Vrije dag vandaagquote:
Gewoon vragenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe kunnen jullie allemaal vrij hebben?
Student zijn en geen drol uitvoeren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Studentenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Student zijn en geen drol uitvoeren.
Niet wishen maar doenquote:
Gewoon thuis blijven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
In het echie, of op msn ofzo?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:47 schreef Ynske het volgende:
hier al de hele morgen aan t bijkletsen met een jeugdvriend
Ik ga als het goed is morgen iemand zien die ik ook al 3 jaar niet gezien heb ofzoquote:
da's ook leuk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:47 schreef Ynske het volgende:
hier al de hele morgen aan t bijkletsen met een jeugdvriend
cancelen en nog wat langer op je kamer blijven is het ook niet echt, toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen op orienterend gesprek voor een hypotheekPfff inlezen allemaal, gedoe. Heb er niet eens zin in
Nee. Ik wil best verhuizen en zo maar ik heb helemaal geen zin in al het gedoe er omheenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
cancelen en nog wat langer op je kamer blijven is het ook niet echt, toch?
ja echt tof,quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja echt tof,
in die tijd had ik het erover dat ik graag wilde gaan fotograferenen kijk me nu eens
we gaan binnenkort lekker uit eten
enneh hij ziet er niet slecht uit
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:13 schreef Ynske het volgende:
Kijk dit filmpje eens en let dan op de heren op de achtergrond!
Het minste gedoe heb je met huren, het meeste met een hyptheek en ook dat valt nog wel mee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik wil best verhuizen en zo maar ik heb helemaal geen zin in al het gedoe er omheen
Mja. Het leven is maar kut eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het minste gedoe heb je met huren, het meeste met een hyptheek en ook dat valt nog wel mee.
En je hebt waarschijnlijk sneller iets anders, dan het wachten op een huurwoning.
Dan moet je het minder k*t maken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja. Het leven is maar kut eigenlijk.
Ik wil gewoon de tijd doorspoelen naar over een half jaar, en dan wakker worden in een eigen huisje, en dat alles keurig geregeld is en zoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan moet je het minder k*t maken.Ben ik ook aan het doen, kunnen we tips wisselen???
O dat zou ik ook wel willen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de tijd doorspoelen naar over een half jaar, en dan wakker worden in een eigen huisje, en dat alles keurig geregeld is en zodat het hele gedoe en gezeik, wat nog niet EENS begonnen is
Gewoon voorbij is. Ik zie er gewoon vet tegenop
quote:
Die verkopen ze vast wel bij die verrekte kutmediamarktquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
Is er nergens een wensput. Misschien werken die toch wel.
De winter komt er net aanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Watttt???Wil je meedoen?
We kunnen ook met z'n allen in een grote boerderij gaan wonen.stallen enz ombouwen tot woningen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Watttt???Wil je meedoen?
We kunnen ook met z'n allen in een grote boerderij gaan wonen.stallen enz ombouwen tot woningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |