Was die aan het kutten dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Is devdevdanny nou nog steeds aan het kutten? Het is hier zo traag als poep
Niet? Die zat toch al die scriptjes onklaar te maken of zo?quote:
Geen idee, ik heb niet meer de tijd om alles bij te houden wat die knuppel aan het doen is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet? Die zat toch al die scriptjes onklaar te maken of zo?Waardoor het traag werd?
Je bent echt te lui om zelf te koken he?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Terug met boodschappen![]()
Magnetronmaaltijd bloemkool met gehaktbal![]()
![]()
En 2 blikken ravioli in tomatensaus
Zeker wetenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:22 schreef JortK het volgende:
Je bent echt te lui om zelf te koken he?
5 van de 7 avonden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker weten
Hoezo? Zit jij iedere avond zelf aardappels te schillen aan de keukentafel of zo dan?
En mamaK kookt dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:59 schreef JortK het volgende:
Ik schil toch zeker 3x per week de aardappels enzulks
Hipquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:15 schreef JortK het volgende:
Even spammen: [FORUM STATS] Maandcijfers - September 2008
Misdragen zul je bedoelenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hip
Keurig 5e over de hele maandTerwijl ik me maar een dag of 3 echt uitgesloofd heb
Laatste paar uur waren saai, maar dan ga ik wel wat anders doenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:07 schreef draculettetje het volgende:
goede avond!
hoe was het op het werk qu?
Dat weet bijna niemand hier denk ikquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:30 schreef draculettetje het volgende:
ik wist niet dat je er al eens had gewerkt?!
Dat maakt me niet uitquote:
je pootjequote:Op zondag 5 oktober 2008 00:00 schreef draculettetje het volgende:
da's ook weer zo!
ik ga zo maar eens proberen te slapen, als mn pootje het daar mee eens is
ha ha nee zo noem ik mn zere voet/been!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
je pootje
Woon je samen met een homo ofzo?
Ahquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha nee zo noem ik mn zere voet/been!
Dan blijf ik nog even hierquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:16 schreef draculettetje het volgende:
het mag wel mee maar verlopig is ie nog in protest
ow gezellig!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog even hier
Maar je kan toch ook vragen of ie anders wat later naar boven gaat?
Valsspelertquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow gezellig!
uhm dat zou ik op zich best kunnen
maar zit stiekum al wel in bed met laptop
Ik zat het net te lezen jaquote:Op zondag 5 oktober 2008 09:43 schreef Pheno het volgende:
Ik ook al een tijdje. Net even met de n700 wezen spelen. Zie probleem @ modelspoortopic
ik ook, ben de was aan het drogenquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:23 schreef Bengeltje het volgende:
Hier regent het ook, en heb de verwarming aangezet.
ik wil wel ff nog een frisse neus halen maar verloig zit ik nog in mn pyjama en een dekentje op de bankquote:
Nou, veel plezier danquote:
Mijne ook, een flink aantal uren.quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:25 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
ow en qu sorry hoor maar mn internet knalde er gister ook nog even fijntjes uit
Dat gaat hier dus lekker de droger in.quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ook, ben de was aan het drogen![]()
Hai B![]()
Het is nu even droog. Maar de bouwmarkten zijn ook open, dus ik denk dat ik daar heen gaquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, veel plezier danT zal wel lekker rustig zijn
Whehehquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
Ben even mijn zoon aan het duidelijk maken dat hij weer bij mama is.
Ik heb geen drogerquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat gaat hier dus lekker de droger in.
quote:Ben even mijn zoon aan het duidelijk maken dat hij weer bij mama is.
"Ik kom zo even je huiswerk nakijken wat je moest maken, dus agenda er naast. "
Hij" Ik maak mijn huiswerk op school."
"Dan kan ik het nog inzien."
Hij "Het ligt nog op school"
"Dan heb je een vet probleem, kom ik je zo wel overhoren over wat je tot nu toe gehad hebt. "Nu zegt hij niets meer.
Ja lach maar, ik vind dit niet echt fun.quote:
Föhn?quote:
Het is fijn als beiden dat doen.quote:.
't Is wel goed als ouder om erachteraan te gaan; ik heb het gezien met mijn jongste broertje; ouders zijn er wat meer op gaan letten, en bij de schoolonderzoeken/examens moest de computer naar beneden, wat hem weer geholpen heeft om netjes te slagen
quote:
En kan je je man/hun pa niet vragen of hij de controle op het huiswerk ook wat aanscherpt? Of is hij niet zo?quote:[..]
Het is fijn als beiden dat doen.Moet zelf achter de mentor aan enz.
![]()
Pff, er is eigenlijk niets veranderd. Ik heb altijd wel aan regelmatige controle gedaan, nu gaat
dat wat moeilijker omdat ze niet elke week hier zijn. En om dan telkens zo te doen als ze hier
zijn is niet echt leuk.
Ik vind het meestal wel lekker, was dat droogt, mits met goede wasverzachter.quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:48 schreef Sjowhan het volgende:
Gewoon de kachel wat aan, kan ook helpen
Mijn ex, daar heb ik het met getrouwd zijn al vaker over gehad.quote:En kan je je man/hun pa niet vragen of hij de controle op het huiswerk ook wat aanscherpt? Of is hij niet zo?
Ik begrijp wat je bedoelt ja. Die is idd altijd al anders geweest. Ik was degene die alles regelde.quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:48 schreef draculettetje het volgende:
nee lijkt me wel moeilijk als je in dat opzicht beide de zorg hebt maar de aanpak anders is zeg maar
kom niet helemaal uit mn woorden maar hoop dat je me snapt bengel
Hmm, da's minder idd..quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
Maar.... het geeft een rot gevoel.![]()
En om dan telkens zo te doen als ze hier zijn is niet echt leuk.
Earl grey ajb.quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:59 schreef Pheno het volgende:
Even een kop thee en dan maar eens douchen
14 en 15.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:01 schreef draculettetje het volgende:
da's ook weer zo! hoe oud zijn ze nu?
Lol, ja bijna op rijpheid om te vertrekken.quote:
Heel leuk. Puberteit.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
leuke leeftijden
al denk ik dat ik dat met alle leeftijden vind, heb zelf geen kinderen hoor
Kijk, dat klinkt al beterquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
Daag.![]()
Rond 13 uur bezoek.Zellig zellig.
Succes vastquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:56 schreef Bengeltje het volgende:
Zo het uur van de waarheid.Eens naar boven en kijken.
Hopelijk geen reden tot @#%@.
Hey Flesquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Loeneke![]()
![]()
Ik bedacht me gisteren net dat ik je al een tijd niet meer gezien had
Yupsquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Belgje
Maandag chaos verwacht in België door actiedag
Morgen vrij?
Lekker lang weekend dusquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Yups![]()
Mijn collega is een beetje van zijn tak gaan maken dat de mensen die geen gebruik maken van het OV gestraft worden (de mensen die OV gebruiken, moeten niet komen werken en wij moesten dat wel doen). Mogen we dus ook verlof nemen. En aangezien ik mijn verlof toch nooit opkrijg anders, is dat handig meegenomen
En dat is dan zelfs nog niet zo ver van waar ik woonquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:14 schreef qu63 het volgende:
Fles: Vlaamse bruidegom net voor ja-woord gearresteerd
Yupsquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:14 schreef qu63 het volgende:
Fles: Vlaamse bruidegom net voor ja-woord gearresteerd
3 weken kerstvakantie dus?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:21 schreef leonieke het volgende:
Kerst moet gewoon te halen zijn![]()
Morgen eens bellen naar de schrijnwerker om te zien wanneer hij de keuken komt opmeten. Alles zal zo een beetje van hem afhangen, vrees ik. Hij zou toch ten laatste half december de keuken moeten komen plaatsen. Maar het ziet er momenteel zo goed uit dat het bijna niet meer kan mislopen.
Ik hou in mijn agenda op het werk stiekem al een week voor de kerstvakantie vrij om te kunnen poetsen
Dat is mijn plan jaquote:
Waarom kan hij niet helpen dan? Hij heeft toch ook vakantie?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is mijn plan jaIk moet natuurlijk nog zien of het haalbaar is in functie van mijn werk. Maar het zou wel ideaal zijn, zeker nu Phille in de kerstvakantie niet echt zal kunnen helpen met de verhuis en het schoonmaken.
Fijn zeg, dat er eindelijk schot in zitquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:21 schreef leonieke het volgende:
Kerst moet gewoon te halen zijn![]()
Morgen eens bellen naar de schrijnwerker om te zien wanneer hij de keuken komt opmeten. Alles zal zo een beetje van hem afhangen, vrees ik. Hij zou toch ten laatste half december de keuken moeten komen plaatsen. Maar het ziet er momenteel zo goed uit dat het bijna niet meer kan mislopen.
Ik hou in mijn agenda op het werk stiekem al een week voor de kerstvakantie vrij om te kunnen poetsen
Ik vind smeerkaas toch al niks, dus ik ga er geen proberenquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Slankie smeerkaas is in alle varianten smerig denk ik. Ik heb er nu 4 van de 6 geprobeerd. Laat de rest maar zitten
Hij is vorige week aan een nieuwe studie begonnen en zal dus serieus moeten studeren tijdens de kerstvakantie voor zijn examensquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Waarom kan hij niet helpen dan? Hij heeft toch ook vakantie?
Ja nu is het in mijn ogen echt een huis aan het worden. Als de elektriciteit, verwarming en het sanitair in orde zijn, zouden we zelfs kunnen verhuizenquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fijn zeg, dat er eindelijk schot in zit
Sowieso smeerkaasquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik vind smeerkaas toch al niks, dus ik ga er geen proberen
Oh dat is wel raar eigenlijk. Ik zou eerer verwachten dat dat supervloeibaar wordt en als een spons door het brood opgenomen wordt of zoquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:08 schreef JortK het volgende:
Oh trouwens ik heb ooit geprobeerd een tosti te maken met smeerkaas, maar die smeerkaas werd echt kneiterhard nadat ik hem uit dat apparaat haalde
Voorgevel? Donker? Dat is de lichte gevelsteenquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Is die voorgevel (voorgevel![]()
) niet erg donker zo?
Je bent toch niet vegetariër aan het worden?quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeker lekkerIk eet eigenlijk vrij weinig vlees de laatste tijd
Geen last meer van je knie?quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen trouwens mijn abonnement ophalen en het zwemmen hervattenDenk ik
Nee. Maar ik heb een paar dagen alleen maaltijdsalades gegeten, en ravioli uit blikquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:31 schreef JortK het volgende:
Je bent toch niet vegetariër aan het worden?
Stel je voor: geen bbq's meerquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Je bent toch niet vegetariër aan het worden?
Nee, eindelijk niet meerquote:
Dat laatste is idd geen vleesquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb een paar dagen alleen maaltijdsalades gegeten, en ravioli uit blik
En ik maar denken dat het wedermenselijke interesse wasquote:
Je mag niet te veel geloof stellen in jouw medemensenquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het wedermenselijke interesse was
Nou zeker niet in JortK dat blijkt welquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:35 schreef leonieke het volgende:
Je mag niet te veel geloof stellen in jouw medemensen
quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb een paar dagen alleen maaltijdsalades gegeten, en ravioli uit blik
Jawel, maar ik koos ze liever met zalm of mozzarellaquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maaltijdsalades zijn ook met kip/vlees te verkrijgen toch?
Klinkt ook goed Sjowquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:51 schreef Sjowhan het volgende:
Broodjes in de oven, en boursin en kipsatésalade als beleg
Laten we dat maar eens gaan doen jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |