Dunno maar volgens mij ben ik niet de gene die wat verkeerds zeiquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudeik had van jou wel wat uhm mi nder smerigs verwacht
Die vent is er al paar uur afquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:59 schreef Runx het volgende:
ik ga over een half uur van de brug af ...
Springzequote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:59 schreef Runx het volgende:
ik ga over een half uur van de brug af ...
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef Logician het volgende:
[..]vergeet je touw niet eerst los te maken.
Kut voor jequote:
Autobar machine?!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:01 schreef Logician het volgende:
ps: de wiener melange hier is niet aan te raden![]()
vind ik sowieso al vies , doe mij maar koffie neger ...uhh ik bedoel zwart natuurlijk ..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:01 schreef Logician het volgende:
ps: de wiener melange hier is niet aan te raden![]()
Doe mij maar zwart met een beetje roomquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:02 schreef Runx het volgende:
[..]
vind ik sowieso al vies , doe mij maar koffie neger ...uhh ik bedoel zwart natuurlijk ..
Koffie met slagroomquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:03 schreef Logician het volgende:
[..]
Doe mij maar zwart met een beetje room
Nog een klein uurtje hier...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nog een half uurtje, tralalala
Wat gaan jullie snel vandaag!
komt door mij , sorryquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ja koffie is heel belangrijk hoor!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:08 schreef Moozzie het volgende:
Laten we het hebben over hoe je je koffie wilt
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja koffie is heel belangrijk hoor!
het is leugenaar dat je dat maar even weetquote:
zeker als je zonder komt te staan!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
mja, ik ben te moe om nog fatsoenlijk te werkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
koffie =quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah.. maar toch.. Koffie is belangrijk hoor!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Er zijn belangrijkere dingen in het leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |