aaaahww zielugquote:
de pepernoten of de pennen??quote:
Bij mij doenze het hier nooit. maar het schijnt dat je dan ff wat weg moet halen ofzoquote:
Gefixed dank uquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Bij mij doenze het hier nooit. maar het schijnt dat je dan ff wat weg moet halen ofzo
De rode bal van mijn collegaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:12 schreef tripack het volgende:
[..]
de pepernoten of de pennen??
ow hier hebben we chocoladepepernoten
lekker toch!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:12 schreef Logician het volgende:
Ik heb serieus 5kg dode kuikens in mijn vriezer liggen![]()
![]()
idd wat heb je met zijn ballen gedaan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:15 schreef Logician het volgende:
[..]
De rode bal van mijn collega
omg dit klinkt echt te fout
middelste nog nietquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
idd wat heb je met zijn ballen gedaan?
*iets over fretten mompel enzo*quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker toch!kan zo in de frituur
Voor je fretjes zekerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:12 schreef Logician het volgende:
Ik heb serieus 5kg dode kuikens in mijn vriezer liggen![]()
![]()
ja de fretten kunnen ook zo in de frituurquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Voor je fretjes zekerik heb mijn vriezer vol liggen met kippennekken en kalkoenennekken en lever en lamskoppen en zalmkoppen en harten en weet ik het allemaal voor me doggy
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja de fretten kunnen ook zo in de frituurv
Inderdaad..toen ik voor het eerst een lamskop in me hand had en zijn ogen zaten er nog in had ik echt zoiets van IEWWWW en AAAAW, maar das nu voorbijquote:
Ja de eerste kuikenvoetjes in je schoen vinden is net zoietsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Inderdaad..toen ik voor het eerst een lamskop in me hand had en zijn ogen zaten er nog in had ik echt zoiets van IEWWWW en AAAAW, maar das nu voorbij
hahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:20 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja de eerste kuikenvoetjes in je schoen vinden is net zoiets
Heb je ze gewoon los bij je lopen als je thuis bent? En bijten ze je of kun je ze gewoon ook knuffelen enzo of willen ze dan niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:20 schreef Logician het volgende:
[..]
mijn vriendin vond een fretje ook wel leuk...totdat ze hoorde dat ze kuikentjes atenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:20 schreef Logician het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:23 schreef tripack het volgende:
[..]
mijn vriendin vond een fretje ook wel leuk...totdat ze hoorde dat ze kuikentjes aten
WTF! wat een hangtettenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
nou dit dan: Let op! (nsfw) linkje !! http://www.spitsnieuws.nl(...)p_dubbel_z_nsfw.html
OMG WLquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
nou dit dan: Let op! (nsfw) linkje !! http://www.spitsnieuws.nl(...)p_dubbel_z_nsfw.html
Kan dat nie klikken..quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
najah ligt eraan of je van grote borsten houdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:26 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Kan dat nie klikken..![]()
Ben ik blij dat ik het nie heb gedaan gezien die reacties!
Ja wel.. maar theezakjes zijn niet geilquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:26 schreef tripack het volgende:
[..]
najah ligt eraan of je van grote borsten houd
Ja dit heeft echt niks meer met grote tieten te makenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja wel.. maar theezakjes zijn niet geil
eerder skippyballenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja wel.. maar theezakjes zijn niet geil
Skippyballen? Gewoon fucking luchtballonnen zijn ditquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dit heeft echt niks meer met grote tieten te maken
Alsof je em rookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ben blij dat niet kon kijken..
Trouwens waar is onze Brug chillende allochtoon?
Is die toch het land uitgezet?!
leuk heh kinderen, kan dus bij iedereen voorkomen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Skippyballen? Gewoon fucking luchtballonnen zijn dit
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
leuk heh kinderen, kan dus bij iedereen voorkomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |