Dat is wel heel frustrerendquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:37 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik wil wel heel graag maar moet echt heel ver reizen, dus ik weet het nog niet. Waren ze bij mij in de buurt (groningen) Heb ik ze gemist door verkeerd op de kalendere te kijken
Ik weet niet waar je dat vandaan heb? Stonden ze zo uit m'n hoofd 2 jaar terug wel inderdaad. Op hun site staat er (nog) niks hier over. Begin maart spelen ze in Londen, aangezien ze dan ook al een hele Europese tour achter de rug hebben vraag ik me dat af. Maar goed, wie weetquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:21 schreef Kuukske het volgende:
Ze staan als het goed is ook op Groezrock in april. Dus ik zie ze daar wel weer.
Ik ga ook naar RA in de Melkweg =D! Echt zin in =)!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:14 schreef Chaos-Zero het volgende:
Gaan jullie trouwens ook naar de Melkweg voor Rise Against de 14e van februari?
Ik heb m'n kaartje iedergeval al, word de 5e keer dat ik ze zie en zie ze 2 dagen later ook in Brussel
Dude. Rise Against.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:59 schreef xalo het volgende:
Ik zit er op dit moment aan te denken ook naar dat concert op 14 februari te gaan, maar weet het nog niet zeker omdat een treinkaartje al bijna 30 euro is. Iemand nog goede argumenten waarom ik wel móet gaan?
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |