Voetbal spammertquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:24 schreef borisz het volgende:
Fok! Wereldvoetballer van het jaar 2008: De voorronde
Maar niet gelukt...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:23 schreef Piles het volgende:
Wie sluit die opent!
Hij zal het nooit lerenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Piles sluit met 'Wie sluit die opent!' en vervolgens open MAW een nieuw topic...
Mij ontgaat de logica daarvan.
Dit was zo;n nummer waarvan ik dacht dat iedereen het wel kende, dus ik was wel verbaasd dat je hem niet kendequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Ik ken aardig wat van de 90's (ook niet commercieel)...
Maar hem niet...
Ach ja.
quote:
Gezien?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Zoiets [ afbeelding ]
Zojuist in elkaar geflanst heb...
quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit was zo;n nummer waarvan ik dacht dat iedereen het wel kende, dus ik was wel verbaasd dat je hem niet kende
Ach ja, er zal deze week vast wel iets langskomen dat ik ook niet ken. Bij deze daag ik Gerard uit
In de mix van 2 Many DJ's is 'ie ook erg tof.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat begin, waar ze doorheen aan het kletsen waren, dat is vet [ afbeelding ]
Wat mij betreft welquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
Piles....is dat de plaat die we gaan gebruiken?
Wendy is gewoon een echt sletje gewordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:32 schreef Cee het volgende:
Dat er ooit nog een dag zou komen waarop Xander meer sympathie wint dan Wendy.
Mijn gedachten inderdaadquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:33 schreef Cee het volgende:
Dit nummer geschreven door Dinand?
Plotsklaps vind ik het vreselijk.![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wendy is gewoon een echt sletje geworden
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:34 schreef MadSteven het volgende:
Haha
Ik heb beide versies van Alles Naar de Klote!
Ook de 'Hee Jeroen, Hee Erik!" -variant
Die is leuk!! En veel DJ's hebben wel wat met Liebrand, dus ik geef je een goede kans. Probeer het om te beginnen maar eens bij Gerard of Michielquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik aas dit jaar op Ben Liebrand feat. Tony Scott - Move It To The Bigband! (1990)
Kijken of een DJ hem draait...
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:35 schreef -Hans- het volgende:
Nah, eens even kijken of Unbreakable op NET5 een beetje te doen is.
Volgens mij is zij het echt..
[ afbeelding ]
En dan heb je ook nog "noiken in de keuken"quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:35 schreef MadSteven het volgende:
Alles naar de Klote is serieus een lach-je-drie-minuten-dood-plaat
Mijn bescheiden mening
Respect die is oud gewordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
Gister in de krant gevonden
Neeeeequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vandaag stond in de kantine op het menu
* Reist met groenten
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Respect die is oud geworden
Waar ging die reis heen danquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vandaag stond in de kantine op het menu
* Reist met groenten
Het ergste is dat ik lees 'Swifterband' en ik moet aan de C&S Show denken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
Gister in de krant gevonden
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik lees 'Swifterband' en ik moet aan de C&S Show denken.
half 5 is wel koen en sandershow tijd en goede tijd voor een borrelquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik lees 'Swifterband' en ik moet aan de C&S Show denken.
Haha! inderdaad een erg leuk onderschriftquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat onderschrift er ook bij op de site.![]()
California love!!Dre en Pac.
Nee joh, hij heeft dingen meegemaakt die lees je alleen in geschiedenisboeken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dus dat die arme man 900 is geworden is niet erg
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee joh, hij heeft dingen meegemaakt die lees je alleen in geschiedenisboeken.
Ik de best of van De La Soulquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]maar helemaal mee eens. Heb geloof ik hier nog ergens een album van 2 pac liggen..
of & Cee Music Factory!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je mist Bee Milton in je NickName
Ik ben m'n nieuwe thuisservertje aan het testen qua webcam-opnamen, dus als de opname lukt knip ik 'm wel (mits ze het item deze week hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:46 schreef Feivel1 het volgende:
Ik neem ff niks op, sorry!
Wil iemand het Wiekoverzicht van me overnemen?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:51 schreef valing het volgende:
[..]
ik dacht al:
Rowwen Hèze is toch een Americaanse Band
Geloof dat het linken niet helemaal goed gaat, maar de alicia-silverstone1.jpg doet mij wel het e.e.a. vermoeden wat voor een plaatje het had moeten zijn.quote:
Plaatje werd afgeschermd , nieuw plaatje staat er alquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat het linken niet helemaal goed gaat, maar de alicia-silverstone1.jpg doet mij wel het e.e.a. vermoeden wat voor een plaatje het had moeten zijn.![]()
Spice Girls. Woeha !Leuke plaat dit !
Oeh nice !quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Plaatje werd afgeschermd , nieuw plaatje staat er al
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Weet iemand of die gasten gratis naar de stu stu studio komen. En als ze optreden?
Ik weet het niet en ik vond het wel interessant.... iemand?
Denk puur onkosten vergoeding en is vaak goede reclame voor ze.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Weet iemand of die gasten gratis naar de stu stu studio komen. En als ze optreden?
Ik weet het niet en ik vond het wel interessant.... iemand?
Rare fotoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Plaatje werd afgeschermd , nieuw plaatje staat er al
Dankje!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben m'n nieuwe thuisservertje aan het testen qua webcam-opnamen, dus als de opname lukt knip ik 'm wel (mits ze het item deze week hebben natuurlijk).
alleen ik vond die Americaanse dames bij Muijs best apart behandeld worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik denk t haast wel...tis meestal eigen belang heh om je kop af en toe op de radio te gooien
jamaar die waren vaag!!! geen verkeerd woord over Bush...hoorde je het?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen ik vond die Americaanse dames bij Muijs best apart behandeld worden.
Niet behandeld werden, was het meer...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen ik vond die Americaanse dames bij Muijs best apart behandeld worden.
22 inch TFT ?! Prima !quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:59 schreef Feivel1 het volgende:
Haha, ik zie die Alicia plaatjes nu MEGA met die 22" TFT.
Ja de dixie chicks hebben er aardig wat problemen door gekregen door kritiek te leverenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar die waren vaag!!! geen verkeerd woord over Bush...hoorde je het?
Ze staat (bijna) altijd raar op 'n foto. In films of series is 't stukken beter.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:59 schreef Feivel1 het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:03 schreef MadSteven het volgende:
Joh, regen en onweersbuien?
Ik hoor bijna de radio niet boven het weer hier uit!
En met een zuid-westen wind is dit weer wat de rest van Nederland dus later kan verwachten. Da's trouwens best vaak zo.
Hier is het echt kei droog!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:03 schreef MadSteven het volgende:
En met een zuid-westen wind is dit weer wat de rest van Nederland dus later kan verwachten. Da's trouwens best vaak zo.
Nice !quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
24 inch widescreen![]()
voor beeldbewerkers
Wel toepasselijk dan dat thunderstruckquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:03 schreef MadSteven het volgende:
Is sparen voor een 2e 22" ook goedquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
24 inch widescreen![]()
voor beeldbewerkers
Bij een 22" moet je je resolutie ook niet op 640x480 zetten he?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:59 schreef Feivel1 het volgende:
We weten denk allemaal hoe een tft eruit zietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:05 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb 22 inch TFT Widescreen ;-)
Ik zal eens ff een pic maken.
Dat mis ik nog als vormgevertquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
24 inch widescreen![]()
voor beeldbewerkers
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben al bezig
Deze komt iig als eerste op Youtube
Winx - Don't Laughquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
Wat een plaat was dat het ' Ha - Ha - Ha - Ha ' liedje. Irritant![]()
uuhhm iets wat onrustige mix maar wel heel fijn gemixed.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
80% heb ik op single en anders op cd
100% ken ik helemaal van buiten
200% ontzettend gave mix
quote:
Zo kon je het ook brengen inderdaad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:26 schreef Againzender het volgende:
Mensen mensen, wat een feest der herkenning deze mix
Top 100 bedoel je?!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
volgens mij heeft ie gewoon zijn top 10 van de 90s erin gedaan![]()
enneh nog leuke foto's gemaakt? *of ander materiaal?*quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:27 schreef MadSteven het volgende:
Ik heb dan ook nog op een 80s en 90s stage gedraaaid paar maanden terug... Waar ik DJ Sandstorm dan ook uitvoerig gesproken heb
U Sure Do is dit trouwens
Nee zo ben ik niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
enneh nog leuke foto's gemaakt? *of ander materiaal?*
Hm. Ach ja, het betere copy-paste werkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Zitten wel heel veel bekende stukken tussen. Heb 10 mixen van Sandstorm van elk jaar van de jaren'90, ik herken stukjes...
Mijn eerste 3FM request is een 80's klassiekerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zo kon je het ook brengen inderdaad.
Nu nog Kadoc met The Nighttrain (mijn eerst Met Michiel request)
U96!!!!quote:
volgens 3FM heeft ze na dit album ook niets anders meer uitgebrachtquote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Ik vind echt niks goed van haar....
Nogmaals: als je haar alleen via 3FM kent dan ben je haar wel zat ondertussenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Ik vind echt niks goed van haar....
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:34 schreef Brennel het volgende:
Gelukkig maar dat smaken verschillen he
Mooi nummer inderdaad, zolang zij het maar niet zingt: Die stemquote:
Geprobeerd, maar ik kom er niet doorheen....quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nogmaals: als je haar alleen via 3FM kent dan ben je haar wel zat ondertussen
Maar misschien ken je de rest ook, dan heb ik niets gezegd
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
dit zijn weer plaatjes die erg jammer zijn van de jaren 90
Eens!quote:
Goed bezig, ik weet niet hoe dat moetquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza doet belangrijke mededeling
IK OPEN STRAKS EEN NIEUW TOPIC
Jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doet MYA ook mee met de 90-s request
Jupsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doet MYA ook mee met de 90-s request
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |