Veel plezierquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:52 schreef Litton-Lane het volgende:
ik ben er vandoor,
Ik wordt net verzocht dat ik moet komen. Bier drinken in de kroeg, wat een straf....
Ik gok alleen dat het dit keer niet The Killers zijn, want dat is geen 90s...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik hoop dat jullie tot het einde van het uur kunnen blijven plakken, want we hebben nog een fijne afsluiter in petto...
*plak*quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik hoop dat jullie tot het einde van het uur kunnen blijven plakken, want we hebben nog een fijne afsluiter in petto...
Hoor je inderdaad niet heel erg vaak..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
kristin hersch...mooie vergeten plaat uit de 90s!
Nogal jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
kristin hersch...mooie vergeten plaat uit de 90s!
hehequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:37 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh god, allemaal boze coldplay fans in de sms...
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:37 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh god, allemaal boze coldplay fans in de sms...
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:49 schreef borisz het volgende:
MYA luister ik nog af.
Maar ik ga me zelf weer in tentamen regime zetten, dus verder maak ik het niet te laat
fijne weekquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:02 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ok, wij zijn weg! tot volgende week (dan weer MET the killers!)
Bye bye!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:02 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ok, wij zijn weg! tot volgende week (dan weer MET the killers!)
En dat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:05 schreef ScottTracy het volgende:
Wordt een mooie 90's request Freaknacht!! Laat die Turn up the Bass-kneiters maar komen!
Ik denk dat daarover de meningen verschillen. Giel is hier niet zo populair.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:18 schreef ScottTracy het volgende:
Vind het absoluut niet erg dat het hier rustig wordt.Nu komen de echte radioliefhebbers pas.
Ik heb inderdaad KX Radio maar weer eens aangezet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:18 schreef ScottTracy het volgende:
Nu komen de echte radioliefhebbers pas.
I know, als Veenstra invalt is het hier wel druk toch? Snap ik zelf niet helemaal. Maar ik luister de freaknacht vooral voor de muziek en ik vind Giel dan ook leuker dan 's ochtends. Zeker als Ekdom komt rond half 4.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat daarover de meningen verschillen. Giel is hier niet zo populair.
Maar ik zit wel in de Freaknacht chatbox.
Dat haal ik niet hoor, half 4quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
I know, als Veenstra invalt is het hier wel druk toch? Snap ik zelf niet helemaal. Maar ik luister de freaknacht vooral voor de muziek en ik vind Giel dan ook leuker dan 's ochtends. Zeker als Ekdom komt rond half 4.
Daar dacht ik ook al aanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:13 schreef broer het volgende:
Is dat een scoop? Giel twee maanden een relatie?
Voor mij iig welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:13 schreef broer het volgende:
Is dat een scoop? Giel twee maanden een relatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |