abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 januari 2009 @ 19:37:24 #101
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_65042661
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 01:22 schreef SpankmasterC het volgende:
ik interpretter het als volgt: ze gaan eindelijk eens realistisch doen qua features die ze in de game willen en HIJ GAAT OVER 2 WEKEN UITKOMEN!!!
Aan de term vengeance te zien, kan het misschien zelfs zijn dat ze niks van features ge-cut hebben
Nee jij bent lekker. =X
pi_65045074
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 09:42 schreef Khadgar het volgende:
Zal ik jullie es wat bizars vertellen? Ik heb vannacht gedroomd over Duke Nukem Forever... en het suckte zwaar.... Resolutie van 400x800 ofzo, echt vage shit. Cartoony stijl die op zich wel OK was. Maar het spel was echt een spel dat 5 jaar terug uit had moeten komen...
5 jaar? Maak daar maar gerust 10 jaar van.

Overigens vraag ik me af wat jij voor monitor hebt als die resoluties van 400 bij 800 aankan.
Volgens mij ligt ie dan sowieso al op zn zij en zelfs dan nog is het een rare reso
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 14 januari 2009 @ 22:55:37 #103
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_65052098
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:26 schreef vosss het volgende:
Overigens vraag ik me af wat jij voor monitor hebt als die resoluties van 400 bij 800 aankan.
Volgens mij ligt ie dan sowieso al op zn zij en zelfs dan nog is het een rare reso
Wie zegt dat het fullscreen was?
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_65059624
We blijven hopen!
For great justice!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 15 januari 2009 @ 09:05:07 #105
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65059649
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 09:03 schreef Q. het volgende:
We blijven hopen!
Ik sta al sinds de eerste aankondiging zo te hupsen....
Krijg lamme armen enzo......
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:37:36 #106
141482 Q.
JurassiQ
pi_65102966
Zou Duke de kredietcrisis overleven? Nu er bij zo veel ontwikkelaars banen en projecten worden geschrapt...
For great justice!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:51:48 #107
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_65107622
Er valt weinig te schrappen aan een project waaraan niet gewerkt wordt
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  zaterdag 17 januari 2009 @ 22:52:45 #108
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_65156505
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_65229974
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:26 schreef vosss het volgende:

[..]

5 jaar? Maak daar maar gerust 10 jaar van.

Overigens vraag ik me af wat jij voor monitor hebt als die resoluties van 400 bij 800 aankan.
Volgens mij ligt ie dan sowieso al op zn zij en zelfs dan nog is het een rare reso
Twas een droom he, hoeft niet realistisch te zijn
  maandag 19 januari 2009 @ 23:43:34 #110
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_65230368
En je zal wel op je zij gelegen hebben. Dan moet t kloppen.
Nee jij bent lekker. =X
pi_66093179
Ik zie die lui van 3D-Realms er echt voor aan om straks DNF alleen op de consoles uit te brengen.
  zondag 15 februari 2009 @ 19:18:31 #112
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_66093345
Hij komt er wel! ooit...
  zondag 15 februari 2009 @ 19:50:05 #113
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_66094494
Afgelopen week nog Duke Nukem 3d op XBLA gespeeld! Nieuwe Duke nukem zou toch wel erg tof zijn
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 15 februari 2009 @ 19:52:22 #114
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66094575
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 18:57 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding ]



Nice.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_66096686
Guys we hebben helemaal de laatste update gemist!
George heeft een screenshot vrijgegeven met daarop wat bugs die gesquasht gaan worden, om aan te tonen dat ze toch écht bezig zijn met de game!
Uit de screen blijkt dat er cheats in de game voor gaan komen, en voertuigen!

Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zondag 15 februari 2009 @ 21:08:05 #116
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_66097538
Kijkend naar de bugs zijn ze dus al best ver. Nouja,dat wist iedereen met gezond verstand, maar toch. Verduidelijking! Feest!
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_66097710
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Guys we hebben helemaal de laatste update gemist!
George heeft een screenshot vrijgegeven met daarop wat bugs die gesquasht gaan worden, om aan te tonen dat ze toch écht bezig zijn met de game!
Uit de screen blijkt dat er cheats in de game voor gaan komen, en voertuigen!

[ afbeelding ]
tvp! Blijft leuk speculeren always bet on the duke
  zondag 15 februari 2009 @ 21:55:51 #118
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_66099646
Holoduke Toch wel een van de meest toffe dingen in D3D toenertijd. Perfect om vallen mee te zetten in dukematches
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  zondag 15 februari 2009 @ 22:35:43 #119
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_66101806
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:55 schreef Devolution het volgende:
Holoduke Toch wel een van de meest toffe dingen in D3D toenertijd. Perfect om vallen mee te zetten in dukematches
Nooit gebruikt dat ding eigenlijk werkte dat in de SP ook?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 16 februari 2009 @ 02:56:00 #120
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_66108382
In mijn herinnering heb ik wel eens van die gasten met die chainguns ermee afgeleid.

Gave screenshot, ze zijn flink aan het poetsen dus.
Nee jij bent lekker. =X
  woensdag 15 april 2009 @ 22:26:36 #121
141482 Q.
JurassiQ
  woensdag 15 april 2009 @ 22:29:25 #122
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68055533
quote:
dacht al... hij zal toch niet gold worden?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 15 april 2009 @ 23:25:00 #123
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_68057573
quote:
Die Broussard weet weer subtiel de hype-trein te starten.. Mondjesmaat komen er steeds positievere berichten op zijn twitter..

Ze zullen nu wel over de helft zijn

*houd 3drealms site en forums in de gaten*
Nee jij bent lekker. =X
pi_68059038
Zullen we anders gewoon afspreken dat we dit topic pas kicken als ie officieel gold gegaan is?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 16 april 2009 @ 09:16:09 #125
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_68061972
quote:
Op donderdag 16 april 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zullen we anders gewoon afspreken dat we dit topic pas kicken als ie officieel gold gegaan is?
Ja maar hij komt nu echt binnen 2 weken uit.......................

Is toch al 2 maanden niet gepost in dit topic
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 27 april 2009 @ 23:58:02 #126
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_68444538
heeft iemand hem al binnen?
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  dinsdag 28 april 2009 @ 01:10:17 #127
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_68446546
Ik had de CE besteld, krijg ik de gewone, verdomme.
Nee jij bent lekker. =X
pi_68450043
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:16 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ja maar hij komt nu echt binnen 2 weken uit.......................
ECHT WAAR?!?!?!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 7 mei 2009 @ 06:33:19 #129
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_68759354
Duke Nukem Developer 3D Realms Shuts Down (Update 3)

Update 3: 3D Realms webmaster Joe Siegler has commented on the shut down, stating: "It's not a marketing thing. It's true. I have nothing further to say at this time."

Siegler's post also reflects the unexpected nature of the situation, as he was unaware of the impending shut down during an interview conducted yesterday afternoon.

Update 2: Duke Nukem Forever publisher Take-Two has confirmed to Shacknews that it was not funding ongoing development of the 3D Realms project.

"We can confirm that our relationship with 3D Realms for Duke Nukem Forever was a publishing arrangement, which did not include ongoing funds for development of the title," said Take-Two VP of communications Alan Lewis in a prepared statement.

"In addition, Take-Two continues to retain the publishing rights to Duke Nukem Forever," he added.

Update: Apogee Software and Deep Silver have issued a statement to Shacknews, confirming that the situation at 3D Realms has not affected the development of Frontline Games' upcoming handheld Duke Nukem Trilogy.

"Deep Silver and Apogee Software are not affected by the situation at 3D Realms," a representative for the companies told us. "Development on the Duke Nukem Trilogy is continuing as planned."

Original story: A very reliable source close to Duke Nukem Forever developer 3D Realms today confirmed to Shacknews that the development studio has shut down.

The closure came about as a result of funding issues, our source explained, with the shut down said to affect both 3D Realms and the recently resurrected Apogee. Employees of both entities have already been let go.

Phone calls and e-mails to various 3D Realms veterans have thus far gone unanswered, with 3D Realms publishing partner Take-Two and Apogee partner Deep Silver likewise unavailable for comment. One 3D Realms spokesperson declined to comment when reached.

3D Realms was founded in 1987 by Scott Miller and George Broussard, and was best known for its Duke Nukem series of shooters starring the titular, bubblegum-lacking hero. The studio had infamously been working on Duke Nukem Forever, the next flagship franchise entry, for over 12 years.

A final push to release Duke Nukem Forever began in 2007, marked by a short teaser starring the in-game hero that was released late that year.

As recent as January 2009, company steward George Broussard wrote on his Twitter feed that he was visiting Take-Two to show off the title.

http://www.shacknews.com/onearticle.x/58519
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_68759539
Het blijft een soap
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 mei 2009 @ 08:39:06 #131
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68760317
Of het is TOCH een marketing truc en DNF is gold
  donderdag 7 mei 2009 @ 08:41:00 #132
141482 Q.
JurassiQ
pi_68760345
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 08:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Of het is TOCH een marketing truuk en DNF is gold
DAT is het!
For great justice!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 mei 2009 @ 08:42:16 #133
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68760367
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 08:41 schreef Q. het volgende:

[..]

DAT is het!
Nou ja, er zijn 2 opties.
OF het is marketing en de game is klaar.
OF de game komt nooit meer.

Gelet op de voorgeschiedenis is optie 1 het meest waarschijnlijk .
pi_68761468
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 08:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Of het is TOCH een marketing truc en DNF is gold
Dat was serieus ook iets dat door mijn hoofd schoot bij het lezen van dit bericht
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:38:01 #135
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_68761756
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 08:42 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gelet op de voorgeschiedenis is optie 1 het meest waarschijnlijk .
De voorgeschiedenis waarin een ontwikkelaar 12 jaar aan één game werkt zonder ooit resultaten te boeken en zonder financiering bedoel je?

Ik zeg: ze zijn failliet en DNF is voor eeuwig van tafel. Desnoods maakt iemand de restjes van 3DRealms af en komt er wel een spel uit wat DNF heet, maar dat zal niet zijn wat 3DRealms wilde neerzetten.
pi_68761788
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 mei 2009 @ 09:43:02 #137
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68761910
Nou ja, als je erover nadenkt en het langzame opbouwen van de hype van het afgelopen jaar bekijkt. Ik bedoel er is meer DNF nieuws in een jaar geweest dan in die 10 jaar ervoor. Nog geen 3 weken geleden heeft Broussard nog het volgende getwittert
quote:
Closing out a milestone this week. 71 more tasks to do and we started with probably 800-900. Been a good push. Next one starts Monday.
http://twitter.com/georgeb3dr/status/1511574436
Tja....
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:44:45 #138
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_68761955
Ik denk niet dat het zogenaamd failliet laten verklaren van je bedrijf hele goede marketing is, eerlijk gezegd.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 mei 2009 @ 09:46:15 #139
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68762003
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:38 schreef Tijn het volgende:

[..]

De voorgeschiedenis waarin een ontwikkelaar 12 jaar aan één game werkt zonder ooit resultaten te boeken en zonder financiering bedoel je?

Ik zeg: ze zijn failliet en DNF is voor eeuwig van tafel. Desnoods maakt iemand de restjes van 3DRealms af en komt er wel een spel uit wat DNF heet, maar dat zal niet zijn wat 3DRealms wilde neerzetten.
Het is niet alsof ze in die 12 jaar niets uitgebracht hebben. Jaar of 3 geleden heeft 3d realms nog 45 miljoen ontvangen voor de rechten van Max Payne.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 mei 2009 @ 09:47:33 #140
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68762049
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:44 schreef Tijn het volgende:
Ik denk niet dat het zogenaamd failliet laten verklaren van je bedrijf hele goede marketing is, eerlijk gezegd.
Niet? Elke games website staat tot het weekend vol met 3d realms, duke 3d gerelateerd 'nieuws' Als maandag blijkt dat het een grote hoax was, gaat dat nog een weekje door.

Het maakt niet uit HOE ze je noemen.....
pi_68762946
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:46 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Het is niet alsof ze in die 12 jaar niets uitgebracht hebben. Jaar of 3 geleden heeft 3d realms nog 45 miljoen ontvangen voor de rechten van Max Payne.
Dat is niet iets uitbrengen. Dat is dingen die je kon uitbrengen verkopen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 mei 2009 @ 10:20:51 #142
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68763142
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:14 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat is niet iets uitbrengen. Dat is dingen die je kon uitbrengen verkopen
Het is en/en

Ze hebben EN games uitgebracht EN ze hebben 3 jaar geleden nog 45 miljoen ontvangen voor de rechten op Max Payne.
pi_68763193
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Het is en/en

Ze hebben EN games uitgebracht EN ze hebben 3 jaar geleden nog 45 miljoen ontvangen voor de rechten op Max Payne.
en nog financiële problemen hoeveel geld heeft die ontwikkeling van de duke gekost werkelijk
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_68763264
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:22 schreef Morthill het volgende:

[..]

en nog financiële problemen hoeveel geld heeft die ontwikkeling van de duke gekost werkelijk
Volgens mij meer dan het ooit zal opleveren
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_68763317
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:44 schreef Tijn het volgende:
Ik denk niet dat het zogenaamd failliet laten verklaren van je bedrijf hele goede marketing is, eerlijk gezegd.
Toch juist slim, ben je van je (potentieel) van je schulden af en kun je gaan cashen met je goddelijke spel.

In dat stukje staat dat TakeTwo de "publishing rights" op DNF houdt, dus misschien ontwikkelen zij wel door. Krijgen we dan een GTA/DN3D combo? .
FOK! verstandig, lees een P.I.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 mei 2009 @ 10:31:23 #146
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68763472
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:22 schreef Morthill het volgende:

[..]

en nog financiële problemen
Dat moet je je dus afvragen. Zijn ze echt failliet gelet op alle inkomsten of is het een marketing stunt.

Natuurlijk kost 12 jaar ontwikkelen best knaken
pi_68764096
Wat ik had gelezen is dat take two gewoon genoeg had van 3d realms en het project (DNF) heeft gecancelled...
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:57:00 #148
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_68764320

Geniaal, ik lig dubbel van het lachen hier!
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 mei 2009 @ 11:11:35 #149
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68764818
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:51 schreef mp_40_fan het volgende:
Wat ik had gelezen is dat take two gewoon genoeg had van 3d realms en het project (DNF) heeft gecancelled...
Take Two is publisher Die kunnen dus niets cancellen. Ze kunnen alleen zeggen dat ze het niet financieren. En dat schijnt nu dus zo te zijn.
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:17:16 #150
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_68765010
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

In dat stukje staat dat TakeTwo de "publishing rights" op DNF houdt, dus misschien ontwikkelen zij wel door. Krijgen we dan een GTA/DN3D combo? .


Ik wil alleen een echte Duke, gemaakt door 3D Realms en geen broddelwerk van andere mensen die alleen maar dollars in hun ogen hebben
pi_68765206
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Take Two is publisher Die kunnen dus niets cancellen. Ze kunnen alleen zeggen dat ze het niet financieren. En dat schijnt nu dus zo te zijn.
Dat ja Overigens schijnt take 2 nog wel de rechten te hebben om duke nukem forever uit te geven.
http://www.shacknews.com/onearticle.x/58519 Bij update 2
pi_68765499
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:17 schreef Tijn het volgende:


Ik wil alleen een echte Duke, gemaakt door 3D Realms en geen broddelwerk van andere mensen die alleen maar dollars in hun ogen hebben
Meh, de GTA-reeks kun je toch nauwelijks broddelwerk noemen?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:34:18 #153
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_68765549
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Meh, de GTA-reeks kun je toch nauwelijks broddelwerk noemen?
Die is gemaakt door Rockstar North, niet door Take Two.
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:36:18 #154
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_68765622
Forumpost van een ex-3DRealms medewerker:
quote:
"The 2001 trailer was 100% scripted cinematic, and not actual gameplay. They built specific demo maps just to record video from to make a trailer. Everything you see in that trailer was phony.

The typical work flow there went something like this:
Designer would be assigned a task (build a new map, rebuild an old map, polish a bit of a map, etc.). Designer would work on said task for two, three weeks, a month, all the while lower management would be looking over it and making sure it was going in a "good general direction." Designer would move on to another task. A month or two later upper management would finally look at the work and say, "It's all wrong, do it again." Rinse, repeat.

Entire maps would be done from the ground up, almost to beta quality, and then thrown out simply because no one would make decisions early on in the process. (Read up on Valve's 'orange box' method of design -- that's how you make games)

Another example of is the fact that there was one part of one map that was being worked on before I started working there. Nineteen months later and the same designer was still working on the same part of that same map... I'm not blaming the designer, it wasn't his fault.

I think the biggest problem that the company had in general is being self-funded. When you're a developer working directly with a publisher and you have milestones to meet it's a whole different ballgame. If you don't meet those milestones, you don't get any money. That right there will keep your project on schedule. If, however, you're funding it yourself, you don't really have anyone to answer to except yourself and you can quickly lose sight of just how much money is going out the door."
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 mei 2009 @ 11:37:21 #155
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68765659
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:57 schreef hornage het volgende:

Geniaal, ik lig dubbel van het lachen hier!
"I see death people"

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 mei 2009 @ 11:38:30 #156
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68765712
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:36 schreef Tijn het volgende:
Forumpost van een ex-3DRealms medewerker:
[..]
Is dat die post van 2 jaar geleden?
pi_68765753
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:36 schreef Tijn het volgende:
Forumpost van een ex-3DRealms medewerker:
.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_68765809
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:34 schreef Tijn het volgende:

[..]

Die is gemaakt door Rockstar North, niet door Take Two.
Joepi, een cameo van Duke in Worms deel 789!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_68767160
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:38:16 #160
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_68774522
ik hoop dat ze toch echt ergens een doorstart kunnen maken met de game, dat zou wel spang zijn...!
Ik las al ergens iets dat het andere bedrijf van Scott Miller er nu over zou gaan? Maar dat klonk iets teveel als klein en zelfverzonnen gerucht om serieus te nemen...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:23:19 #161
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_68780346
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:27:47 #162
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_68780487
Duke Fluke
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 07:20:08 #163
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68797342
Duke Nukem Forever... Did Not Finish ...

  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:34:32 #164
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_68801366
Dames en heren, ik heb het tofste DNF nieuws in jaren!
Een oud werknemer van 3D Realms beweert nu dat DNF bewust zo lang in development is geweest, een samenzwering van 3DR en Epic samen! Hier zouden ze tot besloten hebben in 2001, na de release van de trailer. DNF had toen al 2x de Vaporware award gewonnen, maar kreeg eigenlijk alleen maar steeds meer aandacht van de pers, en de hype onder de consumenten werd eigenlijk alleen maar groter, met als toppunt natuurlijk het onthaal van de trailer waarna heel internet stond te joelen dat het oh zo vet was. Besloten werd toen om een niet-standaard developmentpad te volgen waarbij de game letterlijk decennia in ontwikkeling kon zijn, met als einddoel het meest perfecte spel ooit. Epic was hierbij betrokken omdat ze aan de voet stonden van Das Duke, maar ook omdat 3DR hun engine ging licensen en ze daarmee een grote studio als licenser hadden, maar ook omdat het DNF-team totaal geen tijdsdruk had en dus enorm kon gaan experimenteren met de Unreal-engine, iets waar Epic natuurlijk weer baat bij had...

Het stukje sluit af met een letterlijk fysieke dreiging tegen de auteur van de hoge piefen van 3DR en Epic omdat hij niet direct mee wilde werken aan het project

http://gamingisstupid.com/2009/05/06/the-chair-story-revival/

Het kan echt de grootste bullshit ooit zijn dit, maar mijn god: wat is het toch toffe bullshit Stel je voor dat het allemaal echt zo is
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:22:39 #165
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_68803108
Het is sowieso logisch dat het de bedoeling was dat DNF zo lang in ontwikkeling was. Natuurlijk kan een project uitlopen, maar 12 jaar gaat niet per ongeluk.

Episch plan, echt tof om te lezen
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:25:53 #166
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_68803256
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Dames en heren, ik heb het tofste DNF nieuws in jaren!
Een oud werknemer van 3D Realms beweert nu dat DNF bewust zo lang in development is geweest, een samenzwering van 3DR en Epic samen! Hier zouden ze tot besloten hebben in 2001, na de release van de trailer. DNF had toen al 2x de Vaporware award gewonnen, maar kreeg eigenlijk alleen maar steeds meer aandacht van de pers, en de hype onder de consumenten werd eigenlijk alleen maar groter, met als toppunt natuurlijk het onthaal van de trailer waarna heel internet stond te joelen dat het oh zo vet was. Besloten werd toen om een niet-standaard developmentpad te volgen waarbij de game letterlijk decennia in ontwikkeling kon zijn, met als einddoel het meest perfecte spel ooit. Epic was hierbij betrokken omdat ze aan de voet stonden van Das Duke, maar ook omdat 3DR hun engine ging licensen en ze daarmee een grote studio als licenser hadden, maar ook omdat het DNF-team totaal geen tijdsdruk had en dus enorm kon gaan experimenteren met de Unreal-engine, iets waar Epic natuurlijk weer baat bij had...

Het stukje sluit af met een letterlijk fysieke dreiging tegen de auteur van de hoge piefen van 3DR en Epic omdat hij niet direct mee wilde werken aan het project

http://gamingisstupid.com/2009/05/06/the-chair-story-revival/

Het kan echt de grootste bullshit ooit zijn dit, maar mijn god: wat is het toch toffe bullshit Stel je voor dat het allemaal echt zo is
En jij bent mijn opa Spank!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_68805035
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:22 schreef Tijn het volgende:
Het is sowieso logisch dat het de bedoeling was dat DNF zo lang in ontwikkeling was. Natuurlijk kan een project uitlopen, maar 12 jaar gaat niet per ongeluk.

Episch plan, echt tof om te lezen
Best logisch ook, als je kijkt naar dit topic.
Ik heb de hoop op een nieuwe Duke Nukem al jaren geleden achter me gelaten maar toch blijven mensen vasthouden.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:35:47 #168
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_68805784
Ik heb net dat hele artikel gelezen. Ik wou het nog wel geloven tot het einde. Dat die ene gast echt bedreigd werd zodat ie zekers te weten het contract voor geheimhouding zou ondertekenen.... Maar voor de rest klinkt het geheel logisch....
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_68810494
Over 50 jaar sterf ik met het idee: "Maar! Duke Nukem komt wel bijna uit..."
pi_68810766
De Gamekings gingen in rouw
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 mei 2009 @ 16:22:26 #171
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68813594
quote:
o Co-founded a publisher, in 1998, which was sold to Take2 in 2000, earning them $700 million on less than $50m of investment.
o Sold the Max Payne IP to Take2 for $48m, an unprecedented feat for an independent studio, demonstrating the true value of IP in our industry. (And this was after earning $30m in royalties from this IP.)
Das al $128 miljoen aan opbrengsten. En dan reken ik nog niet de opbrengsten van D3D, Prey en andere games en publicaties.

Dus ze hebben minimaal $10 miljoen per jaar verbrast.... bijzonder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Swetsenegger op 08-05-2009 16:30:21 ]
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:43:54 #172
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_68814381
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dus ze hebben minimaal $10 miljoen per jaar verbrast.... bijzonder.
Is dat echt bijzonder voor een bedrijf met 35 werknemers?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 mei 2009 @ 16:46:50 #173
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68814494
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:43 schreef Tijn het volgende:

[..]

Is dat echt bijzonder voor een bedrijf met 35 werknemers?
Nou ALS DNF uitkomt zou het dan direct de duurste titel ooit zijn. Die is nu voor GTA IV met $100 miljoen. En die titel is daarvoor jaren voor Shenmue geweest met $70 miljoen...

Maar laat die werknemers nu allemaal eens $100.000,- verdienen dan kom ik nog maar op $3.500.000,- per jaar.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:59:26 #174
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_68814965
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou ALS DNF uitkomt zou het dan direct de duurste titel ooit zijn. Die is nu voor GTA IV met $100 miljoen. En die titel is daarvoor jaren voor Shenmue geweest met $70 miljoen...
Uiteraard is een game die 12 jaar in ontwikkeling is sowieso de duurste game ooit gemaakt. De hele GTA-reeks is gemaakt in die tijd.
quote:
Maar laat die werknemers nu allemaal eens $100.000,- verdienen dan kom ik nog maar op $3.500.000,- per jaar.
Dat is toch al meer dan 1/3 van de geschatte kosten. Wat dure software, een kantoorpand en weet ik veel wat voor rare toestanden erbij en je zit zo aan de $10M.

3Dfx is op vergelijkbare wijze aan z'n eind gekomen. Een bekend gegeven is dat ze bijvoorbeeld $50K aan lunchkosten hadden elke maand. Ze dachten dat het geld niet op kon en hebben onvoorstelbare bedragen verbrast, terwijl ze ondertussen niet door hadden dat ze links en rechts werden ingehaald door andere bedrijven. Ik kan me goed voorstellen dat er bij 3DR net zo'n sfeertje heerste.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:08:17 #175
141482 Q.
JurassiQ
pi_68815210
Ik hou er vertrouwen in dat hij binnenkort uitkomt.
For great justice!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:17:46 #176
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_68815508
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:08 schreef Q. het volgende:
Ik hou er vertrouwen in dat hij binnenkort uitkomt.
Sarcasme staat je niet Q.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 mei 2009 @ 17:55:15 #177
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68816797
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:59 schreef Tijn het volgende:

[..]

Uiteraard is een game die 12 jaar in ontwikkeling is sowieso de duurste game ooit gemaakt. De hele GTA-reeks is gemaakt in die tijd.
[..]

Dat is toch al meer dan 1/3 van de geschatte kosten. Wat dure software, een kantoorpand en weet ik veel wat voor rare toestanden erbij en je zit zo aan de $10M.

3Dfx is op vergelijkbare wijze aan z'n eind gekomen. Een bekend gegeven is dat ze bijvoorbeeld $50K aan lunchkosten hadden elke maand. Ze dachten dat het geld niet op kon en hebben onvoorstelbare bedragen verbrast, terwijl ze ondertussen niet door hadden dat ze links en rechts werden ingehaald door andere bedrijven. Ik kan me goed voorstellen dat er bij 3DR net zo'n sfeertje heerste.
Nou ja, ze hebben nog MEER dan $128 miljoen naast natuurlijk rendement. Dus ik kan me met deze cijfers niet echt voorstellen dat ze nu $5 miljoen te kort zouden komen.

En normaal gesproken zijn salariskosten zo'n beetje de hoogste kosten voor een bedrijf.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 mei 2009 @ 19:50:25 #178
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68820663
Uit nostalgie heb ik maar wolfenstein 3D voor m'n ipod touch gekocht
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 mei 2009 @ 21:03:43 #179
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68823334
sfeervol...

  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:05:10 #180
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_68823399
Duke Nukem Failever!1!!!111!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 mei 2009 @ 21:32:22 #181
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68824351
Ik mis PDOA....
pi_68824601
Nou ja, op naar de volgende vaporware: een geintegreerde foksearch.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 mei 2009 @ 21:39:48 #183
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68824638
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 21:38 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, op naar de volgende vaporware: een geintegreerde foksearch.
pi_68825879
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Uit nostalgie heb ik maar wolfenstein 3D voor m'n ipod touch gekocht
same here, speelt best ok
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:25:38 #185
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_68826185
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Uit nostalgie heb ik maar wolfenstein 3D voor m'n ipod touch gekocht
Ik Duke 3d op XBLA!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:46:01 #186
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_68826867
Binnen nu en 7 maanden is ie uit.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_68833145
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 21:38 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, op naar de volgende vaporware: een geintegreerde foksearch.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 mei 2009 @ 12:23:14 #188
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68838525
Zelfs toms hardware twijfelt
quote:
Take this into consideration: just a few weeks ago, George Broussard said that the team had hit a milestone with Duke Nukem Forever. Then, without warning, the company simply closes its doors. Soon afterwards, Wiederhold re-posts his original Chair story, followed by other "ex-employees" releasing DNF renders and screenshots owned by Take 2 Interactive earlier today. Is this a coincidence, or just high hopes? Is Duke Nukem Forever fact or fiction? Or, more importantly, is the game going gold and all the media bliss is just a means to heat up the hype once again?
bron
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:19:37 #189
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_68847257
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 21:38 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, op naar de volgende vaporware: een geintegreerde foksearch.
We zitten voor altijd aan de lite search vast ben ik bang....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:41:24 #190
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_68847963
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 21:38 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, op naar de volgende vaporware: een geintegreerde foksearch.
Nee maar serieus, is er niet een tof project wat al jaren loopt wat ik nu dan kan gaan hypen?
Een nieuwe Descent ofzo? Een nieuwe Monkey Island?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:50:31 #191
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_68848220
Nouja, die rechten gaan ooit ergens heen ...


... dus blijven hypen
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_68848461
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:41 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Nee maar serieus, is er niet een tof project wat al jaren loopt wat ik nu dan kan gaan hypen?
Een nieuwe Descent ofzo? Een nieuwe Monkey Island?

Starcraft Ghost

Edit:

pick your choice: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_vaporware#Games
Glaze3D van BitBoys, ook al zo''n hyped up videokaart toentertijd
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 mei 2009 @ 19:08:07 #193
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68848665
Wat niemand in overweging lijkt te nemen is dat 3drealms inderdaad dichtgaat, omdat Apogee weer opnieuw in het leven geroepen is en DNF gold is.

Er is namelijk sowieso geen enkel officieel statement (behalve van de webmaster dat 3drealms inderdaad dichtgaat) over de sluiting en over DNF wordt zelfs helemaal niets verklaard. Geruchten zat, maar er is niemand van take2 of 3drealms die hebben verklaard dat DNF niet meer gereleased wordt.

Kortom, de enige "bevestiging" die er is is van de webmaster van 3drealms die zegt dat het waar is dat de studio dichtgaat en dat er -nu- niet gewerkt wordt aan DNF. En dat kan net zo goed betekenen dat de game klaar is.

In ieder geval lijken de mensen die zo abrupt ontslagen zijn er redelijk vrolijk onder.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 19:12:49 #194
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_68848797
Het is ook wel vreemd als je kijkt naar die bugslist van twee maanden geleden ...

... maar een pessimist zou zeggen dat mensen er gewoon niet tegen kunnen dat het voorbij is.


Maar ik heb er vertrouwen in
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_68848850
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 19:08 schreef Swetsenegger het volgende:
In ieder geval lijken de mensen die zo abrupt ontslagen zijn er redelijk vrolijk onder.
[ afbeelding ]
Ah, het is nu duidelijk waarom het zo lang duurde: tong80 werkt er ook!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 mei 2009 @ 19:25:25 #196
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68849516
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 19:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
Briljant!

Wat geniaal dat er nog mensen zijn die denken dat deze game ooit uit gaat komen!
Niemand die begrijpt waar om de game Duke Nukem Forever heet?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 mei 2009 @ 19:51:50 #198
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  zaterdag 9 mei 2009 @ 20:45:21 #199
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 mei 2009 @ 20:50:00 #200
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68852299
Dat stuk uit de telegraaf bewijst wel weer dat oude media zich niet met games moeten bemoeien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')