anders google je hetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:52 schreef Edwinuss het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik in godsnaam vliegtuigen kan kopen met Ace Combat ?
Wie banned deze gast?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:01 schreef Gamedemon het volgende:
Ik sta dit jaar alleen nog te springen om Gears of War 2 eigenlijk.. de rest van de line up doet me niet veel.
Waarom google jij niet voor mijquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:01 schreef Rkatier het volgende:
[..]
anders google je hethad je nu waarschijnlijk het antwoord al 3x gehad
![]()
Ik had graag antwoord gegeven maar ik heb het spel niet
Ik heb een PS3, en LBP heb ik nog mijn twijfels bij.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wie banned deze gast?
Hoe durft ie Farcry 2, fallout 3 en fable 2 te dissen!
Weet jij wat jongeman? Ga maar een ps3 kopen met littlebigplanet!![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom google jij niet voor mij?
Goedzo, dan mag je blijvenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb een PS3, en LBP heb ik nog mijn twijfels bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
Ed waarom doe je geen toffe TT kerel?
Dit is nix
Ik heb ook liever sex, dat kan ik ook niet elke dag krijgen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
Ed waarom doe je geen toffe TT kerel?
Dit is nix
Dan dien ik hierbij een officiele klacht in wegens grove nalatigheid!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook liever sex, dat kan ik ook niet elke dag krijgen.
Hmmm, scherp.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook liever sex, dat kan ik ook niet elke dag krijgen.
Ik gok dat je disc drive aan het falen is, ik zou de MS support maar bellen als ik jou was.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:25 schreef Bellic het volgende:
Mijn 360 blijft de hele tijd hangen als ik hem aanzet, soms wat eerder, dan wat later, maar wel iedere keer binnen 5 minuten. Fuckin irritant, enigste wat je ziet is dus een scherm waarmee je bezig was waarna ie stopt. Iemand idee hoe ik dit kan fixen? Ik wil fifa 09 spelen. ;x
lol dat is best gay.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:50 schreef Wessiej het volgende:
Eerste 2 weken van November vrij gevraagd, oa voor de games
Nouja, moest nog dit jaar vakantie nemen, december is lastig, en dan is het altijd handig waarneer je veel games hebtquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nouja, moest nog dit jaar vakantie nemen, december is lastig, en dan is het altijd handig waarneer je veel games hebt
Dan hou je bijna nix over i.v.m belasting! Ik vind het een goeie keuze van Wessiej!quote:
Doe ik ook nooit, vorig jaar ook 2 weken vrijgepakt in November om te gamen, perfecte vakantie.quote:
NIks? vorig jaar hield ik toch nog mooi ruim 600 euro overquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan hou je bijna nix over i.v.m belasting! Ik vind het een goeie keuze van Wessiej!
Laat ik niks veranderen in ''niet veel''quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:26 schreef Rkatier het volgende:
[..]
NIks? vorig jaar hield ik toch nog mooi ruim 600 euro over
Edit: ik heb 2 partime banen: eerste 'smorgens en die laat ik uitbetalen 2de is 's avonds en daar heb ik vrij genomen.
Ja moet wel een metertje of 50 tussen zitten, vooral geniaal als je ze dan maakt met je Thompson met geluk, en dan hun halve gezicht eraf schietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:25 schreef Scarface2004 het volgende:
Wou net zeggen, uitbetalen is echt niet alles.
Vrij groot bedrag gaat richting Wouter B.
Ik vraag bijna nooit vrij, al die vakantie uren stapelen zich ook maar op.
Heb week 41 vrijgevraagd, alleen ik ga op vakantie.
Anyways, Brothers in Arms is leuk!
Krijg je die Action Camera pas als je kills op bepaalde afstanden maakt?
Ik maak vaak headshots maar dan gebeurt er niets.
Que??
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:00 schreef Gamedemon het volgende:
Dit topic is voor xbox games, voor werkzaken, en vrije uren crap kan je hier terecht :
Werk, Geldzaken & Recht
Daar geven ze wss ook de tip om gewoon 2 weken te gaan xboxenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:00 schreef Gamedemon het volgende:
Dit topic is voor xbox games, voor werkzaken, en vrije uren crap kan je hier terecht :
Werk, Geldzaken & Recht
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:55 schreef santax het volgende:
Potverdeuri, hier had ik nog helemaal niet gepost
Volgende maand toch pas?quote:
Owwwwwwkeeee....quote:
Volgens mij komt Left 4 Dead in november uit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Owwwwwwkeeee....
Fallout 3, Fable 2, Left4Dead en Far Cry 2 komen dus allemaal eind oktober uit.
kijk met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:01 schreef Gamedemon het volgende:
Ik sta dit jaar alleen nog te springen om Gears of War 2 eigenlijk.. de rest van de line up doet me niet veel.
mag ik vragen waarom?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:04 schreef Sackboy het volgende:
Voor mij wordt GOW2 juist de enige game die ik niet haal
huh, dus je gaat nooit meer gamen in je leven?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:12 schreef bigore het volgende:
Ik speel geen spellen meer totdat duke nukem forever uitkomt
Omdat ik deel 1 ook geen bal aan vondquote:
Jongeman, waar kan ik een vergelijkbare deal krijgen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:17 schreef Edwinuss het volgende:
OMGG IK HEB 1500 PUNTEN BIJ GAMEMANIA EN NU HEB IK GRATIS 15 EURO!!111111
Zorgen dat je elke game bij Gamemania koopt voor 1 jaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jongeman, waar kan ik een vergelijkbare deal krijgen?
Ja dat gaat dus niet door héquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zorgen dat je elke game bij Gamemania koopt voor 1 jaar
Lol, ik ben vandaag lekker vrij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:24 schreef RickoKun het volgende:
ik heb zin om te xboxen maar ik zit op school
Komt Left 4 Dead dan ook uitquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Owwwwwwkeeee....
Eind november.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Komt Left 4 Dead dan ook uit, kut
//Niet dus, L4D komt 20 november uit.
ok, jij zal wel een goeie baan hebben of nie?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Omdat ik deel 1 ook geen bal aan vond![]()
Nee doe mij maar Brothers in Arms, Fifa 09, Saints Row 2, Far Cry 2, Midnight Club, Quantum of Solace, Shaun White Snowboarding, Call of Duty 5, Mirror's Edge, Banjo Kazooie en Left 4 Dead
Ik haal ze niet allemaal bij de release, en importeer ze bijna allemaal, dus dan wordt het ¤30/35 per stuk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:37 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ok, jij zal wel een goeie baan hebben of nie?
a kijk, slimme jongen dus...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik haal ze niet allemaal bij de release, en importeer ze bijna allemaal, dus dan wordt het ¤30/35 per stuk.
:p kan dus niet echt een keuze maken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:54 schreef Fipotje het volgende:
Hey, wat is een echt goede singleplayer game (liever geen shooter) die je bij je xbox moet halen?
Ga er binnenkort 1tje kopen namelijk whoo
Correct AQuila360. Ghost is samen met Fall of Reach de beste in de reeks. Het verhaal wat je voorgeschoteld krijgt in de games is daarmee maar vrij mager te noemen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:27 schreef AQuila360 het volgende:
Bijna het boek ''Halo Ghost of Onxy'' uit! Potver wat vet ik wou dat ze de games van halo ook zo bruut zouden maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt mij verder op dat ik veel lijstjes met games voor de 360 voorbij zie komen hier zonder Gears of Wars 2.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
Ik moet nog maar zien, ik ben bang dat die framerate niet al te best is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:25 schreef Sackboy het volgende:
Brute Far Cry 2 trailer weer![]()
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/273476.html
quote:Fable 2 Limited Collector's Edition wordt uitgekleed
Nog drie weekjes slapen, of rusteloos liggen woelen en dan is het zover. Op 24 oktober kunnen de fans van Fable hun eerste next-gen stapjes zetten in de wereld van Albion.
Wie de Fable II Limited Collector's Edition bestelde, zal zich vandaag teleurgesteld in de haren krabben. De oorspronkelijke inhoud van de bewuste doos zal er iets minder spectaculair gaan uitzien. Omwille van bevoorradingsproblemen zal de LCE geen vijf 'fate cards,' geen Hobbe figuurtje en zelfs geen bewuste doos bevatten, zoals eerder werd bekend gemaakt.
Uiteraard brengt dit ook een prijsdaling met zich mee. De LCE zou nu $10 goedkoper worden.
Moet het per sé een 'verhaal game' zijn?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:49 schreef Fipotje het volgende:
Owja sorry dat kon er uit van shooters zijn wel oke :p
hoe is Naruto: Rise of the Ninja ?
Nee gewoon een leuke gamequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Moet het per sé een 'verhaal game' zijn?
Skate is namelijk meesterlijk en goedkoop te krijgen. Of guitar hero3, iets duurder maar ook vreselijk leuk.
Oblivion; geniale rpg! Ook niet duur meer.
En als fallout3 natuurlijk wanneer die uitkomt
Naruto heb ik zelf maar een paar minuten gespeeld bij iemand dus dat zou ik je niet kunnen vertellen.
sukkel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:50 schreef Wessiej het volgende:
N.a.v. mijn aanvraag voor reparatie van mn 360 is dit een van de verzendmogelijkheden. Betekent dit dat ik nu gewoon een doos thuisgestuurd krijg of dat ik met UPS contact moet opnemen om zo'n doos te krijgen?quote:U ontvangt een gratis doos
• U ontvangt gratis een lege doos met verdere verzend- en verpakkingsinstructies. U heeft de mogelijkheid UPS te bellen of online een ophaalafspraak te maken.
• Onderstaand de verzendinformatie voor de verpakking:
• Naam van de transporteur: UPS
• Traceernummer van de transporteur: .. (De aktivering van het Tracking-nummer kan tot 24 uur in beslag nemen).
• U kunt de status van de doos zelf via de website van de transporteur volgen met het traceernummer.
Je moet zelf een doos regelen, label erop (die je in je mail krijgt) en dan de UPS bellen om je pakketje op te laten halenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
N.a.v. mijn aanvraag voor reparatie van mn 360 is dit een van de verzendmogelijkheden. Betekent dit dat ik nu gewoon een doos thuisgestuurd krijg of dat ik met UPS contact moet opnemen om zo'n doos te krijgen?
Er zijn vast wel mensen die dit eerder hebben gehad
Maar dat is toch wat anders dan "U ontvangt een gratis doos".quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je moet zelf een doos regelen, label erop (die je in je mail krijgt) en dan de UPS bellen om je pakketje op te laten halen
Kijk dat is mooi, dan ga ik ze even na dit weekend bellen (als ik die 'sticker' kan uitprinten, printer is momenteel naar de knoppen en m'n huisgenoot is niet thuis).quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:10 schreef Sackboy het volgende:
De gozer van UPS neemt een doos voor je mee.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kreeg geen doos van de UPS, heb er zelf één bij de supermarkt moet halen
Denk 't wel. Zolang er geen andere streepjescode op zit vinden ze alles wel best denk ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kijk dat is mooi, dan ga ik ze even na dit weekend bellen (als ik die 'sticker' kan uitprinten, printer is momenteel naar de knoppen en m'n huisgenoot is niet thuis).
[..]
Maar een TNT doos willen ze ook wel accepteren toch ?.
Een doos is een doosquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kijk dat is mooi, dan ga ik ze even na dit weekend bellen (als ik die 'sticker' kan uitprinten, printer is momenteel naar de knoppen en m'n huisgenoot is niet thuis).
[..]
Maar een TNT doos willen ze ook wel accepteren toch ?.
Dat had ik ook, 2 resets later was ie dood. Lees bovenstaande posts maar dan weet je wat je kan gaan doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:01 schreef renwan het volgende:
M'n 360 begint opeens het beeld te verkrachten, rare onnatuurlijke kleuren enzo. Alle beeldkabels e.d. eruit gehaald en opnieuw opgestart. Deed even helemaal niks kreeg geen beeld oid.
Uitgezet, stekker eruit, stekker v.d. tv eruit, opgestart, deed het weer maar na een paar seconden begon het beeld te kutten.
Zit ik nou tegen voorbode van een RROD aan te kijken?
Argh, ik krijg nu helemaal geen beeld meer en m'n samsung tv zegt 'niet ondersteund'. Via scart geen beeld en via HD ook niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat had ik ook, 2 resets later was ie dood. Lees bovenstaande posts maar dan weet je wat je kan gaan doen.
Wessiejquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:50 schreef Wessiej het volgende:
Left 4 Dead verschijnt pas 21 november.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Owwwwwwkeeee....
Gewoon een paar demo's downloadenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:38 schreef Floris. het volgende:
Mijn 360 is stof aan het happen, geldtekort.
er zijn weinig games op de PS3 en 360 die fullHD zijn (1080p), Top Spin 3 is wel fullHD dacht ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:33 schreef Yi-Long het volgende:
Zijn er nou veel games op de 360 die echt gebruik maken van 1024p!?
Ik wil namelijk de komende week een nieuwe TV halen, en was eigenlijk een fullHD plasma van plan, maar ik kan niet echt de 'ideale' vinden.
Ook hoor ik steeds dat je het verschil tussen fullHD en HDready toch niet echt ziet op een 'kleiner' scherm (42 inch), en dat de meeste games toch maar 720p zijn.
TV series die je download zijn ook vaak maar 720p.
Dus is het wat betreft de 360 echt de moeite waard om voor FullHD te gaan?
En lichtelijk offtopic, maar hoe zit dat met de PS3? Is daar wel het merendeel van de games fullHD, of ook niet echt?
Zelfs met blu ray valt het nog vies tegen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:19 schreef kepler het volgende:
[..]
er zijn weinig games op de PS3 en 360 die fullHD zijn (1080p), Top Spin 3 is wel fullHD dacht ik.
1080p wordt alleen echt gebruikt in BluRay films volgens mij
Als je geen US console heb wordt dat moeilijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:55 schreef existenz het volgende:
Er is trouwens een Deadliest Catch game voor de 360. Heeft iemand die al gespeeld?
Nope, soms zitten er echter wel bij bepaalde games trials voor XBOX LIVE GOLD.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:07 schreef druide het volgende:
Ontvang je geen proef abonnement van een aantal maanden, als je een nieuwe xbox koopt? Ik heb nu een silver abbo...
Mjah... aan de ene kant ben ik bang dat ik niet echt veel merk van het verschil tussen HDReady en FullHD. Aan de andere kant ben ik bang dat ik straks spijt krijg dat ik niet gewoon meteen een fullHD heb gekocht.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:19 schreef kepler het volgende:
[..]
er zijn weinig games op de PS3 en 360 die fullHD zijn (1080p), Top Spin 3 is wel fullHD dacht ik.
1080p wordt alleen echt gebruikt in BluRay films volgens mij
en.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:54 schreef existenz het volgende:
[..]
Zelfs met blu ray valt het nog vies tegen.
Jezus gast, ben jij kankerhard gepwned!!!!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:23 schreef Sala-adin het volgende:
Had vandaag cod3 gehaald voor 20 euries.
Ik vind hem nogal tegenvallen
30 euro voor een jaar abbo wat veel beter werkt als ps3 online, o jee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:18 schreef druide het volgende:
Oh klote zeg. Moet ik weer een paar tientjes neerleggen voor wéér een abonnement. Al met al genomen is de PS3 misschien wel goedkoper dan de XBOX 360...
Integenstelling tot wat er werd gezegt zit er wel een gratis maand gold bij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:07 schreef druide het volgende:
Ontvang je geen proef abonnement van een aantal maanden, als je een nieuwe xbox koopt? Ik heb nu een silver abbo...
Oh, nou dat heb ik niet doorgehad...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:43 schreef santax het volgende:
[..]
Integenstelling tot wat er werd gezegt zit er wel een gratis maand gold bij.
Als je je aanmeld voor je silver membership krijg je daarna een popup dat je recht hebt op 1 maand trial account voor goud. Alle functies zijn toegankelijk, dus de eerste maand zit je gratis op Gold. Wellicht dat het vroeger niet zo was, maar nu wel.
Het klopt wel dat er bij GTA ook nog een kaartje zit voor een maand. Dus als je die game toch al wilde (en die wil je) heb je al 2 maanden geen omkijken erna.
(edit: je moet je wel aanmelden voor Silver, als je meteen een gold zou kopen dan ben je die gratis maand kwijt)
Klopt ik vond Fall of Reach ook erg vet mede door die spacebattlesquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:49 schreef DooD het volgende:
[..]
Correct AQuila360. Ghost is samen met Fall of Reach de beste in de reeks. Het verhaal wat je voorgeschoteld krijgt in de games is daarmee maar vrij mager te noemen.
Het is dat ik het vantevoren had gelezen. Maar als je je gamertag aanmaakt en het apparaat koppelt aan je windows-live-ID, vervolgens kiest voor silver membership dan krijg je daarna dus gewoon zo een schermpje met: you are eligble for 1 month free Gold-account. Would you like to activate your one month trial?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh, nou dat heb ik niet doorgehad...
Zal wel op het verkeerde account zitten dan.
En het is echt een vet makkelijke game, 2 vingers in de neus....quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
3 keer een eindbaas geprobeerd bij Star Wars: TFU maar wat een gaar rot spel man![]()
Gelijk uit de 360 gehaald en zometeen in de verkoop pleuren
Ach kloot spelquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:02 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
En het is echt een vet makkelijke game, 2 vingers in de neus....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ach kloot spel
Ik snap gewoon niet dat ze nog steeds die ouwe gameplay van 10 jaar terug er in stoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:15 schreef Un4 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Je moet op Start drukken, dan kom je in het menuquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:45 schreef santax het volgende:
Hmmz Ome Santax heeft een probleempje. Ik heb dus die demo van Fifa 09 gedownload, maar ik schijn alleen met 1 poppetje op het doel te kunnen schietenZie ik iets over het hoofd? Is er geen mogelijkheid om op zijn minst een potje met een elftal te spelen ofzo?
Zoiets vind een opa als mij toch nooit in zijn eentjequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je moet op Start drukken, dan kom je in het menu
Ik heb het al eerder gezegd, maar neem ajb gewoon een HDready. Neem een Pana plasma en je bent gelukkig. Ik heb vergeleken met een fullHD lcd en dat zag er duidelijk slechter uit. Er zijn lijstjes van te vinden, maar om uberhaupt het verschil te kunnen zien moet je iets van 30 of 40 cm van je tv gaan zitten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah... aan de ene kant ben ik bang dat ik niet echt veel merk van het verschil tussen HDReady en FullHD. Aan de andere kant ben ik bang dat ik straks spijt krijg dat ik niet gewoon meteen een fullHD heb gekocht.
Ik wou eigenlijk voor een FullHD panasonic gaan, maar die schijnt wat problemen met de kleur 'groen' te hebben.
Zit nu een beetje te kijken naar die nieuwere Samsung's, maar die zijn wat duurder en nog niet zoveel reviews van gezien die me vertellen wat ik wil wet
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als je geen US console heb wordt dat moeilijk.
20 euro am cry.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:23 schreef Sala-adin het volgende:
Had vandaag cod3 gehaald voor 20 euries.
Ik vind hem nogal tegenvallen
Lijkt mij ook wel tofquote:
Alsjeblieft Sack...quote:
sweet =Dquote:
quote:Microsoft has revealed that Collector's Edition of Lionhead's action-RPG Fable II won't be as expensive or full-featured as was once announced. Due to supply chain issues, the premium box, five printed fate cards, and Hobbe action figure have been axed.
Ik heb hem al betaald via consoleshop,... zou ik korting krijgenquote:
Dat zou wel op zijn plaats zijn. Ik bedoel je dokt niet 65 euro voor een Dieet Edition.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb hem al betaald via consoleshop,... zou ik korting krijgen?
Zal het je nog sterker vertellen. Je kunt de koop ontbinden. Het is inmiddels immers een totaal ander product.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb hem al betaald via consoleshop,... zou ik korting krijgen?
Waarom denk je dat er een microsoft dingetje is ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:05 schreef Jesse_ het volgende:
Hoe freakin moeilijk is het om een 360 zonder microsoft wireless dingetje online te krijgen zet :S
Wel leuk verbinding kunnen maken maar niet de verplichte update kunnen downloaden.
En met media mn pc niet zien
Zit nu toch wel online met mn linksys dingetje, moest gewoon nog een live id makenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er een microsoft dingetje is ?
Wat je kunt doen is een game adapter kopen. Dan heb je de veels te dure MS shit niet meer nodig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:05 schreef Jesse_ het volgende:
Hoe freakin moeilijk is het om een 360 zonder microsoft wireless dingetje online te krijgen zet :S
Wel leuk verbinding kunnen maken maar niet de verplichte update kunnen downloaden.
En met media mn pc niet zien
Thanks voor de linkjesquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:54 schreef santax het volgende:
[..]
Wat je kunt doen is een game adapter kopen. Dan heb je de veels te dure MS shit niet meer nodig.
Hoewel ik zelf gewoon heb gekozen voor een crosslink kabeltje naar m'n pc.
Hier wat linkjes:
http://www.geeksaresexy.n(...)s-for-your-xbox-360/
Die is leuk als je nog een oude router hebt staan.
Dit is het goedkoopste:
http://www.gamesetwatch.c(...)0_cheap_with_p_1.php
En dit is waarschijnlijk het makkelijkst in de winkel te kopen:
http://compnetworking.about.com/od/wireless/ss/wirelessgear_5.htm
Het probleem met de xbox is dat hij wel usb heeft, maar dat je er geen drivers op kunt installeren. Je moet dus een adapter hebben die geen drivers nodig heeft. Een zogenaamde game-adapter.
Scheelt je al snel aardig wat tientjes in vergelijking met de MS adapter.
Sjek!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
Om alvast in de stemming te komen voor Far Cry 2:
[ afbeelding ]
http://fox.com/24/trailer/
Heb je ook Halo: Contact Harvest gelezen? Dat is het 5de boek! En in november komt het 6de boek alweer:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:49 schreef DooD het volgende:
[..]
Correct AQuila360. Ghost is samen met Fall of Reach de beste in de reeks. Het verhaal wat je voorgeschoteld krijgt in de games is daarmee maar vrij mager te noemen.
Nee Contact Harvest nog niet, maar staat hoog op het verlanglijstje. Het beschrijft immers het eerste contact met de Covenant en ik geloof ook het Spartan I project. Ik zal hem binnenkort eens bestellen, maar van lezen komt toch niet zoveel door Dead Space, Fallout 3 (deze wordt zeker tijdrovend), Gears 2 en Mirrors Edge.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je ook Halo: Contact Harvest gelezen? Dat is het 5de boek! En in november komt het 6de boek alweer:
Cole Protocol!
Ook ben ik eindelijk weer verder met Star Wars! Maar het spel heeft echt veel te veel kut stukjes er in zitten![]()
Mot da koste dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
3 keer een eindbaas geprobeerd bij Star Wars: TFU maar wat een gaar rot spel man![]()
Gelijk uit de 360 gehaald en zometeen in de verkoop pleuren
Wel raar dat in het begin de deur van het vliegtuig open blijft staan, daarna komt het vliegtuig nooit meer zo in beeld dat ik kon zien of de 'ladder' er nog uitstak. Van die kleine dingetjes.quote:
Was te verwachten idd.quote:
op 5:15 zie je het deurtje weer openklappen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:22 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Wel raar dat in het begin de deur van het vliegtuig open blijft staan, daarna komt het vliegtuig nooit meer zo in beeld dat ik kon zien of de 'ladder' er nog uitstak. Van die kleine dingetjes.
Misschien let ik er ook wel te veel op
Je hebt gelijk, ging me ff te snel om het te zien. Maar tja de vleugel zat er dan ook half voorquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:19 schreef PP. het volgende:
[..]
op 5:15 zie je het deurtje weer openklappen.
Ik heb hem niet besteled 10tje maarquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:07 schreef DooD het volgende:
[..]
Nee Contact Harvest nog niet, maar staat hoog op het verlanglijstje. Het beschrijft immers het eerste contact met de Covenant en ik geloof ook het Spartan I project. Ik zal hem binnenkort eens bestellen, maar van lezen komt toch niet zoveel door Dead Space, Fallout 3 (deze wordt zeker tijdrovend), Gears 2 en Mirrors Edge.
Trouwens Gametraillerstv is op bezoek bij Halo Wars en de opening van het spel wordt getoont. Ze beginnen dus op Harvest nadat de Covenant deze heeft over genomen en gaan deze dus terug veroveren. Ik moet zeggen de Cinematic ademt echt de halo boeken uit en niet zozeer de halo games van Bungie. Het zag er behoorlijk vet uit, maar of die rts net zo goed wordt valt nog maar te bezien. Wordt dus wel belangrijk om Contact Harvest te lezen.![]()
Heb je BIA niet te ruil?quote:
Lara Croftquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niekquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:18 schreef Niek. het volgende:
[..]
Lara Croft![]()
Kwijlen over een digitale Lara Croft
Ik kwijl anders prima mee! Laraquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:18 schreef Niek. het volgende:
[..]
Lara Croft![]()
Kwijlen over een digitale Lara Croft
Ik vind het uiterlijk/de setting het enige positieve aan de gamequote:Op zondag 5 oktober 2008 11:29 schreef Sackboy het volgende:
Ik vind Fallout 3 er zo saai en eentonig uitzien
Die Orbital Drop Shock Troopers waren in Fall of Reach natuurlijk al badass, en die scene met John nadat die het Augmentation proces had doorgelopen in de gym was natuurlijk ziek. Een Halo game met die gasten is natuurlijk een aanrader.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet besteled 10tje maarVroeg me al af hoe het zat met de Spartan 1's dus dat is wel tof dan!
Fall of Reach ging ook een klein beetje over het 1e contact maar toch tof als dat uitgebreider wordt!
En die laatste trailer van Halo 3,5 ofzo die schijnt meer over de ODST lui te gaan dat kan ook heel erg vet worden
Mjah iedereen zijn eigen smaak natuurlijk. Ik kan mij best voorstellen dat het niet je kopje thee is. De boeken zijn ook niet echt triple A stuff onder de boeken, maar vermakelijk zijn ze wel. Bovendien is de uitdieping van het verhaal wel belangrijk. Er zijn slechtere boeken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:40 schreef koen_pijl het volgende:
Ik heb het eerste boek vn Halo, volgens mij Fall of Reach. VOnd het ec ht saai lezen
Het begin opzich wel even maar dat moet nu eenmaal daarna wordt het echt heel tofquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:40 schreef koen_pijl het volgende:
Ik heb het eerste boek vn Halo, volgens mij Fall of Reach. VOnd het ec ht saai lezen
best wel cool eigenlijkquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:14 schreef Chocobo het volgende:
Star Ocean 4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaar geleden speelde wij dat ja.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:06 schreef santax het volgende:
Spelen er nog meer mensen Forza hier eigenlijk?
(grrr hij hing net vast in de 9/9de ronde terwijl ik gewoon vet eerste was, na 10 keer proberen ofzo)
ik heb em gespeeld tot level 27 geloof ik. super vet, maar het ik was er wel een beetje op uitgekeken. en ik raakte erg gefrustreerd van mijn crashes in de laatste bochtquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:06 schreef santax het volgende:
Spelen er nog meer mensen Forza hier eigenlijk?
(grrr hij hing net vast in de 9/9de ronde terwijl ik gewoon vet eerste was, na 10 keer proberen ofzo)
quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:42 schreef lennartb.nl het volgende:
Bij gamehubs, dat UPS express, is dat echt nodig? Dat ik hem later krijg maakt me niet zoveel uit, maar is er een grote kans dat ik die verzekering nodig heb?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:56 schreef Wessiej het volgende:
Je krijgt de game binnen 2 werkdagen ipv 7-15 dagen.
Voor de rest niets.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]zelfs geen blowjob van de bezorgster?
`quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:14 schreef santax het volgende:
En nu is het niet meer leuk of wat?
Ken je een betere racer voor de xbox? PGR 4 kan er in elk geval niet aan tippenWant die heb ik zelf
Het is veiliger en sneller. Ik heb mijn laatste games allemaal met UPS besteld. Maar dat is meer omdat het zelfs incl. UPS nog 10 tot 20 euro goedkoper is dan in Nederlandquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:42 schreef lennartb.nl het volgende:
Bij gamehubs, dat UPS express, is dat echt nodig? Dat ik hem later krijg maakt me niet zoveel uit, maar is er een grote kans dat ik die verzekering nodig heb?
Dirt kon ik niet vindenquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:17 schreef existenz het volgende:
[..]
`
Forza is ver weg de beste, maar DiRT, GRID en PGR zijn ook goed te doen.
C&C was een van de eerste RTS op de console's, als je de opvolger haalt, Kane's Wrath, werkt al stukken beter, niet zo goed als op een pc maar beter.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist drie games permanent in de kast gezet.
Guitar Hero 3 - Op easy uitgespeeld, op medium kan ik het niet meer.
Lost Odyssey - disk 4 is gaar, continu disk read errors.
Command & Conquers 3 - een RTS op een console werkt niet, ik haal wel de Mac-versie
GH3: probeer 't toch maar, het is de moeite waardquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
Command & Conquers 3 - een RTS op een console werkt niet, ik haal wel de Mac-versie
Guitar hero medium is goed te doen,heel ff oefenen maar het spelen wordt een stuk leuker! wacht maar tot je ovestapt naar hard....quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
Ben toch wel benieuwd naar EndWar, stond een nieuw filmpje op marketplace. Voice-command!quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
Vanaf medium is het ook pas leuk...quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Guitar hero medium is goed te doen,heel ff oefenen maar het spelen wordt een stuk leuker! wacht maar tot je ovestapt naar hard....
Easy is gewoon kut,te langzaam,niet mooi gelijk met geluid.
Zodra je medium onder de knie hebt ben je weer verkocht let maar op.
Die blauwe zijn wel vaker irritantquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Vanaf medium is het ook pas leuk...
Alleen iedereen valt over het blauwe knopje.. zodra je die door hebt is medium ook super makkelijk.
hehe, nu nog "Aperture Science", good luckquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:34 schreef IedeK. het volgende:
Net de twee rottigste achievements in de Orange Box gehaald.
Little Rocket Man, dat je die kabouter het hele spel moet meezeulen.![]()
Neighborhood Watch, dat je bij de final battle alle huizen moet beschermen.
![]()
+65 points
Denk dat ik daar geeneens aan ga beginnen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:16 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
hehe, nu nog "Aperture Science", good luck
Alle vlaggen zoekenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:12 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Net Assasins Creed uitgespeeld. Wat moet ik nu doen!?
Pas bij hard begint 't echt kut te worden. 5 knopjes + meer notes = erg veel oefenen in 't begin.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Vanaf medium is het ook pas leuk...
Alleen iedereen valt over het blauwe knopje.. zodra je die door hebt is medium ook super makkelijk.
Maar wel een prachtig moment als je er opeens achter komt dat je vingers automatisch gaan, dan wordt t echt leukquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:39 schreef PP. het volgende:
[..]
Pas bij hard begint 't echt kut te worden. 5 knopjes + meer notes = erg veel oefenen in 't begin.
Dat je in half life 2 al die Lamba dingen moet vinden is echt neit te doen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:09 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Denk dat ik daar geeneens aan ga beginnen.![]()
Owja, ik moet ook nog: "Keep of the sand" halen.
Ben net weer een beetje begonnen met Forza 2 op te pakken, heb die game echt helemaal grijs gespeeld. Forza 2 is de perfecte racegame voor de 360 maar heeft 1 nadeel: geen Spa-Francorchampsquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:32 schreef santax het volgende:
[..]
Dirt kon ik niet vinden![]()
Die lijkt me ook wel vet, PGR 4 heb en vind ik gewoon dom. Racen voor kids... 'champion league' van 3 minuten... Neen dank u, dan rij ik liever helemaal niet
Grid heb ik de reviews van gezien, maar lijkt me ook te arcade achtig, hoewel ie er wel vet uitziet
Ben benieuwd wanneer Forza 3 komt, is nog steeds geen release datum van. Maar wat ik heb begrepen: 2 dvd's 300+ auto's en 100+ tracksZal wel niet zo strak uitzien als GTR op de PS3, maar als ze kwalificatie ronde gaan invoeren dan ben ik een happy santax
, want dat vind ik echt onbegrijpelijk... Forza 2 is perfect (op het ontbreken van cockpit view na dan) maar geen kwalificatie ronden in een simulatie is onvergeefbaar
![]()
Heel veel mensen vonden hem tegenvallen,... reviews waren matig tot goed! Repetitieve gameplay is de grootste klacht,... ze hebben wel een punt ergens, maar ik heb me echt onwijs vermaakt met het spel en zie ook graag een AC2 met verbeterpuntenquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:25 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Ja daar ben ik al best ver mee. Ik wil AC2!
Dank voor de tip. Als je zin hebt kunnen we een keer een potje racen trouwensquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:36 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ben net weer een beetje begonnen met Forza 2 op te pakken, heb die game echt helemaal grijs gespeeld. Forza 2 is de perfecte racegame voor de 360 maar heeft 1 nadeel: geen Spa-Francorchamps![]()
En Grid kun je gerust kopen, hoewel het arcade is speelt de game veel fijner en geeft de game meer actie dan PGR.
Ja een pakketje hoop ikquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die mag wel meer dan alleen een blowjob geven![]()
![]()
Geinig die wagenquote:Op maandag 6 oktober 2008 03:33 schreef santax het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Als je zin hebt kunnen we een keer een potje racen trouwens
Ik zuig wel nogal erin
Nog een beetje verder gegaan met de auto. Heb hem in de kleuren van Obelix zijn broek gespoten.
[ afbeelding ]
Achterop komt nog een obelix die zijn tong uitsteekt
Hoop pixelsquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Lego Left4Dead
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De een speelt een heel weekend games en de ander is creatief met lego. Vind het zelf wel cool gedaan.quote:
Aan de andere kant, beter nu dan over 2 week als die phatte games uitkomen!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:18 schreef Pronk het volgende:
Aaaarrg! Heb ik deze week eindelijk weer eens echt wat tijd over om flink te spelen, krijg ik een RRoD!
Xdoos wordt a.s. dindag opgehaald door UPS.
Tsja, ik heb nu tijd om te spelen, over twee weken komt het er waarschijnlijk toch niet meer van.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aan de andere kant, beter nu dan over 2 week als die phatte games uitkomen!
Ik kan dit wel waarderenquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Lego Left4Dead
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Lego Left4Dead
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee. Helaas niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:16 schreef palito88 het volgende:
Vraagje over de Guitar Hero serie. Als ik extra content download voor GH2 kan ik die dan ook gebruiken in GH3 en content voor GH3 in GH:WT?
No problemo, speelde sowieso al vrij k*& zonder geluid. Zat op mijn monitor te spelen en m'n nieuwe verloopkabeltje voor audio heeft natuurlijk weer net andere tulpjes.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:47 schreef Sala-adin het volgende:
Sorry Reintje dat ik opeens weg moest
quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:48 schreef _GdR_ het volgende:
Spel gaat veeeel toffer worden dan GTA iig.
De meeste gameshops hebben wel een 2de hands gedeelte maar ik raad je dan eerder aan om te kijken in V&A hier op fok of in de Bazaar van Xboxworld.nlquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:59 schreef palito88 het volgende:
Weet iemand ook een goeie winkel waar je goedkoop nieuwe of 2e hands games kan halen?
Net 2 weken me xbox maar GoW en PGR4 beginnen al wat te vervelen en me Game Buddy voor Army of 2 heeft een RRoD :S
Legendary, avalanche is wel leuk, black-out ook wel. Heroic-pack is gratis dacht ik. Legendary nu 600 ofzo? Er is ook nog een gratis map Cold Storage. Wellicht dat met het mythic mappack de legendary nog goedkoper wordt, maar wanneer die uitkomt is nog niet bekend.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:12 schreef Slappy het volgende:
Hoe heet die betaalde map pack van Halo 3 en is die wat de moeite waard?
Ik heb qua spellen via fok voor de wii: bully, zelda, super mario, need for speed carbon en voor xbox dead or alive 4 en bioshock gekocht... Allemaal voor de helft van de nieuwprijs en vaak nog minder (1/3 van de nieuwprijs) allemaal keurig zonder krasjes alsof ze nieuw waren. Op het boekje van need for speed na, daar zat op pagina 1 een klein hoekje in... Maar niets noemenswaardig. Wel geef ik iedereen de tip even op topicstarter te zoeken en te kijken of hij vaker iets verkocht heeft en of de naam van de verkoper voorkomt in het FB gedeelte van V&A, maar tot nu toe (ondanks dat de koop van mijn xbox 2 weken terug niet helemaal vlekkeloos is verlopen) heb ik eigenlijk alleen maar goede deals hier gehad. En je bespaard gewoon echt een serieuze zak met duiten als je 2 of 3 spellen hebt gekocht... Dan heb je toch al snel voor de Xbox 60-70 euro in je zak gestoken. Voor de wii iets minder, omdat die spellen niet zo belachelijk duur zijnquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De meeste gameshops hebben wel een 2de hands gedeelte maar ik raad je dan eerder aan om te kijken in V&A hier op fok of in de Bazaar van Xboxworld.nl
Dat gaat beide altijd perfect en goedkoper dan in de winkel 2de hands kopen!
Doe ik ook altijd 9 van de 10 spellen koop ik 2de hands via Fok of Xboxworld die vind ik nog iets fijner zelfs.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:01 schreef santax het volgende:
[..]
Ik heb qua spellen via fok voor de wii: bully, zelda, super mario, need for speed carbon en voor xbox dead or alive 4 en bioshock gekocht... Allemaal voor de helft van de nieuwprijs en vaak nog minder (1/3 van de nieuwprijs) allemaal keurig zonder krasjes alsof ze nieuw waren. Op het boekje van need for speed na, daar zat op pagina 1 een klein hoekje in... Maar niets noemenswaardig. Wel geef ik iedereen de tip even op topicstarter te zoeken en te kijken of hij vaker iets verkocht heeft en of de naam van de verkoper voorkomt in het FB gedeelte van V&A, maar tot nu toe (ondanks dat de koop van mijn xbox 2 weken terug niet helemaal vlekkeloos is verlopen) heb ik eigenlijk alleen maar goede deals hier gehad. En je bespaard gewoon echt een serieuze zak met duiten als je 2 of 3 spellen hebt gekocht... Dan heb je toch al snel voor de Xbox 60-70 euro in je zak gestoken. Voor de wii iets minder, omdat die spellen niet zo belachelijk duur zijn
Ik vind spellen gewoon te duur... 65 euro is 150 ouderwetse gulden (yeps ik tel nog terugquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd 9 van de 10 spellen koop ik 2de hands via Fok of Xboxworld die vind ik nog iets fijner zelfs.
Alleen soms een game nieuw bij de release de rest 2de hands!
Als je een keer wilt racen moet je mij maar toevoegen op Live, Tag staat in mijn sig. Maar bereid je wel voor, ik was ver gekomen in beide Fok!Games Forza 2 toernooienquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:16 schreef santax het volgende:
[..]
Ik vind spellen gewoon te duur... 65 euro is 150 ouderwetse gulden (yeps ik tel nog terug)
Hoewel ik voor xbox nu GTA nieuw heb gekocht, en daar heb ik ook al spijt van. Veels te makkelijk en lang niet zo uitgebreid als GTA SAForza heb ik ook nieuw gekocht, maar die is te krijgen voor 3 tientjes nu... En als ik kijk hoeveel uur ik daar de laatste 3 dagen al in gestoken heb... meer dan waard
![]()
Mijn wii is gemod, maar de spellen die ik er langer dan 4 uur op heb gespeeld heb ik ook origineel gekocht, maar wel allemaal 2de hands. Niet dat ik de spellen daarvan niet nieuw had willen kopen, maar 2de hands waren zelda en mario wel te krijgen terwijl ze in de winkels allemaal een levertijd hadden van *3-weken tot onbekend*... Gemiste kans voor nintendo daar, want de prijzen voor wii games vind ik redelijk... Voor de xbox vind ik ze al belachelijk duur om van PS3 nog maar te zwijgen. Iedereen die vrijwillige 70 euro of meer neertelt voor een game zou een nekschot moeten krijgen omdat ze op die manier de prijzen artificieel hoog houden.
Download gewoon de demo's.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:40 schreef Slappy het volgende:
Is Rez hd vet?Assault heroes ofzo op Live arcade is dat wat leuk en wat moet ik daar bij voorstellen
Spellen zijn eigenlijk 1 van de weinige dingen die niet duurder zijn geworden. Spellen van vroeger op de N64 waren ook al 150 guldenquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:16 schreef santax het volgende:
[..]
Ik vind spellen gewoon te duur... 65 euro is 150 ouderwetse gulden (yeps ik tel nog terug)
Hoewel ik voor xbox nu GTA nieuw heb gekocht, en daar heb ik ook al spijt van. Veels te makkelijk en lang niet zo uitgebreid als GTA SAForza heb ik ook nieuw gekocht, maar die is te krijgen voor 3 tientjes nu... En als ik kijk hoeveel uur ik daar de laatste 3 dagen al in gestoken heb... meer dan waard
![]()
Mijn wii is gemod, maar de spellen die ik er langer dan 4 uur op heb gespeeld heb ik ook origineel gekocht, maar wel allemaal 2de hands. Niet dat ik de spellen daarvan niet nieuw had willen kopen, maar 2de hands waren zelda en mario wel te krijgen terwijl ze in de winkels allemaal een levertijd hadden van *3-weken tot onbekend*... Gemiste kans voor nintendo daar, want de prijzen voor wii games vind ik redelijk... Voor de xbox vind ik ze al belachelijk duur om van PS3 nog maar te zwijgen. Iedereen die vrijwillige 70 euro of meer neertelt voor een game zou een nekschot moeten krijgen omdat ze op die manier de prijzen artificieel hoog houden.
Wehehe en batterij van mijn mic was op dus hij was aan het opladenquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:02 schreef Reintji het volgende:
[..]
No problemo, speelde sowieso al vrij k*& zonder geluid. Zat op mijn monitor te spelen en m'n nieuwe verloopkabeltje voor audio heeft natuurlijk weer net andere tulpjes.
das wel 60 gulden voor Forza, niet normaal hoe duur man !!!11!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:16 schreef santax het volgende:
[..]
![]()
Conker op de N64, die was pas aan de prijsquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:06 schreef kepler het volgende:
[..]
Spellen zijn eigenlijk 1 van de weinige dingen die niet duurder zijn geworden. Spellen van vroeger op de N64 waren ook al 150 gulden![]()
verder kan ik je aanraden om eens op gamehubs.com te kijken of gewoon te ruilen met andere mensen
Donkey Kong Country 3 op de SNES,.... 179 guldenquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:06 schreef kepler het volgende:
[..]
Spellen zijn eigenlijk 1 van de weinige dingen die niet duurder zijn geworden. Spellen van vroeger op de N64 waren ook al 150 gulden![]()
verder kan ik je aanraden om eens op gamehubs.com te kijken of gewoon te ruilen met andere mensen
dat bedoel ik, ze zijn dus zelfs goedkoper gewordenquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Donkey Kong Country 3 op de SNES,.... 179 gulden
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:30 schreef kepler het volgende:
[..]
dat bedoel ik, ze zijn dus zelfs goedkoper geworden
Een officiele? Bestaat dat? Foto?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:11 schreef Reintji het volgende:
Werkt een US controller zonder problemen op een EU console?
* Reintji 's vriendinnetje neemt een rode 360 controller mee uut NY
Street Fighter 2 was destijd 219 gulden geloof ik. Volgens mij was Star Fox ook best prijzig toen ie net uitkwam.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:40 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Tja, Mortal Kombat 2 voor de SNES ook iets van 189 gulden voor betaald. En de eerste Donkey Kong Country voor 169 gulden weet ik nog precies.
De Saturn,.... nee! Kan me herinneren dat de NeoGeo cartridges heel duur waren.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:47 schreef _GdR_ het volgende:
de saturn (toch?) Had vroeger games van 500+ gulden.
mn edit was te laat. was idd neogeo. Daar kwam de eerste ninja gaiden uit geloof ik. Stond toen een review van in de PU 5 of 600gulden oid.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De Saturn,.... nee! Kan me herinneren dat de NeoGeo cartridges heel duur waren.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:39 schreef lennartb.nl het volgende:
Een officiele? Bestaat dat? Foto?![]()
Antwoord op je vraag heb ik niet, lijkt me geen probleem eigenlijk.
whahahaha,... 600 gulden voor een spel! Niet voor te stellen meer. Maar toch,... dan zijn de tegenwoordige limited editions nog erg goed geprijst zeg maar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:51 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
mn edit was te laat. was idd neogeo. Daar kwam de eerste ninja gaiden uit geloof ik. Stond toen een review van in de PU 5 of 600gulden oid.
Hmmm vind 'm zwart of grijs toch mooierquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:53 schreef Reintji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Amazon.com
Leuk voor bij mn GoW2 lan partij
Denk kerstmis, warme choco, sneeuw valt zachtjes tegen het raam, lekkere dikke sokken aan, je rode controller, kaarslicht en een lekker potje hakken en zagen!quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:57 schreef lennartb.nl het volgende:
Hmmm vind 'm zwart of grijs toch mooier
GoW2quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:00 schreef Reintji het volgende:
[..]
Denk kerstmis, warme choco, sneeuw valt zachtjes tegen het raam, lekkere dikke sokken aan, je rode controller, kaarslicht en een lekker potje hakken en zagen!
[ afbeelding ]
quote:Demo: PDC World Championship Darts
Content: PDC World Championship Darts - Demo
Price: Free
Availability: European Xbox LIVE regions
Dash Text: [PEGI: 3+] Play as/against Phil ‘The Power’ Taylor or 2008 PDC World Darts Champion John Part in a 1-2 player game of 501 (best of 3 legs). PURE EXCITEMENT, PURE PRESSURE, PURE DARTS!
Die ga ik proberen!quote:
Die heb ik allang in de pre-order staan natuurlijkquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:00 schreef Reintji het volgende:
[..]
Denk kerstmis, warme choco, sneeuw valt zachtjes tegen het raam, lekkere dikke sokken aan, je rode controller, kaarslicht en een lekker potje hakken en zagen!
[ afbeelding ]
Ga weg man, ik ben van '78... toen ik mijn eerste computer kocht van mijn communie (!) geld was dat een msx, de hele straat liep uit om dat ding te zien. Nemesis koste 59 gulden, een bak geld toen. Inflatie, invoering van euro, invoering van nieuwe ziektekostenverzekering etc etc etc meegenomen, is een spel nu zeker 3 keer zo duur... Terwijl alle andere technologische producten goedkoper zijn geworden en niet zo een beetje ook... Op de CD en DVD na natuurlijk, maar laat ik niet beginnen over de muziekmaffia, want dat is een topic opzich waard.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:11 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
das wel 60 gulden voor Forza, niet normaal hoe duur man !!!11!!![]()
![]()
![]()
Net zo ver als in het Worms toernooi zekerquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:36 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Als je een keer wilt racen moet je mij maar toevoegen op Live, Tag staat in mijn sig. Maar bereid je wel voor, ik was ver gekomen in beide Fok!Games Forza 2 toernooien
Lijkt me chill man, zelf zuig ik nog enorm in het spel, maar beetje racen is zeker leukquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:36 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Als je een keer wilt racen moet je mij maar toevoegen op Live, Tag staat in mijn sig. Maar bereid je wel voor, ik was ver gekomen in beide Fok!Games Forza 2 toernooien
En ik verloor de finale op dezelfde kutmanier als bij het Worms toernooiquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Net zo ver als in het Worms toernooi zeker
Jij zat achter mij toen met dat Forza toernooi toch? Die 2 exiges die mijn Volvo maar niet voorbij kwamen, omdat ik AWD had en 10x zo snel de bochten uit kwamquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:45 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En ik verloor de finale op dezelfde kutmanier als bij het Worms toernooi(op het randje dus)
@ Santax: Zie je request wel verschijnen
Jij zat toen toch niet in de finale (Suzuka)? Ik werd toen 4e achter een stomme Porsche en 2 andere gare bakken die in de bochten niet vooruit te branden waren.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:12 schreef existenz het volgende:
[..]
Jij zat achter mij toen met dat Forza toernooi toch? Die 2 exiges die mijn Volvo maar niet voorbij kwamen, omdat ik AWD had en 10x zo snel de bochten uit kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |