abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:24:36 #1
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62051653
Vervolg van Tattootopic Deel 31

De defenitie volgens BMEzine:
Tatoeëren is een proces waarbij een pigment, gewoonlijk inkt, permanent geimplanteerd wordt onder de huid door het doorboren van de epidermis (A&B) en het in te brengen in de dermis (C) .

Voor alle vragen over risico's etc. kan je terecht op:
wiki.bmezine.com

Mocht je op zoek zijn naar wat inspiratie, kijk dan eens op:
bmezine.com
deviantart.com

Zoek je een shop? Of nog meer flash? Of sowieso IETS wat met tattoo's te maken heeft?
tattoopedia.com

Nederlandse Tattooblog met forum:
tonsoftattoos.com

Wil je weten wat een tattoo kost?
Loop een tattoo winkel binnen.

Wat plaatjes uit het vorige topic:
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:42 schreef sjimz het volgende:

quote:
Op maandag 25 augustus 2008 23:35 schreef kiemisch het volgende:
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 15:44 schreef Uierboord het volgende:
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:42 schreef Blue_note het volgende:
Dit is 'm geworden
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 02:31 schreef crrrN het volgende:
Mijn tweelingbroer zijn arm:
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 12:14 schreef cemeteryslut het volgende:
ik zal de mijn white-ink avontuur dan ook maar even showen, over een paar weken wordt ie weer bijgewerkt:
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 15:47 schreef Webby het volgende:
Een klein stukje er van:
[ link | ]
Hij is nu een weekje oud en lekker vol met velletjes.
quote:
Op zondag 7 september 2008 08:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Die tekens heb ik pas laten bijwerken en uitbreiden bij mijn vaste artiest tattoo Mario en eindelijk na teveel jaar ben ik tevreden over mijn chinese tekens tattoo
quote:
Op zondag 7 september 2008 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
zijn jullie ook bekend met ambigrammen?
mijn vriend heeft er 1 zelf ontworpen

quote:
Op zondag 7 september 2008 14:02 schreef MarMar het volgende:

dit is mn nieuwste en mn mannetje kreeg traantjes toenie zag dat hij ook een letter mocht!
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 00:10 schreef Miriampje het volgende:
Ik heb in december een tattoo laten zetten
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 08:53 schreef Doagere het volgende:
Nog steeds dezelfde. Heb deze sinds juni 2006. En nee, er komt niks bij.
quote:
Op zondag 21 september 2008 22:09 schreef NieTTus het volgende:
27 oktober wordt de mijne bijgewerkt, als die genezen is hier een plaatje! (laatste geplaatst toen ie echt NET gezet was..)
Dit was hem trouwens
quote:
Op donderdag 25 september 2008 13:56 schreef Eliminator20 het volgende:
ff pimpen met mijn tattoo

2 weken geleden laten zetten
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:25 schreef saaw het volgende:

vanmiddag gezet, net gewassen en vers ingesmeerd
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:57 schreef Mobie2008 het volgende:
Even wat foto's van mijn tattoo's,

[ Bericht 0% gewijzigd door saaw op 01-10-2008 23:30:44 ]
an urge to help mankind overcomes me
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:42:55 #2
135985 nvido
Thrillseeker.
pi_62052206
Nou, even het topic in de gaten houden

30 Oktober ben ik zelf aan de beurt.

Laat een polynesische tatoeage zetten in Enschede.
Als het goed is, is deze week mijn ontwerp af en kan ik hem gaan bekijken.

Laat het doen bij down4life, niet echt heel veel research gedaan verder.
Ben er zo bij gekomen, omdat ik daar ook al mijn piercings vandaan haal en heb laten zetten.

Verder een paar keer gekeken hoe hij aan het tatoeëren? was, zag er hygiënisch uit en voel mij ook wel op mijn gemak daar. Word ook mijn eerste tatoeage, linkerbovenarm en een stukje uitloop op de schouder en borst denk ik zo.

Ben wel benieuwd hoe het is voor de eerste keer
Enschede. Onze stad! Ons domein!
pi_62053461
(bericht om te volgen)
[i]Art without love is nothing"
pi_62054275
Over verzorging; waar heel veel artiesten eerst adviseerden om te smeren, wordt nu hun mond gesnoerd door de wet. Mijn artiest keek me alleen heel streng aan en zei dat ik wel wist hoe het moest en dat ik beter ivm de wondspray een dag of twee sowieso niet mocht smeren.

Smeren raakt een beetje in de illigaliteit. Zonde :S
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:12:07 #5
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_62054809
tvp!

Ik vergeet steeds de pics van me tattoo van me foon te halen
Beloof dat ik het zo snel mogelijk doe
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_62055086
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:53 schreef Evil-Cherry het volgende:
Over verzorging; waar heel veel artiesten eerst adviseerden om te smeren, wordt nu hun mond gesnoerd door de wet. Mijn artiest keek me alleen heel streng aan en zei dat ik wel wist hoe het moest en dat ik beter ivm de wondspray een dag of twee sowieso niet mocht smeren.

Smeren raakt een beetje in de illigaliteit. Zonde :S
Precies, die wetgeving cq richlijnen slaan op veel punten nergens op. Al helemaal niet op het feit dat de minister toestaat dat er kinderen tussen de 12 en 16 jaar onder toezicht van een ouder een tattoo en/of piercing mogen nemen wanneer daar een toestemmingsformulier voor word getekend. Gelukkig zijn de meeste artiest bij de volle verstand en weigeren ook maar iets te doen bij een persoon van die leeftijd.

Maargoed, daar in den haag weten zij het het beste natuurlijk
pi_62056420
Tvp, ik heb over twee weken een afspraak bij de Bunker.

Het is alweer een tijdje geleden en ik krijg er steeds meer zin in
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
pi_62057364
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:26 schreef TattoozZz het volgende:

[..]

Elke artiest heeft zijn eigen manier van advies voor de verzorging van een tattoo, er zijn veel verschillende manieren die goed zijn, maar als een artiest jou verteld hoe jij hem moet verzorgen dan kan je het beste daar aan houden, geen enkele artiest wil garant staan voor het 'verzieken' van een tattoo als zijn manier van verzorging niet opgevolgd word.

Ten eerste ben je al bij de desbetreffende artiest terecht gekomen omdat je onder de indruk van zijn werk bent, en ten tweede omdat je zeker ben van zijn kennis en ervaring, dus waarom zou je de adviezen van een ander opvolgen als je daarmee zijn kennis en ervaring in twijfel trekt.

Elke tattoo die bij iedere persoon gezet word is ook een reclamepaal voor zijn eigen, dus zou niet graag zien dat door een (mogelijke) foutieve verzorging de tattoo er kwalitatief slecht uitgaat zien, uiteraard word er dan door mensen gevraagd wie heeft hem gezet, dus komt de plaatser als eerste ter sprake, en word degene die de foutieve verzorging heeft aangepraat niet genoemd. En dit kan een andere (on-)ervaren artiest, wijsneus of persoon die naast je zit in de kroeg zijn.

Volg gewoon het advies van je eigen artiest op.
Natuurlijk zeg ik ook niet dat je nooit naar je tatoeëerder moet luisteren. Maar zij hebben meestal een standaard advies dat niet zomaar voor iedereen geschikt is. Zo raden veel tatoeëerders uierzalf aan, ik kan daar zelf bijvoorbeeld absoluut niet tegen. Mijn vriend krijgt daarentegen weer problemen met Bepanthen.

Ook goede tatoeëerders hebben weleens adviezen waar ik toch echt niet achter kan staan....
Zo vond één van mijn tatoeëerders bijvoorbeeld dat het onzin is om een tatoeage na het zetten in te pakken in folie terwijl ik nog 2 uur met de trein naar huis moest... ook zag hij persoonlijk niet echt het nut in van smeren en hield hij mijn tatoeage zelfs al droog tijdens het tatoeëren. Toch wordt hij, ook internationaal, gezien als een goede tatoeëerder.

Daarom zeg ik, probeer een goede manier voor jezelf te vinden, werkt iets, dan blijf je dat gewoon doen.

Verder is het echt niet zo dat je een goed gezette tatoeage automatisch helemaal verprutst als je bijvoorbeeld niet smeert. Ik heb het weleens drooggehouden om te testen. Ik kreeg niet eens echt korstjes (wel de eerste dagen gewassen met zo heet mogelijk water) maar vond het strakke/droge gevoel van de huid niet prettig aanvoelen. Het deel dat ik droog heb gehouden zag er ná genezen exact hetzelfde uit als de rest maar ik had wel het idee dat het langer duurde voordat het helemaal genezen was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sleeve op 01-10-2008 19:03:05 ]
pi_62057545
Oeps, mezelf gequote ipv een foutje aangepast
pi_62057565
tvt
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  woensdag 1 oktober 2008 @ 19:08:04 #11
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_62057696
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:46 schreef wes55 het volgende:

[..]

maak dan gewoon een afspraak met Yann zelf. beetje zielig als je een tattoeerder zijn stijl laat kopieren. wordt nooit zo mooi als van Yann zelf.
Ik heb dit geprobeerd. Meerdere keren op verschillende manieren geprobeerd met hem in contact te komen. Niet gelukt en hoop maar op gegeven. Misschien heb ik wel pech of doe ik het helemaal verkeerd.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 19:31:21 #12
200576 TattoozZz
Ink Your Skin
pi_62058265
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:53 schreef Sleeve het volgende:

[..]

Natuurlijk zeg ik ook niet dat je nooit naar je tatoeëerder moet luisteren. Maar zij hebben meestal een standaard advies dat niet zomaar voor iedereen geschikt is. Zo raden veel tatoeëerders uierzalf aan, ik kan daar zelf bijvoorbeeld absoluut niet tegen. Mijn vriend krijgt daarentegen weer problemen met Bepanthen.

Ook goede tatoeëerders hebben weleens adviezen waar ik toch echt niet achter kan staan....
Zo vond één van mijn tatoeëerders bijvoorbeeld dat het onzin is om een tatoeage na het zetten in te pakken in folie terwijl ik nog 2 uur met de trein naar huis moest... ook zag hij persoonlijk niet echt het nut in van smeren en hield hij mijn tatoeage zelfs al droog tijdens het tatoeëren. Toch wordt hij, ook internationaal, gezien als een goede tatoeëerder.

Daarom zeg ik, probeer een goede manier voor jezelf te vinden, werkt iets, dan blijf je dat gewoon doen.

Verder is het echt niet zo dat je een goed gezette tatoeage automatisch helemaal verprutst als je bijvoorbeeld niet smeert. Ik heb het weleens drooggehouden om te testen. Ik kreeg niet eens echt korstjes (wel de eerste dagen gewassen met zo heet mogelijk water) maar vond het strakke/droge gevoel van de huid niet prettig aanvoelen. Het deel dat ik droog heb gehouden zag er ná genezen exact hetzelfde uit als de rest maar ik had wel het idee dat het langer duurde voordat het helemaal genezen was.
Deels heb je ook gelijk, alleen er zijn teveel mensen die op het advies van een leek afgaan omdat ze op intenret iets lezen of van een ander horen nee zo moet je het doen. Schiet niet op. Zoiezo is per persoon alles anders, ieder persoon werkt en woont in andere omgevingen, heeft een andere optiek over hygiene en in bepaalde producten kunnen bestandsdelen zitten waar mensen allergisch voor zijn, daarom is bij het aanbevelen van de bruikbare product het beste om te vragen of mensen allergisch zijn voor bepaalde bestandsdelen en mede door allerlei van dat soort factoren kan het genezingsproces anders gaan met verschillende behandelwijzen.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 19:34:23 #13
200576 TattoozZz
Ink Your Skin
pi_62058349
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 19:08 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Ik heb dit geprobeerd. Meerdere keren op verschillende manieren geprobeerd met hem in contact te komen. Niet gelukt en hoop maar op gegeven. Misschien heb ik wel pech of doe ik het helemaal verkeerd.
Probeer anders Lionel te bereiken, http://el.fahy.free.fr/index2.html, hij doet wel is gasttattooeren bij Nico @ 25tolifetattoos in Rotterdam. Lionel is ook te vinden op Tattoo Conventies.
pi_62058976
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 19:08 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Of probeer het via de myspace van hun studio... link

Wel leuk als je je tatoeage laten zetten meteen kan combineren met een leuk reisje naar Montreal!
pi_62065996
En alweer een nieuw topic!!

De knoop is hier definitief door! Eind oktober wordt mijn tattoo bijgewerkt, en ga ik direct een afspraak maken om het verder uit te laten werken.. bedoeling is door een heleboel bloemetjes in mijn zij omhoog te laten lopen, wellicht richting rug, maar dat weet ik nog niet!

Wilde eigenlijk even afwachten, maar ben er al over uit! Alleen hoe het precies wordt, en welke kleuren de andere bloemen gaan krijgen... dat ga ik met de tattoomeneer uitwerken! Maar ben nu al hyper (en baal nu al dat ie een wachttijd heeft ivm drukte maargoed, geduld is een schone zaak en ben gewoon echt mega tevreden over hem! Dus die wachttijd heeft een goede reden )

hooked by the tattoovirus
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:54:35 #16
224882 ico_nld
sailing home
pi_62066283
tvp
You want more mysterious? I'll just try and think, "Where the hell's the whiskey?
pi_62068292
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:42 schreef NieTTus het volgende:

hooked by the tattoovirus
Mooi is dat he?!?!
*** Nul Dertien ***
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:16:02 #18
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_62070526
Tvp, moet nog 22daagies wachten
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:17:13 #19
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_62070555
tvp !
Primum non nocere
pi_62073478
TVP
Mensen die thee drinken plassen zittend.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 15:34:38 #21
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62078701
Hoi. Ik moet nog steeds sparen . Lukt niet zo goed, helaas.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 07:11:07 #22
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_62098287
TVP
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_62109317
Ferdi Vierklau!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 17:07:03 #24
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_62109504
TVP
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_62112703
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 19:34 schreef TattoozZz het volgende:

[..]

Probeer anders Lionel te bereiken, http://el.fahy.free.fr/index2.html, hij doet wel is gasttattooeren bij Nico @ 25tolifetattoos in Rotterdam. Lionel is ook te vinden op Tattoo Conventies.
Wilde ik ook posten Alleen dus wel op tijd mailen. Ik bedacht me tijden mijn vakantie in Frankrijk dat hij daar ook woont, en mailde hem met de vraag of hij even een service kon doen (had ik nog tegoed). Maar hij zat vol, vol en nog eens vol. En die week had hij net zelf vakantie.
pi_62128177
inmiddels staat de roos rondom mijn navel erop, pijn viel reuze mee!
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 16:11:49 #27
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_62128938
saaw, je tattoo is echt ge-wel-dig Supergaaf die sterren zo op je rug/zij!

Ik zit zelf al een tijdje te twijfelen over wat ik nou wil.. Een volgende tattoo sowieso, maar wat of waar ben ik nog niet helemaal uit. Een Latijnse tekst vind ik erg leuk, maar waar dan. Iets op mn voet vind ik ook gaaf, maar wat, en of ik die tekst dan daar wil... Dilemma's dilemma's.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 16:54:39 #28
74276 saaw
pi_62129820
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 16:11 schreef Enfermera het volgende:
saaw, je tattoo is echt ge-wel-dig Supergaaf die sterren zo op je rug/zij!
merci

argghhhh jeuk!
geneest wel heel snel en mooi trouwens
pi_62132643
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:25 schreef saaw het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vanmiddag gezet, net gewassen en vers ingesmeerd
erg mooi
so how's your evening so far?
pi_62132847
Ik wil ook een tattoo erbij! Weet alleen nog niet waar en door wie ik em moet laten zetten. Wil een klein dik boeddhaatje ergens, denk op m'n voet. Nu nog het juiste plaatje vinden...
Back in business.
  zondag 5 oktober 2008 @ 11:14:35 #31
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_62143428
Heb ik gemist of Purple Rose haar aanwinst (al heeft of) al heeft laten zien?
Was wel benieuwd hoe het eruit is komen te zien.
pi_62144289
Die tattoo van saaw, geweldig.
  zondag 5 oktober 2008 @ 13:35:22 #33
200576 TattoozZz
Ink Your Skin
pi_62145954

Dit is de mijne, een goeie foto
pi_62145982
dat ambigram in de OP, ik weet nog steeds niet wat daar nou moet staan
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 5 oktober 2008 @ 14:14:13 #35
224882 ico_nld
sailing home
pi_62146675
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 13:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat ambigram in de OP, ik weet nog steeds niet wat daar nou moet staan
Even teruggezocht. Een positie is "Angel" (die is best duidelijk) en de andere positie is schijnbaar "Raph" (van Raphael, zo heet die kerel). DIe is wat lastiger te zien. Astu
You want more mysterious? I'll just try and think, "Where the hell's the whiskey?
pi_62153662
Bij 'Angel' staat de n niet op z'n kop?
pi_62154188
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:48 schreef Empathologica het volgende:
Bij 'Angel' staat de n niet op z'n kop?
Het is een hoofdletter N.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_62155060
Ahh zo ja. Ik had het er echt niet ingezien

[ Bericht 50% gewijzigd door Empathologica op 05-10-2008 20:27:15 ]
pi_62155340
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 13:35 schreef TattoozZz het volgende:
[ afbeelding ]

Jelle?

Nette tattoo
*** Nul Dertien ***
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:59:25 #40
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_62156964
Ha, ik ben eruit Met een vriendin zitten praten over tattoo's, binnenkort gaan we samen een tattoo laten zetten. Zij doet een tekst op haar voet, ik een tekst in mijn nek Net onder de grens van mijn shirt zeg maar, wil wel dat het wat verborgen is. Echt een geweldige plek Ik moet daar altijd even over nadenken (de plek vooral), als ik erover nadenk moet ik altijd zoiets hebben van JA! Dat is de plek. Nou, en dat is het nu dus Dus ik ben weer blijjj
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:57:55 #41
200576 TattoozZz
Ink Your Skin
pi_62161316
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:02 schreef theKiD het volgende:

[..]

Jelle?

Nette tattoo
Klopt ! Goeie tattoo artiest en hele relaxte gozer
pi_62175496
Heb afgelopen zondag eindelijk mijn tattoo laten zetten. Ben er ech superblij mee.

pi_62177250
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:57 schreef TattoozZz het volgende:

[..]

indeed
*** Nul Dertien ***
pi_62178146
JEU, hier waren jullie gebleven!

* MarMar gaat eerst ff gezondheid afwachten, boel gedokter lately.

Maar de plannen voor mn rugstuk beginnen mooie vormen aan te nemen.
Een aantal symbolen uitgezocht en in mijn hoofd weet ik al ongeveer precies hoe het eruit komt te zien

tvp dus
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:35:28 #45
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62180031
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:56 schreef Chocolate het volgende:
Heb afgelopen zondag eindelijk mijn tattoo laten zetten. Ben er ech superblij mee.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
cute!
pi_62180102
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:57 schreef TattoozZz het volgende:

[..]

Idd goede artiest zo te zien! Mooi armpje
pi_62182742
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:38 schreef MarMar het volgende:

[..]

Idd goede artiest zo te zien! Mooi armpje
I second that! Een zeer goede artiest! Hij heeft mijn onderbeen onder handen genomen. Nog 1 sessie en dan is het een 1/2 leg-sleeve of hoe noem je zoiets
*** Nul Dertien ***
pi_62182952
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:22 schreef MarMar het volgende:
ongeveer precies :
tvp dus
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:54:54 #49
52349 purplerose
pi_62184598
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 11:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Heb ik gemist of Purple Rose haar aanwinst (al heeft of) al heeft laten zien?
Was wel benieuwd hoe het eruit is komen te zien.
Nee, niet gemist, ik vergeet de foto's steeds van me foon af te halen
Morgen, ik promise
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 08:02:40 #50
200576 TattoozZz
Ink Your Skin
pi_62193428
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:05 schreef theKiD het volgende:

[..]

I second that! Een zeer goede artiest! Hij heeft mijn onderbeen onder handen genomen. Nog 1 sessie en dan is het een 1/2 leg-sleeve of hoe noem je zoiets
Fotos ??
pi_62198369
Ik had morgen een afspraak om verder te gaan met mijn been, maar nu is de tatoeëerder ziek . Ik baal als een stekker want ik ben nu al 1,5 jaar bezig en er zijn meer afspraken niet doorgegaan dan wel... De ene keer moet ik afzeggen en de andere keer moet hij weer afzeggen. Het helpt ook niet echt dat hij ruim 6 maanden volgepland staat want daardoor kan ik ook niet zo makkelijk een nieuwe afspraak plannen.
pi_62200641
iemand ervaring met tattoo final touch in groningen?
en klopt het dat de binnenkant van je onderarm een zeer pijnlijke plek is?
niet meer
pi_62201500
Geen ervaring, hebben ze een website ofzo?

En het hele leven doet pijn. Als je het daar wil, gewoon doen.
pi_62201568
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 13:38 schreef welkominspace het volgende:
iemand ervaring met tattoo final touch in groningen?
en klopt het dat de binnenkant van je onderarm een zeer pijnlijke plek is?
Ken jij plekken waar tattoo's helemaal niet pijnlijk zijn dan?

Tuurlijk doet et wel ff zeer, maar come on, ondraaglijk is het nou ook weer niet.

Of ben je een watje?

jaha, ik heb der eentje aan de binnenkant van mn onderarm
pi_62201609
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 14:21 schreef MarMar het volgende:

[..]

Tuurlijk doet et wel ff zeer, maar come on, ondraaglijk is het nou ook weer niet.

Of ben je een watje?

mwah kan wel wat hebben, maar toch.
Liever met verdoving
niet meer
pi_62202072
Iemand toevallig ervaring met wat shops in nijmegen?
Weet wel dat er redelijk wat zijn hier..

en is een tattoo op een plek als deze veel gevoeliger aangezien het bot er vrij dicht onder zit?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 14:41:18 #57
230013 Electric_Wizard
Zanger bob > Morrison
pi_62202090
Ja, mijn arm heb ik bij Skin a matic laten zetten... en sleutelbeen was voor mij persoonlijk erg pijnlijk ja, maar who cares?
"Things fall not because they are acted upon by some gravitational force, but because a higher intelligence, 'God' if you will, is pushing them down,"
Mijn sneakers
Last.fm
pi_62202225
Wat is al dat gemiep over waar het meer pijn doet?

Dat moet je maar gewoon over hebben voor een mooie tattoo.

@ Welkominspace: ik ga je keihard uitlachen met je verdoving...
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 14:47:54 #59
230013 Electric_Wizard
Zanger bob > Morrison
pi_62202261
Verdoving??
"Things fall not because they are acted upon by some gravitational force, but because a higher intelligence, 'God' if you will, is pushing them down,"
Mijn sneakers
Last.fm
pi_62202687
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 14:46 schreef MarMar het volgende:
Wat is al dat gemiep over waar het meer pijn doet?

Dat moet je maar gewoon over hebben voor een mooie tattoo.

@ Welkominspace: ik ga je keihard uitlachen met je verdoving...
wiet!
niet meer
pi_62202738
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:04 schreef welkominspace het volgende:

[..]

wiet!
Retegoed plan! Dan wordt je bloed lekker dun en gaat het lekker veel bloeden! Dat zal vast veeeeeeeeel minder pijn doen en ook een mooier resultaat geven!

pi_62203076
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 08:02 schreef TattoozZz het volgende:

[..]

Fotos ??
Staan hier ergens in 1 van de vorige topics
Kan ze zo snel nie vinden, zal ik vandeweek wel ff laten zien
*** Nul Dertien ***
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:40:52 #63
74276 saaw
pi_62203672
verdoving?
lijkt me ook geen goed plan, ook niet in vorm van wiet [of drank of wat dan ook]

natuurlijk zijn sommige plekken pijnlijker dan andere,
maar je wilt het toch op een bepaalde plek, het zit er voor de rest van je leven en de pijn is niet ondraaglijk oid
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:48:53 #64
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_62203910
quote:

[..]

Of ben je een watje?

Ik heb gisteren eentje laten zetten op mijn lies/onderbuik en die deed echt helemaal niet pijn!!

Het enige waar ik last van had was dat het af en toe kriebelde.. en als je probeert niet te lachen.. moet je eens zo hard lachen toch..
Ik dacht zelfs even dat ie me aan het plagen was en dat hij na een tijdje zou zeggen: "genoeg gekriebeld nu, nu gaan we ze zetten.. "
niet dus
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 07:35:49 #65
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_62278226
Morgen mag ik weer (tvp)

pas mn 2e
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 07:36:44 #66
50936 The_Hives
pi_62278234
quote:

[..]

op je borst (bij mannen dan)
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_62278967
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 13:35 schreef TattoozZz het volgende:
[ afbeelding ]

echt al 10x gezien, minstens. maar blijft mooi. oh en tvp's enzo.
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
pi_62294988
Ten info: De conventie in Middelburg van 23 oktober gaat NIET DOOR!

Wel gaat door op dezelfde dag:
http://www.bloggen.be/tattooworld/
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:39:48 #69
200576 TattoozZz
Ink Your Skin
pi_62296519
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 08:48 schreef birdydontfly het volgende:

[..]

echt al 10x gezien, minstens. maar blijft mooi. oh en tvp's enzo.
Als jij al 10 keer de gehele tattoo heb gezien dan verklaar ik je nu helderziend.
pi_62296920
I don't even know what I'm doing here
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:57:06 #71
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_62296957
Ohhhhh ik ben eruit .. Ik heb 21 november een afspraak, en ik ga de volgende tekst op mn rug laten zetten: Nunc scio quid sit amor. Betekent: now I know what love is. Helemaal blij, echt een geweldige tekst. Hij wordt niet te groot, wel wat sierlijk maar ik wil 'm zeker niet breder dan mn schouderbladen.. Ik wil 'm horizontaal onder de grens van mn t-shirt zeg maar.
Oehhh nu al zin innnn
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:58:38 #72
52349 purplerose
pi_62296984
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 20:55 schreef _Mosquito_ het volgende:
[ afbeelding ]
Bekende tattoo!
ik heb hem aan de zijkant staan
pi_62297014
haha, show me:p
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:18:36 #74
52349 purplerose
pi_62297395
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 21:00 schreef _Mosquito_ het volgende:
haha, show me:p
pi_62298082
cool hoor:p wanneer heb je hem laten zetten?
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:51:10 #76
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_62298113
Gave tattoo Mosquito & purplerose
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:03:26 #77
52349 purplerose
pi_62298387
Oef, die staat er al heel wat jaartjes op, sinds me 18e, ben nu 34
Zit met wat ideetjes te spelen om hem wat op te pimpen
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:03:59 #78
52349 purplerose
pi_62298396
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 21:51 schreef Enfermera het volgende:
Gave tattoo Mosquito & purplerose
me pc en foon willen niet meewerken zodat ik me tattoo foto's eraf kan halen
pi_62308229

De mijne ik heb nu alleen wel m'n poot de hele dag in uierzalf
dat geplak overal maar verder blij met het rusultaat
niet meer
pi_62310971
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 14:13 schreef welkominspace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De mijne ik heb nu alleen wel m'n poot de hele dag in uierzalf
dat geplak overal maar verder blij met het rusultaat
Die heb je bij jezelf gezet met je andere hand..? In alle andere gevallen vind ik het niet bepaald een meesterwerk....
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:58:26 #81
159909 -Peach
Prunus persica
pi_62311090
T kroontje is nogal scheef of ligt het aan de foto/plek?
En wat betekent de tekst?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_62311580
King Trox? *puzzelt* En van dat kroontje wordt je ook niet echt gelukkig of warm van binnen..
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:49:38 #83
224882 ico_nld
sailing home
pi_62312109
Mjah, die bolletjes op het kroontje zijn ook niet allemaal echt.. eeuhmm.. bol, zeg maar Ik hoop dat het door de bolling van je arm komt of iets dergelijks. Hoe dan ook, je bent er zelf blij mee en dat is wat telt
pi_62313379
Het is goed dat je er inderdaad zelf blij mee bent... maar is er een reden dat het kroontje er zo uit ziet? Als ik het op papier zou zetten zou ik het, ehm, nouja, overnieuw maken?
Tralalalaaa
pi_62339396
POST MET EEN VRAAG

gooi maar fototje erbij om op topic te blijven, beetje vaag net gemaakt, tattoo is precies 1 jaar oud nu.
en nee hij is niet schuin ik moest schuin gaan staan om die foto te nemen

Ik zoek!

Een tattoo artiest die goed kan tekenen (beetje stom gezegd) maar ik wil binnenkort beginnen met me eerste full sleeve (naja tot net iets boven me pols).

Dus heb iemand nodig die mijn ideeën goed in een tatoeage kan omtoveren, ik kan zelf absoluut niet tekenen dus heb echt iemand nodig met een goeie fantasie daarvoor.
+wil ik dat het iemand is die daar echt zijn tijd voor neemt, en ook de tijd wil nemen om echt over dat idee te praten voordat hij er aan begint. kortom een artiest die echt plezier zou hebben om dit te doen, plus dat ik wel wil dat het een echt goeie artiest is. (hij word trouwens wel met kleuren misschien dat dat wat helpt bij de beslissing welke artiest) het liefst binnen zuid-holland, maar als je 1 weet die echt heel goed is mag je het ook zeggen, wil best een eindje reizen ervoor.

Alvast bedankt, als ik niet echt goeie reacties erop krijg open ik wel een apart topic ervoor maar even kijken of ik er hier uit kan komen.
> Psygisch ?! <
pi_62342713
Welke stijl wil je? Oldskool/ Newskool/ Japans/ Tribal ( ) Voor elke stijl, andere artiesten
*** Nul Dertien ***
pi_62342823
ah sorry het was alweer laat kan me zo niet voorhalen wat verschil is tussen oldskool en newskool, maar bedoel je gebruik van naalden alleen? zoals dikkere lijnen oldskool enz? want als het verder niet uitmaakt, dan newskool
> Psygisch ?! <
pi_62345000
op de foto issie nogal dik enzo.
Nu issie wel beter.
niet meer
pi_62349609
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 07:48 schreef Psygisch het volgende:
ah sorry het was alweer laat kan me zo niet voorhalen wat verschil is tussen oldskool en newskool, maar bedoel je gebruik van naalden alleen? zoals dikkere lijnen oldskool enz? want als het verder niet uitmaakt, dan newskool
Vor ik trouwens verderga, oldskool/newskool is maar een heel klein stukje van wat er mogelijk is. En mijn uitleg hieronder is maar een kleine eigen mening van hoe old en newskool voor mij eruit moeten zien. Oldskool is/ kan zijn zoals de vroegere zeelui getattooeerd konden worden, waar die vroeger mee thuis konden komen.
Meestal ook wat donkerder. Newskool (zoals ik het graag zie dat newskool zou zijn) is beetje frisser. En in principe is alles mogelijk.. En ik zal nu best heel wat dingen tekort doen komen, maar in verwoorden ben ik nooit een echte ster geweest En wat ik hieronder laat zien is mijn definitie van old-/newskool.
[edit] ik heb het mezelf idd wel heel makkelijk gemaakt door maar een heel klein gedeelte van werk van maar 2 -bekendere- artiesten te laten zien..
Er is zoveel meer mogelijk
[/edit]

Oldskool:

En 1 van mijzelf..

Newskool:.

*** Nul Dertien ***
pi_62353730
Hey,
Zit al een tijdje deze reeks te volgen en wil zelf ook zo graag een tattoo maarja wat voor 1 he dilemma's

Liefts wil ik natuurlijk een tattoo die uniek is maar wil ook graag dat infiniti symbool hebben, om verschillende redenen. Alleen het symbool alleen is zo kaal, heeft iemand voorbeelden van die tatoo's (infiniti tattoo in google is niet echt een succes dus)

thx
pi_62353956
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 16:07 schreef Fipotje het volgende:
Hey,
Zit al een tijdje deze reeks te volgen en wil zelf ook zo graag een tattoo maarja wat voor 1 he dilemma's

Liefts wil ik natuurlijk een tattoo die uniek is maar wil ook graag dat infiniti symbool hebben, om verschillende redenen. Alleen het symbool alleen is zo kaal, heeft iemand voorbeelden van die tatoo's (infiniti tattoo in google is niet echt een succes dus)

thx
Infinity met een y?

Gewoon een 8 op z'n kant toch?
pi_62354060
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 16:16 schreef Oproerkraaier het volgende:

[..]

Infinity met een y?

Gewoon een 8 op z'n kant toch?
Aye ben nog niet helemaal wakker :p (yeye kut smoes I know)
  maandag 13 oktober 2008 @ 16:30:33 #94
202014 JJH
Knetter. O+
pi_62354331
Hé een tattootopic! (Wist ik al wel maar toch. )

Heb aanstaande zaterdag een afspraak om het een en ander te laten uittekenen. Weet zelf voor 95% wat ik wil, maar kan dat soort dingen helemaal niet tekenen, dus dat laten we doen. Het word een tattoo ter nagedachtenis aan mijn vader. Een mooi rijk versierd katholiek kruis met daaromheen of doorheen zijn naam. Komt helemaal bovenaan mijn rechterbovenarm, ik wil hem er niet onderuit hebben als ik een t-shirt met korte mouwen aanheb. Niet iedereen hoeft hem te zien namelijk. Is voornamelijk voor mezelf.

Loop er al een een eeuwigheid mee maar laat het nu uiteindelijk toch doen. Trouwens, ik ga samen met mijn zus, die wil er ook eentje, en het is net zo gezellig.
  maandag 13 oktober 2008 @ 16:53:57 #95
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62355002
Ik ben ook weer bijgewerkt, oud & nieuw door elkaar. in afwachting van bakcpiece bij Nico.

Nek ( net gezet, moet nog bijgwerkt worden )

Voet/enkel ( net gezet, komt nog een heel gedoe omheen )

Schaambeen ( oud, moeet bijgewerkt worden )

Rug rechts onder ( oud moet bijgewerkt worden )
  maandag 13 oktober 2008 @ 18:35:12 #96
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_62357299
Trouwens hoe zit het bv met zonnebanken nadat je een tattoo hebt laten zetten?
-the Dude-
pi_62357845
SHE, wat een leuke bij elkaar passende tattoos
  FOK!fotograaf maandag 13 oktober 2008 @ 19:49:11 #98
159915 -Menn0-
MNO
pi_62359169
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 16:53 schreef SHE het volgende:

[ afbeelding ]
,,/
  maandag 13 oktober 2008 @ 20:21:07 #99
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_62360138
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:35 schreef DAMH het volgende:
Trouwens hoe zit het bv met zonnebanken nadat je een tattoo hebt laten zetten?
Niet doen, tot minstens 6 weken erna, daarna met hoge factor insmeren als je 'm niet supersnel wilt laten verbleken
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:10:55 #100
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_62370331
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 20:21 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Niet doen, tot minstens 6 weken erna, daarna met hoge factor insmeren als je 'm niet supersnel wilt laten verbleken
oké dus of ff met een tshrtje ofsow afdekken.
-the Dude-
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:06:02 #101
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_62382861
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:10 schreef DAMH het volgende:

[..]

oké dus of ff met een tshrtje ofsow afdekken.
Inderdaad
Ik heb zelf eind vorig jaar een tattoo op mn rug laten zetten, ben dit jaar toch wel voor mijn doen veel onder de zonnenbank geweest, maar altijd goed ingesmeerd en hij ziet er nu gelukkig nog steeds supermooi uit
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:23:59 #102
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_62383219
quote:
Ik ben ook weer bijgewerkt, oud & nieuw door elkaar. in afwachting van bakcpiece bij Nico.

[ afbeelding ]
gave tattoo's! kan het zijn dat ik de nek tattoo ooit ergens op een album hoes heb zien staan?

Ben gister nog even een prijs gaan checken voor een klein beetje tekst op de binnenkant bovenarm, en moest zorgen dat ik zaterdag ochtend meteen daar ben aangezien de zaterdag first-come, first served dag is. Heb weer zin in die naald na 2 jaar!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:01:07 #103
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_62389153
Hehe nog een vraagje, volgende week ben ik aan de beurt vandaar ,, hoe zit het trouwens met Sporten?
-the Dude-
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:16:10 #104
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62389704
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:23 schreef LeonH het volgende:

[..]

gave tattoo's! kan het zijn dat ik de nek tattoo ooit ergens op een album hoes heb zien staan?

Ben gister nog even een prijs gaan checken voor een klein beetje tekst op de binnenkant bovenarm, en moest zorgen dat ik zaterdag ochtend meteen daar ben aangezien de zaterdag first-come, first served dag is. Heb weer zin in die naald na 2 jaar!
Die in mijn nek is het horusoog:

http://horusoog.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=29
Ik heb het oog groen ingekleurd zodat deze bij de rest van mijn plaatjes past.

Sowieso is groen een kleur die staat voor leven, dus het leek me wel toepasselijk.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:17:37 #105
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62389763
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:01 schreef DAMH het volgende:
Hehe nog een vraagje, volgende week ben ik aan de beurt vandaar ,, hoe zit het trouwens met Sporten?
Ik sport gewoon hoor; je huid kan dat prima hebben.
Enige waar je rekening mee moet houden is geen schurende kleding, en geen zon.
( en natuurlijk gezond leven, zodat je wond mooi kan herstellen )
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:45:36 #106
60704 LeonH
pi_62390724
met sporten gewoon even wachten met die gedeeltes belasten totdat ie een beetje mooi geheeld is.
als je bijvoorbeeld wat op je arm laat zetten, gewoon eventjes niet zware arm trainingen doen. Kan wel natuurlijk maar kan volgens mij wel allemaal invloed hebben op een mooi helingsproces

(correct me if i'm wrong aan de echte kenners )
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  woensdag 15 oktober 2008 @ 09:47:29 #107
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_62396923
aha, thnx, ff een paar dagen niet hardcore trainen dus
-the Dude-
pi_62399315
Mooie tattoos zie ik voorbij komen! (Ook minder mooie, maar 't is ieder z'n eigen keus natuurlijk )
Ik heb er maar eentje, maar ik zie daar nog wel eens verandering in komen.

pi_62399725
Ook in het piercingtopic gepost, maar als de studio hier niet opstaat mogen ze NIEt tattoeren en zijn ze illegaal bezig:
http://www.veiligtatoeerenenpiercen.nl/
Dat je het weet
En vergunning wil trouwens NIET zeggen dat het een goede zaak is.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:53:56 #110
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62400010
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Ook in het piercingtopic gepost, maar als de studio hier niet opstaat mogen ze NIEt tattoeren en zijn ze illegaal bezig:
http://www.veiligtatoeerenenpiercen.nl/
Dat je het weet
En vergunning wil trouwens NIET zeggen dat het een goede zaak is.
Wil ik zoeken naar vergunninghouders, krijg ik een foutmelding met "this page can not be found" .
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:59:12 #111
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_62400156
Mijn nieuwe tattoo is een onderdeel van een uiteindelijk grotere tattoo Heb er alleen nu de centjes nog niet voor, dus doe elke keer een klein gedeelte!

Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:35:47 #112
60704 LeonH
pi_62487122

Vers van de naald
onduidelijk waar hij zit, maar het is dus de binnenkant linkerbovenarm (ofzoiets )

en ja er zit een betekenis achter
en nee hij kon helaas niet groter aangezien ik accountant opleiding doe, en zo nu en dan ook op kantoor rond hang
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:02:47 #113
159909 -Peach
Prunus persica
pi_62487756
Simpel en leuk. Stijl letters is tof! Maarruh...geen behoefte om de betekenis erachter te vertellen?
pi_62488392
Ik ben afgelopen donderdag naar tattoo gast geweest, volgende week tekent ie iets voor me, en ik denk dat het heel erg vet wordt
pi_62491618
Ik ga de mijne binnenkort laten upgraden. Ik vind de onderkant niet 'af' genoeg, als ik een shirtje draag zie je alleen die blaadjes en een stukje van de arm. Eens zien wat Gert-Jan ervan kan bakken.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:08:22 #116
202014 JJH
Knetter. O+
pi_62493267
Vandaag dus geweest en ben er nu al blij mee, hij is een poosje ziek geweest en zit dus erg vol de komende tijd. De 3e november ben ik aan de beurt.

Dit gaat 'm worden met enkele aanpassingen, de aan de onderkant van het kruis word een stukje "weggegumd", daar komt in sierlijke letters de naam van m'n pa te staan, ook komt in het onderste rondje een fietsje te staan

(Ja, het is een plaatje uit een boek, het gaat puur om het kruis met bijbehorende schaduw.)
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:50:09 #117
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_62499257
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 17:35 schreef LeonH het volgende:
[ afbeelding ]

Vers van de naald
onduidelijk waar hij zit, maar het is dus de binnenkant linkerbovenarm (ofzoiets )

en ja er zit een betekenis achter
en nee hij kon helaas niet groter aangezien ik accountant opleiding doe, en zo nu en dan ook op kantoor rond hang
sowieso het mooiste nummer van de Killers!
  zondag 19 oktober 2008 @ 11:17:28 #118
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62499553
ik wil ook weer
pi_62510145
Mensen, ik kom hier niet heel vaak maar ik kwam iets tegen en ik denk dat moet ik hier even neerzetten:
Wie is daar?
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:54:02 #120
135985 nvido
Thrillseeker.
pi_62510842
Dat is wel fuckin briljant en toch simpel

Nog elf dagen te gaan en ik moet mijn ontwerp nog bekijken
waarschijnlijk deze week, morgen of dinsdag, even bekijken en eventueel nog de laatste wijzigingen doorgeven.

Ik heb er zin aan, eerste keer.
Still a tattoo virgin
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:45:58 #121
224882 ico_nld
sailing home
pi_62513992
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:28 schreef -ladybird- het volgende:
Mensen, ik kom hier niet heel vaak maar ik kwam iets tegen en ik denk dat moet ik hier even neerzetten:
[ afbeelding ]
De meest originele tattoo die ik ooit gezien heb (niet de mooiste, maar dat maakt de originaliteit helemaal goed ) Briljant gevonden, maar toch ook weer benieuwd wat voor jou de redenen zijn geweest om deze tattoo te zetten
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:47:46 #122
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62514047
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:45 schreef ico_nld het volgende:

[..]

De meest originele tattoo die ik ooit gezien heb (niet de mooiste, maar dat maakt de originaliteit helemaal goed ) Briljant gevonden, maar toch ook weer benieuwd wat voor jou de redenen zijn geweest om deze tattoo te zetten
Of je leest wat ze erbij verteld .
pi_62515658
quote:

[ afbeelding ]

Voet/enkel ( net gezet, komt nog een heel gedoe omheen )
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Rug rechts onder ( oud moet bijgewerkt worden )
[ afbeelding ]

TVP omdat ik er misschien zelf eentje wil laten zetten. Denk dan aan zoiets:
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:24:07 #124
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_62516948
quote:
[ afbeelding ]
aaah, die's gaaf
pi_62535494
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:45 schreef ico_nld het volgende:

[..]

Hijs niet van mij hoor gevonden op internet.
Wie is daar?
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:49:32 #126
224882 ico_nld
sailing home
pi_62536525
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:13 schreef -ladybird- het volgende:

[..]

Hijs niet van mij hoor gevonden op internet.
Haha, slim van me Vond het ook al een beetje vreemd geformuleerd, die zin. Maar goed, niets vreemd aan dus, ik ben vreemd
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:24:05 #127
60704 LeonH
pi_62542969
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 18:02 schreef -Peach het volgende:
Simpel en leuk. Stijl letters is tof! Maarruh...geen behoefte om de betekenis erachter te vertellen?
dankje! krijg er gave reacties op iig.

tja de tekst zegt het allemaal al, liefde, jaloezie en ondanks dat toch "Mr. Brightside"
Wat lastig uit te leggen aangezien iedereen hun eigen ervaringen heeft op bepaalde teksten zeg maar...
pi_62543668
Niet helemaal in dezelfde lijn als dit topic, maar toch best grappig (voor mensen die naast henna nog andere opties voor tijdelijke tattoos willen proberen )

Find your prince, before you start kissing frogs
pi_62544230
haha, da's ook wel; cool
pi_62544370
Dat heb ik dus altijd al willen doen
Volgende zomer ga ik het zeker doen. Naar het strand met een vormpje op mn lichaam.
pi_62544419
ik word niet makkelijk bruin, dus voor mij is het niet weggelegd.
als je makkelijk bruin wordt, is het wel heel leuk
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 00:23:11 #132
74276 saaw
pi_62544448
Mn lief heeft een keer een hartje uitgeknipt en op mn rug gelegd toen ik op het strand in slaap was gevallen
Geen foto's van jammergenoeg
pi_62545406
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:51 schreef Kings het volgende:
Niet helemaal in dezelfde lijn als dit topic, maar toch best grappig (voor mensen die naast henna nog andere opties voor tijdelijke tattoos willen proberen )

[ afbeelding ]
Aan de ene kant vind ik het er erg tof uit zien. Maar aan de andere kant doet het me denken aan van die boterhamworst met een gezichtje erin.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 01:57:17 #134
74276 saaw
pi_62545456
ik gok dat het sowieso gephotoshopped wat een woord is
pi_62545958
De linker en rechterfoto kloppen idd niet echt met elkaar..
*** Nul Dertien ***
pi_62546097
En hoe tijdelijk is tijdelijk he ^_^ Bij mij zou zoiets na 6 maanden zeker nog opstaan, mocht ik het geluk hebben een kleurtje op te doen
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:59:52 #137
131066 scrub_nurse
pi_62546853
dat lukt toch ook nooit in 1x, en hoe krijg je dan die hele trui weer op dezelfde plek?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:26:03 #138
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62548429
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 08:59 schreef scrub_nurse het volgende:
dat lukt toch ook nooit in 1x, en hoe krijg je dan die hele trui weer op dezelfde plek?
Gezien de egale kleur bruin, zal er niet gewoon een spraytan gebruikt zijn .
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:33:52 #139
131066 scrub_nurse
pi_62548598
dat zou inderdaad natuurlijk veel logischer zijn
pi_62548954
Als je de tekst erbij leest staat er ook: "It's better to use it with sunless tanning cream"
Gewoon sprayen dus
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_62550743
Haha, dat doet me aan dit vreselijk foute shirt denken:
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:02:22 #142
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_62553795
lolz nog een vraagje tussendoor,, hoe zit het met afgeven? geeft de tattoo de dagen erna af aan je kleding wat je draagt? en zo ja was je dat er gemakkelijk weer uit?
-the Dude-
pi_62556701
Ik had wat vlekken op m'n laken na de eerste nacht, daarna geen 'lekkage' meer gehad.
Hij gaf me wel het advies even een paar dagen zwarte kleding te dragen, maar dat doe ik sowieso toch al.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:45:03 #144
74276 saaw
pi_62560727
ik heb ook de eerste week oude shirts gedragen. de inkt gaf alleen de eerste dag een beetje af en omdat je het vettig moet houden kreeg ik ook vetvlekken in mn tshirt die er lastig uitgaan bij fijne stoffen
pi_62609842
Ik wil een klavertje vier op de binnenkant van mijn pols.

Maar ik kan geen mooie klavertjes vinden
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:45:59 #146
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_62610301
Morgen is ff kijken wat en of we wat gaan zetten,, ben benieuwd heb toch 6 maanden gewacht
-the Dude-
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 23 oktober 2008 @ 13:55:47 #147
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62610580
quote:
[ afbeelding ]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:09:40 #148
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_62610961
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:29 schreef charmed_angel het volgende:

Maar ik kan geen mooie klavertjes vinden
Ik denk dat er bij de tattooboer boeken vol met dergelijke plaatjes liggen, of dat je er mijn zijn/haar hulp gerust een naar wens kan laten tekenen.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:30:14 #149
131066 scrub_nurse
pi_62611488
als ik google op klaver vier en dan afbeeldingen vind ik er best wel een hele mooie tussen zitten
  donderdag 23 oktober 2008 @ 22:08:52 #151
202014 JJH
Knetter. O+
pi_62624659
quote:
Dat tweede resultaat!!! Geniaal!!
pi_62632531
* Dikke twijfel*

Heb eigenlijk niet al te veel centen meer.. en komt nog wel wat duurs aan.. (APK en Kerst en een lang weekend weg) Maar toch, maar toch, maar toch blijft het kriebelen om nog 1 sessie te doen zodat me hele onderbeen af is.. *word er gek van* Denk toch dat ik me spaarrekening eens ga aanspreken binnenkort..
*** Nul Dertien ***
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:41:00 #153
50936 The_Hives
pi_62646291
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:29 schreef charmed_angel het volgende:

mag ik vragen waarom? (gewoon interesse omdat ik er ook over nadenk namelijk om dat mn volgende tattoo te laten worden alleen dan op een andere plaats )
Fok! Federatie
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:42:09 #154
50936 The_Hives
pi_62646325
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 07:50 schreef theKiD het volgende:
* Dikke twijfel*

Heb eigenlijk niet al te veel centen meer.. en komt nog wel wat duurs aan.. (APK en Kerst en een lang weekend weg) Maar toch, maar toch, maar toch blijft het kriebelen om nog 1 sessie te doen zodat me hele onderbeen af is.. *word er gek van* Denk toch dat ik me spaarrekening eens ga aanspreken binnenkort..
als je niet je hele rug vol gooit, is het toch niet zo erg duur
Fok! Federatie
pi_62647126
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 16:42 schreef The_Hives het volgende:

[..]

als je niet je hele rug vol gooit, is het toch niet zo erg duur
Hoe weet jij nu hoe mijn portomonee eruit ziet? Wat voor jou niet duur is, kan voor een ander wel duur zijn.. En ik vind 80 euro per uur toch redelijk aan de prijs
*** Nul Dertien ***
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:37:27 #156
50936 The_Hives
pi_62647711
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 17:11 schreef theKiD het volgende:

[..]

Hoe weet jij nu hoe mijn portomonee eruit ziet?
wist niet dat je beledigd was

waarschijnlijk is mijn portemonnee kleiner, maar die discussie is toch zinloos
Fok! Federatie
pi_62647851
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 17:37 schreef The_Hives het volgende:

[..]

wist niet dat je beledigd was

waarschijnlijk is mijn portemonnee kleiner, maar die discussie is toch zinloos
Beledigd niet echt, maar vond het een rare opmerking. Als ik ervanuit ga dat de grote plaat al meer dan 500 euro heb gekost, je moet het maar over hebben op het eind van de maand..
*** Nul Dertien ***
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:45:34 #158
50936 The_Hives
pi_62647911
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 17:42 schreef theKiD het volgende:

[..]

Beledigd niet echt, maar vond het een rare opmerking. Als ik ervanuit ga dat de grote plaat al meer dan 500 euro heb gekost, je moet het maar over hebben op het eind van de maand..
ja okay. 500 euro hoest ik ook niet zomaar op, maar als ik eerlijk ben vind ik 80 euro per uur niet super duur voor iets wat levenslang meegaat. Zo'n bedrag kan je ook uitgeven tijdens een avondje stappen. Dus zo'n bedrag is toch relatief.
Fok! Federatie
pi_62648217
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 17:45 schreef The_Hives het volgende:

[..]

ja okay. 500 euro hoest ik ook niet zomaar op, maar als ik eerlijk ben vind ik 80 euro per uur niet super duur voor iets wat levenslang meegaat. Zo'n bedrag kan je ook uitgeven tijdens een avondje stappen. Dus zo'n bedrag is toch relatief.
Met een uurtje heb je niet echt veel staan. Waar ik heen ga is het 120 per uur. Meer dan waard maar gaat nog lang duren voor ik weer kan. Vriendje wil nog eerst zijn sleeve afmaken en daarna ga ik die van mij laten verlengen.
pi_62648272
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 17:58 schreef n0a het volgende:

[..]

Met een uurtje heb je niet echt veel staan. Waar ik heen ga is het 120 per uur. Meer dan waard maar gaat nog lang duren voor ik weer kan. Vriendje wil nog eerst zijn sleeve afmaken en daarna ga ik die van mij laten verlengen.
Das idd de pech.. dat er in een uurtje niet zo erg veel op hoeft te staan..
*** Nul Dertien ***
pi_62648737
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 17:45 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Natuurlijk is het 80 euro per uur niet duur voor iets dat levenslang meegaat, maar dat staat toch helemaal los van de discussie of je dat geld op dat moment er aan uit kan geven of niet?

Ik worstel ook al sinds ik ben begonnen met mijn lichaam te tatoeëren met de financiën. Natuurlijk is het het waard en natuurlijk wil je het allermooiste en niet op de prijs letten maar niet iedereen heeft een geldboompje in zijn tuin... Ik ben inmiddels ook alweer een jaar bezig met mijn been, vooral omdat ik in dat jaar twee keer werkeloos ben geworden en een huis heb gekocht, dus het gewoon even niet kan betalen..

Gelukkig heb ik een goede deal kunnen sluiten met mijn tatoeëerder en betaal ik nu per afspraak een vast bedrag ipv per uur. Ik was eigenlijk van plan het deze tatoeage rustig aan te doen wat betreft lange sessies, maar sinds deze deal probeer ik er toch maar zoveel mogelijk uurtjes uit te slepen...

Dinsdag mag ik weer! Ik hoop dat ik het zo'n 5 uur vol ga houden, maar aangezien we naar de knieholte, achterkant en binnenkant bovenbeen gaan zal dat wel niet lukken
pi_62652529
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 18:21 schreef Sleeve het volgende:
Dinsdag mag ik weer! Ik hoop dat ik het zo'n 5 uur vol ga houden, maar aangezien we naar de knieholte, achterkant en binnenkant bovenbeen gaan zal dat wel niet lukken
Jezuspoepjes, veel succes alvast!
pi_62652845
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 18:21 schreef Sleeve het volgende:

[..]

!
*** Nul Dertien ***
pi_62698981
Ik zit er al een tijdje aan te denken om een tatoeage te nemen. Ik heb geen twijfels wat betreft het idee dat het er voor eeuwig zit, dat maakt me niet zoveel uit. Ik wil 'em op mijn onder- of bovenarm met een persoonlijke Latijnse tekst. Iemand daar ervaringen mee/voorbeelden van? Ik kan ze niet echt vinden :x. Ik ben gewoon benieuwd hoe dat eruit ziet in verschillende lettertypen en de grootte ervan.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  zondag 26 oktober 2008 @ 22:16:35 #165
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_62703517
Heb je hier misschien iets aan?
Dan hoef je alleen nog maar een geschikt lettertype uit te zoeken en als je Word op je PC hebt kom je daar al best een eind mee.
  zondag 26 oktober 2008 @ 22:31:10 #166
74276 saaw
pi_62704091
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:15 schreef Steeven het volgende:
Ik zit er al een tijdje aan te denken om een tatoeage te nemen. Ik heb geen twijfels wat betreft het idee dat het er voor eeuwig zit, dat maakt me niet zoveel uit. Ik wil 'em op mijn onder- of bovenarm met een persoonlijke Latijnse tekst. Iemand daar ervaringen mee/voorbeelden van? Ik kan ze niet echt vinden :x. Ik ben gewoon benieuwd hoe dat eruit ziet in verschillende lettertypen en de grootte ervan.
google is je vriend
pi_62719838
Zo net terug van mijn tattoo meneer! Hijs bijgewerkt! Na het genezen was de tattoo erg flets, en er zat weinig diepte meer in (mijn huid heeft er heel veel uitgegooid de eerste nacht, en ook met zetten was het wat zoeken naar de juiste naald..) Nu de ondergrond erop zat, heeft hij hem echt keurig bijgewerkt en hijs helemaal tof nu

Deed wel aanzienlijk meer zeer dan de vorige keer, en hij zit natuurlijk ook op een rot plek (richting lies, maar nog wel op buik, dus je beweegt het constant of komt er met iets overheen). Nu nog even genezen en dan een goede foto!! Nog even geduld dus
pi_62720394
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 21:03 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Jezuspoepjes, veel succes alvast!
Ej ParanoidEv,

Vraagje aan je, weet je toevallig wie er "gespecialiseerd" is in pin-ups alá Gil Elvgren?
*** Nul Dertien ***
pi_62721058
quote:
Thnx! Zal eens ff in de gallery kijken
*** Nul Dertien ***
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:57:36 #171
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_62721224
TVP
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_62745843
Ik krijg hem niet anders op de foto! Maargoed, toch maar voor het idee.
nu na het bijwerken voelt het veel beter als de vorige keer, vorige keer leek het wel alsof mijn huid alle inkt er in 1 keer weer uitgooide.. Dat is nu niet het geval!

Hij is dus net vers bijgewerkt op de foto, als ie straks helemaal genezen is nog maar een betere

Oh volgens mij niet eens het verhaal erachter verteld: het moet een viooltje voorstellen, dat was mijn moeders lievelingsbloem.. Ze is 4 jaar geleden erg plotseling overleden op jonge leeftijd, dus dit vond ik een mooi aandenken
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:35:38 #173
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62745982
Ow, die vind ik mooi, en een mooie gedachte erachter ook!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_62746717
Ik wilde een witte roos laten zetten. (lang verhaal, ook speciale betekenis)

Maar als ik zoek naar "witte tattoeages" vind ik ze allemaal lelijk.

anyway, tvp

[ Bericht 1% gewijzigd door Lonaa op 28-10-2008 12:08:30 ]
Sterkheidsbaas van alles.
pi_62747789
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 16:41 schreef The_Hives het volgende:

[..]

mag ik vragen waarom? (gewoon interesse omdat ik er ook over nadenk namelijk om dat mn volgende tattoo te laten worden alleen dan op een andere plaats )
Ok 2 dingen.

1. Toen ik 4/5 jaar was, heb ik een echt klavertje vier gevonden in het gras.
Die ben ik kwijtgeraakt bij mijn laatste verhuizing.

De kans dat je ooit weer een klavertje vier vind is echt nihil.

2. Volgens de legende stelt elk deelblad iets voor: het eerste de hoop, het tweede vertrouwen, het derde liefde en het vierde geluk.
pi_62748737
Ik heb best vaak klavertjes vier gevonden. Zocht er zo vaak naar dat ik er een zag terwijl ik over het gras fietste en terug ging om hem te pakken. Ogen zijn nu wel een stuk achteruit gegaan .
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:04:55 #177
135985 nvido
Thrillseeker.
pi_62756497
Nog twee dagen . En dan is eindelijk de grote dag daar.
Ben wel een beetje zenuwachtig, vooral omdat ik allerlei verschillende verhalen hoor over de pijn etc.

Ik laat hem op mijn linkerbovenarm zetten, van t-shirt hoogte tot aan de bovenkant van de schouder.
I'm excited!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:45:31 #178
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_62758983
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 12:33 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ok 2 dingen.

1. Toen ik 4/5 jaar was, heb ik een echt klavertje vier gevonden in het gras.
Die ben ik kwijtgeraakt bij mijn laatste verhuizing.

De kans dat je ooit weer een klavertje vier vind is echt nihil.

2. Volgens de legende stelt elk deelblad iets voor: het eerste de hoop, het tweede vertrouwen, het derde liefde en het vierde geluk.
Ik heb de Ierse vorm van het klavertje. Een Shamrock; klavertje 3. (Symbool Ierland onder andere) Heb hem zelf ontworpen en als mijn tweede tattoo laten zetten. De Klaver staat op mijn kuit.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:16:11 #179
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_62762166
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:04 schreef nvido het volgende:
Nog twee dagen . En dan is eindelijk de grote dag daar.
Ben wel een beetje zenuwachtig, vooral omdat ik allerlei verschillende verhalen hoor over de pijn etc.

Ik laat hem op mijn linkerbovenarm zetten, van t-shirt hoogte tot aan de bovenkant van de schouder.
I'm excited!
toevallig afgelopen vrijdag dezelfde plaats laten zetten,, was me eerste,, entsja wat betreft de pijn,, het voelt hinderlijk en afentoe wat irritant maar echt pijn doet het niet, vond het alleen richting me oksel aan de binnenkant vervelend (in de zin van, schiet op daar )
-the Dude-
pi_62766439
Zo, ik ben weer thuis van het tatoeëren en heb de vijf uur op een kwartier na gered...

Doordat ik een paar weken geleden aan mijn schouder ben geopereerd en daardoor niet op mijn buik of linkerzij kan liggen waren we een beetje beperkt wat betreft het tatoeëren. We zouden eigenlijk het schaduwen op mijn binnen -en achterkant bovenbeen en knieholte afmaken, maar dat ging dus niet omdat ik niet zo lang op mijn buik kan liggen.

Daarom maar alle lijnen op mijn onderbeen, knie en voor -en zijkant bovenbeen afgemaakt. De lijnen stonden er al wel, maar als schetslijnen en deze moesten dus nog 'mooi' gemaakt worden. Het ziet er nu wel echt veel beter uit al, de tekening komt door de dikke lijnen veel beter naar voren.

Volgende week zaterdag heb ik weer een afspraak en dan gaan we verder met de lijnen aan de binnenkant en achterkant van mijn bovenbeen. Van de binnenkant heb ik vandaag al een voorproefje gehad en dat heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik niet echt uitkijk naar de volgende afspraak

De eerstvolgende afspraak daarna is pas in februari. Ik zal misschien (als de batterij van de camera is opgeladen) binnenkort een foto plaatsen van wat ik nu al heb. Maar ja, het is mijn hele been, en ondanks dat alle lijnen er dus al opstaan (sommige dus alleen nog maar schetslijnen) en de achtergrond op mijn onderbeen helemaal geschaduwd is stelt het op dit moment nog niet veel voor. Dat is dan weer het nadeel van je been... het is zo'n enorm oppervlak (ik heb ook nog eens van die dikke pootjes) dat je niet echt veel resultaat ziet...
pi_62773553
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 18:45 schreef Litton-Lane het volgende:

[..]

Ik heb de Ierse vorm van het klavertje. Een Shamrock; klavertje 3. (Symbool Ierland onder andere) Heb hem zelf ontworpen en als mijn tweede tattoo laten zetten. De Klaver staat op mijn kuit.
Foto
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:00:27 #182
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_62793392
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:14 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Foto
Ik heb alleen een kleine foto blijkbaar, dacht ook nog een grote foto te hebben....
Hier net gezet op mijn witte kuiten
Pas op! kleine foto
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:51:27 #183
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_62795438
21 november is t weer zover, tijd voor mn 4e tattoo! En ook 1 voor mn vriend -eh- man, ik moet er nog aan wennen dat te zeggen We nemen allebei op onze bovenrug, ik iig niet al te groot: Nunc scio quid sit amor. Betekend zoveel als; now I know what love is. We wilden graag samen een tattoo, maar niet elkaars namen. Dit vonden we een mooie tekst, sowieso houd ik echt van de Latijnse taal Dus helemaal leuk, helemaal zin in!
pi_62795825
Oh, ik ben jaloers... ik weet nog helemaal niet wanneer ik de mijne kan gaan laten uitbreiden... en dan moet ik ook nog eens eerst overleggen wat we ervan gaan maken.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:34:19 #185
135985 nvido
Thrillseeker.
pi_62797100
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:16 schreef DAMH het volgende:

[..]

toevallig afgelopen vrijdag dezelfde plaats laten zetten,, was me eerste,, entsja wat betreft de pijn,, het voelt hinderlijk en afentoe wat irritant maar echt pijn doet het niet, vond het alleen richting me oksel aan de binnenkant vervelend (in de zin van, schiet op daar )
Hm oké. Nou ja, ik zie het allemaal wel.
Morgenvroeg eerst een tentamen en daarna gelijk door naar de binnenstad van Enschede.
Even nog de grootte bepalen, in de zin van wat staat het best, komt 't best uit op mijn arm.
Heb de schets nog geen week geleden pas gezien, maar het was gelijk perfect.

Had een plaatje meegenomen en mijn ideeën verteld en hij heeft 't echt geweldig gedaan.
Ik had een soort voorstelling van hoe het eruit kwam te zien, maar toen ik de schets zag was 't zo simpel, maar toch perfect.

Ik krijg nu wel een beetje zweethandjes als ik eraan denk

Ik doe morgen nog wel even een update als ik er aan toe kom
pi_62817529
morgen eindelijk mn afspraak bij Jeroen Franken na 6 maanden wachten!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:26:02 #187
55783 Geomancer
Uit luiheid geboren
pi_62819099
Vandaag eindelijk m'n tattoo laten zetten! Bij Dragon Tattoo in Eindhoven, echt een prima shop. Kon meteen gaan zitten.

Ben er erg blij mee.
Leef met de dag, pluk een appel.
pi_62819427
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:26 schreef Geomancer het volgende:
Vandaag eindelijk m'n tattoo laten zetten! Bij Dragon Tattoo in Eindhoven, echt een prima shop. Kon meteen gaan zitten.

Ben er erg blij mee.
Wie heeft hem gezet?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:53:27 #189
55783 Geomancer
Uit luiheid geboren
pi_62819879
Marcel, was een relatief eenvoudige tatoeage. Prima gozer is dat trouwens. Aanrader.
Leef met de dag, pluk een appel.
pi_62820229
zeg, kenners?
ik heb op m'n schouder een tattoo die stom is, en daar wil ik wat overheen.
nu heb ik m'n hele leven al wat gehad met vleugels.
mijn idee: op iedere schouder een vleugel(tje) laten zetten.
maar zou je een tattoo mooi kunnen coveren d.m.v. een vleugel?

qua kleuren en dat soort dingen?

iemand die hier een idee over heeft?
pi_62822180
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, kenners?
ik heb op m'n schouder een tattoo die stom is, en daar wil ik wat overheen.
nu heb ik m'n hele leven al wat gehad met vleugels.
mijn idee: op iedere schouder een vleugel(tje) laten zetten.
maar zou je een tattoo mooi kunnen coveren d.m.v. een vleugel?

qua kleuren en dat soort dingen?

iemand die hier een idee over heeft?
Ligt er aan hoe groot je huidige tattoo is natuurlijk.
pi_62822206
niet gigantisch
redelijk klein denk ik
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:26:10 #193
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_62822393
fuck ik vindt die mrBrightside tat echt kewwlll
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:38:54 #194
60704 LeonH
pi_62824315
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
fuck ik vindt die mrBrightside tat echt kewwlll
dank
pi_62828526
@MissyMirjam, ligt er ook aan wat voor kleur je huidige tattoo heeft en hoe groot die nu is. Vooral donkere kleuren zijn moeilijker te coveren als ik dat zo her en der hoor. En een vleugeltje is meestal wit-achtig? engelenvleugeltjes neem ik aan? Maar denk dat je daar beste ff voor advies naar een sjop kunt gaan..
*** Nul Dertien ***
pi_62829045
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:00 schreef Litton-Lane het volgende:

[..]

Ik heb alleen een kleine foto blijkbaar, dacht ook nog een grote foto te hebben....
Hier net gezet op mijn witte kuiten
Pas op! kleine foto
Nice
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:11:30 #197
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_62829077
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 08:07 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nice
Thanks
pi_62832061
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 05:40 schreef theKiD het volgende:
@MissyMirjam, ligt er ook aan wat voor kleur je huidige tattoo heeft en hoe groot die nu is. Vooral donkere kleuren zijn moeilijker te coveren als ik dat zo her en der hoor. En een vleugeltje is meestal wit-achtig? engelenvleugeltjes neem ik aan? Maar denk dat je daar beste ff voor advies naar een sjop kunt gaan..
zwart, rood.
ik ga straks even langs de shop fietsen denk ik
pi_62833114
De mijne:

Toen hij net gezet was:

Wat later. Die andere is die van mn vriend.
pi_62833135
mooi!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:01:24 #201
74276 saaw
pi_62835548
heel mooi!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:37:19 #202
135985 nvido
Thrillseeker.
pi_62836517
Zo, gisteren mijn eerste tatoeage laten zetten.

Was echt zeer relaxed, na de eerste anderhalf uur zaten de lijnen erop en kon ik lekker een sigaretje gaan roken

Het inkleuren was, net als de lijnen zetten, bijna pijnloos.
Behalve bovenop mijn linkerarm precies op het bot en de spier, daar was het minder plesant.
Maar ik heb wel genoten van mijn eerste tatoeage, relaxte tatoeerder ook.

Als ik nieuwe batterijen heb voor de camera, gooi ik wel een foto erop
pi_62838409
langs de shop geweest, helaas is mijn idee onmogelijk
de vleugel zou dan heel erg zwart en massief moeten worden, dat is natuurlijk geen gezicht.

jammer hoor
pi_62838661
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
langs de shop geweest, helaas is mijn idee onmogelijk
de vleugel zou dan heel erg zwart en massief moeten worden, dat is natuurlijk geen gezicht.

jammer hoor
En als je eerst een paar laserbehandelingen laat doen zodat ie een stuk lichter word?
pi_62838676
hmm, ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet op zit te wachten eigenlijk
pi_62838981
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 11:24 schreef Coam het volgende:
De mijne:

Toen hij net gezet was:
[ afbeelding ]

Mooi ontwerp, leuke stijl ook!
Hoe kwam je op dit idee en wie heeft 'm gezet?
pi_62841245
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 15:02 schreef Sleeve het volgende:

[..]

Mooi ontwerp, leuke stijl ook!
Hoe kwam je op dit idee en wie heeft 'm gezet?
Jelle heeft hem gezet, bij tribal trading in Tilburg.
Ik ben altijd al gek op ijssterren geweest en ben aan het ontwerpen geslagen.
pi_62843165
Leuk dat je het zelf ontworpen hebt. Ik hou altijd wel van originele tatoeages
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:37:48 #209
135985 nvido
Thrillseeker.
pi_62843277
Zo, de nieuwe batterijen zitten in 't toestel.

Resultaten:

Zij-aanzicht van de tattoo

Achterkant:

En tot slot, de voorkant:

Gister dus laten zetten bij Ronnie van Down4Life in Enschede.
Ik ben meer dan tevreden.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:39:52 #210
131066 scrub_nurse
pi_62843329
quote:
De mijne:

Toen hij net gezet was:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
sow! das echt mooi priegelwerk!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:46:03 #211
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_62844909
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:38 schreef LeonH het volgende:

[..]

dank
ik zat ook aan zoiets te denken....
links waar nu drop junkie staat, stond bij mij heel lang mrBrightside...
gaaf nummer... Killers zijn zowieso top...
ik neem aan dat t bij jouw ook mbt the killers is?
( aan je t-shirt te zien op je homepage foto dingus)
pi_62845198
Lijkt wel een fractal. Heel erg gaaf! (Die van Coam)
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:57:32 #213
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62847105
quote:
De mijne:

Toen hij net gezet was:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
!!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:50:43 #214
60704 LeonH
pi_62848344
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 18:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

ik zat ook aan zoiets te denken....
links waar nu drop junkie staat, stond bij mij heel lang mrBrightside...
gaaf nummer... Killers zijn zowieso top...
ik neem aan dat t bij jouw ook mbt the killers is?
( aan je t-shirt te zien op je homepage foto dingus)
ja is idd vanwege de tekst van The Killers. Ben helemaal verslaafd aan die band sinds de eerste keer dat ik een paar jaar terug een track van hun hier op de radio hoorde. En dit nummer omschrijft een beetje veel m'n liefdesleven. En de herhaling van dit alles zeg maar

maarre homepage foto dingus?
pi_62850202
@Coam: is die van jou gebaseerd op een het patroon van een henna-tatoeage?
Ik vind 'm heel mooi hoor.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:32:51 #216
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_62852779
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:50 schreef LeonH het volgende:

[..]

ja is idd vanwege de tekst van The Killers. Ben helemaal verslaafd aan die band sinds de eerste keer dat ik een paar jaar terug een track van hun hier op de radio hoorde. En dit nummer omschrijft een beetje veel m'n liefdesleven. En de herhaling van dit alles zeg maar

maarre homepage foto dingus?
Killers
Ik vind die Brightside tattoo ook erg gaaf.

En menschen kunnen jullie stoppen met die mooie tattoo's te laten zien. Ik moet me al in bedwang houden om aan de derde/ vierde/ vijfde te beginnen.....
pi_62859292
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 21:59 schreef Gwywen het volgende:
@Coam: is die van jou gebaseerd op een het patroon van een henna-tatoeage?
Ik vind 'm heel mooi hoor.
Dankjewel! En ook dankjewel voor de rest van de complimenten!

Dat van henna hoor ik vaker, maar daar heb ik eigenlijk nooit naar gekeken of mezelf in verdiept. Deze kwam een beetje vanzelf.
  zaterdag 1 november 2008 @ 13:12:26 #218
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_62859592
tvp!
ik was het topic al kwijt
  zaterdag 1 november 2008 @ 16:10:03 #219
202014 JJH
Knetter. O+
pi_62863009
Maandag is de dag voor mij. Spannend, spannend, spannend.
  zondag 2 november 2008 @ 22:37:09 #220
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_62895380
ik wil deze eigenlijk op mn onderarm laten zetten...
alleen krijg ik em niet mooi strak op papier omdat ik dus niet kan photosjoppen...
althans tekenen in PS... Misschien iemand die mij daarmee kan matsen?
de zwarte lijnen wat strakker enzo
zet ik em op mn arm!

zondag 2 november 2008 @ 22:45:30 #221
202014 JJH
Knetter. O+
pi_62895690
Neem gewoon mee naar de tattooshop, die kunnen er vast wel wat mee!
  zondag 2 november 2008 @ 23:13:32 #222
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_62896536
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 17:37 schreef nvido het volgende:
Zo, de nieuwe batterijen zitten in 't toestel.

Gister dus laten zetten bij Ronnie van Down4Life in Enschede.
Ik ben meer dan tevreden.
Das zo'n haida geval of niet? heeft het ook nog een betekenis?

wel cool ding
-the Dude-
pi_62903632
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:15 schreef Steeven het volgende:
Ik vind "Quidquid latine dictum sit, altum videtur" wel erg gaaf
Sweet and innocent...
  maandag 3 november 2008 @ 20:36:33 #224
135985 nvido
Thrillseeker.
pi_62917340
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:13 schreef DAMH het volgende:

[..]

Das zo'n haida geval of niet? heeft het ook nog een betekenis?

wel cool ding
Het is een polynesische tatoeage.

Voor mij heeft het de betekenis; een nieuwe start of een nieuw hoofdstuk in mijn leven.
Het afgelopen jaar zijn voor mij veel dingen duidelijk geworden, wat betreft familie, opleiding, vrienden, de toekomst etc.

En ik vond deze stijl echt bij mij passen, lekker simpel maar toch wel krachtig en overtuigend.
Dat verhaaltje zit er dus achter bij mij
pi_62917377
Is inmiddels een paar maanden oud, ben er erg blij mee, een van de beste beslissingen die ik ooit heb genomen. Laten zetten bij Queen of Rings in Rotterdam.
Foto genomen op de avond van het zetten (beetje glimmend van de vaseline dus).

Heb aan mijn naasten beloofd dat ik na deze minstens 5 jaar zou wachten tot een evt. nieuwe, maar ik moet zeggen, de verleiding is nu al groot..
pi_62917425
Succes met het behouden van je belofte
*** Nul Dertien ***
  maandag 3 november 2008 @ 21:46:52 #227
135985 nvido
Thrillseeker.
pi_62919449
Inderdaad, heb 'm nu pas een paar dagen, maar ik zit nu al weer rond te kijken voor eventuele volgende tattoo's
  maandag 3 november 2008 @ 21:58:31 #228
135985 nvido
Thrillseeker.
pi_62919851
Nog een vraagje tussendoor, hoe lang moet je blijven smeren met die puinhoop?
Heb 'm vorige week donderdag laten zetten, dus ben nu 5 dagen onderweg..
pi_62920556
Ik zou het wel minstens 2 á 3 weken tot na het vervellen doorsmeren... beter te lang dan te kort.
pi_62920877
Ik doe 3 tot 4 dagen met bepanthen en daarna gewoon bodylotion/creme.
pi_62921586
Ik heb destijds 2 potjes vaseline in een maand opgemaakt :p

Maar ik werk dan ook achter de bar dus om al dat bier en afwaswater ervanaf te houden zat er wel een centimeter dikke laag op...
pi_62928604
Coam Wat een supermooie tattoo! Echt zo gaaf!
pi_62929827
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:24 schreef n0a het volgende:
Ik doe 3 tot 4 dagen met bepanthen en daarna gewoon bodylotion/creme.
Let wel op dat je niet te vroeg bodylotion of creme er op smeert... de velletjes moeten er eerst echt helemaal af zijn en je moet eerst echt een mooi nieuw huidlaagje hebben... Doe je het eerder dat brandt het als een gek
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:13:38 #234
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_62930365
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:52 schreef Sleeve het volgende:

[..]

Let wel op dat je niet te vroeg bodylotion of creme er op smeert... de velletjes moeten er eerst echt helemaal af zijn en je moet eerst echt een mooi nieuw huidlaagje hebben... Doe je het eerder dat brandt het als een gek
Mij werd aangeraden al vanaf dag 2 een zachte neutrale bodylotion (van vaseline het merk dus niet vaseline zelf) te gebruiken,, en brandt eigenlijk helemaal niet
-the Dude-
pi_62931473
Ook geen last van branden gehad. Gebruik overigens in de bepanthen dagen ook folie.
pi_62931556
Oh, dan zal het misschien wel aan mij liggen.. Ik heb het één keer gedaan omdat ik van producten als vaseline en uierzalf altijd bultjes krijg en dus iets minder 'vettigs' op mijn tatoeage wilde smeren. Speciaal een lotion gekocht die niet geparfumeerd was enzo (volgens mij inderaad van het merk vaseline), maar ik wist niet hoe hard ik naar de kraan moest sprinten om het er weer af te wassen... Nu smeer ik één à twee keer per dag een heel dun laagje Bepanthen en dat gaat prima.
pi_62932939
ik wil mijn onderarm afmaken, het ontbreekt me alleen aan inspiratie helaas.. deze week maar eens kijken of mijn artist wat weet..
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:25:51 #238
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_62939880
Bodylotion werkt volgensmij niet zo goed, het hoofdingredient is water en dat droogt je huid alleen maar uit. Hydratatie van de huid bestaat niet, je kan er geen water in doen, als je een creme hebt waar water in zit, droogt het je huid dus uit. Beter is het vet erop te smeren En je kan idd iets nemen wat minder vet is, maar dan moet je ff advies inwinnen bij de apotheek.
pi_62940962
Bepanthen is een goed alternatief voor uierzalf of vaseline als je daar, net zoals ik, gevoelig voor bent. Ik heb ook vaak Calendula zalf gebruikt en dat werkt ook prima.

Zaterdag is het weer zo ver! Dan gaan we verder met de lijnen aan de binnenkant en achterkant van mijn bovenbeen (en de knieholte ). Ik kijk er, ondanks dat ik opzie tegen de pijn, toch wel heel erg naar uit. De vorige sessie waarin we de rest van de lijnen hebben gedaan heeft de tatoeage zoveel mooier gemaakt, de tekening is nu eindelijk goed zichtbaar.
Zodra ik eindelijk weer een batterijoplader voor de camera heb zal ik eens een foto plaatsen van wat details.
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:40:21 #240
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_62941568
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:13 schreef Sleeve het volgende:
Bepanthen is een goed alternatief voor uierzalf of vaseline als je daar, net zoals ik, gevoelig voor bent. Ik heb ook vaak Calendula zalf gebruikt en dat werkt ook prima.

Zaterdag is het weer zo ver! Dan gaan we verder met de lijnen aan de binnenkant en achterkant van mijn bovenbeen (en de knieholte ). Ik kijk er, ondanks dat ik opzie tegen de pijn, toch wel heel erg naar uit. De vorige sessie waarin we de rest van de lijnen hebben gedaan heeft de tatoeage zoveel mooier gemaakt, de tekening is nu eindelijk goed zichtbaar.
Zodra ik eindelijk weer een batterijoplader voor de camera heb zal ik eens een foto plaatsen van wat details.
Succes alvast! En maar goed denken aan het mooie eindresultaat als je de pijn voelt
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:25:29 #241
202014 JJH
Knetter. O+
pi_62942902
DIe van mij staat! Gisteravond samen met m'n zus heengeweest. Ik vind hem werkelijk waar prachtig geworden, veel mooier als verwacht.

IK heb er nog geen foto's van. M'n mobiel wil geen foto's opslaan.
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:38:02 #242
135985 nvido
Thrillseeker.
pi_62947242
Ik ben al vanaf dag 2 aan het smeren met vaseline en de velletjes zijn er zo goed als af.
Dus ik kan in principe, als alle velletjes eraf zijn een paar dagen, overstappen op een neutrale bodylotion?

Heeft dat eigenlijk meer voordelen dan wanneer ik zou doorsmeren met vaseline?
Bevalt mij prima eigenlijk, alleen ik erger mij aan de jeuk

Die volgens mij niet wordt veroorzaakt door de vaseline..
pi_62948663
De jeuk wordt inderdaad niet veroorzaakt door vaseline maar door de genezing van je huid. Het gaat dus ook niet helpen als je met iets anders gaat smeren.

Als je verder geen vervelende reacties krijgt zoals bultjes, uitslag of iets dergelijks zou ik gewoon door blijven smeren met vaseline. Als het nu goed gaat waarom zou je er dan mee stoppen?
pi_62986591
De batterijlader van de camera is eindelijk weer teruggevonden, dus bij deze wat foto's!

Foto's van mijn bovenbeen posten doe ik pas als de rest van de lijnen klaar zijn en de tekening duidelijker is!
pi_62987326
Ik zit ook te dromen over een tattoo. Het moet niet zo'n heel grote worden omdat ik um nog moet kunnen bedekken, maar het idee staat wel vast. Het moet een stuk van een Japanse prent worden van Yoshitoshi. Ik ben van kinds af aan al gek op Japanse kunst en cultuur en met name geisha, vandaar. Ik denk ook dat ik het altijd mooi zal blijven vinden. Ik twijfel tussen 2 prenten. Helaas kan ik van de andere geen plaatje vinden. Persoonlijk is die waar ik geen plaatje van heb wat romantischer; die gaat over een japanse dame die op haar geliefde wacht. Op de achtergrond dwarrelen kersenbloesemblaadjes neer. Die blaadjes kan ik dan mooi over mijn schouders laten dwarrelen. Deze prent is van een hofdame, en ik vind de uitsraling ontzettend elegant en prachtig vormgegeven. Twijfel..twijfel...

-Toch nog gevonden!!!

[ Bericht 7% gewijzigd door latexpiepbeestje op 06-11-2008 00:05:48 ]
  donderdag 6 november 2008 @ 13:10:57 #246
159909 -Peach
Prunus persica
pi_62997407
quote:
Op woensdag 5 november 2008 23:19 schreef Sleeve het volgende:
De batterijlader van de camera is eindelijk weer teruggevonden, dus bij deze wat foto's!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Foto's van mijn bovenbeen posten doe ik pas als de rest van de lijnen klaar zijn en de tekening duidelijker is!
Wauw, ziet er vet uit...Ben benieuwd hoe t eruit ziet als hij helemaal klaar is!
pi_63062470
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:10 schreef -Peach het volgende:

[..]

Wauw, ziet er vet uit...Ben benieuwd hoe t eruit ziet als hij helemaal klaar is!
Vandaag weer een afspraak gehad. Het hoofd van de Samurai is gedaan (alleen de lijnen en schaduw in het haar), de onderarmen van de Samurai en nog een stukje van zijn kleding... Helaas trok ik het vandaag maar 4 uur. De haren zijn lijn voor lijn gezet... met een dunne naald natuurlijk, dus dat was geen pretje en kostte me zoveel energie dat ik het daarna nog maar een uurtje trok.
Maar, ik ben superblij met het resultaat en zal morgen foto's posten!
  zaterdag 8 november 2008 @ 22:18:10 #248
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_63063323

Fotoshoot gehad, tijdje terug.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 8 november 2008 @ 23:14:38 #249
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_63064557
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:18 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaaaf..
pi_63065004
Errug mooi idd!
  zaterdag 8 november 2008 @ 23:49:58 #251
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_63065252
vette sjit arneaux!!

jammer genoeg zou mijn baas dat echt niet trekken...

heb jij daar geen last van bij de ABN?
  zondag 9 november 2008 @ 00:30:19 #252
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_63065936
Thx.

Nee geen last van op mn werk. Ik heb geen direct klantcontact, vandaar.
  zondag 9 november 2008 @ 13:39:24 #253
52349 purplerose
pi_63072640
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:18 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
vette tattoo, vette foto
pi_63072680
Ik ga dit even bijhouden, zit zelf al tijd te denken aan een tattoo (wrs iets met F sleutel) maar ik ben er steeds maar niet uit.
Ik ben een meisje =)
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:43:00 #255
52349 purplerose
pi_63131074
Ik heb net me tattooboer gebeld en een afspraak gemaakt om me volgende tattoo te laten zetten en 16 dec is de grote dag Ook deze laat ik weer bij Arno in Gouda zetten en gelijk wat touch-ups aan me vorige (waar ik nog steeds een foto van moet posten sorry guys hij komt er echt aan!)

Tis nog best snel ook ik had verwacht ergens in februari ofzo vanwege de drukte die die heeft maar het is over 5 weken al zover
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:46:04 #256
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_63137940
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:43 schreef purplerose het volgende:
Ik heb net me tattooboer gebeld en een afspraak gemaakt om me volgende tattoo te laten zetten en 16 dec is de grote dag Ook deze laat ik weer bij Arno in Gouda zetten en gelijk wat touch-ups aan me vorige (waar ik nog steeds een foto van moet posten sorry guys hij komt er echt aan!)

Tis nog best snel ook ik had verwacht ergens in februari ofzo vanwege de drukte die die heeft maar het is over 5 weken al zover
Ohooooooo! Vetttttttttt Ik ga 21 november naar 'm toe

Haha, ja klopt, hij heeft het wel superdruk, maar soms heb je geluk en pas je er net tussen.. Of als je binnen kantooruren kan is het vaak ook sneller
pi_63174725
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:41 schreef Dupje het volgende:
Ik ga dit even bijhouden, zit zelf al tijd te denken aan een tattoo (wrs iets met F sleutel) maar ik ben er steeds maar niet uit.
Ik zat ook lang te denken aan een f-sleutel (wilde iets met muziek) maar ten eerste speel ik drums en daarbij heb je niet zo heel veel aan een f-sleutel en ten tweede vond ik het een beetje afgezaagd. Heb dus toch voor een achtste noot gekozen (zie paar paginas terug).
pi_63181114
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:27 schreef seatsniffer het volgende:

[..]

Ik zat ook lang te denken aan een f-sleutel (wilde iets met muziek) maar ten eerste speel ik drums en daarbij heb je niet zo heel veel aan een f-sleutel en ten tweede vond ik het een beetje afgezaagd. Heb dus toch voor een achtste noot gekozen (zie paar paginas terug).
Mja, ik speel cello, en dan ligt de bassleutel/f sleutel het meest voor de hand Dan heet ik Esther, wat ster betekent. Het leek me leuk ook daar iets mee te doen, maar ook sterretjes zie je te vaak terug. Nou heeft een vriend van me een combinatie gemaakt van f sleutel en sterretje, daar ga ik nog even over denken...
Ik ben een meisje =)
  donderdag 13 november 2008 @ 11:08:12 #259
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63185051
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:27 schreef seatsniffer het volgende:

[..]

Waarom heb je hem niet andersom neergezet? Als je nu je arm laat zakken staat ie op z'n kop
Primum non nocere
pi_63201464
quote:
Op donderdag 13 november 2008 07:31 schreef Dupje het volgende:

[..]

Mja, ik speel cello, en dan ligt de bassleutel/f sleutel het meest voor de hand Dan heet ik Esther, wat ster betekent. Het leek me leuk ook daar iets mee te doen, maar ook sterretjes zie je te vaak terug. Nou heeft een vriend van me een combinatie gemaakt van f sleutel en sterretje, daar ga ik nog even over denken...
Dat kan dan wel weer mooi uitpakken, want dan is het weer iets van jezelf.
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Waarom heb je hem niet andersom neergezet? Als je nu je arm laat zakken staat ie op z'n kop

Nou, ik heb hem in eerste instantie voor mijzelf gezet, en als ik er zo naar kijk staat ie goed! En zo zie ik het tijdens het spelen zelf ook goed.
  donderdag 13 november 2008 @ 21:24:46 #261
74276 saaw
pi_63202272
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:06 schreef seatsniffer het volgende:
[..]

Nou, ik heb hem in eerste instantie voor mijzelf gezet, en als ik er zo naar kijk staat ie goed! En zo zie ik het tijdens het spelen zelf ook goed.
Terecht! Ik vind het juist altijd raar als mensen het andersom zetten, dan zie je hem zelf nooit rechtop.
pi_63203974
Jaaaa, binnenkort een afspraak maken voor m'n 1e (en enige) tattoo. En ik zeg lekker nog niet wat anders is de leukigheid ervanaf. Maar ik wil 'm al jaren
  donderdag 13 november 2008 @ 23:00:48 #263
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_63206647
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Jaaaa, binnenkort een afspraak maken voor m'n 1e (en enige) tattoo. En ik zeg lekker nog niet wat anders is de leukigheid ervanaf. Maar ik wil 'm al jaren
Dat van die eerste en enige tattoo heb ik ook ooit gezegd. Nu zit ik pas op twee, maar weet waar je aan begint!
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_63209950
Ik ben al jaren moed bij elkaar aan het rapen voor deze, niet vanwege de naalden enzo (geen angst voor) maar omdat ik er 100% zeker van wil zijn en ik het een grote stap/beslissing vind. En hij wordt heel klein en smaakvol en ontzettend cool, dus 't zal wel meevallen.
  vrijdag 14 november 2008 @ 07:09:18 #265
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_63211489

Gister een paar uurtjes gezeten. De 25e kleur nalopen en bloed aanbrengen. Wanneer nog niet geheeld gaan we gewoon aan wat anders beginnen

Ik was trouwens vergeten hoe vreselijk relaxerend ik het vind. Helemaal tot rust gekomen. Het is alweer 3 jaar terug dat ik wat had laten priken. Af en toe zat ze wat diep, en kleuren eerst met te grote cirkels (dus daarna gelijk weer met kleinere eroverheen, auw ) maar het ging echt heel erg goed verder.
Beste vriendin leert te tattooeeren, dat ruled Dit is haar eerste

[ Bericht 12% gewijzigd door Conekiller op 14-11-2008 07:39:51 ]
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
  vrijdag 14 november 2008 @ 07:10:59 #266
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_63211498
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
vette sjit arneaux!!

jammer genoeg zou mijn baas dat echt niet trekken...

heb jij daar geen last van bij de ABN?
lange mouwen aan?
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
  vrijdag 14 november 2008 @ 08:42:19 #267
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_63212088
Daar ontkom je soms niet aan.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:12:05 #268
131066 scrub_nurse
pi_63212531
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben al jaren moed bij elkaar aan het rapen voor deze, niet vanwege de naalden enzo (geen angst voor) maar omdat ik er 100% zeker van wil zijn en ik het een grote stap/beslissing vind. En hij wordt heel klein en smaakvol en ontzettend cool, dus 't zal wel meevallen.
waar ga je?
pi_63216409
Hallo allemaal. .

Questions, questions...Op mijn linkerschouder zit een wat stoerdere plaat, maar rechts wil ik nu juist iets heel subtiels. Op zich denk ik wel dat dat 'werkt', maar ik twijfel een beetje over de uitvoering en ook over de artist. Mijn huidige (waar ik op zich heel content mee ben) vertrouw ik niet een, twee, drie zoiets subtiels toe. Ik wil een lyric uit een nummer vanaf mijn sleutelbeen om mijn arm naar beneden laten spiralen, terwijl er hier en daar kleine bloemetjes vanaf groeien. Niet super macho dus, maar da's prima. .

Heeft iemand enig idee waar ik terecht kan voor zoiets kleins? Het is best een lang stuk (""Whatever the cost of loving and trust... Remember, it is not going to last. It all fades to grey gets blown away and finally lost in the past.") dus ik wil echt kleine lettertjes.
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_63217315
Pfft van het weekend misschien de grote stap nemen naar tattoo's op m'n hand (vingers). Spannend!!
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:05:57 #271
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63217389
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 07:09 schreef Conekiller het volgende:
[ afbeelding ]
Sup met die 138?
Primum non nocere
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:18:55 #272
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_63217804
pi_63220877
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:12 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

waar ga je?
Als het even kan naar Junkfood Johnny. Een vriendinnetje van me heeft bij hem gewerkt en die dude is echt een kunstenaar.
pi_63240562
hij staat! , nu nog aan de buitenkant van mijn onderarm over 5 weken de pin-up, en dan opvullen en mijn halve sleeve is af!
pi_63240798
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:03 schreef ParanoidEv het volgende:
Pfft van het weekend misschien de grote stap nemen naar tattoo's op m'n hand (vingers). Spannend!!
Stoer! Succes met de beslissing
*** Nul Dertien ***
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:06:40 #276
60704 LeonH
pi_63241175
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:24 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Als het even kan naar Junkfood Johnny. Een vriendinnetje van me heeft bij hem gewerkt en die dude is echt een kunstenaar.
schijnt een topper te zijn.
een gozer die ik ken heeft ook z'n hele chest en armen gedaan daar, en dat zag echt super uit

ikzelf ga altijd naar body corner maar ben me aan het overwegen om ook eens naar Johnny te gaan. Is daar een lange wachtrij?
pi_63241210
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:03 schreef ParanoidEv het volgende:
Wat heb je nu allemaal ondertussen? Is je sleeve al af?
pi_63241315
Playersclub in maastricht is ook wel een aanrader.. dan wel bij sil..
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:06 schreef LeonH het volgende:

[..]

een gozer die ik ken heeft ook z'n hele chest en armen gedaan daar, en dat zag echt super uit

ikzelf ga altijd naar body corner maar ben me aan het overwegen om ook eens naar Johnny te gaan. Is daar een lange wachtrij?
  zaterdag 15 november 2008 @ 16:19:03 #279
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_63245670
25ste weer :p Misfits ding afmaken (als het genoeg geheeld is) en beginnen aan de nieuwe. Denk groot, denk chickie, denk Calavera skulls
  zaterdag 15 november 2008 @ 18:53:04 #280
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_63248789
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:14 schreef djfunk het volgende:
Playersclub in maastricht is ook wel een aanrader.. dan wel bij sil..
[..]

al mijn tatt's (4, en straks als mn backpiece af is worde er dus 2 daavan 1 hele grote) komen van sil
geweldig joch die super werkt levert
pi_63258050
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:00 schreef BloodyLotte het volgende:
ben zooo benieuwd
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  zondag 16 november 2008 @ 12:28:48 #282
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63258969
Ik ben op het matje geroepen door slicknick

Hij had nog een tekening liggen...straaaaaaaaaal vergeten.
backpiece.

*wrijft in handjes*

On y va!
pi_63258982
Ik heb hem gister laten zetten, ik liep er langer met het idee rond maar toch de knoop doorgehakt:)

Ik wilde graag een kreeft (sterrenbeeld) maar als je normaal gesproken een kreeft als sterrenbeeld ziet, dan zie je een krab, Dus heb effe gegoogled en een goeie vriendin van me kwam op deze.
  zondag 16 november 2008 @ 12:30:22 #284
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63259002
Mooie heldere kleur!

Waarom dat eigenlijk?
pi_63259111
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:35 schreef Innocence het volgende:

[..]

Ik vind "Quidquid latine dictum sit, altum videtur" wel erg gaaf
Sinds ik dat hier gezegd heb, wil ik 'm zelf eigenlijk wel

Maar heb nu al teveel teksten en symbolen. Eerst een mooie plaat

En zou niet weten waar ik zo'n lange tekst mooi kwijt kan en of zo'n 'grap' je hele leven leuk blijft.
Sweet and innocent...
  zondag 16 november 2008 @ 12:40:27 #286
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63259243
binnekant van je been ( van je dij naar binnekant enkel )

Snazzy
  zondag 16 november 2008 @ 12:50:55 #287
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63259474
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:39 schreef Gellarboy het volgende:
Hallo allemaal. .

Questions, questions...Op mijn linkerschouder zit een wat stoerdere plaat, maar rechts wil ik nu juist iets heel subtiels. Op zich denk ik wel dat dat 'werkt', maar ik twijfel een beetje over de uitvoering en ook over de artist. Mijn huidige (waar ik op zich heel content mee ben) vertrouw ik niet een, twee, drie zoiets subtiels toe. Ik wil een lyric uit een nummer vanaf mijn sleutelbeen om mijn arm naar beneden laten spiralen, terwijl er hier en daar kleine bloemetjes vanaf groeien. Niet super macho dus, maar da's prima. .

Heeft iemand enig idee waar ik terecht kan voor zoiets kleins? Het is best een lang stuk (""Whatever the cost of loving and trust... Remember, it is not going to last. It all fades to grey gets blown away and finally lost in the past.") dus ik wil echt kleine lettertjes.
Een oldbie
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63259534
quote:
Op zondag 16 november 2008 12:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb hem gister laten zetten, ik liep er langer met het idee rond maar toch de knoop doorgehakt:)
[ afbeelding ]

Ik wilde graag een kreeft (sterrenbeeld) maar als je normaal gesproken een kreeft als sterrenbeeld ziet, dan zie je een krab, Dus heb effe gegoogled en een goeie vriendin van me kwam op deze.
Ik vind um gaaf!!!
*** Nul Dertien ***
pi_63259625
quote:
Op zondag 16 november 2008 12:50 schreef Vivi het volgende:
Een oldbie
Mja, maar ik heb nog steeds geen antwoord. .
Waar kan ik terecht voor mooie kleine lettertjes? Iets fijntjes.
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_63263779
Hoe doen jullie het met nabehandeling? Ik heb van die vent een soort Callendula zalf meegekregen mar als ik dat erop smeer heel dun dan gaat het prikken en lijkt het wat te gaan opzetten en bobbelen. Wanneer kan je gaan douchen? Ik ga zoiezo 2 weken niet zwemmen.
  zondag 16 november 2008 @ 15:59:42 #291
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_63264804
quote:
Op zondag 16 november 2008 15:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hoe doen jullie het met nabehandeling? Ik heb van die vent een soort Callendula zalf meegekregen mar als ik dat erop smeer heel dun dan gaat het prikken en lijkt het wat te gaan opzetten en bobbelen. Wanneer kan je gaan douchen? Ik ga zoiezo 2 weken niet zwemmen.
Calendula moet in principe goed zijn mits je niet allergisch bent voor iets wat erin zit.. Anders is gewone vaseline ook gewoon goed hoor!
En niet gaan zwemmen totdat het helemaal genezen is idd.
  zondag 16 november 2008 @ 22:33:17 #292
233312 Bijsluiter
Kut nick he? :(
pi_63275000
Zit er al langere tijd over na te denken om een japanse stijl pad op mijn linker schouderblad te doen.
Zou alleen graag een paar mogelijke afbeeldingen van een pad welke op deze manier getekend is zien. Op welke site's kan ik kijken?
pi_63277028

Bedoel je zoiets? Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een pad op een japanse prent gezien, of je moet
specifiek een prent van een kunstenaar kennen.
  maandag 17 november 2008 @ 00:47:40 #294
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_63278794
quote:
Op zondag 16 november 2008 15:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je kan meteen douchen zolang je je tattoo maar niet gaat insmeren met shampoo/zeep of whatever. Water is helemaal niet slecht voor een tattoo, dat is gewoon een fabeltje. Zwemmen moet je natuurlijk niet doen omdat daar allerlei rotzooi van andere mensen in zit. Daarnaast krijg ik van bij tattoogast uierzalf mee wat de wond snel laat genezen.
  maandag 17 november 2008 @ 08:02:35 #295
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_63280772
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:06 schreef LeonH het volgende:

[..]

JFJ is inderdaad een van de beste. Body Corner heb ik mn tongpiercing laten zien. Helemaal geen last gehad, heel professioneel allemaal. Maar als ik een tattoo laat zetten, ga ik denk ik toch naar JFJ. Ook omdat mijn pa hem persoonlijk kent.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  maandag 17 november 2008 @ 12:19:35 #296
52349 purplerose
pi_63285272
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:46 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ohooooooo! Vetttttttttt Ik ga 21 november naar 'm toe

Haha, ja klopt, hij heeft het wel superdruk, maar soms heb je geluk en pas je er net tussen.. Of als je binnen kantooruren kan is het vaak ook sneller
Ik vergeet helemaal te vragen wat je gaat laten zetten!
  maandag 17 november 2008 @ 12:25:33 #297
60704 LeonH
pi_63285422
quote:
Op zondag 16 november 2008 12:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[ afbeelding ]

hij is gaaf!
vooral omdat je normaal allemaal van die standaard afbeeldingen ziet getatoeëerd enzo
pi_63289853
Ik heb vorige week mijn tattoo laten zetten.

Het is een logo van de band Steriogram (www.steriogram.com voor geinteresseerde)

"I'm so antisocial, that I am afraid of myself!" Qoute from Me.
  maandag 17 november 2008 @ 15:55:02 #299
135985 nvido
Thrillseeker.
pi_63290893
Ziet er wel strak uit, alleen hij oogt niet als zijnde horizontaal gezet?

Kan natuurlijk aan de pose liggen van je arm
pi_63291033
Ligt een beetje aan pose van mijn arm en aan hoe de foto is genomen.

Ik ben er erg blij mee vind dat hij hem goed heeft gezet. Ik hoop alleen dat ik niet hoef terug te komen om bij te kleuren mochten er witte vlekjes komen. (mocht dit zo zijn dan kan ik die gratis laten bijkleuren)

ik ga nog een keer een betere foto maken zodra ik een digitale camera heb.
"I'm so antisocial, that I am afraid of myself!" Qoute from Me.
pi_63292732
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:22 schreef StarBright het volgende:
Ik heb vorige week mijn tattoo laten zetten.

Het is een logo van de band Steriogram (www.steriogram.com voor geinteresseerde)

[ afbeelding ]
Ik hoop voor je dat je over een paar jaar de dunne 'witte' lijntjes tussen die horizontale strepen nog kan zien ... vaak zie je dat zo'n kleine ruimtes naast een dikke zwarte lijn helemaal dicht gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')