Maar is nu al duidelijk of dit 'echt' was?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:53 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit het euthanasie-gesprek terug te luisteren. Heftig!
Later vanmiddag maar even knippen en op Youtube gooien.
Nope, helaas niet maar misschien iemand anders hier wel?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Jij toevallig opgelet van wie dat was?
Oja die !quote:
lekker plaatje nog steedsquote:
Goed om te horen dat het gisteren net zo goed was als donderdagquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:10 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeedemiddag![]()
![]()
Coldplay was echt f*cking BRIL-JANT gisteren![]()
![]()
Wat een show. Massaal kippenvel momentje toen ze Fix You speelden
![]()
-edit- hoe was Ekstra Weekend? een beetje toffe uitzending?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het gisteren net zo goed was als donderdag.
Yep, The Scientist speelden ze o.a. vanaf daar. Dat was fantastisch inderdaadquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]gingen ze donderdag ook midden op de tribune met z`n vieren twee liedjes zingen? Dat was echt tof
Ik verwar die altijd met Hero, ook zo'n liedje uit die tijdquote:
Hij stapte de bus in....quote:
Klein verschil tussen beiden, de zachte g.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik verwar die altijd met Hero, ook zo'n liedje uit die tijd
Ook een gevalletje nooit meer wat van gehoordquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik verwar die altijd met Hero, ook zo'n liedje uit die tijd
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Yep, The Scientist speelden ze o.a. vanaf daar. Dat was fantastisch inderdaad.
Dat is echt een gast die echt helemaal niks goed kan maar toch continu overal boven komt drijvenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:31 schreef borisz het volgende:
Alhoewel Antonie Kamerling zit ook in iedere NL film.
De versie met Birgit is iig zeer mooiquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Hij is zangcoach geworden
Van Abel bestaat toch die kneitervalse live-opname?
En die ultra korte versie van Patrick kickenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Van Abel bestaat toch die kneitervalse live-opname?
Ach Isa Hoes neukt gewoon iedereen en daarom mag Antonie overal aan meedoenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is echt een gast die echt helemaal niks goed kan maar toch continu overal boven komt drijven
hij kan niet acteren, hij kan niet zingen, hij kan niet presenteren
Echt verbazingwekkend dat hij in musicals speelt tegenwoordig
* Cee is gloeiend jaloersquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:10 schreef Timo20 het volgende:
Coldplay was echt f*cking BRIL-JANT gisteren![]()
![]()
Wat een show. Massaal kippenvel momentje toen ze Fix You speelden
![]()
-edit- hoe was Ekstra Weekend? een beetje toffe uitzending?
Nee, dat komt omdat ze de schoonzus van Albert Verlinde isquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach Isa Hoes neukt gewoon iedereen en daarom mag Antonie overal aan meedoen.
Zelfs niet langs Beethoven, en die was toch een behoorlijk potje doof op een bepaald momentquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:52 schreef Adelante het volgende:
Ik heb zo'n idee dat ie niet langs Henk Jan Smits en Patricia Paaij zou zijn gekomen
Ik had 't gevoel dat 't wel echt was. Volgens mij begon 'ie op 'n gegeven moment ook te huilen..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar is nu al duidelijk of dit 'echt' was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |