die Turn up the Bass-kneiters maar komen!
Ik denk dat daarover de meningen verschillen. Giel is hier niet zo populair.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:18 schreef ScottTracy het volgende:
Vind het absoluut niet erg dat het hier rustig wordt.Nu komen de echte radioliefhebbers pas.
Ik heb inderdaad KX Radio maar weer eens aangezet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:18 schreef ScottTracy het volgende:
Nu komen de echte radioliefhebbers pas.
I know, als Veenstra invalt is het hier wel druk toch? Snap ik zelf niet helemaal. Maar ik luister de freaknacht vooral voor de muziek en ik vind Giel dan ook leuker dan 's ochtends. Zeker als Ekdom komt rond half 4.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat daarover de meningen verschillen. Giel is hier niet zo populair.
Maar ik zit wel in de Freaknacht chatbox.
Dat haal ik niet hoor, half 4quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
I know, als Veenstra invalt is het hier wel druk toch? Snap ik zelf niet helemaal. Maar ik luister de freaknacht vooral voor de muziek en ik vind Giel dan ook leuker dan 's ochtends. Zeker als Ekdom komt rond half 4.
Daar dacht ik ook al aanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:13 schreef broer het volgende:
Is dat een scoop? Giel twee maanden een relatie?
Voor mij iig welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:13 schreef broer het volgende:
Is dat een scoop? Giel twee maanden een relatie?
Ja, ik luister nooit naar Giel, dus ik dacht: ik vraag het even.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:16 schreef ScottTracy het volgende:
Nou, hij maakt de laatste tijd al aardig duidelijk dat 'ie een nieuwe vriendin heeft. Alleen we weten dus niet wie het is.
Nou, als je er nu nog eens achterkomt wie zijn nieuwe vlam dan is zullen we helemaal een standbeeld voor je neerzetten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:18 schreef broer het volgende:
Ben ik toch meer journalist dan ik dacht. Scoops, hoor, wederhoor, en meer van dat soort shit.
Nou, als dát geen motivatie is, weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:20 schreef ScottTracy het volgende:
Nou, als je er nu nog eens achterkomt wie zijn nieuwe vlam dan is zullen we helemaal een standbeeld voor je neerzetten.
Da's dan ook het grootste probleem van Giel...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:54 schreef broer het volgende:
Er is godverdomme nog amper muziek langsgekomen het laatste uur.
Ik dacht dat dat 's nachts anders was.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:41 schreef Sirolf het volgende:
Da's dan ook het grootste probleem van Giel...
Jammer dat het niet heet Giel biedt zijn euthanasie aanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:50 schreef tong80 het volgende:
Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:50 schreef tong80 het volgende:
Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:10 schreef paultjuhhh het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)nacht/laatste-04.wma
Op 23 minuten
request : viva la vidaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarna wordt 't snel heftig.
Wat een gesprek zeg.
Hopelijk draaien ze ook nog andere platen dan NeM en onequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als eliza nog sliep , staat ze nu recht overeind in bed te springen
Genoeg keuze zou ik zeggenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Hopelijk draaien ze ook nog andere platen dan NeM en one.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:50 schreef on_air het volgende:.?
.?
.?
Lachen of huilen, ik weet het niet...
Een moment zonder jou.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Jezus zulke mensen.
"er is zoveel slechte muziek in de jaren negentig gemaakt", en dan zelf aankomen met MMBOP,
.
Erg fout jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Jezus zulke mensen.
"er is zoveel slechte muziek in de jaren negentig gemaakt", en dan zelf aankomen met MMBOP,
.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat een Mmmbop in godsnaam is![]()
Misschien het debiele broertje van de Marsipulami
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:26 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa
Queen - Innuendo!!!!!!!!!!
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:27 schreef TheVulture het volgende:
InnuendoHeerlijk
Alles van Queen is eigenlijk gewoon
Alex van der Lugt heeft een tijdje in de 3FM nacht gezeten met zijn programma 'De Nachtopvang'.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:48 schreef muisje-eliza het volgende:
Alex van KX belt onder 3FM (??) mis ik wat?
http://alexvanderlugt.nl/blog/?p=220
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alex van der Lugt heeft een tijdje in de 3FM nacht gezeten met zijn programma 'De Nachtopvang'.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:37 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kneus, om het zo goed te willen maken met je ex
Hij wil het niet eens goed maken, alleen goed met elkaar omgaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik hoop dat ze hem de bons geeft door de foon zodat iedereen t op de radio hoort
lol afgelopen zaakquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij wil het niet eens goed maken, alleen goed met elkaar omgaan
Onder die film is het liedje juist nog mooierquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
terwijl ik de film niet zo vond waar dit liedje voor was gemaakt
Dit is toch wel de leukste van alle 90's danceplatenquote:
Shaydeequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:50 schreef -Hans- het volgende:
Denk dat dit toch wel een van mijn favo DJ Paul liedjes is.. echt geweldig!![]()
Zangeres
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:49 schreef -Hans- het volgende:
wtf is dit het origineel van DJ Paul's - Love U More ?!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Love You More !![]()
Woeehoe !
Maar is nu al duidelijk of dit 'echt' was?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:53 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit het euthanasie-gesprek terug te luisteren. Heftig!
Later vanmiddag maar even knippen en op Youtube gooien.
Nope, helaas niet maar misschien iemand anders hier wel?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Jij toevallig opgelet van wie dat was?
Oja die !quote:
lekker plaatje nog steedsquote:
Goed om te horen dat het gisteren net zo goed was als donderdagquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:10 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeedemiddag![]()
![]()
Coldplay was echt f*cking BRIL-JANT gisteren![]()
![]()
Wat een show. Massaal kippenvel momentje toen ze Fix You speelden
![]()
-edit- hoe was Ekstra Weekend? een beetje toffe uitzending?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het gisteren net zo goed was als donderdag.
Yep, The Scientist speelden ze o.a. vanaf daar. Dat was fantastisch inderdaadquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]gingen ze donderdag ook midden op de tribune met z`n vieren twee liedjes zingen? Dat was echt tof
Ik verwar die altijd met Hero, ook zo'n liedje uit die tijdquote:
Hij stapte de bus in....quote:
Klein verschil tussen beiden, de zachte g.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik verwar die altijd met Hero, ook zo'n liedje uit die tijd
Ook een gevalletje nooit meer wat van gehoordquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik verwar die altijd met Hero, ook zo'n liedje uit die tijd
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Yep, The Scientist speelden ze o.a. vanaf daar. Dat was fantastisch inderdaad.
Dat is echt een gast die echt helemaal niks goed kan maar toch continu overal boven komt drijvenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:31 schreef borisz het volgende:
Alhoewel Antonie Kamerling zit ook in iedere NL film.
De versie met Birgit is iig zeer mooiquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Hij is zangcoach geworden
Van Abel bestaat toch die kneitervalse live-opname?
En die ultra korte versie van Patrick kickenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Van Abel bestaat toch die kneitervalse live-opname?
Ach Isa Hoes neukt gewoon iedereen en daarom mag Antonie overal aan meedoenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is echt een gast die echt helemaal niks goed kan maar toch continu overal boven komt drijven
hij kan niet acteren, hij kan niet zingen, hij kan niet presenteren
Echt verbazingwekkend dat hij in musicals speelt tegenwoordig
* Cee is gloeiend jaloersquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:10 schreef Timo20 het volgende:
Coldplay was echt f*cking BRIL-JANT gisteren![]()
![]()
Wat een show. Massaal kippenvel momentje toen ze Fix You speelden
![]()
-edit- hoe was Ekstra Weekend? een beetje toffe uitzending?
Nee, dat komt omdat ze de schoonzus van Albert Verlinde isquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach Isa Hoes neukt gewoon iedereen en daarom mag Antonie overal aan meedoen.
Zelfs niet langs Beethoven, en die was toch een behoorlijk potje doof op een bepaald momentquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:52 schreef Adelante het volgende:
Ik heb zo'n idee dat ie niet langs Henk Jan Smits en Patricia Paaij zou zijn gekomen
Ik had 't gevoel dat 't wel echt was. Volgens mij begon 'ie op 'n gegeven moment ook te huilen..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar is nu al duidelijk of dit 'echt' was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |