Websitesquote:Tuesday, October 7, 2008, 8 p.m. CDT at Belmont University's Curb Event Center in Nashville, Tennessee,[6] moderated by Tom Brokaw, special correspondent (and former evening news anchor) for NBC News. This debate will have a town-hall meeting format.
Een hoge pief van de VS krijgt feiten onder ogen die af komen van geheime diensten e.d.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beter zou het zijn als hoge pief in de VS om je een beeld te vormen van de wereld nav vage samenzweringsites op web 2.0, bedoel je.
Het volgende debat heeft een townhall format, dus dat is veel levendiger.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn de komende debatten wat "actiever" met publiekelijke reactie, meer directe reacties etc.? Ik vind dit echt on-Amerikaans saai, het zijn halve speeches waarbij amper tot geen antwoord op de vraag wordt gegeven. Als 't ff moeilijk wordt gaan ze maar gewoon over op een ander onderwerp.
Dat is heel goed nieuws, want diegene die achter staat in de laatste fase wint uiteindelijk de verkiezingen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:09 schreef pberends het volgende:
Tering, Obama staat nu 1.5 punten voor in Florida.
http://www.pollster.com/polls/2008president/
http://www.volkskrant.nl/(...)_populistische_snaarquote:Het moet nog blijken of haar optreden in het debat van donderdag iets aan dit negatieve oordeel verandert. Maar Palin deed er in ieder geval alles aan om de eerdere zwakke momenten te doen vergeten. ‘We zijn moe van de oude politiek als gebruikelijk’ zei ze tegen Biden. ‘En daarom denk ik, met alle respect voor je jaren in de senaat, dat de Amerikanen naar iets nieuws en iets anders verlangen en die nieuwe energie en betrokkenheid die met de hervormingen gaat komen.’
Haar accent en stem zijn echt de meest vreselijke combinatie die je van een vrouw kan verwachten. Alleen The Nanny heeft een irritantere stem.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:11 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind overigens Palins accent en haar manier van praten indrukwekkend en mooi.
Dit dus ja. Er zijn al niet veel mooie accenten in Amerika, maar die van haar staat maar net boven dat van een redneck uit het zuiden. En haar manier van praten is bloedirritant, zo opzichtig als ze probeert de "gewone amerikaan" aan te spreken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Haar accent en stem zijn echt de meest vreselijke combinatie die je van een vrouw kan verwachten. Alleen The Nanny heeft een irritantere stem.
Logica 2.0, zeker?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is heel goed nieuws, want diegene die achter staat in de laatste fase wint uiteindelijk de verkiezingen.
Check.quote:
Ach, liefde maakt blind en doof...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:11 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind overigens Palins accent en haar manier van praten indrukwekkend en mooi.
Dat er geen publieke reactie is bij deze "debatten" vind ik juist heel sterk. Met een joelend publiek kun je niet goed debatteren omdat het dan snel overgaat in een wedstrijd wie het hardst kan schreeuwen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn de komende debatten wat "actiever" met publiekelijke reactie, meer directe reacties etc.? Ik vind dit echt on-Amerikaans saai, het zijn halve speeches waarbij amper tot geen antwoord op de vraag wordt gegeven. Als 't ff moeilijk wordt gaan ze maar gewoon over op een ander onderwerp.
Voor het accent moet je naar Canada verhuizen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:11 schreef JohnDope het volgende:
Een accent maakt of breekt een charisma, dus is erg belangrijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:19 schreef DustPuppy het volgende:
Sowieso, eeen accent indrukwekkend vinden?
Nee hoor je hebt het kunnen zien bij de finale van Idols, Goudenkooi, Nederlandse verkiezingen met wilders die op 2 zeteltjes stond in de exit polls en over de Amerikaanse verkiezingen uit het verleden hoef ik niet verder over uit te wijden wat dat spreekt voor zich.quote:
Daar noem je effe de creme de la creme van maatstaven op, zeg!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee hoor je hebt het kunnen zien bij de finale van Idols, Goudenkooi, Nederlandse verkiezingen met wilders die op 2 zeteltjes stond in de exit polls en over de Amerikaanse verkiezingen uit het verleden hoef ik niet verder over uit te wijden wat dat spreekt voor zich.
Ik zet bewust Idols en de GK vooraan, omdat die het eerste waren met het 2.0 concept, later zijn de Nederlandse en vooral de Amerikaanse verkiezingen de Idols kant op gegaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Daar noem je effe de creme de la creme van maatstaven op, zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |