quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:51 schreef valing het volgende:
[..]
ik dacht al:
Rowwen Hèze is toch een Americaanse Band
Geloof dat het linken niet helemaal goed gaat, maar de alicia-silverstone1.jpg doet mij wel het e.e.a. vermoeden wat voor een plaatje het had moeten zijn.quote:
Plaatje werd afgeschermd , nieuw plaatje staat er alquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat het linken niet helemaal goed gaat, maar de alicia-silverstone1.jpg doet mij wel het e.e.a. vermoeden wat voor een plaatje het had moeten zijn.![]()
Spice Girls. Woeha !Leuke plaat dit !
Oeh nice !quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Plaatje werd afgeschermd , nieuw plaatje staat er al
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Weet iemand of die gasten gratis naar de stu stu studio komen. En als ze optreden?
Ik weet het niet en ik vond het wel interessant.... iemand?
Denk puur onkosten vergoeding en is vaak goede reclame voor ze.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Weet iemand of die gasten gratis naar de stu stu studio komen. En als ze optreden?
Ik weet het niet en ik vond het wel interessant.... iemand?
Rare fotoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Plaatje werd afgeschermd , nieuw plaatje staat er al
Dankje!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben m'n nieuwe thuisservertje aan het testen qua webcam-opnamen, dus als de opname lukt knip ik 'm wel (mits ze het item deze week hebben natuurlijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |