quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:51 schreef valing het volgende:
[..]
ik dacht al:
Rowwen Hèze is toch een Americaanse Band
Geloof dat het linken niet helemaal goed gaat, maar de alicia-silverstone1.jpg doet mij wel het e.e.a. vermoeden wat voor een plaatje het had moeten zijn.quote:
Plaatje werd afgeschermd , nieuw plaatje staat er alquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat het linken niet helemaal goed gaat, maar de alicia-silverstone1.jpg doet mij wel het e.e.a. vermoeden wat voor een plaatje het had moeten zijn.![]()
Spice Girls. Woeha !Leuke plaat dit !
Oeh nice !quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Plaatje werd afgeschermd , nieuw plaatje staat er al
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Weet iemand of die gasten gratis naar de stu stu studio komen. En als ze optreden?
Ik weet het niet en ik vond het wel interessant.... iemand?
Denk puur onkosten vergoeding en is vaak goede reclame voor ze.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Weet iemand of die gasten gratis naar de stu stu studio komen. En als ze optreden?
Ik weet het niet en ik vond het wel interessant.... iemand?
Rare fotoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Plaatje werd afgeschermd , nieuw plaatje staat er al
Dankje!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben m'n nieuwe thuisservertje aan het testen qua webcam-opnamen, dus als de opname lukt knip ik 'm wel (mits ze het item deze week hebben natuurlijk).
alleen ik vond die Americaanse dames bij Muijs best apart behandeld worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik denk t haast wel...tis meestal eigen belang heh om je kop af en toe op de radio te gooien
jamaar die waren vaag!!! geen verkeerd woord over Bush...hoorde je het?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen ik vond die Americaanse dames bij Muijs best apart behandeld worden.
Niet behandeld werden, was het meer...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen ik vond die Americaanse dames bij Muijs best apart behandeld worden.
22 inch TFT ?! Prima !quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:59 schreef Feivel1 het volgende:
Haha, ik zie die Alicia plaatjes nu MEGA met die 22" TFT.
Ja de dixie chicks hebben er aardig wat problemen door gekregen door kritiek te leverenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar die waren vaag!!! geen verkeerd woord over Bush...hoorde je het?
Ze staat (bijna) altijd raar op 'n foto. In films of series is 't stukken beter.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:59 schreef Feivel1 het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:03 schreef MadSteven het volgende:
Joh, regen en onweersbuien?
Ik hoor bijna de radio niet boven het weer hier uit!
En met een zuid-westen wind is dit weer wat de rest van Nederland dus later kan verwachten. Da's trouwens best vaak zo.
Hier is het echt kei droog!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:03 schreef MadSteven het volgende:
En met een zuid-westen wind is dit weer wat de rest van Nederland dus later kan verwachten. Da's trouwens best vaak zo.
Nice !quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
24 inch widescreen![]()
voor beeldbewerkers
Wel toepasselijk dan dat thunderstruckquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:03 schreef MadSteven het volgende:
Is sparen voor een 2e 22" ook goedquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
24 inch widescreen![]()
voor beeldbewerkers
Bij een 22" moet je je resolutie ook niet op 640x480 zetten he?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:59 schreef Feivel1 het volgende:
We weten denk allemaal hoe een tft eruit zietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:05 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb 22 inch TFT Widescreen ;-)
Ik zal eens ff een pic maken.
Dat mis ik nog als vormgevertquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
24 inch widescreen![]()
voor beeldbewerkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |