anders google je hetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:52 schreef Edwinuss het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik in godsnaam vliegtuigen kan kopen met Ace Combat ?
Wie banned deze gast?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:01 schreef Gamedemon het volgende:
Ik sta dit jaar alleen nog te springen om Gears of War 2 eigenlijk.. de rest van de line up doet me niet veel.
Waarom google jij niet voor mijquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:01 schreef Rkatier het volgende:
[..]
anders google je hethad je nu waarschijnlijk het antwoord al 3x gehad
![]()
Ik had graag antwoord gegeven maar ik heb het spel niet
Ik heb een PS3, en LBP heb ik nog mijn twijfels bij.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wie banned deze gast?
Hoe durft ie Farcry 2, fallout 3 en fable 2 te dissen!
Weet jij wat jongeman? Ga maar een ps3 kopen met littlebigplanet!![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom google jij niet voor mij?
Goedzo, dan mag je blijvenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb een PS3, en LBP heb ik nog mijn twijfels bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
Ed waarom doe je geen toffe TT kerel?
Dit is nix
Ik heb ook liever sex, dat kan ik ook niet elke dag krijgen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
Ed waarom doe je geen toffe TT kerel?
Dit is nix
Dan dien ik hierbij een officiele klacht in wegens grove nalatigheid!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook liever sex, dat kan ik ook niet elke dag krijgen.
Hmmm, scherp.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook liever sex, dat kan ik ook niet elke dag krijgen.
Ik gok dat je disc drive aan het falen is, ik zou de MS support maar bellen als ik jou was.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:25 schreef Bellic het volgende:
Mijn 360 blijft de hele tijd hangen als ik hem aanzet, soms wat eerder, dan wat later, maar wel iedere keer binnen 5 minuten. Fuckin irritant, enigste wat je ziet is dus een scherm waarmee je bezig was waarna ie stopt. Iemand idee hoe ik dit kan fixen? Ik wil fifa 09 spelen. ;x
lol dat is best gay.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:50 schreef Wessiej het volgende:
Eerste 2 weken van November vrij gevraagd, oa voor de games
Nouja, moest nog dit jaar vakantie nemen, december is lastig, en dan is het altijd handig waarneer je veel games hebtquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nouja, moest nog dit jaar vakantie nemen, december is lastig, en dan is het altijd handig waarneer je veel games hebt
Dan hou je bijna nix over i.v.m belasting! Ik vind het een goeie keuze van Wessiej!quote:
Doe ik ook nooit, vorig jaar ook 2 weken vrijgepakt in November om te gamen, perfecte vakantie.quote:
NIks? vorig jaar hield ik toch nog mooi ruim 600 euro overquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan hou je bijna nix over i.v.m belasting! Ik vind het een goeie keuze van Wessiej!
Laat ik niks veranderen in ''niet veel''quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:26 schreef Rkatier het volgende:
[..]
NIks? vorig jaar hield ik toch nog mooi ruim 600 euro over
Edit: ik heb 2 partime banen: eerste 'smorgens en die laat ik uitbetalen 2de is 's avonds en daar heb ik vrij genomen.
Ja moet wel een metertje of 50 tussen zitten, vooral geniaal als je ze dan maakt met je Thompson met geluk, en dan hun halve gezicht eraf schietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:25 schreef Scarface2004 het volgende:
Wou net zeggen, uitbetalen is echt niet alles.
Vrij groot bedrag gaat richting Wouter B.
Ik vraag bijna nooit vrij, al die vakantie uren stapelen zich ook maar op.
Heb week 41 vrijgevraagd, alleen ik ga op vakantie.
Anyways, Brothers in Arms is leuk!
Krijg je die Action Camera pas als je kills op bepaalde afstanden maakt?
Ik maak vaak headshots maar dan gebeurt er niets.
Que??
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:00 schreef Gamedemon het volgende:
Dit topic is voor xbox games, voor werkzaken, en vrije uren crap kan je hier terecht :
Werk, Geldzaken & Recht
Daar geven ze wss ook de tip om gewoon 2 weken te gaan xboxenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:00 schreef Gamedemon het volgende:
Dit topic is voor xbox games, voor werkzaken, en vrije uren crap kan je hier terecht :
Werk, Geldzaken & Recht
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:55 schreef santax het volgende:
Potverdeuri, hier had ik nog helemaal niet gepost
Volgende maand toch pas?quote:
Owwwwwwkeeee....quote:
Volgens mij komt Left 4 Dead in november uit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Owwwwwwkeeee....
Fallout 3, Fable 2, Left4Dead en Far Cry 2 komen dus allemaal eind oktober uit.
kijk met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:01 schreef Gamedemon het volgende:
Ik sta dit jaar alleen nog te springen om Gears of War 2 eigenlijk.. de rest van de line up doet me niet veel.
mag ik vragen waarom?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:04 schreef Sackboy het volgende:
Voor mij wordt GOW2 juist de enige game die ik niet haal
huh, dus je gaat nooit meer gamen in je leven?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:12 schreef bigore het volgende:
Ik speel geen spellen meer totdat duke nukem forever uitkomt
Omdat ik deel 1 ook geen bal aan vondquote:
Jongeman, waar kan ik een vergelijkbare deal krijgen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:17 schreef Edwinuss het volgende:
OMGG IK HEB 1500 PUNTEN BIJ GAMEMANIA EN NU HEB IK GRATIS 15 EURO!!111111
Zorgen dat je elke game bij Gamemania koopt voor 1 jaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jongeman, waar kan ik een vergelijkbare deal krijgen?
Ja dat gaat dus niet door héquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zorgen dat je elke game bij Gamemania koopt voor 1 jaar
Lol, ik ben vandaag lekker vrij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:24 schreef RickoKun het volgende:
ik heb zin om te xboxen maar ik zit op school
Komt Left 4 Dead dan ook uitquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Owwwwwwkeeee....
Fallout 3, Fable 2, Left4Dead en Far Cry 2 komen dus allemaal eind oktober uit.
Eind november.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Komt Left 4 Dead dan ook uit, kut
//Niet dus, L4D komt 20 november uit.
ok, jij zal wel een goeie baan hebben of nie?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Omdat ik deel 1 ook geen bal aan vond![]()
Nee doe mij maar Brothers in Arms, Fifa 09, Saints Row 2, Far Cry 2, Midnight Club, Quantum of Solace, Shaun White Snowboarding, Call of Duty 5, Mirror's Edge, Banjo Kazooie en Left 4 Dead
Ik haal ze niet allemaal bij de release, en importeer ze bijna allemaal, dus dan wordt het ¤30/35 per stuk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:37 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ok, jij zal wel een goeie baan hebben of nie?
a kijk, slimme jongen dus...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik haal ze niet allemaal bij de release, en importeer ze bijna allemaal, dus dan wordt het ¤30/35 per stuk.
:p kan dus niet echt een keuze maken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:54 schreef Fipotje het volgende:
Hey, wat is een echt goede singleplayer game (liever geen shooter) die je bij je xbox moet halen?
Ga er binnenkort 1tje kopen namelijk whoo
Correct AQuila360. Ghost is samen met Fall of Reach de beste in de reeks. Het verhaal wat je voorgeschoteld krijgt in de games is daarmee maar vrij mager te noemen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:27 schreef AQuila360 het volgende:
Bijna het boek ''Halo Ghost of Onxy'' uit! Potver wat vet ik wou dat ze de games van halo ook zo bruut zouden maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt mij verder op dat ik veel lijstjes met games voor de 360 voorbij zie komen hier zonder Gears of Wars 2.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
Ik moet nog maar zien, ik ben bang dat die framerate niet al te best is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:25 schreef Sackboy het volgende:
Brute Far Cry 2 trailer weer![]()
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/273476.html
quote:Fable 2 Limited Collector's Edition wordt uitgekleed
Nog drie weekjes slapen, of rusteloos liggen woelen en dan is het zover. Op 24 oktober kunnen de fans van Fable hun eerste next-gen stapjes zetten in de wereld van Albion.
Wie de Fable II Limited Collector's Edition bestelde, zal zich vandaag teleurgesteld in de haren krabben. De oorspronkelijke inhoud van de bewuste doos zal er iets minder spectaculair gaan uitzien. Omwille van bevoorradingsproblemen zal de LCE geen vijf 'fate cards,' geen Hobbe figuurtje en zelfs geen bewuste doos bevatten, zoals eerder werd bekend gemaakt.
Uiteraard brengt dit ook een prijsdaling met zich mee. De LCE zou nu $10 goedkoper worden.
Moet het per sé een 'verhaal game' zijn?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:49 schreef Fipotje het volgende:
Owja sorry dat kon er uit van shooters zijn wel oke :p
hoe is Naruto: Rise of the Ninja ?
Nee gewoon een leuke gamequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Moet het per sé een 'verhaal game' zijn?
Skate is namelijk meesterlijk en goedkoop te krijgen. Of guitar hero3, iets duurder maar ook vreselijk leuk.
Oblivion; geniale rpg! Ook niet duur meer.
En als fallout3 natuurlijk wanneer die uitkomt
Naruto heb ik zelf maar een paar minuten gespeeld bij iemand dus dat zou ik je niet kunnen vertellen.
sukkel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:50 schreef Wessiej het volgende:
Eerste 2 weken van November vrij gevraagd, oa voor de games
N.a.v. mijn aanvraag voor reparatie van mn 360 is dit een van de verzendmogelijkheden. Betekent dit dat ik nu gewoon een doos thuisgestuurd krijg of dat ik met UPS contact moet opnemen om zo'n doos te krijgen?quote:U ontvangt een gratis doos
• U ontvangt gratis een lege doos met verdere verzend- en verpakkingsinstructies. U heeft de mogelijkheid UPS te bellen of online een ophaalafspraak te maken.
• Onderstaand de verzendinformatie voor de verpakking:
• Naam van de transporteur: UPS
• Traceernummer van de transporteur: .. (De aktivering van het Tracking-nummer kan tot 24 uur in beslag nemen).
• U kunt de status van de doos zelf via de website van de transporteur volgen met het traceernummer.
Je moet zelf een doos regelen, label erop (die je in je mail krijgt) en dan de UPS bellen om je pakketje op te laten halenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
N.a.v. mijn aanvraag voor reparatie van mn 360 is dit een van de verzendmogelijkheden. Betekent dit dat ik nu gewoon een doos thuisgestuurd krijg of dat ik met UPS contact moet opnemen om zo'n doos te krijgen?
Er zijn vast wel mensen die dit eerder hebben gehad
Maar dat is toch wat anders dan "U ontvangt een gratis doos".quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je moet zelf een doos regelen, label erop (die je in je mail krijgt) en dan de UPS bellen om je pakketje op te laten halen
Kijk dat is mooi, dan ga ik ze even na dit weekend bellen (als ik die 'sticker' kan uitprinten, printer is momenteel naar de knoppen en m'n huisgenoot is niet thuis).quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:10 schreef Sackboy het volgende:
De gozer van UPS neemt een doos voor je mee.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kreeg geen doos van de UPS, heb er zelf één bij de supermarkt moet halen
Denk 't wel. Zolang er geen andere streepjescode op zit vinden ze alles wel best denk ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kijk dat is mooi, dan ga ik ze even na dit weekend bellen (als ik die 'sticker' kan uitprinten, printer is momenteel naar de knoppen en m'n huisgenoot is niet thuis).
[..]
Maar een TNT doos willen ze ook wel accepteren toch ?.
Een doos is een doosquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kijk dat is mooi, dan ga ik ze even na dit weekend bellen (als ik die 'sticker' kan uitprinten, printer is momenteel naar de knoppen en m'n huisgenoot is niet thuis).
[..]
Maar een TNT doos willen ze ook wel accepteren toch ?.
Dat had ik ook, 2 resets later was ie dood. Lees bovenstaande posts maar dan weet je wat je kan gaan doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:01 schreef renwan het volgende:
M'n 360 begint opeens het beeld te verkrachten, rare onnatuurlijke kleuren enzo. Alle beeldkabels e.d. eruit gehaald en opnieuw opgestart. Deed even helemaal niks kreeg geen beeld oid.
Uitgezet, stekker eruit, stekker v.d. tv eruit, opgestart, deed het weer maar na een paar seconden begon het beeld te kutten.
Zit ik nou tegen voorbode van een RROD aan te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |