Ja, ik luister nooit naar Giel, dus ik dacht: ik vraag het even.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:16 schreef ScottTracy het volgende:
Nou, hij maakt de laatste tijd al aardig duidelijk dat 'ie een nieuwe vriendin heeft. Alleen we weten dus niet wie het is.
Nou, als je er nu nog eens achterkomt wie zijn nieuwe vlam dan is zullen we helemaal een standbeeld voor je neerzetten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:18 schreef broer het volgende:
Ben ik toch meer journalist dan ik dacht. Scoops, hoor, wederhoor, en meer van dat soort shit.
Nou, als dát geen motivatie is, weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:20 schreef ScottTracy het volgende:
Nou, als je er nu nog eens achterkomt wie zijn nieuwe vlam dan is zullen we helemaal een standbeeld voor je neerzetten.
Da's dan ook het grootste probleem van Giel...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:54 schreef broer het volgende:
Er is godverdomme nog amper muziek langsgekomen het laatste uur.
Ik dacht dat dat 's nachts anders was.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:41 schreef Sirolf het volgende:
Da's dan ook het grootste probleem van Giel...
Jammer dat het niet heet Giel biedt zijn euthanasie aanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:50 schreef tong80 het volgende:
Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:50 schreef tong80 het volgende:
Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:10 schreef paultjuhhh het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)nacht/laatste-04.wma
Op 23 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |