Zeker wel!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:51 schreef Toad het volgende:
Leuk reisschema heeft Michiel.
Ga je ook mee Maricha?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:53 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeker wel!(Heb zelf die google map aangemaakt)
Flauwquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
DJ Sandstorm-hyves mag niet op de 3FM-hyves...omdat ie geen vaste medewerker is van 3FM
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:00 schreef Toad het volgende:
[..]
Er is zeker geen golden ticket beschikbaar voor dit evenement?
Uhm..... let me think....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:00 schreef Toad het volgende:
[..]
Er is zeker geen golden ticket beschikbaar voor dit evenement?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:03 schreef Marc63 het volgende:
Zijn de 3 genomineerden voor de radioring al bekend?
Nu sorry zeggen en over 2 weken wrijf je het er in dat jullie lekker in de States zitten en elke dag bij de Starbucks koffie zitten te drinken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
Uhm..... let me think....
nee sorry!
Dat is 2007.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja maar ik waarschuw je...kijken op eigen risico...
http://www.avro.nl/radio/programmas_a-z/radioring/winnaars.aspx
ohneej dies van 2007![]()
maar zal wel ongeveer t zelfde zijn toch?![]()
Ja, en? Problemen mee?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nu sorry zeggen en over 2 weken wrijf je het er in dat jullie lekker in de States zitten en elke dag bij de Starbucks koffie zitten te drinken.
De winnaar van de RadioRing kan nooit dezelfde zijn, want de RadioRing kan je (net als de TelevizierRing) maar 1 keer winnen. De radiosterren kunnen wel meerdere keren naar dezelfde persoon gaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja maar ik waarschuw je...kijken op eigen risico...
http://www.avro.nl/radio/programmas_a-z/radioring/winnaars.aspx
ohneej dies van 2007![]()
maar zal wel ongeveer t zelfde zijn toch?![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De winnaar van de RadioRing kan nooit dezelfde zijn, want de RadioRing kan je (net als de TelevizierRing) maar 1 keer winnen. De radiosterren kunnen wel meerdere keren naar dezelfde persoon gaan.
Achjoh, EkStra Weekend wint de RadioRing gewoonquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De winnaar van de RadioRing kan nooit dezelfde zijn, want de RadioRing kan je (net als de TelevizierRing) maar 1 keer winnen. De radiosterren kunnen wel meerdere keren naar dezelfde persoon gaan.
Die zullen dan nog wel niet bekend zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik kan nergens de kanshebbers vinden van 2008.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |