ICT Koningquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja, win95 installatie gelukt, ik ben echt goed
Tot morgen Runxquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:30 schreef Runx het volgende:
iedereen bedankt voor jullie gezelligheid , de tijd vloog voorbij , maar aan als komt een einde ,dus ook aan mijn gepost , ik hou van jullie en mensen die niet zo lui zijn als mij werk ze , en tot morgen
Bedankt voor je inzet!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:30 schreef Runx het volgende:
iedereen bedankt voor jullie gezelligheid , de tijd vloog voorbij , maar aan als komt een einde ,dus ook aan mijn gepost , ik hou van jullie en mensen die niet zo lui zijn als mij werk ze , en tot morgen
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doei Droxzquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bedankt voor je inzet!
Ik ga ook pleite, mensen, iedereen bedankt voor zijn inzet van vandaag!![]()
Mja Windows 95 is superstabiel enzo jeweetzquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je bent nu best wel een baas!
maar leg uit waarom kopen ze geen nieuwe?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ff snel danquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Superstabiel!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Mja Windows 95 is superstabiel enzo jeweetz
zelfs de afdelingshoofd is helemaal KO.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Pfft.. jullie moeten leren plannenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zelfs de afdelingshoofd is helemaal KO.
we zitten gewoon al bijna 4 dagen lang een 8 urige werkdag te volgen waarin we werk voor 12 urige werkdagen doen
ahhh i c... tip om te scoren bij de baas..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ff snel dan
Deze machine hangt weer aan een andere machine die deeltjes aan het tellen is ofzo...
Hier hangt weer aparte hardware aan ofzo... weet ik veel, en moet via USB kunnen printen
Oja pc hangt dus niet aan het netwerk....
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Mja Windows 95 is superstabiel enzo jeweetz
Plannen is geen probleem.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pfft.. jullie moeten leren plannen
Jullie moeten leren communicerenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Plannen is geen probleem.
Alles was goed gepland.
Maar dan alle meldingen enzo, andere afdelingen die totaal niet communiceren waardoor planning weer fout loopt.
10k winstquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:49 schreef GilaMonyet het volgende:
Wtf bijna 10min stilte hier watskeburt!
wij welquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jullie moeten leren communiceren!
quote:
haha dat vroeg je ook niet je vroeg "watskeburt!" nou ik heb 10 k winst gemaakt....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pimp dan ook niet met dingen die je niet hebt!
Dag aapie!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ben er van tussen
Tot morgen iedereen en Logi succes nog
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ben er van tussen
Tot morgen iedereen en Logi succes nog
No shitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:01 schreef Logician het volgende:
Er lopen hier een paar heel enge mensen rond trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |