Toevallig vandaag naar kapper geweest (beetje kort) maar wissel meestal wel af tussen los en staartquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:
Maricha ben je naar de kapper geweest of heb je je haar normaal in n staart en nu los? t staat leuk zo..
fijne aaf nog Michiel en Maricha..tot morgen![]()
Niet qua tietenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat lijkt me 'n goed plan.![]()
[..]
Daar zit wel heel veel verschil tussen.
Ik zei toch dat 'ie afgelopen maandag uitkwam.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh dat meen je niet?! Meteen halen
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:00 schreef Brennel het volgende:
Tot morgen weer![]()
* Brennel gaat opwarmen onder een hete douche
(Misschien) tot morgenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
Mwah, tussen de "tieten" van 'n 14-jarige Elize en die tieten van die videosletjes zit toch wel 'n verschil.quote:
Klopt !quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zei toch dat 'ie afgelopen maandag uitkwam.![]()
Bye bye M&M!!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mwah, tussen de "tieten" van 'n 14-jarige Elize en die tieten van die videosletjes zit toch wel 'n verschil.
Kan gebeuren. Morgenvroeg direct halen!!quote:
Heb 'm ook wel weer genoeg gehoord eigenlijk..quote:Chiefs! inderdaad niet een heel erg bijzondere single, imo.
Ik heb 't niet gevolgd eigenlijk.. Ik vind wel dat die stelling geschrapt mag worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Whaha, wat vinden jullie van de stelling?
Ik vind m wat overdreven... Zou op zich wel zijn voor meer bekendheid voor mindfullness. Niet dat ik er veel van weet, maar wat ik er van weet, is dat t heerlijk moet zijn als je t kan (en t is moeilijk in onze haastige maatschappij...)
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Whaha, wat vinden jullie van de stelling?
Ik vind m wat overdreven... Zou op zich wel zijn voor meer bekendheid voor mindfullness. Niet dat ik er veel van weet, maar wat ik er van weet, is dat t heerlijk moet zijn als je t kan (en t is moeilijk in onze haastige maatschappij...)
Gerard Ekdom modus: zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
Kan gebeuren. Morgenvroeg direct halen!!![]()
![]()
Elies, weet je wat mindfullness is?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
serieus? onder hogere werkdruk kan ik beter functioneren dan als ik de hele dag naar buiten zit te staren en mezelf zit *op te vreten*
ik heb juist stress als het rustig is...ga vanalles bedenken *ik had nog in bed kunnen liggen / zooi ruimen / was doen etc
en wat moet ik ervan denken dan...dat ik ga zitten yoga-en waar de klanten bijzitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |