Die middelste lijkt me wel wat voor jou ququote:
Ik heb maar een zak van een kilo gehaald voor ¤2,40quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die middelste lijkt me wel wat voor jou qu![]()
Buss
Geen Bus?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb maar een zak van een kilo gehaald voor ¤2,40
250 gram voor 2 euro ofzoquote:
ga je dit seizoen bijhouden hoeveel geld je uitgeeft aan hoeveel gram kruidnoten?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
250 gram voor 2 euro ofzo
Het is dat ik 5 kilo zo veel vind, anders had ik zo'n zak gekocht
Neequote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga je dit seizoen bijhouden hoeveel geld je uitgeeft aan hoeveel gram kruidnoten?
6uur wekker, 6:10-6:15 eruitquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:02 schreef Troel het volgende:
Ik ook. Half 7 liep de wekker weer af en om tien over half rolde ik mijn bed uit
Heeft wel even nodig zegquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:04 schreef draculettetje het volgende:
ook vrij vandaag (omdat het spul voor thuiswerken nog niet binnen is)
ja tis echt belachelijk maar jaquote:
Zij moeten toch voor je spullen zorgen daar hoef je toch niet de hele tijd achteraan te lopen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja tis echt belachelijk maar ja
eens kijken of het me lukt maandag en anders dinsdag naar het werk te gaan en weer eens achteraan zitten
nee zou ik ook niet hoeven doen maar ik ben niet zo goed in geduldig afwachtenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Zij moeten toch voor je spullen zorgen daar hoef je toch niet de hele tijd achteraan te lopen?
ik doe inpricipe geen thuiswerk, maar omdat ik nu in een nieuwe revalidatie periode zit heb ik van mn werkgever toestemming om het werk wat ik doe (adminstratie) thuis te gaan doenquote:
aaah altijd leuk, installaties aanvragen en dan is t wachten geblazenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik doe inpricipe geen thuiswerk, maar omdat ik nu in een nieuwe revalidatie periode zit heb ik van mn werkgever toestemming om het werk wat ik doe (adminstratie) thuis te gaan doen
alleen moet ik dan een programma hebben op mn computer om op het netwerk in te loggen
nou is dat wel aangevraagd maar ja nog niet binnen
nou ja zoiets jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah altijd leuk, installaties aanvragen en dan is t wachten geblazen
toen ik bij kpn werkte was dat echt erg, men moest op onze afdeling de installatie aanvragen, en als je het zelf deed was t 5 min werk, maar men moest altijd dagen/weken wachten voordat het geinstalleerd was
Je poolse huisgenoot komt langs?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga blij worden dit weekend. Echt waar.
6:45 ging de wekker de eerste keer, 11:20 er uitquote:
Lui varken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
6:45 ging de wekker de eerste keer, 11:20 er uit
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga blij worden dit weekend. Echt waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |