(Misschien) tot morgenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
Mwah, tussen de "tieten" van 'n 14-jarige Elize en die tieten van die videosletjes zit toch wel 'n verschil.quote:
Klopt !quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zei toch dat 'ie afgelopen maandag uitkwam.![]()
Bye bye M&M!!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mwah, tussen de "tieten" van 'n 14-jarige Elize en die tieten van die videosletjes zit toch wel 'n verschil.
Kan gebeuren. Morgenvroeg direct halen!!quote:
Heb 'm ook wel weer genoeg gehoord eigenlijk..quote:Chiefs! inderdaad niet een heel erg bijzondere single, imo.
Ik heb 't niet gevolgd eigenlijk.. Ik vind wel dat die stelling geschrapt mag worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Whaha, wat vinden jullie van de stelling?
Ik vind m wat overdreven... Zou op zich wel zijn voor meer bekendheid voor mindfullness. Niet dat ik er veel van weet, maar wat ik er van weet, is dat t heerlijk moet zijn als je t kan (en t is moeilijk in onze haastige maatschappij...)
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Whaha, wat vinden jullie van de stelling?
Ik vind m wat overdreven... Zou op zich wel zijn voor meer bekendheid voor mindfullness. Niet dat ik er veel van weet, maar wat ik er van weet, is dat t heerlijk moet zijn als je t kan (en t is moeilijk in onze haastige maatschappij...)
Gerard Ekdom modus: zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
Kan gebeuren. Morgenvroeg direct halen!!![]()
![]()
Elies, weet je wat mindfullness is?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
serieus? onder hogere werkdruk kan ik beter functioneren dan als ik de hele dag naar buiten zit te staren en mezelf zit *op te vreten*
ik heb juist stress als het rustig is...ga vanalles bedenken *ik had nog in bed kunnen liggen / zooi ruimen / was doen etc
en wat moet ik ervan denken dan...dat ik ga zitten yoga-en waar de klanten bijzitten?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Elies, weet je wat mindfullness is?
Ik presteer zelf ook beter onder druk, en van niks te doen hebben, word ik depri.
Maar bij mindfullness gaat het vooral om awareness zeg maar. Dat je je bewust bent van wat je doet. Dat als je iets eet, dat je er écht van geniet. Dat als je met iets bezig bent, dat je er echt mee bezig bent, en niet met je hoofd half bij andere dingen. Dat geeft véél rust...
Ik vind t eigenlijk heel logischquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh dat doe ik mn hele leven al..sommige mensen vinden me daarom egoistisch
en die vent kletst nog al zweverig![]()
Wat 'n verhaal hè?!quote:
ik wil t ook helemaal niet volgen...dat gezwets allemaal..doe al jaren dingen die ik leuk vind, en geef duidelijk grenzen aan....dit klinkt in mijn oren als klinkklare onzin, maargoed, er zijn vast mensen die het moeilijk vinden om dingen op hun werk op een rijtje te zetten...ik vind dat ik dat niet nodig heb iigquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wat 'n verhaal hè?!![]()
Pffff, wat 'n gelul. En ik heb geen zin om 't te gaan volgen. Muziek!!
Het is maar te hopen dan dat die mensen nu naar 3FM luisteren, anders zijn ze verdoemd..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik wil t ook helemaal niet volgen...dat gezwets allemaal..doe al jaren dingen die ik leuk vind, en geef duidelijk grenzen aan....dit klinkt in mijn oren als klinkklare onzin, maargoed, er zijn vast mensen die het moeilijk vinden om dingen op hun werk op een rijtje te zetten...ik vind dat ik dat niet nodig heb iig
Nog nooit van gehoord, maar veel plezier.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
kga tv kijken
*superdik-superdun* op rtl4
toedels allemaal
Best een aardige plaatquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ben benieuwd hoe lang ik dit plaatje van Lenny leuk ga vinden. Nu is 'ie nog!!
Dacht dat je ook moeite had met diequote:
Vond het vooral erg slecht gezongenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dacht dat je ook moeite had met dieplaat van net.
* DiedjeeJ is 't eens met degene die net die sms stuurde.
quote:
oohh die plaat ! kwartje is nog altijd niet gevallen.. Maar wie weet dat het deze week gaat gebeuren.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
White. Jack White.Samen met Keys. Alicia Keys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |