quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:Ik heb wat gemist? Heb je 'n plaat gemaakt? Hoe klinkt 'ie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ SG / BRM O+!!
Tis natuurlijk ook niet helemaal eerlijk... van t geld waarmee die engelse clubs één speler kopen, moet PSV een heel seizoen spelers kopenquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist? Heb je 'n plaat gemaakt? Hoe klinkt 'ie?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:43 schreef -Hans- het volgende:
De plaat ligt pas over 2 weken in de winkel, dacht ik. Zou er nog een 3FM Meeeeeeeee-ga-hit inzitten voor de Killers? Nooit eerder Me-ga-hit geweest op 3FM maar Human is toch wel bijzonder fijn.
Zn singles zijn idd erg lekker. De rest van zn albumtracks vind ik niet zoveel aan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Justin Timberlake, ik geef t niet heel graag toe, maar ik vind t toch vaak wel erg lekkere platen...
Dat lijkt me 'n goed plan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:47 schreef Jannekje7 het volgende:
*zal nu stoppen met achterlijk voetbalgelul...*
Daar zit wel heel veel verschil tussen.quote:
ooh dat meen je niet?! Meteen halenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
pssst ligt al in de winkel , heb hem al liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |