Ze doen geen encore, die vier nummers horen gewoon bij de show.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:32 schreef Duizendpootje het volgende:
Encore:
14. Hero Of War
15. Swing Life Away
Encore 2:
16. Audience Of One
17. Prayer Of The Refugee
Ben ik helemaal met je eens! Imo het beste album. Maar goed, ik ga er alvast heen, wil er op tijd zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:29 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind dat ze meer nrs van SSOTCC moeten spelen.
2 uur, geweldig concert trouwensquote:Op zondag 15 februari 2009 11:28 schreef Ixnay het volgende:
Voor mij is Rise Against morgen pas.
Hoe lang duren die voorprogramma's?
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:30 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Killing in the name of!!! \m/ Vroeger vet op geheadbangd.
Stond je op het balkon?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:37 schreef maniack28 het volgende:
Oh en als jullie vanavond een hanekam zien met minderjarig (net) vriendinnetje dan ben ik het
Als ik tussen nu en vanavond niet dood omval van de griep........![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:41 schreef Migue het volgende:
Dat is ook niet punk. Op het balkon staan doe je maar als je naar Beyonce gaat.
Maar dan ben je niet één met de opzwepende, kort maar krachtige muziek. Plus je voelt de interactie met de band extreem veel minder. Maar goed, maybe it's just me.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:48 schreef Treinkopper het volgende:
[..].
Beter uitzicht en geen zwetende veertienjarige pubers die je bier ombeuken. Doe mij het balkon maar.
Had je een rood grijs gestreept shirt ding aan? Want dan zag ik jequote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:37 schreef maniack28 het volgende:
Oh en als jullie vanavond een hanekam zien met minderjarig (net) vriendinnetje dan ben ik het
Als ik tussen nu en vanavond niet dood omval van de griep........![]()
Nee man, beneden.. omg.. vooraan ntk af en toe tussen die halve gare kutpit met mietjes die elkaar amper durven te slaanquote:
Is helaas niet door gegaanquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |