Aan de term vengeance te zien, kan het misschien zelfs zijn dat ze niks van features ge-cut hebbenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:22 schreef SpankmasterC het volgende:ik interpretter het als volgt: ze gaan eindelijk eens realistisch doen qua features die ze in de game willen en HIJ GAAT OVER 2 WEKEN UITKOMEN!!!
5 jaar? Maak daar maar gerust 10 jaar van.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:42 schreef Khadgar het volgende:
Zal ik jullie es wat bizars vertellen? Ik heb vannacht gedroomd over Duke Nukem Forever... en het suckte zwaar.... Resolutie van 400x800 ofzo, echt vage shit. Cartoony stijl die op zich wel OK was. Maar het spel was echt een spel dat 5 jaar terug uit had moeten komen...
Wie zegt dat het fullscreen was?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:26 schreef vosss het volgende:
Overigens vraag ik me af wat jij voor monitor hebt als die resoluties van 400 bij 800 aankan.
Volgens mij ligt ie dan sowieso al op zn zij en zelfs dan nog is het een rare reso
Ik sta al sinds de eerste aankondiging zo te hupsen....quote:
Twas een droom he, hoeft niet realistisch te zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:26 schreef vosss het volgende:
[..]
5 jaar? Maak daar maar gerust 10 jaar van.
Overigens vraag ik me af wat jij voor monitor hebt als die resoluties van 400 bij 800 aankan.
Volgens mij ligt ie dan sowieso al op zn zij en zelfs dan nog is het een rare reso
tvp! Blijft leuk speculerenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Guys we hebben helemaal de laatste update gemist!
George heeft een screenshot vrijgegeven met daarop wat bugs die gesquasht gaan worden, om aan te tonen dat ze toch écht bezig zijn met de game!
Uit de screen blijkt dat er cheats in de game voor gaan komen, en voertuigen!
[ afbeelding ]
Nooit gebruikt dat ding eigenlijk werkte dat in de SP ook?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:55 schreef Devolution het volgende:
HolodukeToch wel een van de meest toffe dingen in D3D toenertijd. Perfect om vallen mee te zetten in dukematches
![]()
dacht al... hij zal toch niet gold worden?quote:
Die Broussard weet weer subtiel de hype-trein te starten.. Mondjesmaat komen er steeds positievere berichten op zijn twitter..quote:
Ja maar hij komt nu echt binnen 2 weken uit.......................quote:Op donderdag 16 april 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zullen we anders gewoon afspreken dat we dit topic pas kicken als ie officieel gold gegaan is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |