Sarcasme staat je niet Q.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:08 schreef Q. het volgende:
Ik hou er vertrouwen in dat hij binnenkort uitkomt.
Nou ja, ze hebben nog MEER dan $128 miljoen naast natuurlijk rendement. Dus ik kan me met deze cijfers niet echt voorstellen dat ze nu $5 miljoen te kort zouden komen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Uiteraard is een game die 12 jaar in ontwikkeling is sowieso de duurste game ooit gemaakt. De hele GTA-reeks is gemaakt in die tijd.
[..]
Dat is toch al meer dan 1/3 van de geschatte kosten. Wat dure software, een kantoorpand en weet ik veel wat voor rare toestanden erbij en je zit zo aan de $10M.
3Dfx is op vergelijkbare wijze aan z'n eind gekomen. Een bekend gegeven is dat ze bijvoorbeeld $50K aan lunchkosten hadden elke maand. Ze dachten dat het geld niet op kon en hebben onvoorstelbare bedragen verbrast, terwijl ze ondertussen niet door hadden dat ze links en rechts werden ingehaald door andere bedrijven. Ik kan me goed voorstellen dat er bij 3DR net zo'n sfeertje heerste.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:38 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, op naar de volgende vaporware: een geintegreerde foksearch.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Uit nostalgie heb ik maar wolfenstein 3D voor m'n ipod touch gekocht
Ik Duke 3d op XBLA!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Uit nostalgie heb ik maar wolfenstein 3D voor m'n ipod touch gekocht
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:38 schreef Pheno het volgende:
quote:Take this into consideration: just a few weeks ago, George Broussard said that the team had hit a milestone with Duke Nukem Forever. Then, without warning, the company simply closes its doors. Soon afterwards, Wiederhold re-posts his original Chair story, followed by other "ex-employees" releasing DNF renders and screenshots owned by Take 2 Interactive earlier today. Is this a coincidence, or just high hopes? Is Duke Nukem Forever fact or fiction? Or, more importantly, is the game going gold and all the media bliss is just a means to heat up the hype once again?
bron
We zitten voor altijd aan de lite search vast ben ik bang....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:38 schreef Pheno het volgende:
Nee maar serieus, is er niet een tof project wat al jaren loopt wat ik nu dan kan gaan hypen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:38 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee maar serieus, is er niet een tof project wat al jaren loopt wat ik nu dan kan gaan hypen?
Een nieuwe Descent ofzo? Een nieuwe Monkey Island?
Ah, het is nu duidelijk waarom het zo lang duurde: tong80 werkt er ook!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:08 schreef Swetsenegger het volgende:
In ieder geval lijken de mensen die zo abrupt ontslagen zijn er redelijk vrolijk onder.
[ afbeelding ]
Briljant!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |