Ik nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik de radio aan heb luister ik gewoon C&S, altijd
Dan zou ik nu maar vast het MetMichiel 3-jaarsfeestje vieren, dan is er niemand om te zien hoe de tent wordt afgebrokenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het klopt, iedereen is bowlen! En wij maken gezellig hier radio
MetMichiel is het toch elke dag feest! Dus dat hoeft nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan zou ik nu maar vast het MetMichiel 3-jaarsfeestje vieren, dan is er niemand om te zien hoe de tent wordt afgebroken
Scherpquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
MetMichiel is het toch elke dag feest! Dus dat hoeft niet
Voor een feestje zit je aardig stil en waar is je feesthoedjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Same here. Woensdag patatdagquote:
En zaterdag niet te vergeten hier!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Same here. Woensdag patatdag![]()
![]()
Heerlijke plaat
jummie hier was het spareribs met stokbroodquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:41 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb nasi gegeten, met kip er door, satéetje er bij
Was er wel sat-é?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:41 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb nasi gegeten, met kip er door, satéetje er bij
Op zaterdag meestal iets van pasta/ rijst of iets in die richting.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:41 schreef gerbenp het volgende:
[..]
En zaterdag niet te vergeten hier!
Maar soms eten we ook dan pannenkoeken of aardappelschijfjes/bolletjes.
Das niet zo gek, want het is de BJ-remixquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:44 schreef Timo20 het volgende:
Deze van Adele klinkt wel heel erg Basement Jaxx
Daar kwam ik net achter idd.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das niet zo gek, want het is de BJ-remix
En ik had nog wel iets lekker voor bij de koffie meegenomen!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor een feestje zit je aardig stil en waar is je feesthoedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |