quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:45 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Husky's![]()
Mooie honden zijn dat!
Dude ik weet echt niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:45 schreef Crazy-M het volgende:
ok, waarom het werk niet vlot:
vanmorgen 13 meldingen + hoop eerste lijns)
Met moeite weg gewerkt naar 4 meldingen.
Denk: Mooi, kan de 2de lijns induiken, nog even kijken of nog op webformulier iets binnen is ...
Kon ik beter niet doen, weer 12 eerste lijns![]()
storingen op het werkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik weet echt niet waar je het over hebtis dit weer nerdie talk?
Minder Crazy-Mquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:45 schreef Crazy-M het volgende:
ok, waarom het werk niet vlot:
vanmorgen 13 meldingen + hoop eerste lijns)
Met moeite weg gewerkt naar 4 meldingen.
Denk: Mooi, kan de 2de lijns induiken, nog even kijken of nog op webformulier iets binnen is ...
Kon ik beter niet doen, weer 12 eerste lijns![]()
ik dacht dat die gast dit ging zingen ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Heheh
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=f9ffd46762e1e641cebee24f3e8823dd
Dus? Nerdie talk?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
storingen op het werk
hoeveel open zaken
Wtfquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:48 schreef Runx het volgende:
[..]
ik dacht dat die gst dit ging zingen ?
-knip-
Dudequote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:48 schreef Runx het volgende:
[..]
ik dacht dat die gst dit ging zingen ?
Here in my car
I feel safest of all
I can lock all my doors
It's the only way to live
In cars
Here in my car
Dan moet je heel vaak k omenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:49 schreef Moozzie het volgende:
Mijn avatar staat niet in de OPIk voel me beledigt
smurfen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:43 schreef Logician het volgende:
Ps: heb ook nog 3 smurfen in de aanbieding die je wel een weekje mag lenen
Ze bedoelt posten enzo.. anders maak je dit nog een sticky als je hier vaakt komtquote:
ik zie bij jou geeneens een ava!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:49 schreef Moozzie het volgende:
Mijn avatar staat niet in de OPIk voel me beledigt
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ze bedoelt posten enzo.. anders maar je dit nog een sticky als je hier vaakt komt
Ja dat dacht ik wel weer dat ze dat bedoelden. Beetje jammerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ze bedoelt posten enzo.. anders maar je dit nog een sticky als je hier vaakt komt
Omg hebben ze hem weer gestolenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zie bij jou geeneens een ava!
Ja maakte ze je blij met een dooie musquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik wel weer dat ze dat bedoelden. Beetje jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |