Nee, ik ben weer terug in de supermarktquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Denk dat hij moet touren
Of dat eigen bedrijfje
Je wordt niet net als die kale wuppieflikker van Albert Heijn he?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:45 schreef qu63 het volgende:
Nee, ik ben weer terug in de supermarkt
Maar ga daar hopelijk als leidinggevende aan de slag binnen niet al te lange tijd
Wil je me ziek maken?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Het BengelYnsFles ErwtensoepGlühweinFestival
Zolang ik maar niets van erwtensoep of glühwein proef. prima.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, jij doet het Varken aan het Spit
er zit een 1 in je tijdstip en in je postnummer. Ga weg faalhaasquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er zit een 1 in je tijdstip en in je postnummer. Ga weg faalhaas
hij wacht tot 2 februari 2020 2:00, dan zijn alle oneven cijfers uit de datum en tijdquote:
Goed punt. Tot dan Arceequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij wacht tot 2 februari 2020 2:00, dan zijn alle oneven cijfers uit de datum en tijd
2 uur eerder ook al, hoor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:37 schreef qu63 het volgende:
hij wacht tot 2 februari 2020 2:00, dan zijn alle oneven cijfers uit de datum en tijd
Have fun dan morgenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:51 schreef draculettetje het volgende:
ik ga zo wel een poging doen om te gaan slapen
morgen weer vroeg hondentraining
Ik hoop nog wel wat haar over te houdenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je wordt niet net als die kale wuppieflikker van Albert Heijn he?
Ik ben nog 'jong'quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:56 schreef draculettetje het volgende:
ben blij dat ik niet meer in het weekend hoef te werken!
Hoi Dracu. Hoe is je dag begonnen, voel je je beter dan normaal of..quote:
Qutie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:19 schreef qu63 het volgende:
Bengels!
Er komen koekjes in de winkel te liggen die bengels heten![]()
Ynsquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:26 schreef Ynske het volgende:
moggeh
ik vroeg opgestaan in de veronderstelling dat ik vandaag de fotos van de expo moest ophalen, heb ik in mijn meelbox liggen dat ze morgen ook nog moeten hangen
ai succes!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:26 schreef Ynske het volgende:
moggeh
ik vroeg opgestaan in de veronderstelling dat ik vandaag de fotos van de expo moest ophalen, heb ik in mijn meelbox liggen dat ze morgen ook nog moeten hangen
jewelquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Dracu. Hoe is je dag begonnen, voel je je beter dan normaal of..
[..]
Qutie.
Oja? Hey, ik word beroemd.Moeten ze wel lekker smaken natuurlijk.
[..]
Yns![]()
![]()
Dan heb je nog flink wat te doen.Betekent dit dat je morgen ook niet kan komen leuten?
Oke, laat maar wat weten/horen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
jewel
k ga zometeen mn troep pakken en richting de trein
k moet ff kijken hoelaat enzo want moet met bus of trein komen en kan pas weg als Isa bij Plop is dan kom ik jouw kant uit
die fotos ga ik maandag wel halen ofzo
Succes en veel plezier.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:33 schreef draculettetje het volgende:
ik ben naar de hondentraining
in ieder geval allemaal een fijne dag!
al kom ik vast nog wel weer even buurten
Jij ziet het helemaal voor je zeker?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fles mag.En dan lekker over die band rollen.
Was die aan het kutten dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Is devdevdanny nou nog steeds aan het kutten? Het is hier zo traag als poep
Niet? Die zat toch al die scriptjes onklaar te maken of zo?quote:
Geen idee, ik heb niet meer de tijd om alles bij te houden wat die knuppel aan het doen is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet? Die zat toch al die scriptjes onklaar te maken of zo?Waardoor het traag werd?
Je bent echt te lui om zelf te koken he?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Terug met boodschappen![]()
Magnetronmaaltijd bloemkool met gehaktbal![]()
![]()
En 2 blikken ravioli in tomatensaus
Zeker wetenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:22 schreef JortK het volgende:
Je bent echt te lui om zelf te koken he?
5 van de 7 avonden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker weten
Hoezo? Zit jij iedere avond zelf aardappels te schillen aan de keukentafel of zo dan?
En mamaK kookt dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:59 schreef JortK het volgende:
Ik schil toch zeker 3x per week de aardappels enzulks
Hipquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:15 schreef JortK het volgende:
Even spammen: [FORUM STATS] Maandcijfers - September 2008
Misdragen zul je bedoelenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hip
Keurig 5e over de hele maandTerwijl ik me maar een dag of 3 echt uitgesloofd heb
Laatste paar uur waren saai, maar dan ga ik wel wat anders doenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:07 schreef draculettetje het volgende:
goede avond!
hoe was het op het werk qu?
Dat weet bijna niemand hier denk ikquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:30 schreef draculettetje het volgende:
ik wist niet dat je er al eens had gewerkt?!
Dat maakt me niet uitquote:
je pootjequote:Op zondag 5 oktober 2008 00:00 schreef draculettetje het volgende:
da's ook weer zo!
ik ga zo maar eens proberen te slapen, als mn pootje het daar mee eens is
ha ha nee zo noem ik mn zere voet/been!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
je pootje
Woon je samen met een homo ofzo?
Ahquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha nee zo noem ik mn zere voet/been!
Dan blijf ik nog even hierquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:16 schreef draculettetje het volgende:
het mag wel mee maar verlopig is ie nog in protest
ow gezellig!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog even hier
Maar je kan toch ook vragen of ie anders wat later naar boven gaat?
Valsspelertquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow gezellig!
uhm dat zou ik op zich best kunnen
maar zit stiekum al wel in bed met laptop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |