Ze doen geen encore, die vier nummers horen gewoon bij de show.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:32 schreef Duizendpootje het volgende:
Encore:
14. Hero Of War
15. Swing Life Away
Encore 2:
16. Audience Of One
17. Prayer Of The Refugee
Ben ik helemaal met je eens! Imo het beste album. Maar goed, ik ga er alvast heen, wil er op tijd zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:29 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind dat ze meer nrs van SSOTCC moeten spelen.
2 uur, geweldig concert trouwensquote:Op zondag 15 februari 2009 11:28 schreef Ixnay het volgende:
Voor mij is Rise Against morgen pas.
Hoe lang duren die voorprogramma's?
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:30 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Killing in the name of!!! \m/ Vroeger vet op geheadbangd.
Stond je op het balkon?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:37 schreef maniack28 het volgende:
Oh en als jullie vanavond een hanekam zien met minderjarig (net) vriendinnetje dan ben ik het
Als ik tussen nu en vanavond niet dood omval van de griep........![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:41 schreef Migue het volgende:
Dat is ook niet punk. Op het balkon staan doe je maar als je naar Beyonce gaat.
Maar dan ben je niet één met de opzwepende, kort maar krachtige muziek. Plus je voelt de interactie met de band extreem veel minder. Maar goed, maybe it's just me.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:48 schreef Treinkopper het volgende:
[..].
Beter uitzicht en geen zwetende veertienjarige pubers die je bier ombeuken. Doe mij het balkon maar.
Had je een rood grijs gestreept shirt ding aan? Want dan zag ik jequote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:37 schreef maniack28 het volgende:
Oh en als jullie vanavond een hanekam zien met minderjarig (net) vriendinnetje dan ben ik het
Als ik tussen nu en vanavond niet dood omval van de griep........![]()
Nee man, beneden.. omg.. vooraan ntk af en toe tussen die halve gare kutpit met mietjes die elkaar amper durven te slaanquote:
Is helaas niet door gegaanquote:
Ik ga met de auto. Vertrek rond 4 uur. Hoop door Brussel heen te komen. Ik heb gehoord dat het verkeer daar vrij kut is, en het parkeren al helemaal.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:27 schreef Chaos-Zero het volgende:
@Ixnay: Ga je morgen met de trein, zo ja hoe laat?
Jo! Dat wassik..quote:Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef Dupje het volgende:
[..]
Had je een rood grijs gestreept shirt ding aan? Want dan zag ik jeEr liepen meer mensen met een hanekam rond, dus beetje moeilijk je te vinden
Ik vond het super vet weer!Was vooral bezig irritante mensen van de trap af te douwen, maar dat was ook wel komisch. Stond achteraf helemaal te shaken van de adrenaline, te cool!
Volgende keer weer!
Oh en nog een cdtje en een shirt gekocht
Whahahaha dan zag ik jou!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jo! Dat wassik..![]()
Cd'tje van Strike Anywhere gekocht (en gesigneerd) en een button en een patch van Rentokill, die ik zeer goed vond
IK was dus even bang dat je die oververhitte hanenkam met ontbloot bovenlichaam was die gloeiend en zwetend afdroopquote:
Dan ga je de volgende keer toch weer naar Guus Meeuwisquote:Op maandag 16 februari 2009 22:52 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Werd een beetje moe van die agressievelingen in het publiek..
tsjaa misschien had ik er nu wel een reden voor om me er niet tussen te mengenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:58 schreef Migue het volgende:
[..]
Dan ga je de volgende keer toch weer naar Guus MeeuwisDit is punk dude, get used to it
Aan de rechterkant?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:49 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahahaha dan zag ik jou!
(Ik stond voor die bar daar op t trappetje)
Na afloop van het concert was het een grote chaos bij de garderobe, niet echt tof. Sowieso was de melkweg niet echt geschikt voor Rise Against denk ik, beetje te klein. Gelukkig speelden ze wel heel erg tofquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:34 schreef Chaos-Zero het volgende:
Daar mag de Melkweg ook nog van leren, kluisjes. Er waren zo ver ik weet 4 kamers met veel kluisjes in de AB, dat gaat gewoon stukken makkelijker/sneller dan in de Melkweg waar je tering lang in een kleine ruimte op je jas moet wachten.
True, AB is stukken groter, maar goed de grote zaal is vorig jaar of paar jaar terug nog verbouwd van de Melkweg, als ze dan gelijk dat stukje gaderobbe mee genomen hadden.. Ik bedoel, binnenkort krijgt de Melkweg een nieuwe zaal.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:57 schreef =HellFire= het volgende:
De AB is dan ook wel stukken groter meen ik? Uitbreiding voor de Melkweg voor kluisjes e.d. zit er dan ook niet in, helaas. En crowdsurfers die afgevoerd worden vind ik eigenlijk maar een no-no op een indoor gig, maar wie ben ik?
Wil je HMH-toestanden dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:23 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Na afloop van het concert was het een grote chaos bij de garderobe, niet echt tof. Sowieso was de melkweg niet echt geschikt voor Rise Against denk ik, beetje te klein. Gelukkig speelden ze wel heel erg tof.
Was prima zo toch..quote:
ik weet heel zeker dat ze dit jaar geen zalen gaan doen in Europa.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:32 schreef Dupje het volgende:
Denk je dat ze geen zalen doen? Hmm, ik hoopte daar wel op. Woon in Nijmegen, dus Rockin' Park is makkelijk, maar tis ook weer 70 euro.
Als je inderdaad wat beter leest zie je dat ze dit jaar alleen op Rockin Park staan in Nijmegen. Zalen zullen ze dit jaar niet aan doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef Startclip het volgende:
Ik ben echt fan van hun weet iemand wanneer ze weer in Nederland komen?
Ik had na 1 uur m'n kaartje al.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:12 schreef Chaos-Zero het volgende:
Gaan er nog mensen heen? Het is namelijk al lang uitverkocht, na 2 weken zelfs al..
Zit er niet in ben ik bang. Je kan natuurlijk wel via Marktplaats o.i.d. kaartjes kopen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:15 schreef tomw1980 het volgende:
Balen dat het is uitverkocht, is er geen kans op een extra concert?
Misschien wilde iemand er echt vanaf.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:52 schreef Ixnay het volgende:
Ik was ook te laat maar op marktplaats heb ik 3 kaartjes voor 60 euro kunnen krijgen.
Dat is goedkoper dan de orginele prijs.
Dit dus. Toch vind het wel al beter klinken dan veel nummers van AtR. Ben benieuwd wat de rest ons gaat brengen, ik hoop wel echt wat meer hardcore.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:18 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind Help Is On The Way wel redelijk. Maar ze hebben betere leadsingles.
Ik vond de vorige plaat ook al (te) tam.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:47 schreef Tokus het volgende:
Ik heb vanavond Endgame geluisterd, maar ik moet zeggen dat ik het allemaal wat tam vind klinken. Ik miste wat felheid, die op wat oude cds wel hoor. De vorige plaat ken ik overigens ook niet, dus misschien waren ze het daar al kwijt..
Morgen de plaat nog 's wat rondjes laten draaien, misschien valt het allemaal toch wel mee.
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:29 schreef Dupje het volgende:
Het was vet, ondanks het kutgeluid en stomme lichtshow.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |