abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 februari 2009 @ 17:10:18 #126
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_66088948
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:27 schreef Chaos-Zero het volgende:
@Ixnay: Ga je morgen met de trein, zo ja hoe laat?
Ik ga met de auto. Vertrek rond 4 uur. Hoop door Brussel heen te komen. Ik heb gehoord dat het verkeer daar vrij kut is, en het parkeren al helemaal.
  zondag 15 februari 2009 @ 23:59:26 #127
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_66105286
quote:
Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef Dupje het volgende:

[..]

Had je een rood grijs gestreept shirt ding aan? Want dan zag ik je Er liepen meer mensen met een hanekam rond, dus beetje moeilijk je te vinden

Ik vond het super vet weer! Was vooral bezig irritante mensen van de trap af te douwen, maar dat was ook wel komisch. Stond achteraf helemaal te shaken van de adrenaline, te cool! Volgende keer weer!
Oh en nog een cdtje en een shirt gekocht
Jo! Dat wassik..

Cd'tje van Strike Anywhere gekocht (en gesigneerd) en een button en een patch van Rentokill, die ik zeer goed vond
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 16 februari 2009 @ 00:04:19 #128
184465 Migue
Sensuele man
pi_66105494
Rentokill zijn ook rete goed. Hun nieuwe ep komt binnenkort bij The Shield uit, ep+cd voor een paar rot centen.
pi_66134562
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:59 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Jo! Dat wassik..

Cd'tje van Strike Anywhere gekocht (en gesigneerd) en een button en een patch van Rentokill, die ik zeer goed vond
Whahahaha dan zag ik jou!
(Ik stond voor die bar daar op t trappetje)
Ik ben een meisje =)
pi_66141806
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:59 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Jo! Dat wassik..

IK was dus even bang dat je die oververhitte hanenkam met ontbloot bovenlichaam was die gloeiend en zwetend afdroop
Ik vond het GAAAAAAAAAAAAFFFFF!!!!
Echt hoe relaxed concert was dat!!
Ik stond links op het trappetje..
Werd een beetje moe van die agressievelingen in het publiek..
pi_66141829
berichten posten is moeilijk ja
  maandag 16 februari 2009 @ 22:58:34 #132
184465 Migue
Sensuele man
pi_66142098
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:52 schreef Duizendpootje het volgende:

[..]

Werd een beetje moe van die agressievelingen in het publiek..
Dan ga je de volgende keer toch weer naar Guus Meeuwis Dit is punk dude, get used to it
pi_66142628
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:58 schreef Migue het volgende:

[..]

Dan ga je de volgende keer toch weer naar Guus Meeuwis Dit is punk dude, get used to it
tsjaa misschien had ik er nu wel een reden voor om me er niet tussen te mengen
  maandag 16 februari 2009 @ 23:33:24 #134
184465 Migue
Sensuele man
pi_66143698
Als jij het zegt. Maar ik bedoel maar, het is en blijft punk, dan kan je verwachten dat er mensen uit hun plaat gaan. Kan je daar niet tegen dan moet je maar thuis naar je cdtjes blijven luisteren.
Maargoed, welke pabo zit jij?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 10:17:35 #135
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_66150641
Agressievelingen

Waar? Het was druk, iedereen was aan het duwen, er was amper een pit.. tuurlijk er stonden wat mensen om zich heen te slaan (incl mezelf) maar op een gemiddelde punkavond krijg ik meer rake klappen dan hier Mjah... Rise Against is ook wel soft

Ik vond het 100% meevallen, had bijna nog mn vriendin erin meegesleept, maar dit was dr eerste concert ooit dus tjsa...

Overigens was het geluid bij Rise Against soms echt BRAK.. sommige nummers alleen maar drum+zang, amper gitaar en bas.. toch jammer, want ik heb ook graag goed geluid. Rentokill was wat dat betreft echt perfect!

Ik sprak de zanger van Strike Anywhere btw en hij zei dat ze in juli enzo terugkwamen naar Europa voor een korte tour met niemand minder dan Comeback Kid, dus dat wordt echt helemaal te gek als die ook Nederland aan doen!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 10:24:26 #136
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_66150838
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:49 schreef Dupje het volgende:

[..]

Whahahaha dan zag ik jou!
(Ik stond voor die bar daar op t trappetje)
Aan de rechterkant?
pi_66163874
Nohhh, Comeback Kid!
I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
pi_66173645
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:24 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Aan de rechterkant?
Ja Mijn hele "groep" stond daar
Ik ben een meisje =)
pi_66188086
Brussel was echt stukken beter dan de Melkweg! Beter geluid, je kon de zanger van Strike Anywhere verstaan! Het geluid was overigens over het algemeen stukken beter. Er was geloof ik maar 1x bij een nummer van Rise Against wat minder, maar ik weet nou niet meer of dit door het geluid kwam of omdat het spelen wat minder ging.
Het publiek was ook gewoon gezelliger in Brussel. Crowdsurfers werden vooraan netjes naar de zijkant begeleid door de security. Al met al waren het 2 vette concerten!
Enige nadeel aan de AB is dat als je eten en drinken mee neemt, ALLES afgepakt word. Je kon dit na de show wel weer ophalen, maar goed, net of er niemand jou 2 volle pringles bussen pakt. Dat was wel vaag, aangezien je daarna pas je jas en tas in een kluisje kon doen.
Daar mag de Melkweg ook nog van leren, kluisjes. Er waren zo ver ik weet 4 kamers met veel kluisjes in de AB, dat gaat gewoon stukken makkelijker/sneller dan in de Melkweg waar je tering lang in een kleine ruimte op je jas moet wachten.
Overigens ben ik nog met de zanger van Strike Anywhere op de foto gegaan
pi_66192888
De AB is dan ook wel stukken groter meen ik? Uitbreiding voor de Melkweg voor kluisjes e.d. zit er dan ook niet in, helaas. En crowdsurfers die afgevoerd worden vind ik eigenlijk maar een no-no op een indoor gig, maar wie ben ik?
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:23:43 #141
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_66200422
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 09:34 schreef Chaos-Zero het volgende:

Daar mag de Melkweg ook nog van leren, kluisjes. Er waren zo ver ik weet 4 kamers met veel kluisjes in de AB, dat gaat gewoon stukken makkelijker/sneller dan in de Melkweg waar je tering lang in een kleine ruimte op je jas moet wachten.

Na afloop van het concert was het een grote chaos bij de garderobe, niet echt tof. Sowieso was de melkweg niet echt geschikt voor Rise Against denk ik, beetje te klein. Gelukkig speelden ze wel heel erg tof .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_66202909
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:57 schreef =HellFire= het volgende:
De AB is dan ook wel stukken groter meen ik? Uitbreiding voor de Melkweg voor kluisjes e.d. zit er dan ook niet in, helaas. En crowdsurfers die afgevoerd worden vind ik eigenlijk maar een no-no op een indoor gig, maar wie ben ik?
True, AB is stukken groter, maar goed de grote zaal is vorig jaar of paar jaar terug nog verbouwd van de Melkweg, als ze dan gelijk dat stukje gaderobbe mee genomen hadden.. Ik bedoel, binnenkort krijgt de Melkweg een nieuwe zaal.
pi_66203839
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:23 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Na afloop van het concert was het een grote chaos bij de garderobe, niet echt tof. Sowieso was de melkweg niet echt geschikt voor Rise Against denk ik, beetje te klein. Gelukkig speelden ze wel heel erg tof .
Wil je HMH-toestanden dan?
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:28:12 #144
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_66205389
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:44 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Wil je HMH-toestanden dan?
Was prima zo toch.. Alleen die garderobe.. ach ja, je went eraan
  woensdag 18 februari 2009 @ 20:01:14 #145
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_66210488
AB is volgens mij ook een veel betere zaal dan de Melkweg.
Over het geluid valt niks verkeerds te zeggen. Behalve 013 komt geen enkele zaal in Nederland hierbij in de buurt vind ik. Daarnaast blijft het er koel omdat de ventilatie werkt. Het is niet zoals in de Tivoli of de Effenaar dat ze je weg kunnen dweilen van de hitte na een optreden.
Wat publiek betreft is het ook een groot verschil moet ik zeggen.

En iemand die mee was gegaan was zijn beurs verloren waar de sleutel van ons kluisje met jassen in zat. De eerlijke vinder heeft het kluisje wel opengemaakt, maar de jassen hingen er nog in.
Verder zat mijn parkeerticket in de beurs waardoor die Belg van de parkeergarage ons niet weg liet rijden.
Hebben we dus eerst aangifte moeten doen, en tot 2 uur op het politiebureau in Brussel gezeten.

Maar Rise Against en Strike Anywhere waren beide goed. Strike Anywhere was iig veel beter dan de vorige 2 keer dat ik ze gezien had. Rise Against speelde wel weinig oud materiaal viel me op, maar verder wel een mooie setlist. Van Rentokill heb ik alleen het laatste nr gezien helaas.
  maandag 8 maart 2010 @ 18:56:53 #146
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_78904007
Tsja.
pi_78916622
Zo jammer inderdaad
Maar goed, ze komen trouwens dit jaar naar Rockin Park in Nijmegen. Enige kans dit jaar in Nederland, want zalen zullen ze dit jaar niet doen in Europa. Ze gaan beginnen met een nieuw album namelijk.
pi_78920363
Denk je dat ze geen zalen doen? Hmm, ik hoopte daar wel op. Woon in Nijmegen, dus Rockin' Park is makkelijk, maar tis ook weer 70 euro.
Ik ben een meisje =)
pi_78926622
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:32 schreef Dupje het volgende:
Denk je dat ze geen zalen doen? Hmm, ik hoopte daar wel op. Woon in Nijmegen, dus Rockin' Park is makkelijk, maar tis ook weer 70 euro.
ik weet heel zeker dat ze dit jaar geen zalen gaan doen in Europa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')