Die worden morgenochtend bij Evers bekend gemaaktquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik kan nergens de kanshebbers vinden van 2008.....
Jammer johquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmmm... ff denken.
Best wel een beetje ja!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Die worden morgenochtend bij Evers bekend gemaakt
538?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
waar zit die man dan? ik kan alleen 3FM vinden
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Stijgt de omzet van Starbucks ook weer eens
Maar wel in Amerika! Verlicht dat de pijn ook niet een heel klein beetje?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jammer joh
Je weet ook dat wij daar heel hard moeten werken....
Met de keuze tussen 'zwart' en 'zwart met strepen'...?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:19 schreef Feivel1 het volgende:
Trouwens, als je nog wat leuks wil kijken, zie dan mn camera buiten (Het zijn er twee, elke twee/drie minuten schakelen ze) mms://stream2.netro.ca/24567
weet ikquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jammer joh
Je weet ook dat wij daar heel hard moeten werken....
Dat is niet moeilijk: gewoon allemaal happy hardcorequote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:16 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe kan ik nou maar 10 liedjes kiezen voor de '90s request
Sorry, ik kan maar geen regeling treffen met Essent om hier een een enorme lichtbak te plaatsen, jammer!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met de keuze tussen 'zwart' en 'zwart met strepen'...?
Ik moest denken aan dat bericht dat er heel veel banen verdwenen in de VS. De 'gemiddelde' Amerikaan drinkt de koffie weer gewoon thuis ipv bij starbucksquote:
Nieuwe single ;-)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:
Morgenochtend komt Krezip bij Giel in de uitzending om op te treden, maar ook om GROOT NIEUWS te vertellen. Zouden ze gaan stoppen...?
quote:Aanstaande donderdag 2 oktober zijn we te gast bij Giel! op 3fm! We zullen daar voor het eerst onze nieuwe single "Go to sleep" live spelen, spannend dus!
Ja vindt je het gek. $ 4,50 voor een kop koffiequote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik moest denken aan dat bericht dat er heel veel banen verdwenen in de VS. De 'gemiddelde' Amerikaan drinkt de koffie weer gewoon thuis ipv bij starbucks
Op http://Giel.Vara.nl staat wat anders.quote:
quote:Krezipnieuws! Wat dan? Dat komen ze donderdag zelf vertellen! Natuurlijk zullen ze hun nieuwe single ten gehore brengen en ik zal ze onderwerpen aan een diepte-interview. Heb jij nog brandende vragen aan de band? Iets anders op je lever dat je graag aan de band kwijt wil? Mailen met Beelen!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:27 schreef Brennel het volgende:
'n avond!![]()
* Brennel is verkleumd door het 3 kwartier scooterrijden door de storm
Das idd foutquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:30 schreef borisz het volgende:
Michiel heb je toevallig een foute cd bij je uit de jaren 90
Ik wilde steps aanvragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |