alleen ik vond die Americaanse dames bij Muijs best apart behandeld worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik denk t haast wel...tis meestal eigen belang heh om je kop af en toe op de radio te gooien
jamaar die waren vaag!!! geen verkeerd woord over Bush...hoorde je het?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen ik vond die Americaanse dames bij Muijs best apart behandeld worden.
Niet behandeld werden, was het meer...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen ik vond die Americaanse dames bij Muijs best apart behandeld worden.
22 inch TFT ?! Prima !quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:59 schreef Feivel1 het volgende:
Haha, ik zie die Alicia plaatjes nu MEGA met die 22" TFT.
Ja de dixie chicks hebben er aardig wat problemen door gekregen door kritiek te leverenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar die waren vaag!!! geen verkeerd woord over Bush...hoorde je het?
Ze staat (bijna) altijd raar op 'n foto. In films of series is 't stukken beter.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:59 schreef Feivel1 het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:03 schreef MadSteven het volgende:
Joh, regen en onweersbuien?
Ik hoor bijna de radio niet boven het weer hier uit!
En met een zuid-westen wind is dit weer wat de rest van Nederland dus later kan verwachten. Da's trouwens best vaak zo.
Hier is het echt kei droog!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:03 schreef MadSteven het volgende:
En met een zuid-westen wind is dit weer wat de rest van Nederland dus later kan verwachten. Da's trouwens best vaak zo.
Nice !quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
24 inch widescreen![]()
voor beeldbewerkers
Wel toepasselijk dan dat thunderstruckquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:03 schreef MadSteven het volgende:
Is sparen voor een 2e 22" ook goedquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
24 inch widescreen![]()
voor beeldbewerkers
Bij een 22" moet je je resolutie ook niet op 640x480 zetten he?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:59 schreef Feivel1 het volgende:
We weten denk allemaal hoe een tft eruit zietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:05 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb 22 inch TFT Widescreen ;-)
Ik zal eens ff een pic maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |