quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:14 schreef cemeteryslut het volgende:
ik zal de mijn white-ink avontuur dan ook maar even showen, over een paar weken wordt ie weer bijgewerkt:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:47 schreef Webby het volgende:
Een klein stukje er van:
[ link | ]
Hij is nu een weekje oud en lekker vol met velletjes.
quote:Op zondag 7 september 2008 08:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Die tekens heb ik pas laten bijwerken en uitbreiden bij mijn vaste artiest tattoo Mario en eindelijk na teveel jaar ben ik tevreden over mijn chinese tekens tattoo![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
zijn jullie ook bekend met ambigrammen?
mijn vriend heeft er 1 zelf ontworpen![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 14:02 schreef MarMar het volgende:
dit is mn nieuwste en mn mannetje kreeg traantjes toenie zag dat hij ook een letter mocht!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:10 schreef Miriampje het volgende:
Ik heb in december een tattoo laten zetten
quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:53 schreef Doagere het volgende:
Nog steeds dezelfde.Heb deze sinds juni 2006. En nee, er komt niks bij.
quote:Op zondag 21 september 2008 22:09 schreef NieTTus het volgende:
27 oktober wordt de mijne bijgewerkt, als die genezen is hier een plaatje! (laatste geplaatst toen ie echt NET gezet was..)
Dit was hem trouwens![]()
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:56 schreef Eliminator20 het volgende:
ff pimpen met mijn tattoo
2 weken geleden laten zetten
quote:Op zondag 28 september 2008 18:25 schreef saaw het volgende:
vanmiddag gezet, net gewassen en vers ingesmeerd
quote:
Precies, die wetgeving cq richlijnen slaan op veel punten nergens op. Al helemaal niet op het feit dat de minister toestaat dat er kinderen tussen de 12 en 16 jaar onder toezicht van een ouder een tattoo en/of piercing mogen nemen wanneer daar een toestemmingsformulier voor word getekend. Gelukkig zijn de meeste artiest bij de volle verstand en weigeren ook maar iets te doen bij een persoon van die leeftijd.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:53 schreef Evil-Cherry het volgende:
Over verzorging; waar heel veel artiesten eerst adviseerden om te smeren, wordt nu hun mond gesnoerd door de wet. Mijn artiest keek me alleen heel streng aan en zei dat ik wel wist hoe het moest en dat ik beter ivm de wondspray een dag of twee sowieso niet mocht smeren.
Smeren raakt een beetje in de illigaliteit. Zonde :S
Natuurlijk zeg ik ook niet dat je nooit naar je tatoeëerder moet luisteren. Maar zij hebben meestal een standaard advies dat niet zomaar voor iedereen geschikt is. Zo raden veel tatoeëerders uierzalf aan, ik kan daar zelf bijvoorbeeld absoluut niet tegen. Mijn vriend krijgt daarentegen weer problemen met Bepanthen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:26 schreef TattoozZz het volgende:
[..]
Elke artiest heeft zijn eigen manier van advies voor de verzorging van een tattoo, er zijn veel verschillende manieren die goed zijn, maar als een artiest jou verteld hoe jij hem moet verzorgen dan kan je het beste daar aan houden, geen enkele artiest wil garant staan voor het 'verzieken' van een tattoo als zijn manier van verzorging niet opgevolgd word.
Ten eerste ben je al bij de desbetreffende artiest terecht gekomen omdat je onder de indruk van zijn werk bent, en ten tweede omdat je zeker ben van zijn kennis en ervaring, dus waarom zou je de adviezen van een ander opvolgen als je daarmee zijn kennis en ervaring in twijfel trekt.
Elke tattoo die bij iedere persoon gezet word is ook een reclamepaal voor zijn eigen, dus zou niet graag zien dat door een (mogelijke) foutieve verzorging de tattoo er kwalitatief slecht uitgaat zien, uiteraard word er dan door mensen gevraagd wie heeft hem gezet, dus komt de plaatser als eerste ter sprake, en word degene die de foutieve verzorging heeft aangepraat niet genoemd. En dit kan een andere (on-)ervaren artiest, wijsneus of persoon die naast je zit in de kroeg zijn.
Volg gewoon het advies van je eigen artiest op.
Ik heb dit geprobeerd. Meerdere keren op verschillende manieren geprobeerd met hem in contact te komen. Niet gelukt en hoop maar op gegeven. Misschien heb ik wel pech of doe ik het helemaal verkeerd.quote:Op maandag 29 september 2008 22:46 schreef wes55 het volgende:
[..]
maak dan gewoon een afspraak met Yann zelf. beetje zielig als je een tattoeerder zijn stijl laat kopieren. wordt nooit zo mooi als van Yann zelf.
Deels heb je ook gelijk, alleen er zijn teveel mensen die op het advies van een leek afgaan omdat ze op intenret iets lezen of van een ander horen nee zo moet je het doen. Schiet niet op. Zoiezo is per persoon alles anders, ieder persoon werkt en woont in andere omgevingen, heeft een andere optiek over hygiene en in bepaalde producten kunnen bestandsdelen zitten waar mensen allergisch voor zijn, daarom is bij het aanbevelen van de bruikbare product het beste om te vragen of mensen allergisch zijn voor bepaalde bestandsdelen en mede door allerlei van dat soort factoren kan het genezingsproces anders gaan met verschillende behandelwijzen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:53 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Natuurlijk zeg ik ook niet dat je nooit naar je tatoeëerder moet luisteren. Maar zij hebben meestal een standaard advies dat niet zomaar voor iedereen geschikt is. Zo raden veel tatoeëerders uierzalf aan, ik kan daar zelf bijvoorbeeld absoluut niet tegen. Mijn vriend krijgt daarentegen weer problemen met Bepanthen.
Ook goede tatoeëerders hebben weleens adviezen waar ik toch echt niet achter kan staan....
Zo vond één van mijn tatoeëerders bijvoorbeeld dat het onzin is om een tatoeage na het zetten in te pakken in folie terwijl ik nog 2 uur met de trein naar huis moest... ook zag hij persoonlijk niet echt het nut in van smeren en hield hij mijn tatoeage zelfs al droog tijdens het tatoeëren. Toch wordt hij, ook internationaal, gezien als een goede tatoeëerder.
Daarom zeg ik, probeer een goede manier voor jezelf te vinden, werkt iets, dan blijf je dat gewoon doen.
Verder is het echt niet zo dat je een goed gezette tatoeage automatisch helemaal verprutst als je bijvoorbeeld niet smeert. Ik heb het weleens drooggehouden om te testen. Ik kreeg niet eens echt korstjes (wel de eerste dagen gewassen met zo heet mogelijk water) maar vond het strakke/droge gevoel van de huid niet prettig aanvoelen. Het deel dat ik droog heb gehouden zag er ná genezen exact hetzelfde uit als de rest maar ik had wel het idee dat het langer duurde voordat het helemaal genezen was.
Probeer anders Lionel te bereiken, http://el.fahy.free.fr/index2.html, hij doet wel is gasttattooeren bij Nico @ 25tolifetattoos in Rotterdam. Lionel is ook te vinden op Tattoo Conventies.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:08 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Ik heb dit geprobeerd. Meerdere keren op verschillende manieren geprobeerd met hem in contact te komen. Niet gelukt en hoop maar op gegeven. Misschien heb ik wel pech of doe ik het helemaal verkeerd.
Of probeer het via de myspace van hun studio... linkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:08 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Ik heb dit geprobeerd. Meerdere keren op verschillende manieren geprobeerd met hem in contact te komen. Niet gelukt en hoop maar op gegeven. Misschien heb ik wel pech of doe ik het helemaal verkeerd.
Wilde ik ook postenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:34 schreef TattoozZz het volgende:
[..]
Probeer anders Lionel te bereiken, http://el.fahy.free.fr/index2.html, hij doet wel is gasttattooeren bij Nico @ 25tolifetattoos in Rotterdam. Lionel is ook te vinden op Tattoo Conventies.
merciquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:11 schreef Enfermera het volgende:
saaw, je tattoo is echt ge-wel-dig![]()
![]()
Supergaaf die sterren zo op je rug/zij!
erg mooiquote:Op zondag 28 september 2008 18:25 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vanmiddag gezet, net gewassen en vers ingesmeerd
Even teruggezocht. Een positie is "Angel" (die is best duidelijk) en de andere positie is schijnbaar "Raph" (van Raphael, zo heet die kerel). DIe is wat lastiger te zien. Astuquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat ambigram in de OP, ik weet nog steeds niet wat daar nou moet staan
Het is een hoofdletter N.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:48 schreef Empathologica het volgende:
Bij 'Angel' staat de n niet op z'n kop?
Jelle?quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:35 schreef TattoozZz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de mijne, een goeie foto
indeedquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:57 schreef TattoozZz het volgende:
[..]
Klopt ! Goeie tattoo artiest en hele relaxte gozer
quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:56 schreef Chocolate het volgende:
Heb afgelopen zondag eindelijk mijn tattoo laten zetten. Ben er ech superblij mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:57 schreef TattoozZz het volgende:
[..]
Klopt ! Goeie tattoo artiest en hele relaxte gozer
I second that! Een zeer goede artiest! Hij heeft mijn onderbeen onder handen genomen. Nog 1 sessie en dan is het een 1/2 leg-sleeve of hoe noem je zoietsquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Idd goede artiest zo te zien! Mooi armpje
Nee, niet gemist, ik vergeet de foto's steeds van me foon af te halenquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Heb ik gemist of Purple Rose haar aanwinst (al heeft of) al heeft laten zien?
Was wel benieuwd hoe het eruit is komen te zien.
Fotos ??quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
I second that! Een zeer goede artiest! Hij heeft mijn onderbeen onder handen genomen. Nog 1 sessie en dan is het een 1/2 leg-sleeve of hoe noem je zoiets![]()
![]()
Ken jij plekken waar tattoo's helemaal niet pijnlijk zijn dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:38 schreef welkominspace het volgende:
iemand ervaring met tattoo final touch in groningen?
en klopt het dat de binnenkant van je onderarm een zeer pijnlijke plek is?
mwah kan wel wat hebben, maar toch.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ken jij plekken waar tattoo's helemaal niet pijnlijk zijn dan?
Tuurlijk doet et wel ff zeer, maar come on, ondraaglijk is het nou ook weer niet.
Of ben je een watje?
jaha, ik heb der eentje aan de binnenkant van mn onderarm
wiet!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:46 schreef MarMar het volgende:
Wat is al dat gemiep over waar het meer pijn doet?
Dat moet je maar gewoon over hebben voor een mooie tattoo.
@ Welkominspace: ik ga je keihard uitlachenmet je verdoving...
Retegoed plan! Dan wordt je bloed lekker dun en gaat het lekker veel bloeden! Dat zal vast veeeeeeeeel minder pijn doen en ook een mooier resultaat geven!quote:
Staan hier ergens in 1 van de vorige topicsquote:
Ik heb gisteren eentje laten zetten op mijn lies/onderbuik en die deed echt helemaal niet pijn!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Tuurlijk doet et wel ff zeer, maar come on, ondraaglijk is het nou ook weer niet.
Of ben je een watje?
jaha, ik heb der eentje aan de binnenkant van mn onderarm
op je borstquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
echt al 10x gezien, minstens. maar blijft mooi. oh en tvp's enzo.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:35 schreef TattoozZz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de mijne, een goeie foto
Als jij al 10 keer de gehele tattoo heb gezien dan verklaar ik je nu helderziend.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:48 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
echt al 10x gezien, minstens. maar blijft mooi. oh en tvp's enzo.
Bekende tattoo!quote:
quote:
me pc en foon willen niet meewerken zodat ik me tattoo foto's eraf kan halenquote:
Die heb je bij jezelf gezet met je andere hand..? In alle andere gevallen vind ik het niet bepaald een meesterwerk....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:13 schreef welkominspace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De mijneik heb nu alleen wel m'n poot de hele dag in uierzalf
dat geplak overalmaar verder blij met het rusultaat
Vor ik trouwens verderga, oldskool/newskool is maar een heel klein stukje van wat er mogelijk is. En mijn uitleg hieronder is maar een kleine eigen mening van hoe old en newskool voor mij eruit moeten zien. Oldskool is/ kan zijn zoals de vroegere zeelui getattooeerd konden worden, waar die vroeger mee thuis konden komen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 07:48 schreef Psygisch het volgende:
ah sorry het was alweer laatkan me zo niet voorhalen wat verschil is tussen oldskool en newskool, maar bedoel je gebruik van naalden alleen? zoals dikkere lijnen oldskool enz?
want als het verder niet uitmaakt, dan newskool
Infinity met een y?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:07 schreef Fipotje het volgende:
Hey,
Zit al een tijdje deze reeks te volgenen wil zelf ook zo graag een tattoo maarja wat voor 1 he
dilemma's
Liefts wil ik natuurlijk een tattoo die uniek is maar wil ook graag dat infiniti symbool hebben, om verschillende redenen. Alleen het symbool alleen is zo kaal, heeft iemand voorbeelden van die tatoo's (infiniti tattoo in google is niet echt een succes dus)
thx
Aye ben nog niet helemaal wakker :p (yeye kut smoes I know)quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:16 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Infinity met een y?
Gewoon een 8 op z'n kant toch?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:53 schreef SHE het volgende:
Schaambeen ( oud, moeet bijgewerkt worden )
[ afbeelding ]
Niet doen, tot minstens 6 weken erna, daarna met hoge factor insmeren als je 'm niet supersnel wilt laten verblekenquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:35 schreef DAMH het volgende:
Trouwens hoe zit het bv met zonnebanken nadat je een tattoo hebt laten zetten?
oké dus of ff met een tshrtje ofsow afdekken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Niet doen, tot minstens 6 weken erna, daarna met hoge factor insmeren als je 'm niet supersnel wilt laten verbleken
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:10 schreef DAMH het volgende:
[..]
oké dus of ff met een tshrtje ofsow afdekken.
gave tattoo's! kan het zijn dat ik de nek tattoo ooit ergens op een album hoes heb zien staan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:53 schreef SHE het volgende:
Ik ben ook weer bijgewerkt, oud & nieuw door elkaar. in afwachting van bakcpiece bij Nico.
Nek ( net gezet, moet nog bijgwerkt worden )
[ afbeelding ]
Die in mijn nek is het horusoog:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
gave tattoo's! kan het zijn dat ik de nek tattoo ooit ergens op een album hoes heb zien staan?
Ben gister nog even een prijs gaan checken voor een klein beetje tekst op de binnenkant bovenarm, en moest zorgen dat ik zaterdag ochtend meteen daar ben aangezien de zaterdag first-come, first served dag is. Heb weer zin in die naald na 2 jaar!
Ik sport gewoon hoor; je huid kan dat prima hebben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:01 schreef DAMH het volgende:
Hehe nog een vraagje, volgende week ben ik aan de beurt vandaar,, hoe zit het trouwens met Sporten?
Wil ik zoeken naar vergunninghouders, krijg ik een foutmelding met "this page can not be found"quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Ook in het piercingtopic gepost, maar als de studio hier niet opstaat mogen ze NIEt tattoeren en zijn ze illegaal bezig:
http://www.veiligtatoeerenenpiercen.nl/
Dat je het weet
En vergunning wil trouwens NIET zeggen dat het een goede zaak is.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:35 schreef LeonH het volgende:
[ afbeelding ]
Vers van de naald![]()
onduidelijk waar hij zit, maar het is dus de binnenkant linkerbovenarm (ofzoiets)
en ja er zit een betekenis achter
en nee hij kon helaas niet groter aangezien ik accountant opleiding doe, en zo nu en dan ook op kantoor rond hang
De meest originele tattoo die ik ooit gezien hebquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:28 schreef -ladybird- het volgende:
Mensen, ik kom hier niet heel vaak maar ik kwam iets tegen en ik denk dat moet ik hier even neerzetten:
[ afbeelding ]
Of je leest wat ze erbij verteldquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:45 schreef ico_nld het volgende:
[..]
De meest originele tattoo die ik ooit gezien heb(niet de mooiste, maar dat maakt de originaliteit helemaal goed
) Briljant gevonden, maar toch ook weer benieuwd wat voor jou de redenen zijn geweest om deze tattoo te zetten
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:53 schreef SHE het volgende:
Ik ben ook weer bijgewerkt, oud & nieuw door elkaar. in afwachting van bakcpiece bij Nico.
Nek ( net gezet, moet nog bijgwerkt worden )
[ afbeelding ]
Voet/enkel ( net gezet, komt nog een heel gedoe omheen )
[ afbeelding ]
Schaambeen ( oud, moeet bijgewerkt worden )
[ afbeelding ]
Rug rechts onder ( oud moet bijgewerkt worden )
[ afbeelding ]
aaah, die's gaafquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:28 schreef -ladybird- het volgende:
Mensen, ik kom hier niet heel vaak maar ik kwam iets tegen en ik denk dat moet ik hier even neerzetten:
[ afbeelding ]
Hijs niet van mij hoorquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:45 schreef ico_nld het volgende:
[..]
De meest originele tattoo die ik ooit gezien heb(niet de mooiste, maar dat maakt de originaliteit helemaal goed
) Briljant gevonden, maar toch ook weer benieuwd wat voor jou de redenen zijn geweest om deze tattoo te zetten
Haha, slim van mequote:Op maandag 20 oktober 2008 19:13 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Hijs niet van mij hoorgevonden op internet.
dankje! krijg er gave reacties op iig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:02 schreef -Peach het volgende:
Simpel en leuk.Stijl letters is tof! Maarruh...geen behoefte om de betekenis erachter te vertellen?
Aan de ene kant vind ik het er erg tof uit zien. Maar aan de andere kant doet het me denken aan van die boterhamworst met een gezichtje erin.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:51 schreef Kings het volgende:
Niet helemaal in dezelfde lijn als dit topic, maar toch best grappig (voor mensen die naast henna nog andere opties voor tijdelijke tattoos willen proberen)
[ afbeelding ]
Gezien de egale kleur bruin, zal er niet gewoon een spraytan gebruikt zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:59 schreef scrub_nurse het volgende:
dat lukt toch ook nooit in 1x, en hoe krijg je dan die hele trui weer op dezelfde plek?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:28 schreef -ladybird- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat er bij de tattooboer boeken vol met dergelijke plaatjes liggen, of dat je er mijn zijn/haar hulp gerust een naar wens kan laten tekenen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil een klavertje vier op de binnenkant van mijn pols.
Maar ik kan geen mooie klavertjes vinden
Dat tweede resultaat!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:27 schreef Gwywen het volgende:
Inderdaad, daar zitten echt mooie tussen!
mag ik vragen waarom? (gewoon interesse omdat ik er ook over nadenk namelijk om dat mn volgende tattoo te laten worden alleen dan op een andere plaatsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil een klavertje vier op de binnenkant van mijn pols.
als je niet je hele rug vol gooit, is het toch niet zo erg duurquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:50 schreef theKiD het volgende:
* Dikke twijfel*
Heb eigenlijk niet al te veel centen meer.. en komt nog wel wat duurs aan.. (APK en Kerst en een lang weekend weg) Maar toch, maar toch, maar toch blijft het kriebelen om nog 1 sessie te doen zodat me hele onderbeen af is..![]()
*word er gek van* Denk toch dat ik me spaarrekening eens ga aanspreken binnenkort..
Hoe weet jij nu hoe mijn portomonee eruit ziet? Wat voor jou niet duur is, kan voor een ander wel duur zijn.. En ik vind 80 euro per uur toch redelijk aan de prijsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als je niet je hele rug vol gooit, is het toch niet zo erg duur
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu hoe mijn portomonee eruit ziet?
Beledigd niet echt, maar vond het een rare opmerking. Als ik ervanuit ga dat de grote plaat al meer dan 500 euro heb gekost, je moet het maar over hebben op het eind van de maand..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]wist niet dat je beledigd was
![]()
waarschijnlijk is mijn portemonnee kleiner, maar die discussie is toch zinloos
ja okay. 500 euro hoest ik ook niet zomaar op, maar als ik eerlijk ben vind ik 80 euro per uur niet super duur voor iets wat levenslang meegaat. Zo'n bedrag kan je ook uitgeven tijdens een avondje stappen. Dus zo'n bedrag is toch relatief.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Beledigd niet echt, maar vond het een rare opmerking. Als ik ervanuit ga dat de grote plaat al meer dan 500 euro heb gekost, je moet het maar over hebben op het eind van de maand..
Met een uurtje heb je niet echt veel staan. Waar ik heen ga is het 120 per uur. Meer dan waard maar gaat nog lang duren voor ik weer kan. Vriendje wil nog eerst zijn sleeve afmaken en daarna ga ik die van mij laten verlengen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja okay. 500 euro hoest ik ook niet zomaar op, maar als ik eerlijk ben vind ik 80 euro per uur niet super duur voor iets wat levenslang meegaat. Zo'n bedrag kan je ook uitgeven tijdens een avondje stappen. Dus zo'n bedrag is toch relatief.
Das idd de pech.. dat er in een uurtje niet zo erg veel op hoeft te staan..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:58 schreef n0a het volgende:
[..]
Met een uurtje heb je niet echt veel staan. Waar ik heen ga is het 120 per uur. Meer dan waard maar gaat nog lang duren voor ik weer kan. Vriendje wil nog eerst zijn sleeve afmaken en daarna ga ik die van mij laten verlengen.
Natuurlijk is het 80 euro per uur niet duur voor iets dat levenslang meegaat, maar dat staat toch helemaal los van de discussie of je dat geld op dat moment er aan uit kan geven of niet?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja okay. 500 euro hoest ik ook niet zomaar op, maar als ik eerlijk ben vind ik 80 euro per uur niet super duur voor iets wat levenslang meegaat. Zo'n bedrag kan je ook uitgeven tijdens een avondje stappen. Dus zo'n bedrag is toch relatief.
Jezuspoepjes, veel succes alvast!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:21 schreef Sleeve het volgende:
Dinsdag mag ik weer! Ik hoop dat ik het zo'n 5 uur vol ga houden, maar aangezien we naar de knieholte, achterkant en binnenkant bovenbeen gaan zal dat wel niet lukken
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:21 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Dinsdag mag ik weer! Ik hoop dat ik het zo'n 5 uur vol ga houden, maar aangezien we naar de knieholte, achterkant en binnenkant bovenbeen gaan zal dat wel niet lukken
google is je vriendquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:15 schreef Steeven het volgende:
Ik zit er al een tijdje aan te denken om een tatoeage te nemen. Ik heb geen twijfels wat betreft het idee dat het er voor eeuwig zit, dat maakt me niet zoveel uit. Ik wil 'em op mijn onder- of bovenarm met een persoonlijke Latijnse tekst. Iemand daar ervaringen mee/voorbeelden van? Ik kan ze niet echt vinden :x. Ik ben gewoon benieuwd hoe dat eruit ziet in verschillende lettertypen en de grootte ervan.
Ej ParanoidEv,quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:03 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Jezuspoepjes, veel succes alvast!
Thnx! Zal eens ff in de gallery kijkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:39 schreef ParanoidEv het volgende:
Errol http://www.inkstitution.com/ ?
Of Claudia http://classicinkandmods.com/claudias-tattoo-gallery-01/
Ok 2 dingen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mag ik vragen waarom? (gewoon interesse omdat ik er ook over nadenk namelijk om dat mn volgende tattoo te laten worden alleen dan op een andere plaats)
Ik heb de Ierse vorm van het klavertje. Een Shamrock; klavertje 3. (Symbool Ierland onder andere) Heb hem zelf ontworpen en als mijn tweede tattoo laten zetten. De Klaver staat op mijn kuit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok 2 dingen.
1. Toen ik 4/5 jaar was, heb ik een echt klavertje vier gevonden in het gras.
Die ben ik kwijtgeraakt bij mijn laatste verhuizing.
De kans dat je ooit weer een klavertje vier vind is echt nihil.
2. Volgens de legende stelt elk deelblad iets voor: het eerste de hoop, het tweede vertrouwen, het derde liefde en het vierde geluk.
toevallig afgelopen vrijdag dezelfde plaats laten zetten,, was me eerste,, entsja wat betreft de pijn,, het voelt hinderlijk en afentoe wat irritant maar echt pijn doet het niet, vond het alleen richting me oksel aan de binnenkant vervelend (in de zin van, schiet op daarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:04 schreef nvido het volgende:
Nog twee dagen. En dan is eindelijk de grote dag daar.
Ben wel een beetje zenuwachtig, vooral omdat ik allerlei verschillende verhalen hoor over de pijn etc.
Ik laat hem op mijn linkerbovenarm zetten, van t-shirt hoogte tot aan de bovenkant van de schouder.
I'm excited!
Fotoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb de Ierse vorm van het klavertje. Een Shamrock; klavertje 3. (Symbool Ierland onder andere) Heb hem zelf ontworpen en als mijn tweede tattoo laten zetten. De Klaver staat op mijn kuit.
Ik heb alleen een kleine foto blijkbaar, dacht ook nog een grote foto te hebben....quote:
Hm oké. Nou ja, ik zie het allemaal wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:16 schreef DAMH het volgende:
[..]
toevallig afgelopen vrijdag dezelfde plaats laten zetten,, was me eerste,, entsja wat betreft de pijn,, het voelt hinderlijk en afentoe wat irritant maar echt pijn doet het niet, vond het alleen richting me oksel aan de binnenkant vervelend (in de zin van, schiet op daar)
Wie heeft hem gezet?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:26 schreef Geomancer het volgende:
Vandaag eindelijk m'n tattoo laten zetten! Bij Dragon Tattoo in Eindhoven, echt een prima shop. Kon meteen gaan zitten.
Ben er erg blij mee.
Ligt er aan hoe groot je huidige tattoo is natuurlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, kenners?
ik heb op m'n schouder een tattoo die stom is, en daar wil ik wat overheen.
nu heb ik m'n hele leven al wat gehad met vleugels.
mijn idee: op iedere schouder een vleugel(tje) laten zetten.
maar zou je een tattoo mooi kunnen coveren d.m.v. een vleugel?
qua kleuren en dat soort dingen?
iemand die hier een idee over heeft?
dankquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
fuck ik vindt die mrBrightside tat echt kewwlll
Nicequote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb alleen een kleine foto blijkbaar, dacht ook nog een grote foto te hebben....
Hier net gezet op mijn witte kuiten
Pas op! kleine foto![]()
zwart, rood.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 05:40 schreef theKiD het volgende:
@MissyMirjam, ligt er ook aan wat voor kleur je huidige tattoo heeft en hoe groot die nu is. Vooral donkere kleuren zijn moeilijker te coveren als ik dat zo her en der hoor. En een vleugeltje is meestal wit-achtig? engelenvleugeltjes neem ik aan? Maar denk dat je daar beste ff voor advies naar een sjop kunt gaan..
En als je eerst een paar laserbehandelingen laat doen zodat ie een stuk lichter word?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
langs de shop geweest, helaas is mijn idee onmogelijk
de vleugel zou dan heel erg zwart en massief moeten worden, dat is natuurlijk geen gezicht.
jammer hoor
Mooi ontwerp, leuke stijl ook!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:24 schreef Coam het volgende:
De mijne:
Toen hij net gezet was:
[ afbeelding ]
Jelle heeft hem gezet, bij tribal trading in Tilburg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:02 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Mooi ontwerp, leuke stijl ook!
Hoe kwam je op dit idee en wie heeft 'm gezet?
sow! das echt mooi priegelwerk!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:24 schreef Coam het volgende:
De mijne:
Toen hij net gezet was:
[ afbeelding ]
Wat later. Die andere is die van mn vriend.
[ afbeelding ]
ik zat ook aan zoiets te denken....quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:24 schreef Coam het volgende:
De mijne:
Toen hij net gezet was:
[ afbeelding ]
Wat later. Die andere is die van mn vriend.
[ afbeelding ]
ja is idd vanwege de tekst van The Killers. Ben helemaal verslaafd aan die band sinds de eerste keer dat ik een paar jaar terug een track van hun hier op de radio hoorde. En dit nummer omschrijft een beetje veel m'n liefdesleven. En de herhaling van dit alles zeg maarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ik zat ook aan zoiets te denken....
links waar nu drop junkie staat, stond bij mij heel lang mrBrightside...
gaaf nummer... Killers zijn zowieso top...
ik neem aan dat t bij jouw ook mbt the killers is?
( aan je t-shirt te zien op je homepage foto dingus)
Killersquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:50 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja is idd vanwege de tekst van The Killers. Ben helemaal verslaafd aan die band sinds de eerste keer dat ik een paar jaar terug een track van hun hier op de radio hoorde. En dit nummer omschrijft een beetje veel m'n liefdesleven. En de herhaling van dit alles zeg maar
maarre homepage foto dingus?
Dankjewel! En ook dankjewel voor de rest van de complimenten!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:59 schreef Gwywen het volgende:
@Coam: is die van jou gebaseerd op een het patroon van een henna-tatoeage?
Ik vind 'm heel mooi hoor.
Das zo'n haida geval of niet? heeft het ook nog een betekenis?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:37 schreef nvido het volgende:
Zo, de nieuwe batterijen zitten in 't toestel.
Gister dus laten zetten bij Ronnie van Down4Life in Enschede.
Ik ben meer dan tevreden.
Ik vind "Quidquid latine dictum sit, altum videtur" wel erg gaafquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:15 schreef Steeven het volgende:
Ik zit er al een tijdje aan te denken om een tatoeage te nemen. Ik heb geen twijfels wat betreft het idee dat het er voor eeuwig zit, dat maakt me niet zoveel uit. Ik wil 'em op mijn onder- of bovenarm met een persoonlijke Latijnse tekst. Iemand daar ervaringen mee/voorbeelden van? Ik kan ze niet echt vinden :x. Ik ben gewoon benieuwd hoe dat eruit ziet in verschillende lettertypen en de grootte ervan.
Het is een polynesische tatoeage.quote:Op zondag 2 november 2008 23:13 schreef DAMH het volgende:
[..]
Das zo'n haida geval of niet? heeft het ook nog een betekenis?
wel cool ding
Let wel op dat je niet te vroeg bodylotion of creme er op smeert... de velletjes moeten er eerst echt helemaal af zijn en je moet eerst echt een mooi nieuw huidlaagje hebben... Doe je het eerder dat brandt het als een gekquote:Op maandag 3 november 2008 22:24 schreef n0a het volgende:
Ik doe 3 tot 4 dagen met bepanthen en daarna gewoon bodylotion/creme.
Mij werd aangeraden al vanaf dag 2 een zachte neutrale bodylotion (van vaseline het merk dus niet vaseline zelf) te gebruiken,, en brandt eigenlijk helemaal nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:52 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Let wel op dat je niet te vroeg bodylotion of creme er op smeert... de velletjes moeten er eerst echt helemaal af zijn en je moet eerst echt een mooi nieuw huidlaagje hebben... Doe je het eerder dat brandt het als een gek
Succes alvast! En maar goed denken aan het mooie eindresultaat als je de pijn voeltquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:13 schreef Sleeve het volgende:
Bepanthen is een goed alternatief voor uierzalf of vaseline als je daar, net zoals ik, gevoelig voor bent. Ik heb ook vaak Calendula zalf gebruikt en dat werkt ook prima.
Zaterdag is het weer zo ver! Dan gaan we verder met de lijnen aan de binnenkant en achterkant van mijn bovenbeen (en de knieholte). Ik kijk er, ondanks dat ik opzie tegen de pijn, toch wel heel erg naar uit. De vorige sessie waarin we de rest van de lijnen hebben gedaan heeft de tatoeage zoveel mooier gemaakt, de tekening is nu eindelijk goed zichtbaar.
Zodra ik eindelijk weer een batterijoplader voor de camera heb zal ik eens een foto plaatsen van wat details.
Wauw, ziet er vet uit...Ben benieuwd hoe t eruit ziet als hij helemaal klaar is!quote:Op woensdag 5 november 2008 23:19 schreef Sleeve het volgende:
De batterijlader van de camera is eindelijk weer teruggevonden, dus bij deze wat foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's van mijn bovenbeen posten doe ik pas als de rest van de lijnen klaar zijn en de tekening duidelijker is!
Vandaag weer een afspraak gehad. Het hoofd van de Samurai is gedaan (alleen de lijnen en schaduw in het haar), de onderarmen van de Samurai en nog een stukje van zijn kleding... Helaas trok ik het vandaag maar 4 uur. De haren zijn lijn voor lijn gezet... met een dunne naald natuurlijk, dus dat was geen pretje en kostte me zoveel energie dat ik het daarna nog maar een uurtje trok.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:10 schreef -Peach het volgende:
[..]
Wauw, ziet er vet uit...Ben benieuwd hoe t eruit ziet als hij helemaal klaar is!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:18 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
Fotoshoot gehad, tijdje terug.
vette tattoo, vette fotoquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:18 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
Fotoshoot gehad, tijdje terug.
Ohooooooo! Vettttttttttquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:43 schreef purplerose het volgende:
Ik heb net me tattooboer gebeld en een afspraak gemaakt om me volgende tattoo te laten zetten en 16 dec is de grote dagOok deze laat ik weer bij Arno in Gouda zetten en gelijk wat touch-ups aan me vorige (waar ik nog steeds een foto van moet posten
sorry guys hij komt er echt aan!)
Tis nog best snel ookik had verwacht ergens in februari ofzo vanwege de drukte die die heeft maar het is over 5 weken al zover
Ik zat ook lang te denken aan een f-sleutel (wilde iets met muziek) maar ten eerste speel ik drums en daarbij heb je niet zo heel veel aan een f-sleutel en ten tweede vond ik het een beetje afgezaagd. Heb dus toch voor een achtste noot gekozen (zie paar paginas terug).quote:Op zondag 9 november 2008 13:41 schreef Dupje het volgende:
Ik ga dit even bijhouden, zit zelf al tijd te denken aan een tattoo (wrs iets met F sleutel) maar ik ben er steeds maar niet uit.
Mja, ik speel cello, en dan ligt de bassleutel/f sleutel het meest voor de handquote:Op woensdag 12 november 2008 22:27 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
Ik zat ook lang te denken aan een f-sleutel (wilde iets met muziek) maar ten eerste speel ik drums en daarbij heb je niet zo heel veel aan een f-sleutel en ten tweede vond ik het een beetje afgezaagd. Heb dus toch voor een achtste noot gekozen (zie paar paginas terug).
Waarom heb je hem niet andersom neergezet? Als je nu je arm laat zakken staat ie op z'n kopquote:Op woensdag 12 november 2008 22:27 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
Ik zat ook lang te denken aan een f-sleutel (wilde iets met muziek) maar ten eerste speel ik drums en daarbij heb je niet zo heel veel aan een f-sleutel en ten tweede vond ik het een beetje afgezaagd. Heb dus toch voor een achtste noot gekozen (zie paar paginas terug).
Dat kan dan wel weer mooi uitpakken, want dan is het weer iets van jezelf.quote:Op donderdag 13 november 2008 07:31 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mja, ik speel cello, en dan ligt de bassleutel/f sleutel het meest voor de handDan heet ik Esther, wat ster betekent. Het leek me leuk ook daar iets mee te doen, maar ook sterretjes zie je te vaak terug. Nou heeft een vriend van me een combinatie gemaakt van f sleutel en sterretje, daar ga ik nog even over denken...
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom heb je hem niet andersom neergezet? Als je nu je arm laat zakken staat ie op z'n kop
Terecht! Ik vind het juist altijd raar als mensen het andersom zetten, dan zie je hem zelf nooit rechtop.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:06 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
Nou, ik heb hem in eerste instantie voor mijzelf gezet, en als ik er zo naar kijk staat ie goed! En zo zie ik het tijdens het spelen zelf ook goed.
Dat van die eerste en enige tattoo heb ik ook ooit gezegd. Nu zit ik pas op twee, maar weet waar je aan begint!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Jaaaa, binnenkort een afspraak maken voor m'n 1e (en enige) tattoo. En ik zeg lekker nog niet wat anders is de leukigheid ervanaf. Maar ik wil 'm al jaren
lange mouwen aan?quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
vette sjit arneaux!!
jammer genoeg zou mijn baas dat echt niet trekken...
heb jij daar geen last van bij de ABN?
waar ga je?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben al jaren moed bij elkaar aan het rapen voor deze, niet vanwege de naalden enzo (geen angst voor) maar omdat ik er 100% zeker van wil zijn en ik het een grote stap/beslissing vind. En hij wordt heel klein en smaakvol en ontzettend cool, dus 't zal wel meevallen.
Als het even kan naar Junkfood Johnny. Een vriendinnetje van me heeft bij hem gewerkt en die dude is echt een kunstenaar.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:03 schreef ParanoidEv het volgende:
Pfft van het weekend misschien de grote stap nemen naar tattoo's op m'n hand (vingers). Spannend!!
schijnt een topper te zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:24 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Als het even kan naar Junkfood Johnny. Een vriendinnetje van me heeft bij hem gewerkt en die dude is echt een kunstenaar.
Wat heb je nu allemaal ondertussen? Is je sleeve al af?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:03 schreef ParanoidEv het volgende:
Pfft van het weekend misschien de grote stap nemen naar tattoo's op m'n hand (vingers). Spannend!!
quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:06 schreef LeonH het volgende:
[..]
schijnt een topper te zijn.
een gozer die ik ken heeft ook z'n hele chest en armen gedaan daar, en dat zag echt super uit
ikzelf ga altijd naar body corner maar ben me aan het overwegen om ook eens naar Johnny te gaan. Is daar een lange wachtrij?
al mijn tatt's (4, en straks als mn backpiece af is worde er dus 2 daavan 1 hele grote) komen van silquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:14 schreef djfunk het volgende:
Playersclub in maastricht is ook wel een aanrader.. dan wel bij sil..
[..]
ben zooo benieuwdquote:Op donderdag 13 november 2008 22:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Jaaaa, binnenkort een afspraak maken voor m'n 1e (en enige) tattoo. En ik zeg lekker nog niet wat anders is de leukigheid ervanaf. Maar ik wil 'm al jaren
Sinds ik dat hier gezegd heb, wil ik 'm zelf eigenlijk welquote:Op maandag 3 november 2008 11:35 schreef Innocence het volgende:
[..]
Ik vind "Quidquid latine dictum sit, altum videtur" wel erg gaaf
Een oldbiequote:Op vrijdag 14 november 2008 11:39 schreef Gellarboy het volgende:
Hallo allemaal..
Questions, questions...Op mijn linkerschouder zit een wat stoerdere plaat, maar rechts wil ik nu juist iets heel subtiels. Op zich denk ik wel dat dat 'werkt', maar ik twijfel een beetje over de uitvoering en ook over de artist. Mijn huidige (waar ik op zich heel content mee ben) vertrouw ik niet een, twee, drie zoiets subtiels toe. Ik wil een lyric uit een nummer vanaf mijn sleutelbeen om mijn arm naar beneden laten spiralen, terwijl er hier en daar kleine bloemetjes vanaf groeien. Niet super macho dus, maar da's prima..
Heeft iemand enig idee waar ik terecht kan voor zoiets kleins? Het is best een lang stuk (""Whatever the cost of loving and trust... Remember, it is not going to last. It all fades to grey gets blown away and finally lost in the past.") dus ik wil echt kleine lettertjes.
Ik vind um gaaf!!!quote:Op zondag 16 november 2008 12:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb hem gister laten zetten, ik liep er langer met het idee rond maar toch de knoop doorgehakt:)
[ afbeelding ]
Ik wilde graag een kreeft (sterrenbeeld) maar als je normaal gesproken een kreeft als sterrenbeeld ziet, dan zie je een krab, Dus heb effe gegoogled en een goeie vriendin van me kwam op deze.
Mja, maar ik heb nog steeds geen antwoord.quote:
Calendula moet in principe goed zijn mits je niet allergisch bent voor iets wat erin zit.. Anders is gewone vaseline ook gewoon goed hoor!quote:Op zondag 16 november 2008 15:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hoe doen jullie het met nabehandeling? Ik heb van die vent een soort Callendula zalf meegekregen mar als ik dat erop smeer heel dun dan gaat het prikken en lijkt het wat te gaan opzetten en bobbelen. Wanneer kan je gaan douchen? Ik ga zoiezo 2 weken niet zwemmen.
Je kan meteen douchen zolang je je tattoo maar niet gaat insmeren met shampoo/zeep of whatever. Water is helemaal niet slecht voor een tattoo, dat is gewoon een fabeltje. Zwemmen moet je natuurlijk niet doen omdat daar allerlei rotzooi van andere mensen in zit. Daarnaast krijg ik van bij tattoogast uierzalf mee wat de wond snel laat genezen.quote:Op zondag 16 november 2008 15:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hoe doen jullie het met nabehandeling? Ik heb van die vent een soort Callendula zalf meegekregen mar als ik dat erop smeer heel dun dan gaat het prikken en lijkt het wat te gaan opzetten en bobbelen. Wanneer kan je gaan douchen? Ik ga zoiezo 2 weken niet zwemmen.
JFJ is inderdaad een van de beste. Body Corner heb ik mn tongpiercing laten zien. Helemaal geen last gehad, heel professioneel allemaal. Maar als ik een tattoo laat zetten, ga ik denk ik toch naar JFJ. Ook omdat mijn pa hem persoonlijk kent.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:06 schreef LeonH het volgende:
[..]
schijnt een topper te zijn.
een gozer die ik ken heeft ook z'n hele chest en armen gedaan daar, en dat zag echt super uit
ikzelf ga altijd naar body corner maar ben me aan het overwegen om ook eens naar Johnny te gaan. Is daar een lange wachtrij?
Ik vergeet helemaal te vragen wat je gaat laten zetten!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohooooooo! VettttttttttIk ga 21 november naar 'm toe
![]()
![]()
Haha, ja klopt, hij heeft het wel superdruk, maar soms heb je geluk en pas je er net tussen.. Of als je binnen kantooruren kan is het vaak ook sneller
hij is gaaf!quote:Op zondag 16 november 2008 12:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb hem gister laten zetten, ik liep er langer met het idee rond maar toch de knoop doorgehakt:)
[ afbeelding ]
Ik wilde graag een kreeft (sterrenbeeld) maar als je normaal gesproken een kreeft als sterrenbeeld ziet, dan zie je een krab, Dus heb effe gegoogled en een goeie vriendin van me kwam op deze.
Ik hoop voor je dat je over een paar jaar de dunne 'witte' lijntjes tussen die horizontale strepen nog kan zien ... vaak zie je dat zo'n kleine ruimtes naast een dikke zwarte lijn helemaal dicht gaan.quote:Op maandag 17 november 2008 15:22 schreef StarBright het volgende:
Ik heb vorige week mijn tattoo laten zetten.
Het is een logo van de band Steriogram (www.steriogram.com voor geinteresseerde)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |