U riepquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn veel mensen die C&S-show even overslaan
Die komen om 19.00 uur wel weer binnenvallen
Nu heel verstandigquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:50 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik sla de C&S meestal ook over, maar ik tune altijd zovroeg mogelijk (meestal om 18:45) in.
Heb ook nog niet gestemd maar zag je dat het vorige topic 301 reacties telt? Zouden we dan echt precies gelijktijdig een bericht hebben geplaatst? Dat is wel heel bijzonder.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:53 schreef gerbenp het volgende:
@TT, nog niet gestemd.
Was wel toevallig, net voor het slotje nog een bericht.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb ook nog niet gestemd maar zag je dat het vorige topic 301 reacties telt? Zouden we dan echt precies gelijktijdig een bericht hebben geplaatst? Dat is wel heel bijzonder.
Herkenbaarquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:57 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Maarja, vind het niet echt erg wie het nieuw topic opent, als er maar een 3FM topic is.
Gebeurt vakerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb ook nog niet gestemd maar zag je dat het vorige topic 301 reacties telt? Zouden we dan echt precies gelijktijdig een bericht hebben geplaatst? Dat is wel heel bijzonder.
Sterker nog, pas na zondag zou het weer wat beter worden. Voor zaterdag hadden ze het zelfs over hagel!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:03 schreef gerbenp het volgende:
*zucht* morgen weer een slechte dag, met dat rot weer.
Dat zeiden Coen & Sander net ja, tenminste dat ze gingen bowlenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:13 schreef Marc63 het volgende:
Het zal wel redelijk uitgestorven zijn in en rond de 3FM-studio, want ik heb uit een betrouwbare fax dat het vanavond bowl-avond is.
Hee, wat toevallig! Die fax heb ik ook ontvangen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:13 schreef Marc63 het volgende:
Het zal wel redelijk uitgestorven zijn in en rond de 3FM-studio, want ik heb uit een betrouwbare fax dat het vanavond bowl-avond is.
Ik hoorde het van een stagiair. Hij is ook wel bekend als portier.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zeiden Coen & Sander net ja, tenminste dat ze gingen bowlen
Ik zag het via Twitter.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoorde het van een stagiair. Hij is ook wel bekend als portier.Flight of the Conchords
gewoon koen en sander luisteren die riepen het wel 4xquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:13 schreef Marc63 het volgende:
En iedereen maar zeggen dat ze geen Coen en Sandershow luisteren. Ik lees al een paar reacties dat het daar ook gezegd is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gewoon koen en sander luisteren die riepen het wel 4x
Als ik de radio aan heb luister ik gewoon C&S, altijdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En iedereen maar zeggen dat ze geen Coen en Sandershow luisteren. Ik lees al een paar reacties dat het daar ook gezegd is.
Ik luister het gewoon niet, vind het niks meer aan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En iedereen maar zeggen dat ze geen Coen en Sandershow luisteren. Ik lees al een paar reacties dat het daar ook gezegd is.
andere zenders waren erger vandaag , dus toch weer trouw naar 3fm terug.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik luister het gewoon niet, vind het niks meer aan.
quote:
Ik heb gewoon mn eigen muziek geluisterdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
andere zenders waren erger vandaag , dus toch weer trouw naar 3fm terug.
quote:
Gezellig is om je hier te zien.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:27 schreef Mama_appelsap het volgende:
Weet je wat, ik zet ook weer eens 3FM op voor de verandering!
Het klopt, iedereen is bowlen! En wij maken gezellig hier radioquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo ben ikquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gezellig is om je hier te zien.
Ik nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik de radio aan heb luister ik gewoon C&S, altijd
Dan zou ik nu maar vast het MetMichiel 3-jaarsfeestje vieren, dan is er niemand om te zien hoe de tent wordt afgebrokenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het klopt, iedereen is bowlen! En wij maken gezellig hier radio
MetMichiel is het toch elke dag feest! Dus dat hoeft nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan zou ik nu maar vast het MetMichiel 3-jaarsfeestje vieren, dan is er niemand om te zien hoe de tent wordt afgebroken
Scherpquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
MetMichiel is het toch elke dag feest! Dus dat hoeft niet
Voor een feestje zit je aardig stil en waar is je feesthoedjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Same here. Woensdag patatdagquote:
En zaterdag niet te vergeten hier!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Same here. Woensdag patatdag![]()
![]()
Heerlijke plaat
jummie hier was het spareribs met stokbroodquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:41 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb nasi gegeten, met kip er door, satéetje er bij
Was er wel sat-é?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:41 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb nasi gegeten, met kip er door, satéetje er bij
Op zaterdag meestal iets van pasta/ rijst of iets in die richting.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:41 schreef gerbenp het volgende:
[..]
En zaterdag niet te vergeten hier!
Maar soms eten we ook dan pannenkoeken of aardappelschijfjes/bolletjes.
Das niet zo gek, want het is de BJ-remixquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:44 schreef Timo20 het volgende:
Deze van Adele klinkt wel heel erg Basement Jaxx
Daar kwam ik net achter idd.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das niet zo gek, want het is de BJ-remix
En ik had nog wel iets lekker voor bij de koffie meegenomen!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor een feestje zit je aardig stil en waar is je feesthoedje
Zeker wel!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:51 schreef Toad het volgende:
Leuk reisschema heeft Michiel.
Ga je ook mee Maricha?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:53 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeker wel!(Heb zelf die google map aangemaakt)
Flauwquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
DJ Sandstorm-hyves mag niet op de 3FM-hyves...omdat ie geen vaste medewerker is van 3FM
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:00 schreef Toad het volgende:
[..]
Er is zeker geen golden ticket beschikbaar voor dit evenement?
Uhm..... let me think....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:00 schreef Toad het volgende:
[..]
Er is zeker geen golden ticket beschikbaar voor dit evenement?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:03 schreef Marc63 het volgende:
Zijn de 3 genomineerden voor de radioring al bekend?
Nu sorry zeggen en over 2 weken wrijf je het er in dat jullie lekker in de States zitten en elke dag bij de Starbucks koffie zitten te drinken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
Uhm..... let me think....
nee sorry!
Dat is 2007.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja maar ik waarschuw je...kijken op eigen risico...
http://www.avro.nl/radio/programmas_a-z/radioring/winnaars.aspx
ohneej dies van 2007![]()
maar zal wel ongeveer t zelfde zijn toch?![]()
Ja, en? Problemen mee?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nu sorry zeggen en over 2 weken wrijf je het er in dat jullie lekker in de States zitten en elke dag bij de Starbucks koffie zitten te drinken.
De winnaar van de RadioRing kan nooit dezelfde zijn, want de RadioRing kan je (net als de TelevizierRing) maar 1 keer winnen. De radiosterren kunnen wel meerdere keren naar dezelfde persoon gaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja maar ik waarschuw je...kijken op eigen risico...
http://www.avro.nl/radio/programmas_a-z/radioring/winnaars.aspx
ohneej dies van 2007![]()
maar zal wel ongeveer t zelfde zijn toch?![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De winnaar van de RadioRing kan nooit dezelfde zijn, want de RadioRing kan je (net als de TelevizierRing) maar 1 keer winnen. De radiosterren kunnen wel meerdere keren naar dezelfde persoon gaan.
Achjoh, EkStra Weekend wint de RadioRing gewoonquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De winnaar van de RadioRing kan nooit dezelfde zijn, want de RadioRing kan je (net als de TelevizierRing) maar 1 keer winnen. De radiosterren kunnen wel meerdere keren naar dezelfde persoon gaan.
Die zullen dan nog wel niet bekend zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik kan nergens de kanshebbers vinden van 2008.....
Die worden morgenochtend bij Evers bekend gemaaktquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik kan nergens de kanshebbers vinden van 2008.....
Jammer johquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmmm... ff denken.
Best wel een beetje ja!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Die worden morgenochtend bij Evers bekend gemaakt
538?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
waar zit die man dan? ik kan alleen 3FM vinden
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Stijgt de omzet van Starbucks ook weer eens
Maar wel in Amerika! Verlicht dat de pijn ook niet een heel klein beetje?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jammer joh
Je weet ook dat wij daar heel hard moeten werken....
Met de keuze tussen 'zwart' en 'zwart met strepen'...?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:19 schreef Feivel1 het volgende:
Trouwens, als je nog wat leuks wil kijken, zie dan mn camera buiten (Het zijn er twee, elke twee/drie minuten schakelen ze) mms://stream2.netro.ca/24567
weet ikquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jammer joh
Je weet ook dat wij daar heel hard moeten werken....
Dat is niet moeilijk: gewoon allemaal happy hardcorequote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:16 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe kan ik nou maar 10 liedjes kiezen voor de '90s request
Sorry, ik kan maar geen regeling treffen met Essent om hier een een enorme lichtbak te plaatsen, jammer!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met de keuze tussen 'zwart' en 'zwart met strepen'...?
Ik moest denken aan dat bericht dat er heel veel banen verdwenen in de VS. De 'gemiddelde' Amerikaan drinkt de koffie weer gewoon thuis ipv bij starbucksquote:
Nieuwe single ;-)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:
Morgenochtend komt Krezip bij Giel in de uitzending om op te treden, maar ook om GROOT NIEUWS te vertellen. Zouden ze gaan stoppen...?
quote:Aanstaande donderdag 2 oktober zijn we te gast bij Giel! op 3fm! We zullen daar voor het eerst onze nieuwe single "Go to sleep" live spelen, spannend dus!
Ja vindt je het gek. $ 4,50 voor een kop koffiequote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik moest denken aan dat bericht dat er heel veel banen verdwenen in de VS. De 'gemiddelde' Amerikaan drinkt de koffie weer gewoon thuis ipv bij starbucks
Op http://Giel.Vara.nl staat wat anders.quote:
quote:Krezipnieuws! Wat dan? Dat komen ze donderdag zelf vertellen! Natuurlijk zullen ze hun nieuwe single ten gehore brengen en ik zal ze onderwerpen aan een diepte-interview. Heb jij nog brandende vragen aan de band? Iets anders op je lever dat je graag aan de band kwijt wil? Mailen met Beelen!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:27 schreef Brennel het volgende:
'n avond!![]()
* Brennel is verkleumd door het 3 kwartier scooterrijden door de storm
Das idd foutquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:30 schreef borisz het volgende:
Michiel heb je toevallig een foute cd bij je uit de jaren 90
Ik wilde steps aanvragen
jep hier ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:33 schreef Marc63 het volgende:
Zooooo... het bliksemt en dondert hier nu zelfs.
En het regent meters bier?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:33 schreef Marc63 het volgende:
Zooooo... het bliksemt en dondert hier nu zelfs.
Welke pijn? Hard werken doet geen pijnquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maar wel in Amerika! Verlicht dat de pijn ook niet een heel klein beetje?
Iedereen in de praktijk is verbaasd over hoe goed hij het doetquote:
Spreekwoordelijke pijnquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
Welke pijn? Hard werken doet geen pijnEn zeker als je zo'n reis mag maken voor je werk, doet dat zeker geen pijn
![]()
Voor een halve liter met gratis refillquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja vindt je het gek. $ 4,50 voor een kop koffie
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das alleen als de donder voor de bliksem komt.
Sowieso, wat moet je met een hele liter koffie...?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor een halve liter met gratis refill
vraag je dat nog af bij een amerikaanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sowieso, wat moet je met een hele liter koffie...?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
die 7 seconds was toch ook van de '90s? kan m niet vinden in de lijst
niet op Yous'n of op neneh
Wikipedia weet alles.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
EN als ik heel hard graaf was die plaat volgens mij toen megahit![]()
*waar kan ik vinden of deze plaat wel echt uit de '90s kwam*
Uit 1994 (gecheckt in Hitdossier dat ik hier heb liggen!)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
EN als ik heel hard graaf was die plaat volgens mij toen megahit![]()
*waar kan ik vinden of deze plaat wel echt uit de '90s kwam*
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:52 schreef Maricha het volgende:
[..]
Uit 1994 (gecheckt in Hitdossier dat ik hier heb liggen!)
Met als afkondiging: Vorig jaar nr 1 in de '90s Top100, zou ie er dit jaar weer staan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:54 schreef borisz het volgende:
Ohja ik wil nog een gokje wagen.
De openingsplaat van Ekstra weekend wordt Smells like teen spirit. Dat is meestal de opener in die ouwe request weken.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:58 schreef Feivel1 het volgende:
Tot morgen! (Na 7-en in iedergeval: Lokale omroep - TFTscherm halen!).
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:58 schreef Feivel1 het volgende:
Tot morgen! (Na 7-en in iedergeval: Lokale omroep - TFTscherm halen!).
TMI!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*edit: hah reclame...ff piese*
echt?...arme kidsquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:05 schreef -Hans- het volgende:
borisz request![]()
Runaway Train, aardig liedje. Geloof dat een half jaar geleden weer iemand uit de clip was gevonden.. Was ergens bij een huis begraven.
quote:
Bij de eerste keer viel me op hoe bekend het refrein nog klonk en bij de tweede keer kon ik em idd ook alweer meezingenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:08 schreef borisz het volgende:
Heerlijk fout dit![]()
Ik kan hem meezingen ook
Dank voor het draaien
Hee MAWquote:
Stel je nie aan, kvind m best leuk!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:12 schreef Marc63 het volgende:
Toch jammer dat zo'n nostalgische plaat uit de '90s gevolgd moet worden door de grootste baggerplaat van 2008.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Stel je nie aan, kvind m best leuk!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Lag t nou aan mij of wat die gast echt niet te verstaan...?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg, trouwens, dit nummer is toch van een musical? Kan iemand me helpen van welke...? Is dat Hair?
is van de reclame en van hair.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg, trouwens, dit nummer is toch van een musical? Kan iemand me helpen van welke...? Is dat Hair?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reclame...?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is van de reclame en van hair.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Reclame...?
Ik weet dat t op *een* musialcd van me staat, en dat ik er ook ooit iets van op tv heb gezien bij een musicalgala ofzo... maar wist niet meer zeker waar... Maar jij denkt ook Hair dus? Mooi, kan ik weer slapen
weet het zelfs 100% zekerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Reclame...?
Ik weet dat t op *een* musialcd van me staat, en dat ik er ook ooit iets van op tv heb gezien bij een musicalgala ofzo... maar wist niet meer zeker waar... Maar jij denkt ook Hair dus? Mooi, kan ik weer slapen
Ik beiden maar het geluid van de tv staat uit.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
Moke!!![]()
Waarom kijk ik eigenlijk voetbal en luister ik geen radio..![]()
Stevens is gewoon een Nederlander hoor.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:36 schreef Jannekje7 het volgende:
PSV wordt echt totaaaaal gevloerd... Dat krijg je zonder Gomes en met duitse trainer....
nounou...ik zal n stukje meezingen voor jequote:
Ik switch ook zo qua geluid vanaf nu.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik beiden maar het geluid van de tv staat uit.
I know, maar hij heeft we die duitse disciplinequote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Stevens is gewoon een Nederlander hoor.
Maar volgens mij heeft ie wel meer succes in Duitsland dan in Nederland.
Belabberde ploeg en speelwijze.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:Ik heb wat gemist? Heb je 'n plaat gemaakt? Hoe klinkt 'ie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ SG / BRM O+!!
Tis natuurlijk ook niet helemaal eerlijk... van t geld waarmee die engelse clubs één speler kopen, moet PSV een heel seizoen spelers kopenquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist? Heb je 'n plaat gemaakt? Hoe klinkt 'ie?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:43 schreef -Hans- het volgende:
De plaat ligt pas over 2 weken in de winkel, dacht ik. Zou er nog een 3FM Meeeeeeeee-ga-hit inzitten voor de Killers? Nooit eerder Me-ga-hit geweest op 3FM maar Human is toch wel bijzonder fijn.
Zn singles zijn idd erg lekker. De rest van zn albumtracks vind ik niet zoveel aan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Justin Timberlake, ik geef t niet heel graag toe, maar ik vind t toch vaak wel erg lekkere platen...
Dat lijkt me 'n goed plan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:47 schreef Jannekje7 het volgende:
*zal nu stoppen met achterlijk voetbalgelul...*
Daar zit wel heel veel verschil tussen.quote:
ooh dat meen je niet?! Meteen halenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
pssst ligt al in de winkel , heb hem al liggen
Toevallig vandaag naar kapper geweest (beetje kort) maar wissel meestal wel af tussen los en staartquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:
Maricha ben je naar de kapper geweest of heb je je haar normaal in n staart en nu los? t staat leuk zo..
fijne aaf nog Michiel en Maricha..tot morgen![]()
Niet qua tietenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat lijkt me 'n goed plan.![]()
[..]
Daar zit wel heel veel verschil tussen.
Ik zei toch dat 'ie afgelopen maandag uitkwam.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh dat meen je niet?! Meteen halen
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:00 schreef Brennel het volgende:
Tot morgen weer![]()
* Brennel gaat opwarmen onder een hete douche
(Misschien) tot morgenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
Mwah, tussen de "tieten" van 'n 14-jarige Elize en die tieten van die videosletjes zit toch wel 'n verschil.quote:
Klopt !quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zei toch dat 'ie afgelopen maandag uitkwam.![]()
Bye bye M&M!!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mwah, tussen de "tieten" van 'n 14-jarige Elize en die tieten van die videosletjes zit toch wel 'n verschil.
Kan gebeuren. Morgenvroeg direct halen!!quote:
Heb 'm ook wel weer genoeg gehoord eigenlijk..quote:Chiefs! inderdaad niet een heel erg bijzondere single, imo.
Ik heb 't niet gevolgd eigenlijk.. Ik vind wel dat die stelling geschrapt mag worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Whaha, wat vinden jullie van de stelling?
Ik vind m wat overdreven... Zou op zich wel zijn voor meer bekendheid voor mindfullness. Niet dat ik er veel van weet, maar wat ik er van weet, is dat t heerlijk moet zijn als je t kan (en t is moeilijk in onze haastige maatschappij...)
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Whaha, wat vinden jullie van de stelling?
Ik vind m wat overdreven... Zou op zich wel zijn voor meer bekendheid voor mindfullness. Niet dat ik er veel van weet, maar wat ik er van weet, is dat t heerlijk moet zijn als je t kan (en t is moeilijk in onze haastige maatschappij...)
Gerard Ekdom modus: zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
Kan gebeuren. Morgenvroeg direct halen!!![]()
![]()
Elies, weet je wat mindfullness is?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
serieus? onder hogere werkdruk kan ik beter functioneren dan als ik de hele dag naar buiten zit te staren en mezelf zit *op te vreten*
ik heb juist stress als het rustig is...ga vanalles bedenken *ik had nog in bed kunnen liggen / zooi ruimen / was doen etc
en wat moet ik ervan denken dan...dat ik ga zitten yoga-en waar de klanten bijzitten?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Elies, weet je wat mindfullness is?
Ik presteer zelf ook beter onder druk, en van niks te doen hebben, word ik depri.
Maar bij mindfullness gaat het vooral om awareness zeg maar. Dat je je bewust bent van wat je doet. Dat als je iets eet, dat je er écht van geniet. Dat als je met iets bezig bent, dat je er echt mee bezig bent, en niet met je hoofd half bij andere dingen. Dat geeft véél rust...
Ik vind t eigenlijk heel logischquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh dat doe ik mn hele leven al..sommige mensen vinden me daarom egoistisch
en die vent kletst nog al zweverig![]()
Wat 'n verhaal hè?!quote:
ik wil t ook helemaal niet volgen...dat gezwets allemaal..doe al jaren dingen die ik leuk vind, en geef duidelijk grenzen aan....dit klinkt in mijn oren als klinkklare onzin, maargoed, er zijn vast mensen die het moeilijk vinden om dingen op hun werk op een rijtje te zetten...ik vind dat ik dat niet nodig heb iigquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wat 'n verhaal hè?!![]()
Pffff, wat 'n gelul. En ik heb geen zin om 't te gaan volgen. Muziek!!
Het is maar te hopen dan dat die mensen nu naar 3FM luisteren, anders zijn ze verdoemd..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik wil t ook helemaal niet volgen...dat gezwets allemaal..doe al jaren dingen die ik leuk vind, en geef duidelijk grenzen aan....dit klinkt in mijn oren als klinkklare onzin, maargoed, er zijn vast mensen die het moeilijk vinden om dingen op hun werk op een rijtje te zetten...ik vind dat ik dat niet nodig heb iig
Nog nooit van gehoord, maar veel plezier.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
kga tv kijken
*superdik-superdun* op rtl4
toedels allemaal
Best een aardige plaatquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ben benieuwd hoe lang ik dit plaatje van Lenny leuk ga vinden. Nu is 'ie nog!!
Dacht dat je ook moeite had met diequote:
Vond het vooral erg slecht gezongenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dacht dat je ook moeite had met dieplaat van net.
* DiedjeeJ is 't eens met degene die net die sms stuurde.
quote:
oohh die plaat ! kwartje is nog altijd niet gevallen.. Maar wie weet dat het deze week gaat gebeuren.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
White. Jack White.Samen met Keys. Alicia Keys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |