Zeker! Het is sinds enkele jaren ook mijn favo band. Al vond ik RPM en SSotCC de beste albums die ze hebben gemaakt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:45 schreef CasB het volgende:
Briljante band, ik mag er redelijk wat inspiratie uit halen.
Ik vind het 4e nummer echt vet! Vind hem iedergeval nu al beter dan dat ik toen der tijd The Sufferer and the Witness net had.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:01 schreef CasB het volgende:
Oh, en ik luister nu stiekem naar het nieuwe album, het eerste nummer is al heel erg vet!
Valt best mee. Oké, sommige liedjes zijn inderdaad geschreeuw, maar als je nou eens de tijd neemt, dan hoor je dat eigenlijk bijna alle liedjes niet zo zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:44 schreef thettes het volgende:
Ben "via-via" bekend met deze band. Helaas, vind het eerlijk gezegd maar geschreeuw.
Truequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:49 schreef CasB het volgende:
Non-melodisch? Rise Against is alles behalve non-melodisch.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:35 schreef DrPwn het volgende:
verder beetje te luid en nonmelodisch voor mij
Dat is wel heel frustrerendquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:37 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik wil wel heel graag maar moet echt heel ver reizen, dus ik weet het nog niet. Waren ze bij mij in de buurt (groningen) Heb ik ze gemist door verkeerd op de kalendere te kijken
Ik weet niet waar je dat vandaan heb? Stonden ze zo uit m'n hoofd 2 jaar terug wel inderdaad. Op hun site staat er (nog) niks hier over. Begin maart spelen ze in Londen, aangezien ze dan ook al een hele Europese tour achter de rug hebben vraag ik me dat af. Maar goed, wie weetquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:21 schreef Kuukske het volgende:
Ze staan als het goed is ook op Groezrock in april. Dus ik zie ze daar wel weer.
Ik ga ook naar RA in de Melkweg =D! Echt zin in =)!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:14 schreef Chaos-Zero het volgende:
Gaan jullie trouwens ook naar de Melkweg voor Rise Against de 14e van februari?
Ik heb m'n kaartje iedergeval al, word de 5e keer dat ik ze zie en zie ze 2 dagen later ook in Brussel
Dat dus.quote:
Dude. Rise Against.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:59 schreef xalo het volgende:
Ik zit er op dit moment aan te denken ook naar dat concert op 14 februari te gaan, maar weet het nog niet zeker omdat een treinkaartje al bijna 30 euro is. Iemand nog goede argumenten waarom ik wel móet gaan?
.
Hmm ik had eens naar No Trigger gezocht, klonk wel vet, alleen kon geen download vindenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:24 schreef Ixnay het volgende:
Een van de betere "nieuwere" bands vind ik.
Luister ook eens No Trigger zou ik iedereen hier aanraden. Ook een vrij nieuwe band, alleen nog niet echt ontdekt zoals Rise Against.
Ja beide nieuwe bands dus vind ik. De meeste punkrockbands die deze stijl maken zijn veel ouder.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:09 schreef Chaos-Zero het volgende:
Overigens wil ik niet lullig zijn maar ik las op Last FM dat No Trigger in 2000 is ontstaan, dat terwijl Rise Against in 1999 is ontstaan
Dit is eigelijk wel de beste reden ooit. *Gaat d'r ouders inlichten over het concert waar ze heengaat*quote:
Ik had hoge verwachtingen van Strike Anywhere live, maar ik vond het op Groezrock enorm tegenvallen. Waarschijnlijk is het in een zaal wel heel anders. Dusja.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:06 schreef Chaos-Zero het volgende:
Gaan er eigenlijk ook nog mensen naar Brussel voor dit concert? Ik ga naar beide namelijk...
Ben overigens ook wel erg benieuwd naar Strike Anywhere, hoe ze live zijn. Wat ik van Rentokill gehoord heb vind ik 3x niks.
Wees punk, gewoon gaan, fock ouders!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:13 schreef xalo het volgende:
[..]
*Gaat d'r ouders inlichten over het concert waar ze heengaat*
Kan je trouwens niet wat voor me uploaden van No Trigger? Kan namelijk nergens wat vinden...quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:24 schreef Ixnay het volgende:
Een van de betere "nieuwere" bands vind ik.
Luister ook eens No Trigger zou ik iedereen hier aanraden. Ook een vrij nieuwe band, alleen nog niet echt ontdekt zoals Rise Against.
Ik ben de volgende dag jarig, weet niet of ze het dan waarderen als ik de hele dag in bed ligquote:Op donderdag 6 november 2008 22:20 schreef Migue het volgende:
[..]
Wees punk, gewoon gaan, fock ouders!
Maar ik heb zo'n leuke familie die altijd op m'n verjaardag langs komtquote:
Ze hebben 1 cd, Canyoneer. Deze is te krijgen in de meeste underground recordshops. En anders is hij wel te bestellen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:32 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Kan je trouwens niet wat voor me uploaden van No Trigger? Kan namelijk nergens wat vinden...
Ik heb Strike Anywhere 2 keer gezien en beide keren was het erg goed, zowel technisch als qua show.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had hoge verwachtingen van Strike Anywhere live, maar ik vond het op Groezrock enorm tegenvallen. Waarschijnlijk is het in een zaal wel heel anders. Dusja.
Ik heb wel kaartjes, gelukkigquote:Op donderdag 27 november 2008 13:29 schreef Brammie1 het volgende:
fuck zeg, uitverkocht! En ik heb geen kaartjes![]()
nou moet ik vast wat romantisch gaan doen met m'n vriendin
Ik kijk nu even. Ziet er mooi uit!quote:Op maandag 29 december 2008 11:59 schreef Chaos-Zero het volgende:
Website is eindelijk online sinds een paar dagen: www.generation-lost.com
Hoop te horen wat jullie er van vinden en hoop jullie ook terug te zien op het forum!
Op mijn site? Ik heb Rise Against met Generation Lost gelinkt, maar bij mij doet hij het niet?quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:34 schreef Ixnay het volgende:
Wat is dat voor vet nr op de achtergrond, ik ken het helemaal niet.
* Ixnay gaat 16 februari naar Rise Against in Brussel!
Het nummer is (natuurlijk) geweldig, ik vind de clip persoonlijk iets minder.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:19 schreef Chaos-Zero het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe clip?
Nog maar 3 weken en het is eindelijk zo ver
Via de officiele wegen is het al belachelijk duur, meer dan 20 euro voor Bielefeld, vieze flikkersequote:Op maandag 26 januari 2009 17:01 schreef =HellFire= het volgende:
Die kutkoters vragen echt belachelijke prijzen op marktplaats zeg.
http://link.marktplaats.nl/224627613quote:Op maandag 26 januari 2009 17:01 schreef =HellFire= het volgende:
Die kutkoters vragen echt belachelijke prijzen op marktplaats zeg.
ga je deze keer ook heen?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:51 schreef Duizendpootje het volgende:
Jaaaa Rise Against!!!!
Ik heb je bij Taste of Chaos gezien in 013, was erg tof!
En mijn favo liedje is echt wel Drones <3
30 euro is alsnog duurder! Van de Melkweg website: kosten 18¤. Dat is 22,50 inclusief die extra toeslag (well, zo ongeveer). En zélfs als er een lidmaatschapskaart bij zit, ben je duurder uit.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:03 schreef Wunny het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/224627613
30 euro per kaart, is even duur dus als normaal.
Ik ben er trouwens ook bij in de Melkweg
Nouja, ik zelf zou wel eens willen weten hoe "links" ze zijn. Ik zie en hoor veel communistische symboliek, maar helemaal komt dat nooit naar voren, voornamelijk door de poetische lyrics. Of is dat te diepgaand voor een interview met zo'n populaire band?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:43 schreef Chaos-Zero het volgende:
Nog maar 3 dagen. Overigens heb ik zaterdag een interview met Rise Against. Als iemand nog goede vragen heeft hoor ik die graag!
Ze doen geen encore, die vier nummers horen gewoon bij de show.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:32 schreef Duizendpootje het volgende:
Encore:
14. Hero Of War
15. Swing Life Away
Encore 2:
16. Audience Of One
17. Prayer Of The Refugee
Ben ik helemaal met je eens! Imo het beste album. Maar goed, ik ga er alvast heen, wil er op tijd zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:29 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind dat ze meer nrs van SSOTCC moeten spelen.
2 uur, geweldig concert trouwensquote:Op zondag 15 februari 2009 11:28 schreef Ixnay het volgende:
Voor mij is Rise Against morgen pas.
Hoe lang duren die voorprogramma's?
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:30 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Killing in the name of!!! \m/ Vroeger vet op geheadbangd.
Stond je op het balkon?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:37 schreef maniack28 het volgende:
Oh en als jullie vanavond een hanekam zien met minderjarig (net) vriendinnetje dan ben ik het
Als ik tussen nu en vanavond niet dood omval van de griep........![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:41 schreef Migue het volgende:
Dat is ook niet punk. Op het balkon staan doe je maar als je naar Beyonce gaat.
Maar dan ben je niet één met de opzwepende, kort maar krachtige muziek. Plus je voelt de interactie met de band extreem veel minder. Maar goed, maybe it's just me.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:48 schreef Treinkopper het volgende:
[..].
Beter uitzicht en geen zwetende veertienjarige pubers die je bier ombeuken. Doe mij het balkon maar.
Had je een rood grijs gestreept shirt ding aan? Want dan zag ik jequote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:37 schreef maniack28 het volgende:
Oh en als jullie vanavond een hanekam zien met minderjarig (net) vriendinnetje dan ben ik het
Als ik tussen nu en vanavond niet dood omval van de griep........![]()
Nee man, beneden.. omg.. vooraan ntk af en toe tussen die halve gare kutpit met mietjes die elkaar amper durven te slaanquote:
Is helaas niet door gegaanquote:
Ik ga met de auto. Vertrek rond 4 uur. Hoop door Brussel heen te komen. Ik heb gehoord dat het verkeer daar vrij kut is, en het parkeren al helemaal.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:27 schreef Chaos-Zero het volgende:
@Ixnay: Ga je morgen met de trein, zo ja hoe laat?
Jo! Dat wassik..quote:Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef Dupje het volgende:
[..]
Had je een rood grijs gestreept shirt ding aan? Want dan zag ik jeEr liepen meer mensen met een hanekam rond, dus beetje moeilijk je te vinden
Ik vond het super vet weer!Was vooral bezig irritante mensen van de trap af te douwen, maar dat was ook wel komisch. Stond achteraf helemaal te shaken van de adrenaline, te cool!
Volgende keer weer!
Oh en nog een cdtje en een shirt gekocht
Whahahaha dan zag ik jou!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jo! Dat wassik..![]()
Cd'tje van Strike Anywhere gekocht (en gesigneerd) en een button en een patch van Rentokill, die ik zeer goed vond
IK was dus even bang dat je die oververhitte hanenkam met ontbloot bovenlichaam was die gloeiend en zwetend afdroopquote:
Dan ga je de volgende keer toch weer naar Guus Meeuwisquote:Op maandag 16 februari 2009 22:52 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Werd een beetje moe van die agressievelingen in het publiek..
tsjaa misschien had ik er nu wel een reden voor om me er niet tussen te mengenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:58 schreef Migue het volgende:
[..]
Dan ga je de volgende keer toch weer naar Guus MeeuwisDit is punk dude, get used to it
Aan de rechterkant?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:49 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahahaha dan zag ik jou!
(Ik stond voor die bar daar op t trappetje)
Na afloop van het concert was het een grote chaos bij de garderobe, niet echt tof. Sowieso was de melkweg niet echt geschikt voor Rise Against denk ik, beetje te klein. Gelukkig speelden ze wel heel erg tofquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:34 schreef Chaos-Zero het volgende:
Daar mag de Melkweg ook nog van leren, kluisjes. Er waren zo ver ik weet 4 kamers met veel kluisjes in de AB, dat gaat gewoon stukken makkelijker/sneller dan in de Melkweg waar je tering lang in een kleine ruimte op je jas moet wachten.
True, AB is stukken groter, maar goed de grote zaal is vorig jaar of paar jaar terug nog verbouwd van de Melkweg, als ze dan gelijk dat stukje gaderobbe mee genomen hadden.. Ik bedoel, binnenkort krijgt de Melkweg een nieuwe zaal.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:57 schreef =HellFire= het volgende:
De AB is dan ook wel stukken groter meen ik? Uitbreiding voor de Melkweg voor kluisjes e.d. zit er dan ook niet in, helaas. En crowdsurfers die afgevoerd worden vind ik eigenlijk maar een no-no op een indoor gig, maar wie ben ik?
Wil je HMH-toestanden dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:23 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Na afloop van het concert was het een grote chaos bij de garderobe, niet echt tof. Sowieso was de melkweg niet echt geschikt voor Rise Against denk ik, beetje te klein. Gelukkig speelden ze wel heel erg tof.
Was prima zo toch..quote:
ik weet heel zeker dat ze dit jaar geen zalen gaan doen in Europa.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:32 schreef Dupje het volgende:
Denk je dat ze geen zalen doen? Hmm, ik hoopte daar wel op. Woon in Nijmegen, dus Rockin' Park is makkelijk, maar tis ook weer 70 euro.
Als je inderdaad wat beter leest zie je dat ze dit jaar alleen op Rockin Park staan in Nijmegen. Zalen zullen ze dit jaar niet aan doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef Startclip het volgende:
Ik ben echt fan van hun weet iemand wanneer ze weer in Nederland komen?
Ik had na 1 uur m'n kaartje al.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:12 schreef Chaos-Zero het volgende:
Gaan er nog mensen heen? Het is namelijk al lang uitverkocht, na 2 weken zelfs al..
Zit er niet in ben ik bang. Je kan natuurlijk wel via Marktplaats o.i.d. kaartjes kopen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:15 schreef tomw1980 het volgende:
Balen dat het is uitverkocht, is er geen kans op een extra concert?
Misschien wilde iemand er echt vanaf.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:52 schreef Ixnay het volgende:
Ik was ook te laat maar op marktplaats heb ik 3 kaartjes voor 60 euro kunnen krijgen.
Dat is goedkoper dan de orginele prijs.
Dit dus. Toch vind het wel al beter klinken dan veel nummers van AtR. Ben benieuwd wat de rest ons gaat brengen, ik hoop wel echt wat meer hardcore.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:18 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind Help Is On The Way wel redelijk. Maar ze hebben betere leadsingles.
Ik vond de vorige plaat ook al (te) tam.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:47 schreef Tokus het volgende:
Ik heb vanavond Endgame geluisterd, maar ik moet zeggen dat ik het allemaal wat tam vind klinken. Ik miste wat felheid, die op wat oude cds wel hoor. De vorige plaat ken ik overigens ook niet, dus misschien waren ze het daar al kwijt..
Morgen de plaat nog 's wat rondjes laten draaien, misschien valt het allemaal toch wel mee.
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:29 schreef Dupje het volgende:
Het was vet, ondanks het kutgeluid en stomme lichtshow.
Je kan toch ook gewoon kijken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:41 schreef Xaryna het volgende:
Vanavond is het!
Ik twijfel nog om te gaan, ik heb een infectie van de stembanden en kan niet praten zonder pijn, laat staan op een wat luider volume.
Ja, maar ik vraag me af of het dan nog wel leuk genoeg is om de reiskosten eruit te halen.quote:
12:09 PST volgens mij is dat 21.09 hierquote:Our show tomorrow in Germany will be web-casted worldwide ! Tune in this Saturday June 23 at 12:09 PST/west coast usa time to see us live at the infamous Hurricane Festival in Germany ( http://openair.zdf.de/ )
quote:Rise Against have released details about their next album. On July 15, 2014, the group will release The Black Market. The album will be released via Interscope Records. A single called "I don;t want to be here anymore" will be released June 10.
#zininquote:Rise Against announced the release of their seventh album today (June 4), titled The Black Market, hitting hits stores July 15. The albums first single, I Dont Want To Be Here Anymore, which can be heard in the form of a video snippet on the bands website, will be available for digital download and streaming via digital subscription services next Tuesday (June 10).
Rise Against has always been a political band, but also a personal band, said frontman Tim McIlrath in a release. Weve always had songs that have a foot in both worlds. This album is a lot more introspective to me.
Last year the Chicago-based punk band released a rarities and greatest hits album titled Long Forgotten Songs, B-Side & Covers 2000-2013. Among the albums classic covers are Springsteens Ghost of Tom Joad, Dylans Ballad of Hollis Brown, Nirvanas Sliver, and Journeys Any Way You Want It.
Rise Against are scheduled to play several shows in support of The Black Market including performances at all three Riot Fests in Toronto, Chicago and Denver, the Made In America festival in Los Angeles and Aftershock Festival in Sacramento.
Dit.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:19 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ben blij dat het album snel na aankondiging komt en niet dat we nog een half jaar of langer moeten wachten.
quote:Beste concertbezoeker,
Je ontvangt deze e-mail omdat je twee jaar geleden één of meerdere kaarten hebt gekocht voor het concert van Rise Against, op 12 juni 2012 in 013, Tilburg.
We willen je er op attent maken dat er zojuist een nieuwe show van Rise Against aangekondigd is en dat jij als trouwe fan van Rise Against als eerste kaarten kunt kopen voor dit concert!
Op donderdag 13 november aanstaande staan de vier punkrockers uit Chicago, samen met special guests Pennywise en Emily’s Army, op de planken van de Amsterdamse Heineken Music Hall.
Via deze link kun jij vanaf nu tot aanstaande vrijdag 10.00 uur kaarten kopen in de presale. Op vrijdag 27 juni om 10.00 uur start vervolgens de reguliere verkoop en stopt deze presale. Wees dus op tijd!
Op vrijdag 11 juli komt het nieuwe album van Rise Against, ‘The Black Market’, uit.
Voor slechts ¤ 15,- extra kun jij via bovenstaande link niet alleen je tickets, maar ook het album nú al bestellen. Het album komt dan zodra deze uitgekomen is, direct en als eerste naar jou toe!
Rise Against & special guests Pennywise en Emily’s Army
Donderdag 13 november 2014
Heineken Music Hall, Amsterdam
Aanvang: 19.30 uur
Entree: ¤ 36 (excl. servicekosten)
Toevallig, kreeg net een sms van een maat dat ze weer deze kant opkomen inderdaad.quote:
Hehe, wordt wel steeds duurder ja. De eerste keer dat ik Rise Against zag, was in 2006, betaalde ik 11 euroquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:41 schreef Ixnay het volgende:
Rise Against en Pennywise, daar moet ik bijzijn.
Zou best kunnen dat dit mijn 13e keer PW is.
36 euro?!
Dat heb ik nog nooit voor punk betaald.
A7X stond in de Ziggodome laatste keerquote:Op zondag 29 juni 2014 13:29 schreef Ixnay het volgende:
Zal niet zo snel gaan met dat uitverkocht raken.
A7X in de HMH kregen ze ook niet vol.
Ik vind dat de sfeer in de meeste nummers ongeveer hetzelfde is.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:54 schreef Ixnay het volgende:
Geen slecht album maar ben toch wel licht teleurgesteld.
Dat ben ik wel met je eens ja. Maar aan de andere kant, een band kan niet altijd hetzelfde blijven. Uiteindelijk gaat het hun wel om succes en geld. Ze leven er van en moeten daarom zoveel mogelijk mensen trekken naar hun muziek.Bijna elke band verandert wel in de loop der jaren.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:39 schreef Ixnay het volgende:
Tragedy + Time is mijn favoriet, maar hetgeen dat ik goed vond aan Rise Against, op bijvoorbeeld SSOTCC hoor ik weinig/niks van terug.
Nee. Niet mee eens.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:42 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens ja. Maar aan de andere kant, een band kan niet altijd hetzelfde blijven. Uiteindelijk gaat het hun wel om succes en geld. Ze leven er van en moeten daarom zoveel mogelijk mensen trekken naar hun muziek.Bijna elke band verandert wel in de loop der jaren.
Inderdaad, ook wel eens leuk imoquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:34 schreef Ixnay het volgende:
Dit album gaat meer over personal matters en minder sociaal-maatschappelijke dingen.
Rise Against is nog wel van na die tijd hoor. Is juist op dit moment vrij populair, zeker in het buitenland.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:20 schreef NikeyAjax het volgende:
Was enigzins verbaast om te zien dat de zaal goed vol zat. Had verwacht dat er geen hond op af zou komen.
Zelf ben ik opgegroeid met punk rock uit begin/midden jaren 90 en toen Rise Against kwam met de The Unraveling vond ik het wel okay, maar ik was toen al een andere richting aan het ingaan. Dus het succes van Rise Against is compleet langs mij heen gegaan. Terwijl ik wel het succes van een Blink 182 mee heb gekregen is Rise Against misschien wat onder de radar gebleven.
Idem dito. Ik vond het geluid bij Pennywise wel waardeloos, echt zonde. Rise Against klonk als een bel, dus het kan schijnbaar wel. Daarnaast ook best onder de indruk van Rise Against, die ik verder eigenlijk helemaal niet kende. Ik vond het wel wat te lang duren en die akoestische gitaar mocht voor mij wel op het kampvuur.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:56 schreef LompeHork het volgende:
Ja, was tof gisteren. Ik ging in eerste instantie vanwege Pennywise, maar Rise Against viel zeker niet tegen. Alleen de bas stond nogal vreemd afgesteld, had ik het idee.
En ik voelde mij één opa daar.
Valt me ook op ja, het gehalte vleermuismeisjes was behoorlijk hoog. Maar och, die kinders moeten het ook nog een beetje lerenquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:57 schreef Ixnay het volgende:
Ja dat is typisch he?
Altijd als ik naar Pennywise ga zie ik dertigers en ook wel eind twintigers, en het poser gehalte is heel laag. Eigenlijk bijna 0.
Met Rise Against is dat toch anders.
Ja, vond ik ook, van Swimmers was het nog minder, verder was dat best een ok bandje, niets spectaculairs verder, maar een goede opwarmer wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:31 schreef belsen het volgende:
[..]
Idem dito. Ik vond het geluid bij Pennywise wel waardeloos, echt zonde. Rise Against klonk als een bel, dus het kan schijnbaar wel. Daarnaast ook best onder de indruk van Rise Against, die ik verder eigenlijk helemaal niet kende. Ik vond het wel wat te lang duren en die akoestische gitaar mocht voor mij wel op het kampvuur.
Overigens vond ik ook Swimmers en Call It Off opmerkelijk goed. 4 goede bands op een avond komt niet vaak voor.
Te lang duren?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:31 schreef belsen het volgende:
[..]
Idem dito. Ik vond het geluid bij Pennywise wel waardeloos, echt zonde. Rise Against klonk als een bel, dus het kan schijnbaar wel. Daarnaast ook best onder de indruk van Rise Against, die ik verder eigenlijk helemaal niet kende. Ik vond het wel wat te lang duren en die akoestische gitaar mocht voor mij wel op het kampvuur.
Overigens vond ik ook Swimmers en Call It Off opmerkelijk goed. 4 goede bands op een avond komt niet vaak voor.
Ja, maar een half nummer is meer dan zat man. Ik kom voor punkrock, niet voor kumbayaquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:21 schreef Ixnay het volgende:
Rise Against speelt maximaal maar 2 akoestische nummers toch? Meestal Swing Life Away en nog ene zoals Hero Of War of People Live Here.
Wel goed dat er verder maar 2 nrs van The Black Market gespeeld werden. Veruit het minste album.
De meeste bands boeien niet meer dan 45 minuten en Rise Against is daar geen uitzondering op, maar ik ben dan ook geen 'fan'.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:44 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Te lang duren?Anderhalf uur is een mooie tijd toch?
Dat is jouw mening. Maar als je geen echte fan bent, kan ik me er wel iets bij voorstellen. Voor mijn gevoel vloog de tijd voorbij. Goed tekenquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:56 schreef belsen het volgende:
[..]
De meeste bands boeien niet meer dan 45 minuten en Rise Against is daar geen uitzondering op, maar ik ben dan ook geen 'fan'.
Ik had overigens ook niet het gevoel dat het anderhalf uur was, hoor.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:24 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Maar als je geen echte fan bent, kan ik me er wel iets bij voorstellen. Voor mijn gevoel vloog de tijd voorbij. Goed teken
True.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar een half nummer is meer dan zat man. Ik kom voor punkrock, niet voor kumbaya
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |