aaaahww zielugquote:
de pepernoten of de pennen??quote:
Bij mij doenze het hier nooit. maar het schijnt dat je dan ff wat weg moet halen ofzoquote:
Gefixed dank uquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Bij mij doenze het hier nooit. maar het schijnt dat je dan ff wat weg moet halen ofzo
De rode bal van mijn collegaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:12 schreef tripack het volgende:
[..]
de pepernoten of de pennen??
ow hier hebben we chocoladepepernoten
lekker toch!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:12 schreef Logician het volgende:
Ik heb serieus 5kg dode kuikens in mijn vriezer liggen![]()
![]()
idd wat heb je met zijn ballen gedaan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:15 schreef Logician het volgende:
[..]
De rode bal van mijn collega
omg dit klinkt echt te fout
middelste nog nietquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
idd wat heb je met zijn ballen gedaan?
*iets over fretten mompel enzo*quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker toch!kan zo in de frituur
Voor je fretjes zekerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:12 schreef Logician het volgende:
Ik heb serieus 5kg dode kuikens in mijn vriezer liggen![]()
![]()
ja de fretten kunnen ook zo in de frituurquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Voor je fretjes zekerik heb mijn vriezer vol liggen met kippennekken en kalkoenennekken en lever en lamskoppen en zalmkoppen en harten en weet ik het allemaal voor me doggy
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja de fretten kunnen ook zo in de frituurv
Inderdaad..toen ik voor het eerst een lamskop in me hand had en zijn ogen zaten er nog in had ik echt zoiets van IEWWWW en AAAAW, maar das nu voorbijquote:
Ja de eerste kuikenvoetjes in je schoen vinden is net zoietsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Inderdaad..toen ik voor het eerst een lamskop in me hand had en zijn ogen zaten er nog in had ik echt zoiets van IEWWWW en AAAAW, maar das nu voorbij
hahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:20 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja de eerste kuikenvoetjes in je schoen vinden is net zoiets
Heb je ze gewoon los bij je lopen als je thuis bent? En bijten ze je of kun je ze gewoon ook knuffelen enzo of willen ze dan niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:20 schreef Logician het volgende:
[..]
mijn vriendin vond een fretje ook wel leuk...totdat ze hoorde dat ze kuikentjes atenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:20 schreef Logician het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:23 schreef tripack het volgende:
[..]
mijn vriendin vond een fretje ook wel leuk...totdat ze hoorde dat ze kuikentjes aten
WTF! wat een hangtettenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
nou dit dan: Let op! (nsfw) linkje !! http://www.spitsnieuws.nl(...)p_dubbel_z_nsfw.html
OMG WLquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
nou dit dan: Let op! (nsfw) linkje !! http://www.spitsnieuws.nl(...)p_dubbel_z_nsfw.html
Kan dat nie klikken..quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
najah ligt eraan of je van grote borsten houdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:26 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Kan dat nie klikken..![]()
Ben ik blij dat ik het nie heb gedaan gezien die reacties!
Ja wel.. maar theezakjes zijn niet geilquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:26 schreef tripack het volgende:
[..]
najah ligt eraan of je van grote borsten houd
Ja dit heeft echt niks meer met grote tieten te makenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja wel.. maar theezakjes zijn niet geil
eerder skippyballenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja wel.. maar theezakjes zijn niet geil
Skippyballen? Gewoon fucking luchtballonnen zijn ditquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dit heeft echt niks meer met grote tieten te maken
Alsof je em rookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ben blij dat niet kon kijken..
Trouwens waar is onze Brug chillende allochtoon?
Is die toch het land uitgezet?!
leuk heh kinderen, kan dus bij iedereen voorkomen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Skippyballen? Gewoon fucking luchtballonnen zijn dit
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
leuk heh kinderen, kan dus bij iedereen voorkomen!
Dat wil ik op film zienquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. jah rook al iets eigennaardigs enzo
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Maak er zelf een!
You can do it
misschien is je vriend er wel content meequote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
zat toch al te twijfelen of ik ze wel wilde
ZOu wel fijn zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien is je vriend er wel content mee
lui trutjequote:
Hehehquote:
Ze mogen/moeten een paar uur per dag loslopen, en ze zijn tam dus ze bijten niet, zijn wel vreselijk adhd en ontzettend dom en onhandig, erg leuk leedvermaak dus als er weer eens eentje aan 1 poot aan de staande lampenkap hangtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heb je ze gewoon los bij je lopen als je thuis bent? En bijten ze je of kun je ze gewoon ook knuffelen enzo of willen ze dan niet?
Whahahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Heheh
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=f9ffd46762e1e641cebee24f3e8823dd
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:40 schreef Logician het volgende:
[..]
Ze mogen/moeten een paar uur per dag loslopen, en ze zijn tam dus ze bijten niet, zijn wel vreselijk adhd en ontzettend dom en onhandig, erg leuk leedvermaak dus als er weer eens eentje aan 1 poot aan de staande lampenkap hangt
Je mag wel 1 een weekje lenen om te kijken wat je er van vindquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ik vind het zulke leuke beesies
ik wil er wel eentje hebben
lolquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:40 schreef Logician het volgende:
[..]
Ze mogen/moeten een paar uur per dag loslopen, en ze zijn tam dus ze bijten niet, zijn wel vreselijk adhd en ontzettend dom en onhandig, erg leuk leedvermaak dus als er weer eens eentje aan 1 poot aan de staande lampenkap hangt
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:43 schreef Logician het volgende:
[..]
Je mag wel 1 een weekje lenen om te kijken wat je er van vind
wil ik hem zien?quote:
ja gaat dit x niet over roggelen..onze nieuwe allochtoon is nu het lulletjequote:
Husky'squote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]lijkt me helemaal te gek! Maar ja..mijn hond he
die is ook ADHD dat zijn husky's nou eenmaal..gaan ze straks samen mijn huis afbreken
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:45 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Husky's![]()
Mooie honden zijn dat!
Dude ik weet echt niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:45 schreef Crazy-M het volgende:
ok, waarom het werk niet vlot:
vanmorgen 13 meldingen + hoop eerste lijns)
Met moeite weg gewerkt naar 4 meldingen.
Denk: Mooi, kan de 2de lijns induiken, nog even kijken of nog op webformulier iets binnen is ...
Kon ik beter niet doen, weer 12 eerste lijns![]()
storingen op het werkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik weet echt niet waar je het over hebtis dit weer nerdie talk?
Minder Crazy-Mquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:45 schreef Crazy-M het volgende:
ok, waarom het werk niet vlot:
vanmorgen 13 meldingen + hoop eerste lijns)
Met moeite weg gewerkt naar 4 meldingen.
Denk: Mooi, kan de 2de lijns induiken, nog even kijken of nog op webformulier iets binnen is ...
Kon ik beter niet doen, weer 12 eerste lijns![]()
ik dacht dat die gast dit ging zingen ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Heheh
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=f9ffd46762e1e641cebee24f3e8823dd
Dus? Nerdie talk?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
storingen op het werk
hoeveel open zaken
Wtfquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:48 schreef Runx het volgende:
[..]
ik dacht dat die gst dit ging zingen ?
-knip-
Dudequote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:48 schreef Runx het volgende:
[..]
ik dacht dat die gst dit ging zingen ?
Here in my car
I feel safest of all
I can lock all my doors
It's the only way to live
In cars
Here in my car
Dan moet je heel vaak k omenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:49 schreef Moozzie het volgende:
Mijn avatar staat niet in de OPIk voel me beledigt
smurfen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:43 schreef Logician het volgende:
Ps: heb ook nog 3 smurfen in de aanbieding die je wel een weekje mag lenen
Ze bedoelt posten enzo.. anders maak je dit nog een sticky als je hier vaakt komtquote:
ik zie bij jou geeneens een ava!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:49 schreef Moozzie het volgende:
Mijn avatar staat niet in de OPIk voel me beledigt
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ze bedoelt posten enzo.. anders maar je dit nog een sticky als je hier vaakt komt
Ja dat dacht ik wel weer dat ze dat bedoelden. Beetje jammerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ze bedoelt posten enzo.. anders maar je dit nog een sticky als je hier vaakt komt
Omg hebben ze hem weer gestolenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zie bij jou geeneens een ava!
Ja maakte ze je blij met een dooie musquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik wel weer dat ze dat bedoelden. Beetje jammer
inderdaadquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja maakte ze je blij met een dooie mus
fretten zijn wat dat betreft als een trippende groep kinderen verdwaald in een speelgoedfabriekquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol
Klinkt als me kat die ze dagelijkse trip moment heeft
quote:
Kan je uitzettenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:57 schreef Runx het volgende:
fok spamt je email ook lekker vol, bij elke reactie van je fotoboek krijg je een email
Lekker dan.. nou als je het schoonmaakt enzo mag je wel komen op Debbie..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
TSss![]()
ik ga maar eens naar huis mensen..ik brrrrrr enzo
morgen (of vanaaf)
Doei Debbiequote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
TSss![]()
ik ga maar eens naar huis mensen..ik brrrrrr enzo
morgen (of vanaaf)
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Lekker dan.. nou als je het schoonmaakt enzo mag je wel komen op Debbie..DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had van jou wel wat uhm mi nder smerigs verwacht
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
sorryquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dus? Nerdie talk?niet te serieus worden he
Haha.. lachenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:57 schreef Logician het volgende:
[..]
fretten zijn wat dat betreft als een trippende groep kinderen verdwaald in een speelgoedfabriek
Sorry.. liet me ff mee gaan in het moment..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudeik had van jou wel wat uhm mi nder smerigs verwacht
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:59 schreef Runx het volgende:
ik ga over een half uur van de brug af ...
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omg hebben ze hem weer gestolen
Hey barrahoezzy
Dunno maar volgens mij ben ik niet de gene die wat verkeerds zeiquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudeik had van jou wel wat uhm mi nder smerigs verwacht
Die vent is er al paar uur afquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:59 schreef Runx het volgende:
Springzequote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:59 schreef Runx het volgende:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef Logician het volgende:
[..]vergeet je touw niet eerst los te maken.
Kut voor jequote:
Autobar machine?!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:01 schreef Logician het volgende:
ps: de wiener melange hier is niet aan te raden![]()
vind ik sowieso al vies , doe mij maar koffie neger ...uhh ik bedoel zwart natuurlijk ..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:01 schreef Logician het volgende:
ps: de wiener melange hier is niet aan te raden![]()
Doe mij maar zwart met een beetje roomquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:02 schreef Runx het volgende:
[..]
vind ik sowieso al vies , doe mij maar koffie neger ...uhh ik bedoel zwart natuurlijk ..
Koffie met slagroomquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:03 schreef Logician het volgende:
[..]
Doe mij maar zwart met een beetje room
Nog een klein uurtje hier...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nog een half uurtje, tralalala
Wat gaan jullie snel vandaag!
komt door mij , sorryquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ja koffie is heel belangrijk hoor!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:08 schreef Moozzie het volgende:
Laten we het hebben over hoe je je koffie wilt
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja koffie is heel belangrijk hoor!
het is leugenaar dat je dat maar even weetquote:
zeker als je zonder komt te staan!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
mja, ik ben te moe om nog fatsoenlijk te werkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
koffie =quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah.. maar toch.. Koffie is belangrijk hoor!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Er zijn belangrijkere dingen in het leven
Ik ben zelfs zonder koffie enzo de gehele dag wakkerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:13 schreef Runx het volgende:
koffie is hartstikke belangrijk anders was ik nu echt niet meer wakker hoar
Dit gaat echt te fur!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik ben zelfs zonder koffie enzo de gehele dag wakker
heb vandaag eigenlijk alleen maar aan de water gezeten
te druk gehad om naar de koffie apparaat te lopen
Maar koffie is niets vergeleken een foto van debbie die ik krijg door hier te postenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah.. maar toch.. Koffie is belangrijk hoor!
je moet koffie ook laten halen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
te druk gehad om naar de koffie apparaat te lopen
je wordt oud , ik ook al , ik ga eens met pensionquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:14 schreef Logician het volgende:
*gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*ik heb er geen kracht meer voor...
ja maar ik drink geen koffiequote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet koffie ook laten halen!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
te druk gehad lui geweest om naar de koffie apparaat te lopen
ik weet,quote:
GEFELICITEEERDquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:17 schreef Runx het volgende:
jullie mogen mij wel feliciteren hoor , met mijn 100ste postik ga hard
Je spamtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:17 schreef Runx het volgende:
jullie mogen mij wel feliciteren hoor , met mijn 100ste postik ga hard
dank uquote:
Heel erg fout!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:19 schreef Runx het volgende:
[..]
dank uik wou een kus smile neer zetten maar dat zou fout zijn
Des te leuker toch ? laten halen , en dan zeggen , oh , dat drink ik geen eensquote:
Luie donder!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:23 schreef Runx het volgende:
nog 8 min dan ben ik vrijdan moeten jullie mij weer missen in dit topic tot morgen
Ik zal je missenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:23 schreef Runx het volgende:
nog 8 min dan ben ik vrijdan moeten jullie mij weer missen in dit topic tot morgen
hmmmmquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet koffie ook laten halen!
tjah allochtoon he die zijn van nature al luiquote:
Haha het is dongol..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:26 schreef Runx het volgende:
[..]
tjah allochtoon he die zijn van nature al lui
ik ga maar eens mijn touw op rollen en van die brug afgaan , anders wordt het te duur met die kpn dougle ofzo
Cya gekke aapquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha het is dongol..
En ik ben semi-allochtoon (lees: half-bloedje)
Tot morgen he
Ja, win95 installatie gelukt, ik ben echt goedquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, ik ben te moe om nog fatsoenlijk te werken
dus maar beetje hier aan het klooien en soms een melding tussendoor
ICT Koningquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja, win95 installatie gelukt, ik ben echt goed
Tot morgen Runxquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:30 schreef Runx het volgende:
iedereen bedankt voor jullie gezelligheid , de tijd vloog voorbij , maar aan als komt een einde ,dus ook aan mijn gepost , ik hou van jullie en mensen die niet zo lui zijn als mij werk ze , en tot morgen
Bedankt voor je inzet!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:30 schreef Runx het volgende:
iedereen bedankt voor jullie gezelligheid , de tijd vloog voorbij , maar aan als komt een einde ,dus ook aan mijn gepost , ik hou van jullie en mensen die niet zo lui zijn als mij werk ze , en tot morgen
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doei Droxzquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bedankt voor je inzet!
Ik ga ook pleite, mensen, iedereen bedankt voor zijn inzet van vandaag!![]()
Mja Windows 95 is superstabiel enzo jeweetzquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je bent nu best wel een baas!
maar leg uit waarom kopen ze geen nieuwe?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ff snel danquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Superstabiel!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Mja Windows 95 is superstabiel enzo jeweetz
zelfs de afdelingshoofd is helemaal KO.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Pfft.. jullie moeten leren plannenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zelfs de afdelingshoofd is helemaal KO.
we zitten gewoon al bijna 4 dagen lang een 8 urige werkdag te volgen waarin we werk voor 12 urige werkdagen doen
ahhh i c... tip om te scoren bij de baas..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ff snel dan
Deze machine hangt weer aan een andere machine die deeltjes aan het tellen is ofzo...
Hier hangt weer aparte hardware aan ofzo... weet ik veel, en moet via USB kunnen printen
Oja pc hangt dus niet aan het netwerk....
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Mja Windows 95 is superstabiel enzo jeweetz
Plannen is geen probleem.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pfft.. jullie moeten leren plannen
Jullie moeten leren communicerenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Plannen is geen probleem.
Alles was goed gepland.
Maar dan alle meldingen enzo, andere afdelingen die totaal niet communiceren waardoor planning weer fout loopt.
10k winstquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:49 schreef GilaMonyet het volgende:
Wtf bijna 10min stilte hier watskeburt!
wij welquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jullie moeten leren communiceren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |