Dat wil ik op film zienquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. jah rook al iets eigennaardigs enzo
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Maak er zelf een!
You can do it
misschien is je vriend er wel content meequote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
zat toch al te twijfelen of ik ze wel wilde
ZOu wel fijn zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien is je vriend er wel content mee
lui trutjequote:
Hehehquote:
Ze mogen/moeten een paar uur per dag loslopen, en ze zijn tam dus ze bijten niet, zijn wel vreselijk adhd en ontzettend dom en onhandig, erg leuk leedvermaak dus als er weer eens eentje aan 1 poot aan de staande lampenkap hangtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heb je ze gewoon los bij je lopen als je thuis bent? En bijten ze je of kun je ze gewoon ook knuffelen enzo of willen ze dan niet?
Whahahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Heheh
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=f9ffd46762e1e641cebee24f3e8823dd
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:40 schreef Logician het volgende:
[..]
Ze mogen/moeten een paar uur per dag loslopen, en ze zijn tam dus ze bijten niet, zijn wel vreselijk adhd en ontzettend dom en onhandig, erg leuk leedvermaak dus als er weer eens eentje aan 1 poot aan de staande lampenkap hangt
Je mag wel 1 een weekje lenen om te kijken wat je er van vindquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ik vind het zulke leuke beesies
ik wil er wel eentje hebben
lolquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:40 schreef Logician het volgende:
[..]
Ze mogen/moeten een paar uur per dag loslopen, en ze zijn tam dus ze bijten niet, zijn wel vreselijk adhd en ontzettend dom en onhandig, erg leuk leedvermaak dus als er weer eens eentje aan 1 poot aan de staande lampenkap hangt
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:43 schreef Logician het volgende:
[..]
Je mag wel 1 een weekje lenen om te kijken wat je er van vind
wil ik hem zien?quote:
ja gaat dit x niet over roggelen..onze nieuwe allochtoon is nu het lulletjequote:
Husky'squote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]lijkt me helemaal te gek! Maar ja..mijn hond he
die is ook ADHD dat zijn husky's nou eenmaal..gaan ze straks samen mijn huis afbreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |