Dat ben ik wel met je eens ja. Maar aan de andere kant, een band kan niet altijd hetzelfde blijven. Uiteindelijk gaat het hun wel om succes en geld. Ze leven er van en moeten daarom zoveel mogelijk mensen trekken naar hun muziek.Bijna elke band verandert wel in de loop der jaren.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:39 schreef Ixnay het volgende:
Tragedy + Time is mijn favoriet, maar hetgeen dat ik goed vond aan Rise Against, op bijvoorbeeld SSOTCC hoor ik weinig/niks van terug.
Nee. Niet mee eens.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:42 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens ja. Maar aan de andere kant, een band kan niet altijd hetzelfde blijven. Uiteindelijk gaat het hun wel om succes en geld. Ze leven er van en moeten daarom zoveel mogelijk mensen trekken naar hun muziek.Bijna elke band verandert wel in de loop der jaren.
Inderdaad, ook wel eens leuk imoquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:34 schreef Ixnay het volgende:
Dit album gaat meer over personal matters en minder sociaal-maatschappelijke dingen.
Rise Against is nog wel van na die tijd hoor. Is juist op dit moment vrij populair, zeker in het buitenland.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:20 schreef NikeyAjax het volgende:
Was enigzins verbaast om te zien dat de zaal goed vol zat. Had verwacht dat er geen hond op af zou komen.
Zelf ben ik opgegroeid met punk rock uit begin/midden jaren 90 en toen Rise Against kwam met de The Unraveling vond ik het wel okay, maar ik was toen al een andere richting aan het ingaan. Dus het succes van Rise Against is compleet langs mij heen gegaan. Terwijl ik wel het succes van een Blink 182 mee heb gekregen is Rise Against misschien wat onder de radar gebleven.
Idem dito. Ik vond het geluid bij Pennywise wel waardeloos, echt zonde. Rise Against klonk als een bel, dus het kan schijnbaar wel. Daarnaast ook best onder de indruk van Rise Against, die ik verder eigenlijk helemaal niet kende. Ik vond het wel wat te lang duren en die akoestische gitaar mocht voor mij wel op het kampvuur.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:56 schreef LompeHork het volgende:
Ja, was tof gisteren. Ik ging in eerste instantie vanwege Pennywise, maar Rise Against viel zeker niet tegen. Alleen de bas stond nogal vreemd afgesteld, had ik het idee.
En ik voelde mij één opa daar.
Valt me ook op ja, het gehalte vleermuismeisjes was behoorlijk hoog. Maar och, die kinders moeten het ook nog een beetje lerenquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:57 schreef Ixnay het volgende:
Ja dat is typisch he?
Altijd als ik naar Pennywise ga zie ik dertigers en ook wel eind twintigers, en het poser gehalte is heel laag. Eigenlijk bijna 0.
Met Rise Against is dat toch anders.
Ja, vond ik ook, van Swimmers was het nog minder, verder was dat best een ok bandje, niets spectaculairs verder, maar een goede opwarmer wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:31 schreef belsen het volgende:
[..]
Idem dito. Ik vond het geluid bij Pennywise wel waardeloos, echt zonde. Rise Against klonk als een bel, dus het kan schijnbaar wel. Daarnaast ook best onder de indruk van Rise Against, die ik verder eigenlijk helemaal niet kende. Ik vond het wel wat te lang duren en die akoestische gitaar mocht voor mij wel op het kampvuur.
Overigens vond ik ook Swimmers en Call It Off opmerkelijk goed. 4 goede bands op een avond komt niet vaak voor.
Te lang duren?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:31 schreef belsen het volgende:
[..]
Idem dito. Ik vond het geluid bij Pennywise wel waardeloos, echt zonde. Rise Against klonk als een bel, dus het kan schijnbaar wel. Daarnaast ook best onder de indruk van Rise Against, die ik verder eigenlijk helemaal niet kende. Ik vond het wel wat te lang duren en die akoestische gitaar mocht voor mij wel op het kampvuur.
Overigens vond ik ook Swimmers en Call It Off opmerkelijk goed. 4 goede bands op een avond komt niet vaak voor.
Ja, maar een half nummer is meer dan zat man. Ik kom voor punkrock, niet voor kumbayaquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:21 schreef Ixnay het volgende:
Rise Against speelt maximaal maar 2 akoestische nummers toch? Meestal Swing Life Away en nog ene zoals Hero Of War of People Live Here.
Wel goed dat er verder maar 2 nrs van The Black Market gespeeld werden. Veruit het minste album.
De meeste bands boeien niet meer dan 45 minuten en Rise Against is daar geen uitzondering op, maar ik ben dan ook geen 'fan'.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:44 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Te lang duren?Anderhalf uur is een mooie tijd toch?
Dat is jouw mening. Maar als je geen echte fan bent, kan ik me er wel iets bij voorstellen. Voor mijn gevoel vloog de tijd voorbij. Goed tekenquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:56 schreef belsen het volgende:
[..]
De meeste bands boeien niet meer dan 45 minuten en Rise Against is daar geen uitzondering op, maar ik ben dan ook geen 'fan'.
Ik had overigens ook niet het gevoel dat het anderhalf uur was, hoor.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:24 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Maar als je geen echte fan bent, kan ik me er wel iets bij voorstellen. Voor mijn gevoel vloog de tijd voorbij. Goed teken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |