Was die aan het kutten dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Is devdevdanny nou nog steeds aan het kutten? Het is hier zo traag als poep
Niet? Die zat toch al die scriptjes onklaar te maken of zo?quote:
Geen idee, ik heb niet meer de tijd om alles bij te houden wat die knuppel aan het doen is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet? Die zat toch al die scriptjes onklaar te maken of zo?Waardoor het traag werd?
Je bent echt te lui om zelf te koken he?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Terug met boodschappen![]()
Magnetronmaaltijd bloemkool met gehaktbal![]()
![]()
En 2 blikken ravioli in tomatensaus
Zeker wetenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:22 schreef JortK het volgende:
Je bent echt te lui om zelf te koken he?
5 van de 7 avonden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker weten
Hoezo? Zit jij iedere avond zelf aardappels te schillen aan de keukentafel of zo dan?
En mamaK kookt dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:59 schreef JortK het volgende:
Ik schil toch zeker 3x per week de aardappels enzulks
Hipquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:15 schreef JortK het volgende:
Even spammen: [FORUM STATS] Maandcijfers - September 2008
Misdragen zul je bedoelenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hip
Keurig 5e over de hele maandTerwijl ik me maar een dag of 3 echt uitgesloofd heb
Laatste paar uur waren saai, maar dan ga ik wel wat anders doenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:07 schreef draculettetje het volgende:
goede avond!
hoe was het op het werk qu?
Dat weet bijna niemand hier denk ikquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:30 schreef draculettetje het volgende:
ik wist niet dat je er al eens had gewerkt?!
Dat maakt me niet uitquote:
je pootjequote:Op zondag 5 oktober 2008 00:00 schreef draculettetje het volgende:
da's ook weer zo!
ik ga zo maar eens proberen te slapen, als mn pootje het daar mee eens is
ha ha nee zo noem ik mn zere voet/been!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
je pootje
Woon je samen met een homo ofzo?
Ahquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha nee zo noem ik mn zere voet/been!
Dan blijf ik nog even hierquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:16 schreef draculettetje het volgende:
het mag wel mee maar verlopig is ie nog in protest
ow gezellig!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog even hier
Maar je kan toch ook vragen of ie anders wat later naar boven gaat?
Valsspelertquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow gezellig!
uhm dat zou ik op zich best kunnen
maar zit stiekum al wel in bed met laptop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |